Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gooi er de volgende dingen op: champignons, paprikareepjes, mais, uiringen, (broccoli), ananas, paprikapoeder, gedroogde basilicum, kruidenmix en ook nog wat geraspte mozarella (maar niet noodzakelijk, want soms vind ik dat te zwaar). En soms gaan er ook nog quornstukjes op.
zilveruitjes |
![]() |
|
![]() |
Lekkere versgesneden dikke vlaamse frieten met curry en een paar grote scheppen gesneden uitjes! (en het liefst van een echte friettent > op een of andere manier heeft die patat toch een andere smaak dan dat je ze thuis zelf vers maakt, ook hun zout proeft anders!) met een lekker koud cola'tje erbij
Mango? |
![]() |
|
Bieslook.
Ik koop het eigenlijk niet maar als ik het eet.. Bij kaasgerechten! Verder door aardappelsalades met selleriesalade enz! Dadels: Of door de couscous, met kikkererwten, rozijnen, courgette en feta. Of door de yoghurt, zonder iets. risotto?
Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 16:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zuurdesem brood? |
![]() |
|
![]() |
Misschien doettie ze er zelf op? Maar ik vind de combi ook onbekend?
Cherrytomaatjes hmmmmmmm, het ALLERlekkerste als je ze volstopt met kruiden/knoflook, wat mozzarella er overheen gooit en dan 20 min ofzo in de oven (L) worden ze heel zoet van. Verder lekker tussen de tosti (feta, cherrytomaatjes, oregano hmm), op een broodje gezond, door de pasta, in de lasagna, ovenschotel, en in de salade. ontbijtkoek?
|
![]() |
|
|