Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 16:25
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik heb jullie raad nodig.

Vanmiddag had ik ruzie met mijn vriend.

Paar maanden geleden vroegen n paar vrienden of wij meegingen met hun ergens heen. Ik wou niet, kregen wij ruzie over.

Goed, wij afsprake gemaakt dat ik voortaan meer zin zou maken en hij zou accepteren als ik eens gene zin had.

GOed heb veel gedaan vanaf die tijd. Ben meegegaan naar verjaardagen, briuloften en gewoon zijn vrienden. Ook als ik geen zin had liet ik zien dat ik t voor hem deed! en dat ik mij dus aan de gemaakt afspraak kon houden.

vanavond zou er een verjaardag zijn van een vriend van hem, ik zeg gewoon ja ik heb geen zin. WERD IE KWAAD!!!!!!!!

nou hij vond het raar. Ik was te eerlijk en hield geen rekening met andermans gevoelens, ik kwets mensen ermee, ik doe alles hoe ik t wil, heb niks voor mensen over enzo

ik zei tegen hem van ja ff dimmuh zeg! als ik geen zin heb, heb ik dus geen zin. Niet meer en niet minder. HIj zegt soms moet je zin maken, ik zei 'ja soms!' maar als het aan jou ligt altijd!

WErd ie kwaad.....

mensen wat moet ik hiermee?

HET WORD TOCH EEN VERPLICHTING ANDERS!?????

iedere week is iemand wel jarig, of gaat iemand trouwen, of zomaar, maar kom nou dan zal ik dus ALTIJD zin moeten maken oh want stel dat de mensen mij raar gaan vinden en gaan denken dat ik niks voor ze over heb! alstublieft zeg!

we hadden afgesproken toen paar maande geleden dat ik meer me best zou doen. En dat heb ik gedaan! en ik ben gewoon trots op mezelf, ik ging nooit uit, ging nooit weg, moest niks van vreemde weten.

zijn vrienden kon ik in het begin helemaal niet, ben ik toch overal mee naar toe gegaan, tot vorig weekend aan toe. Heb ik dit weekend geen zin en dan ben IK gelijk fout? en doe ik ALTIJD wat ik wil? dat is dus echt niet waar, zo kinderachtig vind ik het van hem.

Ligt dit nou inderdaad aan mij of an hem?

In een relatie moet je nemen en geven, maar het lijkt erop dat ik alleen maar geef....

en als hij de dingen alleen maar wilt zoals hij dat wilt ken hij een verdere relatie shaken! heb ik hem ook al gezegd, misschien wat dramatisch, maar ik vind dit een heel belangrijk deel in je relatie. Weggan doe je heel vaak samen, maar als ik gewoon IEDERE Keer met zijn vrienden of wie dan ook weg moet als hun dat vragen en ik niet meer mag zeggen 'geen zin' om welke reden dan ook hoeft voor mij écht niet meer.

Ik ga geen toneelspelen, en doen alsof ik er wel zin in heb. ZIn maken doe ik vaak genoeg maar ben niet van plan ALTIJD zin te maken.' zo zie ik dat en zal ik altijd blijven zien.

tuurlijk moet je soms zin maken, maar er zijn ook dagen dat ik ECHT geen zin heb, en daar blijf ik gewoon bij. Klaar, punt uit.

Hij accepteert het maar of het is over.

voor mij is dit reden genoeg om t uit te maken, echt hoor.

We zijn nog niet eens getrouwd en dat loopt ie me nu al zo wat te dwingen om overal mee naar toe te gaan........

fuck nou snel een end weg, klere zooi!

Ik moet zeker maar altijd overal naar toegaan en terwijl ik daar geen ene FUCK zin in heb? dat is zwaar achterbaks!

noemt hij mij fout? Dát is pas fout!
Oud 09-11-2002, 16:32
Sithan
Sithan is offline
Ik zou stapel gek worden als ik iedere week mee moest gaan naar dingen waar ik geen zin in heb...
Oud 09-11-2002, 16:35
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
kheb niet alles gelezen maar de kern is me duidelijk, en dit vind ik er van: je moet elkaar vrij laten! Je bent echt niet elkaars bezit ofzo: als de een iets wil doen wat de ander niet wil, dan heb je daar maar mee te leven. En part of a relationship is toch elkaar respecteren? Nou, dan vind ik dat je elkaars mening ook moet accepteren!
Oud 09-11-2002, 16:35
Verwijderd
Ik zou het ook niet doen hoor. Kom nou, als het hem niet past moet hij gelijk kwaad worden?! Als je echt al zo vaak met hem mee bent gegaan moet hij dat maar inzien.
(En anders ga je chanteren: goed, ik ga mee, maar dan krijg ik een uitgebreide massage van je naderhand! Oók voeten! )
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:46
'Sister Bliz
'Sister Bliz is offline
Citaat:
Morgan schreef:
(En anders ga je chanteren: goed, ik ga mee, maar dan krijg ik een uitgebreide massage van je naderhand! Oók voeten! )
Reageren

Regels voor berichten