Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2008, 17:01
Verwijderd
Nieuw: Tuck paprika. Zoveel smaak, daar wordt de wereld beter van.

(althans iets van die strekking)

Eh...ja dus.
Advertentie
Oud 03-06-2008, 20:51
Verwijderd
Nivea My Silhouette!

Iets dat je op je huid kunt smeren zodat je je oude figuur weer terugkrijgt, jaja. Want zalfjes zorgen voor een complete reshape van je lichaam, natuurlijk. En dan nog met de woorden: "DUBBEL ACTIEF". Nee, het is actief of inactief, dubbel actief is niet mogelijk.
Oud 04-06-2008, 19:00
Verwijderd
Die reclames van Sonja, bakker bij Bolletje.

Wtf. De grap of het doel van die reclames ontgaat me echt totaal
Oud 04-06-2008, 19:40
Verwijderd
ABN Amro Rente-blabla! U krijgt minimaal uw inleg terug. U krijgt minimaal 3% rente.

Ja, wat is het nou?
Oud 04-06-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ABN Ambo Rente-blabla! U krijgt minimaal uw inleg terug. U krijgt minimaal 3% rente.

Ja, wat is het nou?
Amro
Oud 04-06-2008, 20:05
Azaelia
Azaelia is offline
Geweldige grap in principe. Als reclame is hij vet slecht want je moet hem echt eerst 20 keer horen voordat de boodschap overkomt en dan nog zegt het niet bijzonder veel over het product. De leestekens staan behoorlijk verkeerd waardoor de promotie van het product juist negatief lijkt.

De eerste keer dat ik die van die honing-mosterd dressing hoorde dacht ik echt
'Nu met echte honing!'
Is de mosterd dan nep?
Oud 04-06-2008, 21:52
Verwijderd
reclame voor veronica met titel "trots op onze jongens"
je ziet een militair iets oranje verven. pot verf staat op de grond, nieuwe kwast ligt er naast. nergens is een roerstokje te bekennen, nergens kranten, afplaktape of plastic zeil ter bescherming van de vloer. en het allerknapste: de kwast waarmee hij "verft" is gewoon nog schoon.
Oud 04-06-2008, 22:54
Verwijderd
Een paar vrouwen voeren de mooiste trucjes uit met een voetbal, terwijl een jongetje lachend toekijkt hoe ze de bal balanceren op hun voeten, hooghouden op hun borst en vervolgens met uiterste precisie wegtrappen!

Reclame voor, jawel, Crystal Clear! "Women in control"! Ehhh, doodgewoon koolzuurhoudend water met een smaakje dus. Wat heeft dat met voetbaltrucjes te maken?
Oud 04-06-2008, 23:04
Verwijderd
Haha, ja, reclames die vergezocht zijn. Die zijn gaaf.

Een paar jaar geleden had je zo'n reclame met heel veel dwarrelende roze rozenblaadjes. Echt enorm veel rozenblaadjes en dan zag je zo een meisje in een zwierige witte jurk met allemaal sierlijke linten en shit er aan. Dat meisje danst heel sierlijk door de rozenblaadjes heen, ze lijkt heel blij en euforisch en het ziet er allemaal reuzemooi uit, tot dat meisje opeens in een koelkast verandert, want het is een reclame voor koelkasten. HUH
Oud 05-06-2008, 20:13
Verwijderd
Die reclame '3 kloppen' is echt dom, want welke idioot gaat er nou hard tegen zijn tft-scherm kloppen? Da's slecht voor dat ding!
Oud 08-06-2008, 16:23
Verwijderd
Ik kan me geen spannendere avond voorstellen dan een etentje bij een stelletje meteen gaat zeuren over afwassen, vervolgens voor de vaatwasser gaat zitten wachten tot hun Suntabletje alles schoon heeft gemaakt, en de gezellige avond af te sluiten met een toetje.
Oud 08-06-2008, 16:27
Verwijderd
Het stomste van die reclame is nog wel dat ze die schoteltjes van de toetjes daarna ook nog afwassen moeten, terwijl die ook in de vaatwasser hadden gekund, als ze even hadden gewacht.
Oud 08-06-2008, 17:31
Verwijderd
Op de poster van de film ''Parfume'' staat: ''Het boek en de soundtrack zijn nu verkrijgbaar''. Nee dus, het boek was al héél lang verkrijgbaar.
Oud 08-06-2008, 19:23
Verwijderd
ik moet elke keer bijna huilen van die verkade fijnproeversreclame. arme henk
Oud 08-06-2008, 22:31
Verwijderd
ik moet duidelijk vaker tv kijken
Oud 08-06-2008, 22:43
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Op de poster van de film ''Parfume'' staat: ''Het boek en de soundtrack zijn nu verkrijgbaar''. Nee dus, het boek was al héél lang verkrijgbaar.
Niet gelogen dus. Nu dus ook nog verkrijgbaar.

Ik word helemaal gek van die idillische filmpjes over Turkije, Ierland, Belgisch Luxemburg en Kroatië.

De ergste is van die nieuwe telecom maatschappij die 'nieuw is en naar je luistert'.
Alles leuk en aardig maar waarom staat in het laatste stukje een 40 jaar jongere meid tegen hem op te rijden?!
Oud 09-06-2008, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Niet gelogen dus. Nu dus ook nog verkrijgbaar.
Dan hadden ze moeten schrijven ''Het boek en de soundtrack zijn verkrijgbaar'' want zoals het er staat lijkt het alsof ze roepen "NU jongens, ren NU naar de winkel want dat boek is vanaf NU verkrijgbaar."
Oud 09-06-2008, 09:33
Uice
Uice is offline
Het suggereert dat het boek op de film gebaseerd is in plaats van andersom. Ze hebben vast ook de coverart van de film op het boek gezet.
Oud 09-06-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ik word helemaal gek van die idillische filmpjes over Turkije, Ierland, Belgisch Luxemburg en Kroatië.
Ik vind het wel mooie reclames though. Vooral die van Belgisch Luxemburg met dat gekke paardje.
Oud 09-06-2008, 14:33
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik vind het wel mooie reclames though. Vooral die van Belgisch Luxemburg met dat gekke paardje.
Met die adelaar?!
Jaaaah in Belgisch Luxemburg worden edele paarden geëscorteerd door roofvogels.... jaaaah. Het zijn wel mooie reclames maar niet echt realistisch.
In heb belgisch luxemburg er niet zo uit zien zien, en kroatië was vorig jaar schitterd, maar niet zoals ze daar weergeven.
Oud 09-06-2008, 14:35
Verwijderd
Allemaal mooie tv-knopjes worden ingedrukt he.
Oud 09-06-2008, 14:41
Azaelia
Azaelia is offline
Trouwens ook grote crap
'Nieuw van Libresse, de secure fit!'
Blabla duidelijke voor en achter kant.

Wtf ik leef lichtjaren vooruit, ik gebruik het zeker al 7 jaar en in die tussentijd is er niets veranderd
Oud 09-06-2008, 15:00
Verwijderd
Vanish Oxy-spul.

Kinderen maken een poloshirtje helemaal vies met modder en kerstomaatjes (?) Ja, hoe krijg je die vlekken er nu uit? Nou, het had al een hoop geholpen als je die kutkinderen goed had opgevoed, dom wicht! En dan heb je ze er eindelijk uit dankzij een inbreekster die met Vanish komt aanzetten, ga je ze vervolgens nog een motiverend toespreken: "Nu zullen jullie wat nieuws moeten verzinnen!" Ja, goedzo, spoor hun asogedrag nog even wat meer aan!
Oud 09-06-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Trouwens ook grote crap
'Nieuw van Libresse, de secure fit!'
Blabla duidelijke voor en achter kant.

Wtf ik leef lichtjaren vooruit, ik gebruik het zeker al 7 jaar en in die tussentijd is er niets veranderd
Huh? Wel hoor, nu is er duidelijk een verschil tussen de voor- en achterkant, als je hem verkeerd om doet, zit 't voor geen meter. Dat was eerst niet.
Oud 09-06-2008, 16:45
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Huh? Wel hoor, nu is er duidelijk een verschil tussen de voor- en achterkant, als je hem verkeerd om doet, zit 't voor geen meter. Dat was eerst niet.
Helaas helaas was dat wel. Zelfs bij die met 'doorzichtige' vleugeltjes zat er al een voorkant aan.
Oud 09-06-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Helaas helaas was dat wel. Zelfs bij die met 'doorzichtige' vleugeltjes zat er al een voorkant aan.
Ja? Haha, dat is me echt nooit opgevallen 't Viel me alleen op toen er reclame voor gemaakt werd

OT:
Ik zag gisteren zo'n fijn home-shopping-blok. Deze keer ging het over een dunschiller die o-zo revolutionair was. Perfecte nasynchronisatie natuurlijk
Oud 09-06-2008, 19:26
Azaelia
Azaelia is offline

Een dunschiller... ook echt de uitvinding van de eeuw, zo revolutionair!
De Wehkamp reclames vind ik irritant, geen waardeloze promotie maar wel je klanten behandelen als debielen.
Zangerig stemmetje: Bij Wehkamp.nl bestel je gemakkelijk en snel!
Mannen stemmen er meteen na: Bij Wehkamp.nl bestel je gemakkelijk en snel. Met een intonatie van luister-ik-nou-wat-ik-voor-iets-belangrijks-zeg-wat-je-nog-nooit-gehoord-hebt!
Oud 09-06-2008, 20:53
Verwijderd
"Laat je oksels de sensatie van frisse komkommer voelen"

Als ik dat wil klem ik wel komkommers onder mn oksels
Oud 10-06-2008, 19:48
Verwijderd
wachtdagen, prachtdagen

ow jeej, het rijmt, laten we daar maar een campagne omheen verzinnen
Oud 10-06-2008, 23:20
Verwijderd
"steeds meer mensen overlijden aan slokdarmkanker.
dat is niet te verteren."

omg
Oud 10-06-2008, 23:24
Uice
Uice is offline
Geen onderwerp om woordgrapjes over te maken.
Oud 10-06-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Vanish Oxy-spul.

Kinderen maken een poloshirtje helemaal vies met modder en kerstomaatjes (?) Ja, hoe krijg je die vlekken er nu uit? Nou, het had al een hoop geholpen als je die kutkinderen goed had opgevoed, dom wicht! En dan heb je ze er eindelijk uit dankzij een inbreekster die met Vanish komt aanzetten, ga je ze vervolgens nog een motiverend toespreken: "Nu zullen jullie wat nieuws moeten verzinnen!" Ja, goedzo, spoor hun asogedrag nog even wat meer aan!
http://img249.imageshack.us/img249/7...nnekoekyt1.jpg
dit moet je met ze doen, volgens een topic op onzin
Oud 11-06-2008, 00:29
Verwijderd
Citaat:
"steeds meer mensen overlijden aan slokdarmkanker.
dat is niet te verteren."

omg
Oja, die campagne weer. Echt te dom voor woorden.

Citaat:
Oud 11-06-2008, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik las stiekem dat topic toen je dit postte. Ik vind het echt een van de gaafste dingen die je ooit getekend hebt Ik zou 'm zo aan m'n muur hangen en dan telkens giechelen als ik 'm zag.
Oud 11-06-2008, 08:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Een keer op een verpakking bij de AH; 'gemaakt met echte marsepein'. Ik zat echt van 'wtf'.

Gister eveneens zoiets; 'bereid met verse eieren'. Dus normaal wordt het bereid met oude eieren?

En dan nog iets wat niet helemaal ontopic is, maar, in de krant stond een advertentie dat een reisbureau een speciale annuleringsverzekering had. Als Nederland kampioen werd bij het EK mocht je gratis annuleren. De premie daarvoor was 1% extra. Ben ik de enige die denkt dat je wel héél naief bent als je zo'n verzekering neemt?
Oud 11-06-2008, 17:56
Verwijderd
Dit is echt het toppunt:

Een televisiereclame van BCC.nl: De BCC EK-voetbalquiz! Surf naar de site, vul het juiste antwoord in en maak kans op een LCD-televisie!

"Hoeveel rode kaarten werden er gegeven in de wedstrijd Portugal-Nederland in 2006?"

a) 3
b) 2
c) 1

(Het goeie antwoord is echter 4! )
Oud 11-06-2008, 19:25
Verwijderd
Oud 11-06-2008, 19:55
Verwijderd
Ja shit, dan lag het niet aan mij want ik kon me ook 20 kaarten voor de geest halen, waarvan 4 rode kaarten (allemaal 2x geel toch?)
Oud 11-06-2008, 20:02
Promillage
Promillage is offline
Alweer een tijdje terug maar ik viel echt bijna zowat van mijn stoel.

Glitter de film die zo slecht is dat je hem moet zien!

Oke waarom zouden mensen naar prut moeten gaan kijken?
Oud 12-06-2008, 15:50
Verwijderd
Calgonit Quantum, met drie compartimenten quantumtechnologie!

Het heeft geen reet te maken met quantumtechnologie.
Oud 12-06-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Calgonit Quantum, met drie compartimenten quantumtechnologie!

Het heeft geen reet te maken met quantumtechnologie.
Haha, oh ja, die reclames zijn écht irritant
Oud 12-06-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ja shit, dan lag het niet aan mij want ik kon me ook 20 kaarten voor de geest halen, waarvan 4 rode kaarten (allemaal 2x geel toch?)
Ja, en Bouhla die voor een schwalbe van Vigo de tweede geel, en dus rood krijgt, . Dat ie rood had moeten hebben voor de overtreding tegen Ronaldo, maakt niet uit.
Oud 12-06-2008, 16:50
Verwijderd
Die reclame van Conimex met Dennis van der Geest (die judoka) in Peking voor de Olympische Spelen. Is ie te lamzakkerig om gewoon wat eten te kopen op de Chinese markt omdat ie er niks van snapt, gaat ie aldaar Conimex-gerechten klaarmaken, wtf
Oud 12-06-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Gister eveneens zoiets; 'bereid met verse eieren'. Dus normaal wordt het bereid met oude eieren?
Het woord 'vers' wordt sowieso misbruikt, maar dat komt omdat er vanuit de regering/Europa uit geen regeling is wanneer je wel, en wanneer je niet het woord 'vers' mag gebruiken. In principe kan je op een fles rottende melk het woord 'vers' plakken.

Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 17:15.
Oud 12-06-2008, 17:21
Verwijderd
Mijn lollies waren volgens de verpakking 'extra juicy'...
Oud 12-06-2008, 23:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het woord 'vers' wordt sowieso misbruikt, maar dat komt omdat er vanuit de regering/Europa uit geen regeling is wanneer je wel, en wanneer je niet het woord 'vers' mag gebruiken. In principe kan je op een fles rottende melk het woord 'vers' plakken.
Volgens mij mag je niet 'vers' op een product zetten als het op het moment van verkoop bevroren is.
Oud 12-06-2008, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij mag je niet 'vers' op een product zetten als het op het moment van verkoop bevroren is.
'vers ingevroren' mag wel dacht ik
Oud 12-06-2008, 23:29
Verwijderd
Ja, er zijn veel te weinig regels over wat je wel en niet mag beweren. Ze zijn er mee bezig, maar het duurt vrij lang.
Oud 12-06-2008, 23:30
Verwijderd
net als wij hier voorverpakte vleeswaren hebben en vers voorverpakte

dikke stierenpoep.
Oud 15-06-2008, 15:35
Verwijderd
"miele. er ís geen betere."

geen betere wat?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten