Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had maar 2 man voor me staan bij RATM (ook bij queens trouwens, dat krijg je als je 5 uur van tevoren de pit in gaat), wat een geniale show!
![]() Porcupine tree was ook geweldig, en the verve en animal alpha waren leuke verassingen voor me, aangezien ik ze bijde niet echt kende en het geweldige shows vond. Zaterdag op de camping kubus en bangbang was ook nog vet, alleen jammer dat 3kwart van het publiek bezopen was. Ben ik trouwens de enige die het opviel dat de Foo Fighters bagger waren? de zanger haalde een hoop dingen niet met zun stem en was een enkele keer zelfs gewoon vals, ben hier dan ook snel weg gegaan.
|
Pinkpop 2008 ging te snel voorbij.
Het weer was perfect, camping geweldig, voorzieningen weer prima in orde en aan muziek geen gebrek. Justice was voor mij wel een hoogtepunt. Volgens bronnen ben ik nog op televisie geweest (NL 3). Hoe kan ik terug zien via internet wat er toen uitgezonden was. Ik heb her en der begrepen dat Justice geen toestemming heeft gegeven om het uit te zenden???
|
Nee, ik ook niet. Zeggen dat de Foos bagger zijn omdat Dave Grohl niet altijd zuiver zingt is een domme opmerking, want zo zingt ie live altijd en verder rockten ze de pan uit. Vond wel dat die instrumental breaks ieeets minder mochten, maar verder erg cool.
QOTSA had van mij nog wel een tandje harder en energieker gemogen, maar ja, het blijft QOTSA dus ze kunnen niet heel veel fout doen bij me. Wel cool die opmerkingen over de security en dat daarna ineens iedereen ging crowdsurfen. Achter me gingen er ineens 4 gozers op elkaars schouders zitten, mega hoog! ![]() Bij RATM ben ik keihard naar de klote gegaan. Stond vlak achter het 2e hek en dacht even dat ik het niet ging overleven. Toen liet ik even een Trimm agressie bom los en was alles ok. ![]() Dikke bagger dit weekend: De Security. Al tijdens de Kaiser Chiefs gingen we bij de hekken staan om vooraan te komen bij de Foo Fighters.Op een gegeven moment werd het daar dus erg druk en werd er megahard geduwd. Er stonden meisjes die bijna kapot gingen en er niet uit konden. De security stond met z'n 5en toe te kijken en deed niets. Ze zeiden ook niet of de poort nog open ging of dat het al vol was. Helemaal niks. Na een uur amper ademen en het begin van de Foos ging het hek dus nog steeds niet open en stonden wij daar. Terwijl het voorste vak nog lang niet vol was toen wij er net stonden. Wie hebben ze dan wel binnen gelaten? Kutmongolen. Zag trouwens ook op TV dat een paar van die gasten lekker op iemand aan het inbeuken waren. ![]() Kate Nash. Jezus, moest ze een trein halen ofzo? Alle nummers zong ze 3 keer zo snel en heel hoog en vervelend. Kon 'r amper verstaan. Jammer hoor, want de liedjes zijn op plaat best leuk. KT Tunstall. Yawn city. Zij had wel iets sneller gemogen. Snurk. Pinkpop vind ik qua voorzieningen trouwens nog steeds zuigen, want tsja, het is geen lowlands enzo, maar ik heb me wel prima vermaakt. Maar ik roep wel net als vorig jaar: No way dat ik weer ga, tenzij de line-up heeeel goed is.
Laatst gewijzigd op 02-06-2008 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond het verder een geniaal weekend en veel mooie bands en optredens gezien. Alleen jammer dat ik op Camping C stond. Was een tering eind lopen. Verder ook mooie afterparty's op camping B gehad. Geniaal die tent! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahaha stond jij ook zover vooraan! haha ik hoefde niet eens te lopen joh, werd er zo wat ingesmeten! Trouwens, Kaiser chiefs optreden was veel doper dan foo fighters overigens vond ik. Foo fighters begonnen meteen met hun bekendste track, De lol was er snel vanaf, zal ik maar zeggen stond op camping A, maar toch ook veel op camping B geweest, want daar waren de optredens toch iets doper qua avondinvulling! |
![]() |
|
Op de vrijdag vond ik alleen Metallia echt goed: beste show die ik van ze gezien heb sinds jaren. Incubus kwam zwaar ongeïnspireerd over maar misschien was dat omdat driekwart van het volk dat vooraan stond een Metallica shirt aan had.
Justice en Eagles Of Death Metal waren op zaterdag erg goed bezig. Foo Fighters waren ook wel okay, vond ze alleen ergens halverwege de set gigantisch inkakken met dat instrumentale gepiel. De award van grootste aanfluiting van het festival gaat hands down naar de Kaiser Chiefs. Het hele optreden was zo vals als een hoepel. Zondag nog ff Cavalera Conspiracy gecheckt maar dat vond ik weinig soeps. Daarna The Hives van veraf zitten kijken. Lui speelden wel strak maar wat een belachelijke podiumpresentatie zeg. Na een uur gezanik van Alanis Morisette aan te hebben gehoord begon Queens Of The stone Age dan eindelijk. Muzikaal was het allemaal wel goed maar vond het al met al toch een beetje lauw overkomen. Rage Against The Machine was dan wel weer hard. Conclusie: Kutfestival, mij zien ze er niet meer terug.
||
Verwijderd
|
Citaat:
over voorzieningen heb ik trouwens niet veel te klagen na ik van groezrock afkwam, die wc's daar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet er trouwens iemand of er nog een dvd uitkomt van PinkPop? En eventueel waar te koop? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ bossen; ik vind je juist dat je dat er tussen hoort te doen i.p.v meteen mee beginnen. sommige zijn hypers en kennen maar 1 nummer+) ahoewel ik het album al gehoord had ![]() |
![]() |
|
Ja idd. Als je alleen The Pretender kent en alleen voor dat 'hitje' komt kan je sowieso beter wegwezen en ruimte maken voor mensen die wel vaker muziek gehoord hebben. Het is ook absoluut niet hun bekendste track imo. En al was het wel hun enige hitje, so what.
De smashing pumpkins knalden er vorig jaar ook meteen hun grootste hits doorheen om daarna een instrumentaal stuk van 20 minuten te spelen. Als je goed speelt boeien die hitjes geen hol. Btw, vond de langzame versie van My Hero wel erg cool. ![]() Everlong had daarentegen wel wat meer mogen knallen.
||
![]() |
Citaat:
![]() 't klinkt mij een beetje tegenstrijdig in de oren, maar ik zeg niet dat jij het geen mooi optreden mag vinden, ik vond het alleen gewoon bagger ![]() En je geeft zelf al toe dat ik gelijk had over het valszingen, ik heb het later nog op tv gechecked, daar klonk het al ietsje strakker allemaal maar het kan me nogsteeds niet boeien, en ik erger me er dood aan als er (teveel) valse noten gezongen worden, ik heb het idee dat hij het niet aan kan om strak gitaar te spelen terwijl die ook zingt, again, mijn opvatting. Verder was heel pinkpop gewoon geweldig met de nachtjes doorhalen op camping B en mijn 7-up douch (ik dacht dat het water was....)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The Opposaaites zuigen hard #1086 Verwijderd | 500 | 22-08-2010 19:50 | |
Muziek |
♫ botulismf | 500 | 28-06-2008 15:27 | |
De Kantine |