Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die film een keer helemaal knetter gezien en hij was wel goed maar niet echt chill. Op het laatst ging ik bijna bad maar gelukkig kon ik mezelf ompraten. Zoiets heb ik ook een keer gehad met trainspotting (als die gozer een shot heeft genomen en je ziet het vanuit zijn ogen gebeuren)
|
human traffic !!! heeeeeeeeel geweldig, vooral een bepaalde scene: SPLIFF POLICY dat laat gewoon precies zien, zoals het is als je een trekje van iemands joint wil bietsen maar het niet rechtstreeks vraagt. echt geweldig grappige film (ook voor mensen die niets van star wars weten, en ook voor mensen die er wel wat van weten) HEEL COOL!!
Vanilla sky ... en de originele film Abre los ojos <--- aanrader!! heel cool, allebei met penelope cruz, surrealistische wereld onovertroffen ook: Donnie Darko over een jongen met een denkbeeldige vriend, namelijk een konijn dat frank heet en het einde van de wereld voorspelt
|
Je moet Gummo. zien.
Van de makers van Kids. zijn bijde knetterfilms. Dan hebben we nog - trainspotting - clubbed to death - fear and loathing - figth club - the basketball diaries - the beach - the doors - apocalypse now. = echt super vette film. - romper stomper - idiots
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hier komt lijst van DMTDMT , dus allemaal bek houwe en accepteren dat dit de beste films zijn
- apocalypse now - Donnie darko - Space odessey 2001 - Lord of the rings - Fahrenheit 451 - a clockwork orange - Dune - Pie - Forest gump - Scarface - Life acording to Garp - Fear and loathing in las vegas - Akira |
![]() |
||
Citaat:
![]() die film is zeeeeeeeeeeeeeer vet heb em opgenomen van tv, stond in de vprogids echt wazig omschreven, iets van 'schokkend en zeker niet near ieders smaak' kwist echt meteen dak em vet zou vinden ![]() en requiem for a dream moet je eigenlijk nuchter zien ![]() ![]()
|
Lola Rennt, Fear & Loathing in Las Vegas, Natural Born Killers, Trainspotting, How High, South Park (k heb bijna alle episodes), Beavis & Butthead (heb ik ook 'n paar van, nuchter niet zo grappig), en horror (om dood te gaan, van het lachen dan wel)
*edit* post van angerfist niet gezien, die film is ![]() met redman & method man |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
Films, TV & Radio |
Film: Dieren voor mensen aanzien paulpaul | 14 | 09-03-2008 00:45 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Film over Marihuana BertusBeentjes | 14 | 28-03-2003 07:59 | |
Films, TV & Radio |
fear and loathing, nederlandse versie roman | 9 | 24-11-2002 21:29 | |
Drugs & Alcohol |
Spoed! welke film raden jullie aan om te KIJken voor als je zwaar stoned bent>????? Copelanl)ia | 110 | 24-10-2002 11:49 |