Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jaaaah in Belgisch Luxemburg worden edele paarden geëscorteerd door roofvogels.... jaaaah. Het zijn wel mooie reclames maar niet echt realistisch. In heb belgisch luxemburg er niet zo uit zien zien, en kroatië was vorig jaar schitterd, maar niet zoals ze daar weergeven. ![]()
|
Trouwens ook grote crap
'Nieuw van Libresse, de secure fit!' Blabla duidelijke voor en achter kant. Wtf ik leef lichtjaren vooruit, ik gebruik het zeker al 7 jaar en in die tussentijd is er niets veranderd ![]()
|
Verwijderd
|
Vanish Oxy-spul.
Kinderen maken een poloshirtje helemaal vies met modder en kerstomaatjes (?) Ja, hoe krijg je die vlekken er nu uit? Nou, het had al een hoop geholpen als je die kutkinderen goed had opgevoed, dom wicht! En dan heb je ze er eindelijk uit dankzij een inbreekster die met Vanish komt aanzetten, ga je ze vervolgens nog een motiverend toespreken: "Nu zullen jullie wat nieuws moeten verzinnen!" Ja, goedzo, spoor hun asogedrag nog even wat meer aan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik zag gisteren zo'n fijn home-shopping-blok. Deze keer ging het over een dunschiller die o-zo revolutionair was. Perfecte nasynchronisatie natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() Een dunschiller... ook echt de uitvinding van de eeuw, zo revolutionair! De Wehkamp reclames vind ik irritant, geen waardeloze promotie maar wel je klanten behandelen als debielen. Zangerig stemmetje: Bij Wehkamp.nl bestel je gemakkelijk en snel! Mannen stemmen er meteen na: Bij Wehkamp.nl bestel je gemakkelijk en snel. Met een intonatie van luister-ik-nou-wat-ik-voor-iets-belangrijks-zeg-wat-je-nog-nooit-gehoord-hebt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit moet je met ze doen, volgens een topic op onzin |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een keer op een verpakking bij de AH; 'gemaakt met echte marsepein'. Ik zat echt van 'wtf'.
Gister eveneens zoiets; 'bereid met verse eieren'. Dus normaal wordt het bereid met oude eieren? En dan nog iets wat niet helemaal ontopic is, maar, in de krant stond een advertentie dat een reisbureau een speciale annuleringsverzekering had. Als Nederland kampioen werd bij het EK mocht je gratis annuleren. De premie daarvoor was 1% extra. Ben ik de enige die denkt dat je wel héél naief bent als je zo'n verzekering neemt? ![]()
|
Verwijderd
|
Dit is echt het toppunt:
Een televisiereclame van BCC.nl: De BCC EK-voetbalquiz! Surf naar de site, vul het juiste antwoord in en maak kans op een LCD-televisie! "Hoeveel rode kaarten werden er gegeven in de wedstrijd Portugal-Nederland in 2006?" a) 3 b) 2 c) 1 (Het goeie antwoord is echter 4! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 17:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 13:37 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 15:30 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 15:43 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 15-10-2007 23:18 |