Advertentie | |
|
02-06-2008, 01:02 | |
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/watch?v=EuBzKV6XgvA
hihihihihihihi Paranoide naamzoek, is dit russisch en zo ja wat zeggen ze allemaal ongeveer? |
02-06-2008, 01:37 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij zei dat ze het niet mochten uitzenden op 3voor12 maar ik keek helemaal niet naar die streaming maar naar nl3 dus ik dacht van ohh misschien mag het op nl3 wel maar dat mocht ook niet, en nee ik bedoelde wel jou als persoon in kwestie! |
02-06-2008, 07:20 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
In de zomervakantie ga ik, als ik tijd over heb, enkele Russische tekenfilms ondertitelen en op YouTube zetten. Waaronder deze, dus dan PM ik je de link wel oid. In de categorie geniale Russische tekenfilms moet je eigenlijk ook deze kijken, die heeft ondertiteling, dus dan kan je daadwerkelijk het ubergave verhaal volgen. Dit is deel 2. (Ze hebben alleen een fout gemaakt in de ondertiteling, want die zeldzame gestreepte olifant houdt dus wél van levertraan/vissenolie/whatever.) En deze moet je ook kijken, al is die helaas zonder ondertiteling. Het gaat over een arme visserman die een pratende vis vangt en weer loslaat, hij mag verder geen wensen doen enzo, maar die vis zegt dat hij misschien ooit van pas komt, wat de man verder niet gelooft. "Praten.. Dat kunnen we allemaal. Als je nou kon blaffen dan kon je het huis bewaken, maar nu.. Ga maar gewoon, het is wel goed zo." Alleen laat hij eerst van schrik al z'n eerder gevangen vis vallen, dus als hij weer aan wal staat zucht hij een beetje verdrietig, zo van 'ee-eeh.. nu is er geen eten meer'. Maar 'Ee-eeh' is ook de naam van een tovenaar, die hij dus per ongeluk oproept door z'n naam te zeggen. De tovenaar geeft 'm een tovertafel die altijd vol met eten staat. Alleen zit er een dikke vette adder onder het gras, want later komt die tovenaar opeens weer tevoorschijn en zegt dat hij om middernacht terugkomt en allerlei vragen gaat stellen, tot het ochtend is. Als de visserman geen antwoord weet te geven dan 'zal het hem nog lang heugen'. En dan komt er een aardige jongeman langs die honger heeft, dus laat de visserman en z'n vrouw hem binnen, ook al willen ze eerst niet omdat ze het idee hebben dat ze om middernacht keihard doodgaan. Die jongeman pwnt dan die tovenaar door een bizar verhaal te vertellen en dan komt alles goed. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 17:43 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 19:32 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233 Verwijderd | 4 | 07-06-2008 15:24 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 15:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 16:42 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 16:41 |