Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook wel eens last van jongens die doordat ze teveel gedronken hebben vervelend en aanrakerig worden...moeten we het drinken dan ook maar gaan verbieden?
ik ben het ermee eens dat er in discotheken ms wel plekken zouden moeten kunnen zijn waar je frisse lucht kan krijgen maar om nou overal roken te verbieden..en het helpt toch niet..mensen gaan het dan toch 'stiekem' doen..en wat willen ze dan gaan doen 'ga jij maar eens even mee..want jij rookt'...gaat niet lukken..tis een leuk idee maar denk ik niet te realiseren..maar ms bestaan er wel van die party's waar je niet mag roken gegeven..maar wat voor people daar dan weer komt?
||
Citaat:
overlast van blowen is minimaal |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het niet eens met deze stelling, en ik denk ook niet dat deze stelling te realiseren valt. Als je kijkt in uitgaansgelegenheden, zijn er echt veel mensen die roken. Als dat verboden zou worden, komt er denk ik echt wel een opstand onder de rokende uitgaansmensen. Uitgaan is een vorm van ontspanning, en roken is dat voor sommige ook.
|
Ik vind niet dat je het kan verbieden, voor een heel aantal mensen is roken ontspannend, net zoals drinken voor sommige mensen ontspannend is. Ik kan me overigens wel voorstellen dat mensen er last van hebben..
Wat me vaak opvalt is dat er nooit echt een goed ventilatie systeem is, of zo'n ding wat boven je fornuis hangt is, als dat er zou zijn, zou dat ook al een hoop schelen..
|
![]() |
Ik snap dat gezeur over die stank in je kleren niet zo goed. Je hebt toch een wasmachine? Zelfs als je kleren een paar uurtjes voor een open raam hangt is de ergste stank er al uit. Als dat voor jullie de reden is om het roken te verbieden in uitgaansgelegenheden, vinden jullie jezelf dan niet een beetje asociaal?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Legalise it arPos | 143 | 11-11-2008 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: roken in restaurants enz. moet verboden worden ninie | 462 | 28-06-2004 23:14 |