Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2008, 20:04
Verwijderd
Oh ja, dat wordt ook nog leuk. Ik baal dat ik nu niet meegegaan ben voor Azaelia, dan had ik mezelf misschien kunnen redden. Nu is de kans best aanwezig dat het gelijkspel wordt en dat is dan natuurlijk jammer...

En ik weet niet echt of ik het verdacht vind als mensen in de tweede ronde random stemmen (ik vind het wel erg makkelijk, dat wel), maar ik bedoelde vooral te zeggen dat iemand eruit stemmen omdat hij internetproblemen heeft bijna gelijk staat aan random stemmen, wantin beide gevallen stem je niet op iemand die je verdacht vindt, en ben je in die zin dus niet volop met het spel bezig, ofzo. Dus als je Azaelia stemt, zou je misschien net zo goed matige_muis kunnen stemmen, omdat hij dus random stemde.
Als je me kan volgen...

Ik denk gewoon 'hardop' in het topic.
Advertentie
Oud 07-06-2008, 20:08
Spelleider
Spelleider is offline
Huiskamer, 19:50
Meisje zat in een hoekje stil te zijn. Van haar vrolijke gehuppel was weinig meer over. Eerst het zien van de dode keukenhulp en daarna Heksjuh en mr Soija die plotseling overleden waren, hadden allemaal herinneringen teruggebracht. Uit haar staartjes piekten plukken haar. Lisa zat naast haar en probeerde haar wat op te vrolijken. “Wil je misschien een spelletje doen? Ik heb toch niet veel meer te doen vandaag,” vroeg ze aan Meisje.
“Ok,” fluisterde ze. “Misschien dat er nog wel meer mensen mee willen doen.”

Lisa pakte Het Betoverde Doolhof” uit de kast en legde het bord klaar op tafel. Minke, Darkiekurd en AllureV schoven erbij aan. Al gauw waren ze helemaal verdiept in het spel en Meisje keek alweer wat vrolijker uit haar ogen. Na Het Betoverde Doolhof” kwamen Monopoly en kwartet nog aan bod.

Vanaf een afstandje sloeg Azaelia het groepje gade. Ze moest nog erg wennen hier, het was allemaal zo anders. Ondanks dat Katje haar verzekerd had dat ze hier niet waren was Azaelia er nog niet van overtuigd. “Natuurlijk waren ze ook wel hier, ze waren immers overal!” En ze keek de kamer rond of ze hen niet toevallig ergens zag. Nee, niemand. Of toch? Nee, dat was Elpida maar die de kamer binnenkwam.

“Willen jullie nog wat te drinken?” vroeg Elpida toen ze de kamer binnen liep. “Oh, jullie spelen gezellig spelletjes met elkaar. Wat leuk. Ik kan jullie wel een kan thee brengen, met wat koekjes?” Ze waren alle vijf verdiept in hun spelletjes maar bij het horen van koekjes keek Minke op. “Chocoladekoekjes?” vroeg ze. Iedereen mompelde instemmend, chocoladekoekjes kregen ze niet zo vaak. “Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen,” antwoordde Elpida en ze liep de kamer uit om de thee met koekjes te gaan halen.

Even later kwam ze terug met een grote schaal met verschillende chocoladekoekjes en een grote kan thee met wat koppen. “Kijk eens aan. Ik zal het hier neerzetten, en dan ga ik nu de anderen ook een koekje en een kop thee brengen,” deelde ze mede en ze liep de kamer weer uit. Lisa stond op en schonk voor iedereen een kop thee in en zette het voor hen neer. Iedereen pakte er een koekje bij, en even later ging het spel weer verder.

Azaelia nam voorzichtig een hapje van haar koekje en nipte van haar thee. “Misschien is het hier zo slecht nog niet,” dacht ze genietend met haar ogen dicht. Ze nam nog een hapje van het koekje maar het bleef steken in haar keel. Azaelia liep helemaal rood aan en begon te hoesten. Lisa sprong op, en begon haar op haar rug te slaan. Het hielp al niet meer, Azaelia was gestikt in haar koekje.

De dorpelingen hebben Azaelia opgehangen. Zij was verrader. De wolven hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om wraak te nemen.

1. Kazet Nagorra
  2. ~~Fantôme~~
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke
  6. Uice
  7. Katje
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Racing Dutch
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 07-06-2008, 20:10
Verwijderd
Ah, kijk aan!
Dat is een dubbele meevaller!
edit: een driedubbele meevaller zelfs, want de uitslag is ook nog supervroeg.

Had ik het toch verkeerd gezien dus
Oud 07-06-2008, 20:21
Uice
Uice is offline
Verrad0r.

Maar ik was het hele spel vergeten.
Oud 07-06-2008, 20:24
Verwijderd
Mooi, dat er nog vele slechte mensen mogen hangen
Oud 07-06-2008, 20:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
goede uitslag
Oud 07-06-2008, 23:39
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ja, als Martino verbannen is en DP ook weg is, blijft Neko* over, en wellicht weet ze nog niet eens weet dat de rest niet beschikbaar is.

Althans, dat dacht ik begrepen te hebben, dat DP niet aanwezig zou zijn.
Ik zou wel willen helpen.
Go wolfjes!
Oud 08-06-2008, 01:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, als Martino verbannen is en DP ook weg is, blijft Neko* over, en wellicht weet ze nog niet eens weet dat de rest niet beschikbaar is.

Althans, dat dacht ik begrepen te hebben, dat DP niet aanwezig zou zijn.
Wij regelen onze zaakjes vrij goed, hoor, stiekum.
Oud 08-06-2008, 09:24
Verwijderd
*slaat zichzelf op de borst*
Oud 08-06-2008, 10:23
Flowtje
Flowtje is offline
Oud 08-06-2008, 14:00
Spelleider
Spelleider is offline
In verband met de internet problemen van Racing Dutch zal Hanneke zijn plaats innemen voor de rest van het spel.
Oud 08-06-2008, 15:18
Verwijderd
Zo, na een nogal onverwachte ban wegens falende moderators, ben ik terug. Ik heb gisteren niet kunnen stemmen maar ik zal alle andere keren wel stemmen (één keer niet-stemmen is nog net acceptabel )

Goede uitslag wel
Oud 08-06-2008, 18:43
Verwijderd
woei, de verrader dood en nu al, dat is wel echt beter!
Oud 08-06-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
*slaat zichzelf op de borst*
Oud 08-06-2008, 18:48
Fantôme
Fantôme is offline
nou ik ben weer thuis van familieweekend het dit topic doorgelezen....
Echt beter dat de verrader nu al uit het spel ligt!
Ik zal het topic morgen (want ben overdag vrij) nog even wat beter lezen, toch eerst de wolven afwachten zometeen...
Oud 08-06-2008, 19:19
Lethe
Lethe is offline
Ik ben ook weer thuis. Alles bijgelezen, verrader eruit. Heel goed, ik had niet verwacht dat Azaelia verrader zou zijn.
Oud 08-06-2008, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
De groep was verbijsterd door wat er was gebeurd. Darkiekurd zat zachtjes te huilen, Minke keek met grote ogen en Lisa probeerde de anderen te steunen. Het was een vreemd stelletje.

Ondertussen renden Fantoom en Lightfighter door de kamer. Ze waren aan het stoeien en hadden de grootste lol. Fantoom duwde Lightfighter op de grond en begon wild te lachen dat ze gewonnen had. Maar toen duwde Lightfighter haar ineens om, waardoor de tegen een tafelpoot aankwam. Ze stoeiden wild door, totdat Fantoom ineens bloed voelde stromen over haar hoofd. Ze begon meteen hard te schreeuwen dat ze doodging en dat het allemaal Lightfighters schuld was. Fantooms mening over mensen kon nogal snel omslaan, waardoor ze het ene moment dol op iemand was en ineens diegene enorm kon haten. Dat was ook één van de redenen dat Fantoom hier zat, om daar mee om te leren gaan.

Katje had het geschreeuw gehoord en kwam de kamer binnen. Daar zag ze Fantoom die behoorlijk aan het bloeden was, en Lightfighter die op haar zat. Katje trok Fantoom mee naar de verpleegkamer, terwijl ze Lightfighter vertelde dat die haar straf later nog wel kreeg.

AllureV was weggeslopen. Ze had het wel weer even gezien met alle slechte dingen. Ze hield van vrolijkheid. VEEL vrolijkheid! Ze besloot een feestje te gaan bouwen. Dat ze alleen was deed er niet toe, zij gaf de gaafste feestjes. De verpleegsters zouden opkijken!

Katje kwam terug van het kantoortje. Fantoom had een flinke hoofdwond, het was maar de vraag of dat goed zou genezen. Maar ze had nu eerst belangrijkere dingen te doen. Hoewel het vast niet Lightfighters schuld was, kon ze zoiets niet ongestraft laten. Dat zou de rest maar aanmoedigen.

Lightfighter had de bui al zien hangen, en had zich zo goed mogelijk verstopt. Hier onder de tafel kon de Grote Gemene Katje haar vast niet vinden.

Katje, die helaas toch niet zo slecht in verstoppertje was als Lightfighter dacht, zag Lightfighter meteen zitten. Ze pakte haar bij haar shirt, en trok haar mee. 'We zullen jou helaas moeten bestraffen' zei Katje op een eng zoete toon. 'Het is voor je eigen bestwil... echt waar' ze glimlachte erbij. Lightfighter was doodsbang.

Katje stopte bij het einde van de gang, bij een deur. Ze deed de deur open en gooide Lightfighter in het kleine kamertje. 'Jij mag voorlopig in de isoleercel' glimlachte ze. 'Veel plezier! Oh en... je bent toch niet bang in het donker he?'

Terwijl de strook licht die op Lightfighter scheen steeds smaller werd gilde ze het uit. Ze was doodsbang in het donker....
  1. Kazet Nagorra
  2. ~~Fantôme~~
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke
  6. Uice
  7. Katje
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Racing Dutch
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De wolven hebben een hapje Cupido genomen. De wolven hebben duidelijk genoten van Lightfighter en gaan nu even rusten voor hun volgende grote slag. De beurt is nu aan de dorpelingen om wat te doen, dus stuur voor morgen 20.30u je stem in!
Oud 08-06-2008, 19:46
Verwijderd
Hm ik had niet verwacht dat Light Fighter dood zou gaan Mocht cupido nou wel of niet aanwijzingen geven wie de geliefden waren om ervoor te zorgen dat de geliefden niet zouden overwinnen? Dan is het wel belangrijk wat ze heeft gezegd. Anders eigenlijk gewoon een dorpeling: Jammer, maar kon slechter, ziener of tovenaar.
Oud 08-06-2008, 19:49
Verwijderd
ik dacht dat cupido wel aanwijzingen mocht geven, maar niet heel duidelijk zoals in het verleden ofzo. ik vraag me af waarom light fighter doelwit is geworden, en of we door deze dood meer weten over de wolven en de geliefden... tot nu toe zie ik nog niks
Oud 08-06-2008, 19:52
Fantôme
Fantôme is offline
@ Lisa: Volgens mij mocht Cupido wel mensen een beetje verdacht maken, maar niet hardop zeggen van: "die en die is geliefde".

Mja, ik had ook niet echt verwacht dat Light Fighter eruit zou gaan.. (mja, had uberhaubt niet echt 'iemand' verwacht zeg maar). Feit is wel dat light fighter nog niet zoveel heeft gezegd dus dat is gemakkelijk dan om haar op te eten toch? Want daar kunnen we dan niet zoveel uit opmaken. Op zich wel onhandig dat de cupido er al zo vroeg uitligt...
Oud 08-06-2008, 19:55
Spelleider
Spelleider is offline
Cupido mag mensen verdacht maken met de kennis die ze heeft, maar niet expliciet zeggen wie de geliefdes zijn.
Oud 08-06-2008, 20:02
light fighter
light fighter is offline
damn jammer dat ik er uit lig
Oud 08-06-2008, 20:35
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
@Spelleiders: Bedankt
Oud 09-06-2008, 09:27
Fantôme
Fantôme is offline
@ AllureV: wat bedoel je met je 'functievoorspellijstje'? maak je dan vooraf een lijstje van wie je denkt dat mogelijk als slechterik is ingedeeld door de spelleiders?En op basis waarvan dan?

Ik vind trouwens wel dat iedereen heel stil is zeg, tis niet eens een eetronde vanavond!

Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen. De enige die ik echt een beetje vreemd vond is Azaelia, maar die is er al uit nu

Flowtje is idd weer 'stillig' hoewel iets minder dan vorig spel lijkt wel. Maar het is wel gevaarlijk, omdat ze op die manier lang in het spel kan blijven, gezien ze niet opvalt...

MM post een beetje zoals ze gewoonlijk lijkt te doen. Ik weet niet goed wat ik van haar moet vinden, lastig inschatten altijd. Maar liever hou ik haar dr nog wel even in want ze is wel een goede speler (maar wel weer gevaarlijk als ze evil zou zijn natuurlijk). mja, gezien soija er ook al uitligt...

naja, Darkiekurd wordt overgenomen door Hanneke, dus ik ben benieuwd wat zij gaat doen... Dacht eerst idd maar mee te gaan op Darkie, maar nu dus nog even niet.

mja... hmm, wacht wel even tot er meer mensen reageren. Ga eerst ff koffiedrinken nu
Oud 09-06-2008, 09:37
Verwijderd
RD wordt overgenomen door hanneke, niet darkiekurd, die speelt gewoon nog mee.
en volgens mij was het azaelia die het over haar functielijstje had, maar dat kan dan weer mijn fout zijn.

Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 09:58. Reden: z vergeten bij azaelia
Oud 09-06-2008, 09:47
Uice
Uice is offline
Light fighter heeft Fantome verdacht genoemd en op Racing Dutch gestemd, dus een van die twee lijkt me wel een goede keuze.
Oud 09-06-2008, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Light fighter heeft Fantome verdacht genoemd en op Racing Dutch gestemd, dus een van die twee lijkt me wel een goede keuze.
Maar het kan ook zijn dat ze in 1x goed zat met waarom soija opgegeten is.
Misschien vonden ze light fighter ook een goede speler en dat is iets wat zij natuurlijk niet kunnen gebruiken. Daarbij hebben ze de kans om weer twee mensen aan te wijzen zonder dat ze echt iets hoeven te zeggen.
Maar ik zal er wel weer naast zitten, ik weet niet eens hoe goed light fighter was.
Oud 09-06-2008, 10:16
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Maar het kan ook zijn dat ze in 1x goed zat met waarom soija opgegeten is.
Misschien vonden ze light fighter ook een goede speler en dat is iets wat zij natuurlijk niet kunnen gebruiken. Daarbij hebben ze de kans om weer twee mensen aan te wijzen zonder dat ze echt iets hoeven te zeggen.
Maar ik zal er wel weer naast zitten, ik weet niet eens hoe goed light fighter was.

light fighter was cupido, dus uice bedoelt dat we dan misschien de geliefden te pakken krijgen

Edit: dat plan van Uice is zo gek nog niet
Oud 09-06-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
light fighter was cupido, dus uice bedoelt dat we dan misschien de geliefden te pakken krijgen

Edit: dat plan van Uice is zo gek nog niet
Ohja, dat is ook nog zo ja!

Maar dan vind ik het nog vreemd dat ze Fantôme als verdachte ziet, en vervolgens op RD stemt.

Mijn onderbuikgevoel zegt RD, dus daar gaat waarschijnlijk ook mijn stem naartoe. Eigenlijk naar Hanneke nu dus.
Oud 09-06-2008, 10:45
Verwijderd
ik ga denk ik mee voor fantome. de geliefden eruit krijgen lijkt me erg verstandig, en haar laatste post bevatte inderdaad twee fouten. of dat nou opzettelijk is of juist niet, ik vind het raar. dan is ze dus óf aan het manipuleren, óf dom bezig.
Oud 09-06-2008, 10:52
***ailá***
***ailá*** is offline
hmz.. fantome of Hanneke... ik weet het nog niet.

@ Sterrenmeisje: vorige ronde vond jij Minke verdacht? Waarom was dat precies? (snapte niet helemaal)
Oud 09-06-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
ik vind op dit moment minke juist verdacht. het lijkt alsof ze een excuus zoekt om bepaalde mensen te kunnen verdenken, wat ik nogal een wolvenactie vind. of iets voor de verrader... ik ga voor minke.
ik vond het even voorkomen alsof ze zeg maar niet echt verdachte mensen expres verdacht maakte door hele kleine dingen uit te vergroten en hen zo wél verdacht liet lijken. zo speelde ik als verrader ook. als wolf een klein beetje, maar toen was ik wat voorzichtiger geloof ik. maar aangezien de verrader nu dood is vind ik minke een stuk minder verdacht.
Oud 09-06-2008, 10:58
Fantôme
Fantôme is offline
@ sterrenmeisje: ehm, volgens mij heb ik één foutje gemaakt in bovenstaande post en dat is dat darkiekurd is overgenomen door Hanneke ipv Racing Dutch. Volgens mij was het wel AllureV die zei dat ze functielijstjes had hoor! ik zal het zo even quoten. En voor de rest zal ik me maar niet verdedigen want dan krijg je weer dat je fel verdedigd enzo
Oud 09-06-2008, 10:59
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb alles bijgelezen maar ben niet tot noemenswaardige inzichten gekomen helaas. Eigenlijk tot helemaal geen inzichten. Azaelia post wat vreemd, maar wel op zo'n manier dat het onervaren overkomt, dus ik stem niet op haar. Bovendien vind ik haar enthousiasme en activiteit leuk.

Ik maak ook altijd zo'n functievoorspellijstje en achter Dun Hout staat een slechte functie, dus stem ik - bij gebrek aan echte verdachten - op hem. Ik stem nu direct want ik moet straks weg.
[edit]Als het nu tussen Hanneke en mij lijkt te gaan, stem ik maar op Hanneke om mezelf nog even te redden [/edit]
Oud 09-06-2008, 11:01
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ik vond het even voorkomen alsof ze zeg maar niet echt verdachte mensen expres verdacht maakte door hele kleine dingen uit te vergroten en hen zo wél verdacht liet lijken. zo speelde ik als verrader ook. als wolf een klein beetje, maar toen was ik wat voorzichtiger geloof ik. maar aangezien de verrader nu dood is vind ik minke een stuk minder verdacht.
ja, iets dergelijks was me ook opgevallen, daarom vroeg ik er naar. Maar dan denk ik alsnog eerder wolf dan verrader... aangezien Minke al vaker gewaagd heeft gespeeld als wolf ik hou haar zeker in gedachten, maar voor nu gaat mn stem naar RD denk ik
Oud 09-06-2008, 11:02
Verwijderd
ow, azaelia zei dat ook, dus ik dacht dat je haar bedoelde haha

Citaat:
Dat het van geen kant klopt snap ik ook wel. Veel te vroeg voor.
Ik heb wel een lijst met wat ik gok wat ieders functies zijn.
Gewoon om achteraf te kijken of er ook maar iets van klopt.
Bij het vorige spel klopte er maar 3

Mini offtopic:
Even voor de duidelijkheid, als ik te diep reageer heeft het vaak ook te maken met mijn eigen ziekte.
En dat meen ik serieus zonder dubbele bodems of iets.
[edit] en dat fel verdedigen verdacht is vind ik onzin eigenlijk. al werkt het vaak beter om verdenkingen te negeren
Oud 09-06-2008, 11:04
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ja, iets dergelijks was me ook opgevallen, daarom vroeg ik er naar. Maar dan denk ik alsnog eerder wolf dan verrader... aangezien Minke al vaker gewaagd heeft gespeeld als wolf ik hou haar zeker in gedachten, maar voor nu gaat mn stem naar RD denk ik
Hanneke dus bedoel ik
Oud 09-06-2008, 11:06
Fantôme
Fantôme is offline
nee, bij Azaelia had ik dat nog niet eens gezien, maar bij AllureV wel, vandaar dat ik er ook naar vroeg. Vond het 'apart' om die lijstjes te hebben omdat je toch niet kan weten hoe functies worden ingedeeld enzo.

Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 11:15. Reden: sterrenmeisje erafgehaald omdat ze het zo lief vraagt ;) [edit2] hele lijstje maar weggegooid
Oud 09-06-2008, 11:10
Verwijderd
er staat "ik denk dat ik meega voor fantome". ik heb nog geen stem uitgebracht of iets dergelijks en nog lang niet iedereen heeft zijn of haar argumenten gegeven. haal me maar lekker van dat lijstje af.

[edit] ja, zonder smilies komt het niet zo lief over hè, maar als ik er blije gezichtjes achter plak krijg ik ruzie met steef. waarschijnlijk krijg ik al een officiele waarschuwing voor het posten over blije gezichtjes.

Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 11:37.
Oud 09-06-2008, 11:35
Verwijderd
Ik ga op Uice stemmen, want hij zegt dit:

Citaat:
... mij net iets te veel alsof het een bekokstoofd wolvenplannetje is.
Oud 09-06-2008, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ga op Uice stemmen, want hij zegt dit:

... mij net iets te veel alsof het een bekokstoofd wolvenplannetje is.
Ja, zo zijn we inderdaad ook het vorige spel voor de gek gehouden. Misschien stem ik ook wel voor uice, ik blijf even kijken wat de rest doet.

Maar in principe blijft mijn stem wel bij RD.
Oud 09-06-2008, 11:48
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga toch op RD stemmen, aangezien light fighter als cupido op hem heeft gestemd, lijkt me logisch dat hij dan ook 1 van de geliefden is.
Oud 09-06-2008, 12:40
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
@ AllureV: wat bedoel je met je 'functievoorspellijstje'? maak je dan vooraf een lijstje van wie je denkt dat mogelijk als slechterik is ingedeeld door de spelleiders?En op basis waarvan dan?
Ja, voor aanvang van het spel. Het is voornamelijk gokken natuurlijk en een beetje op basis van wie ik denk dat de spelleiders wolf hebben gemaakt. Zoals ik de vorige keer het vermoeden had dat jullie benieuwd waren naar Paranoide als wolf. Maar goed, ik vind het vooral leuk om zo'n lijstje te maken.
Oud 09-06-2008, 17:04
Verwijderd
Pfff, even tussen de bedrijven door...
Ik heb echt geen idee, en kan nu ook even niet echt goed bijlezen want ik zit op school en m'n repetitie begint zo en en en... stress.

Dus mijn stem gaat naar Juice, omdat ik me wel kan vinden in wat KZ over hem zegt.
Oud 09-06-2008, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, voor aanvang van het spel. Het is voornamelijk gokken natuurlijk en een beetje op basis van wie ik denk dat de spelleiders wolf hebben gemaakt. Zoals ik de vorige keer het vermoeden had dat jullie benieuwd waren naar Paranoide als wolf.
Ik vind het not done als de functies niet random worden verdeeld

Uh ik heb even snel bijgelezen, en ik ga denk ik mee op Fantoom.
Oud 09-06-2008, 17:26
Fantôme
Fantôme is offline
@ Katje; als je dan maar wel hebt gelezen dat ik één foutje in die post had, en niet twee he
Ik stem definitief op Hanneke. ik moet zo weg, voor het eerst bij mn nieuwe werk beginnen!!
Oud 09-06-2008, 17:44
Verwijderd
Waarom geen lijstje
Oud 09-06-2008, 18:13
Lethe
Lethe is offline
Maak jij dan een lijstje?

Ik stem ook op Fantoom, omdat Light Fighter haar typen verdacht vond en aangezien Light Fighter Cupido was, lijkt me de kans dat Fantoom geliefde is aannemelijk. Wat Uice zegt dus.
Oud 09-06-2008, 18:14
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik vind het not done als de functies niet random worden verdeeld
Ik ook.
Oud 09-06-2008, 18:19
Spelleider
Spelleider is offline
Kap eens met huilen over de verdeling van de functies en richt je op het spel.

Regels voor berichten