Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 22:16
Hanneke
Hanneke is offline
Oh, fuck, volgens mij ben ik een ronde vergeten Ik was vergeten dat ik meedeed Maar ik zal morgen even alles door/bijlezen en een mening vormen!
Oud 12-06-2008, 23:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aangezien spelleider er nog niets over zegt...

Wel lief blijven tegen elkaar he

EDIT: allebei even tot 10 tellen dus
De spelleiders doen even of ze een leven hebben en gaan er vanuit dat volwassen mensen gewoon met elkaar kunnen omgaan
Oud 12-06-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, fuck, volgens mij ben ik een ronde vergeten Ik was vergeten dat ik meedeed Maar ik zal morgen even alles door/bijlezen en een mening vormen!
foei!!

darkiekurd naamzoek, ik wil iets van je horen in dit topic, anders ga ik echt op je stemmen, hoe schattig je ook bent in je gangsterschooluniformoutfit.
Oud 13-06-2008, 08:50
Verwijderd
Lelijke wolven
Oud 13-06-2008, 09:25
Tink*
Tink* is offline
Hmm ik krijg nu haast de neiging om op evilblue te stemmen vanwege het ineens bijvallen van je vriendinnetje terwijl ie daarvoor niets zei (vanwege ziekte, ja I know) en dat bijvallen vind ik zo schijtirritant, iets met zelf afkunnen enzo. Maar goed, daar we niet meer in het ik-stem-random-gedeelte zitten... Hmm misschien als we Aila of Minke ophangen weten we genoeg. Dan ben ik meer voor Aila. Waarom zou je überhaupt niet goed opletten en het verkeerde stemlijstje kopiëren als je daar je verdachten op gaat baseren, dat is wel erg slordig.

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 10:05.
Oud 13-06-2008, 12:21
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hmm ik krijg nu haast de neiging om op evilblue te stemmen vanwege het ineens bijvallen van je vriendinnetje terwijl ie daarvoor niets zei (vanwege ziekte, ja I know) .
ik vond het eerlijk om te zeggen als ik als enige weet dat hij dagenlang niet stemt. Het is ook nooit goed he?

Citaat:
Maar goed, daar we niet meer in het ik-stem-random-gedeelte zitten... Hmm misschien als we Aila of Minke ophangen weten we genoeg. Dan ben ik meer voor Aila. Waarom zou je überhaupt niet goed opletten en het verkeerde stemlijstje kopiëren als je daar je verdachten op gaat baseren, dat is wel erg slordig
Zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook al voor dit alles --> ik heb het druk en wel dusdanig dat als ik dat had geweten dat me niet had opgegeven, omwille van het spel. Toch vond ik dat ik tijd moest vrijmaken om mijn gedachten te posten, dus dat heb ik gedaan. Tis jammer dat het niet foutloos is, maar ik was te gehaast. Niet alles is daarop gebaseerd overigens. Iedereen heeft vanaf het begin van het spel onderbuikgevoelens, en ik dus ook. Op deze 2. En ik heb nog een 3e verdachte, maar die zal ik jullie besparen want mijn theorieeen kloppen toch altijd van geen kanten. Hang me maar op Dat is dan wolf nr. 2 volgens de dorpelingen-logica (mocht het zo zijn dat jij een dorpeling bent dan) Hoewel het eerder wolven-logica is.

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 12:43.
Oud 13-06-2008, 12:26
***ailá***
***ailá*** is offline
*pleegt zelfmoord omdat ze zonder de liefde van de dorpelingen niet kan leven*

hang me op

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 12:32.
Oud 13-06-2008, 12:45
Lethe
Lethe is offline
Neh, liever niet aila.
Oud 13-06-2008, 13:19
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik vond het eerlijk om te zeggen als ik als enige weet dat hij dagenlang niet stemt. Het is ook nooit goed he?
Ik zeg toch niet dat dat verkeerd is ofzo. Ik vind het alleen dubieus dat ie nu wel weer opdook precies op dat moment.

Citaat:
Zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook al voor dit alles --> ik heb het druk en wel dusdanig dat als ik dat had geweten dat me niet had opgegeven, omwille van het spel. Toch vond ik dat ik tijd moest vrijmaken om mijn gedachten te posten, dus dat heb ik gedaan. Tis jammer dat het niet foutloos is, maar ik was te gehaast. Niet alles is daarop gebaseerd overigens. Iedereen heeft vanaf het begin van het spel onderbuikgevoelens, en ik dus ook. Op deze 2. En ik heb nog een 3e verdachte, maar die zal ik jullie besparen want mijn theorieeen kloppen toch altijd van geen kanten. Hang me maar op Dat is dan wolf nr. 2 volgens de dorpelingen-logica (mocht het zo zijn dat jij een dorpeling bent dan) Hoewel het eerder wolven-logica is.
Ik volg je niet meer. Wat is precies wolven-logica? En ik vond het gewoon vreemd dat je het verkeerde lijstje had terwijl je wel echt mensen verdacht wilde maken, ik zeg niet dat je daarom een wolf bent, want een wolf had waarschijnlijk wel het goede lijstje gepakt omdat er toch wel mensen zien dat het lijstje niet klopt. Alleen naar mijn weten als je een lijstje zoekt dan lees je terug of iig tot het laatste en er stonden wel meer mensen niet op dat lijstje, dus daarom vond ik het gewoon frappant. En ja, wel meer mensen hebben het druk en tentamens en dan snap ik wel dat je geen tijd hebt om uitgebreid theorieën te posten en complotten te ontrafelen, maar zoveel tijd kost het nou ook weer niet. Maar goed, misschien jou wel meer dan mij, dus dat zie ik gewoon als persoonlijk.
Oud 13-06-2008, 13:59
Evilblue
Evilblue is offline
Hey tink, ik probeerde niet *opportuun* te posten of precies met Aila, ik was niet eens bij haar toen ik et postte, dus daar ben je helemaal fout in. Maja, kijk, ik moest echt door die pagina´s ploeteren omdat ik anders of lisa moest geloven (waar ik snel de neiging heb om het tegenovergestelde te doen) of om Aila´s lijst over te nemen in mijn wolvenboekje, wat ook niet slim is, aangezien ik niet veel van het spel wist. NU dat ik wat gelezen heb vind ik het inderdaad verdacht dat aila, die normaliter heel goeie verdenking maakt, maar nu een zwakke theorie heeft gepost die fout is. Dus Aila hou ik nu in de gaten.
Oud 13-06-2008, 14:03
***ailá***
***ailá*** is offline
ja, het was slordig om het verkeerde lijstje te pakken. Over matige muis kunnen we dus nog discussieren. Jammer dat hij niet meer zoveel post. Wat Minke betreft, dat is gewoon echt gebaseerd op een gevoel ofzo ik vond het gek dat ze zo steeds van verdachte switchte. Volgens mij heeft ze de helft van de spelers ofzo al gehad. Dat komt op mij over als: mensen subtiel verdacht proberen te maken. Dat wat Sterrenmeisje in het begin ook opgevallen en daar ben ik toen op ingehaakt omdat het mij daarvoor ook al was opgevallen. Hoe de rest denkt weet ik niet, iedereen is stil, maar voor mij staat dat nog steeds en ik stem dus nog steeds op Minke. Vind het maar raar dat het niemand anders is opgevallen...

Edit: dit was dus in reactie op Tinks post
Oud 13-06-2008, 14:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Holy fucking christ, stop met deze lame kutdiscussie. Doe lief of speel niet mee.
Oud 13-06-2008, 14:33
***ailá***
***ailá*** is offline
Volgens mij posten Tink, Evilblue en ik alledrie onze gedachten over het spel. Niets PERSOONLIJKS dus. Ik probeerde juist het spel weer serieus te laten verlopen. Dus de afgelopen 3 posts vallen onder lame kutdiscussie? Wel dan stoppen we maar met die lame kutdiscussie. Im out, zoek een vervanger. En dit was mn laatste spel toedeloe

Hang me op!
Oud 13-06-2008, 14:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij posten Tink, Evilblue en ik alledrie onze gedachten over het spel. Niets PERSOONLIJKS dus. Ik probeerde juist het spel weer serieus te laten verlopen. Dus de afgelopen 3 posts vallen onder lame kutdiscussie? Wel dan stoppen we maar met die lame kutdiscussie. Im out, zoek een vervanger. En dit was mn laatste spel toedeloe

Hang me op!
Niet persé de laatste 3 posts, het hele bovenstaande stuk. Ik word er niet goed van dat het steeds persoonlijk moet worden. Daar is de pm voor. En daar reageerde ik dus ook op.
Oud 13-06-2008, 15:01
Verwijderd
*pakt popcorn*
Oud 13-06-2008, 15:08
Uice
Uice is offline
Ik moet zo gaan, dus ik breng alvast een stem uit op Matige Muis. Ik vind het moeilijk, maar de verdachtmaking van Matige komen op mij niet zo betrouwbaar en eerlijk over.
Oud 13-06-2008, 15:33
Lethe
Lethe is offline
Ik weet niet op wie ik moet stemmen maar ik ga zo weg dus ik moet wel gaan stemmen nu. Nog even een paar posts doorlezen en het deelnamelijstje bekijken.
Oud 13-06-2008, 15:38
Lethe
Lethe is offline
Darkiekurd is stil maar als hij wolf zou zijn zou hij vast wel wat actiever meedoen. Hm.

[edit] ik ga voor Minke. Ik kan wel iets vinden in de theorieën van aila.

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 16:05.
Oud 13-06-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
ja, maar ik daagde je uit om me verdacht te noemen, ik wou gewoon kijken wat je dacht. Kijken of je dat zou zeggen zeg maar. Dat zegt voor mij namelijk ook wat over jou. Ik speel het spel gewoon Maar je hebt je er aardig uit gered
- 'Dat is fout wat je zegt.'
- 'Ja maar het was om je testen. Gefeliciteerd, je let goed op.'

Nou goed, wat allure zegt over darkie kan kloppen, maar misschien doet hij wel heel erg zijn best niet overal op te reageren om maar niet op te vallen. Maar dan zou hij toch wel op mijn beschuldigingen de afgelopen dagen hebben gereageerd. Dus ik twijfel nu tussen Darkie, Aila (hang mij op hang mij op!) en Minke (na aila's argumenten ben ik ook aan haar gaan twijfelen).
Oud 13-06-2008, 18:13
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik weet het niet, ik vind nog steeds niemand erg verdacht. Ik ga voor sterrenmeisje of Tink, zonder motivatie, meer een gevoel.
Oud 13-06-2008, 19:03
Verwijderd
godver, nog maar een half uur om te beslissen en ik weet het echt even niet meer. aila heeft inderdaad niet zo handig gepost met dat foute lijstje, minke vond ik al eerder verdacht, maar ik kan eigenlijk niet precies zeggen waarom, darkie is onnatuurlijk stil en zoemzoem gaat voor mij of tink, die ik beiden niet verdacht vind

ik denk dat ik maar doe wat ik eerder heb beloofd: op darkie stemmen
Oud 13-06-2008, 19:11
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Holy fucking christ, stop met deze lame kutdiscussie. Doe lief of speel niet mee.
Ik ben het met Aila eens, ik zag/zie (op deze pagina) geen 'lame kutdiscussie'

Ik ga voor Aila, ik vind haar raar posten (heowel ze dat altijd wel een beetje doet geloof ik, maar toch) en verder zegt ze te willen stoppen met het spel, dus heeft ze toch geen meerwaarde. ;x
Oud 13-06-2008, 19:11
Verwijderd
ow, en waarom zijn hanneke en uice opeens niet verdacht meer? (niet dat ik één van beiden verdenk van wolfheid, maar toch. dat vind ik altijd zo typisch dat de ene ronde iemand helemaal "waaaaaaaah wolf verdacht DOOD KILL" is enzo en dan de volgende ronde maakt het opeens niet meer uit)

ik ga op darkie stemmen trouwens. ik ben er uit.
Oud 13-06-2008, 19:14
Verwijderd
Ik zit nu ook al een tijdje te denken op wie ik wil stemmen...

- Aila vanwege haar zwakke theorie
- Minke vanwege Aila's theorie
- Uice vanwege het verwarren van DH / RD
- Darkiedurd omdat hij zo stil is

Ik weet het niet, ik stem hetzelfde als de vorige ronde: Uice.
Oud 13-06-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
ja, het was slordig om het verkeerde lijstje te pakken. Over matige muis kunnen we dus nog discussieren. Jammer dat hij niet meer zoveel post. Wat Minke betreft, dat is gewoon echt gebaseerd op een gevoel ofzo ik vond het gek dat ze zo steeds van verdachte switchte. Volgens mij heeft ze de helft van de spelers ofzo al gehad. Dat komt op mij over als: mensen subtiel verdacht proberen te maken. Dat wat Sterrenmeisje in het begin ook opgevallen en daar ben ik toen op ingehaakt omdat het mij daarvoor ook al was opgevallen. Hoe de rest denkt weet ik niet, iedereen is stil, maar voor mij staat dat nog steeds en ik stem dus nog steeds op Minke. Vind het maar raar dat het niemand anders is opgevallen...

Edit: dit was dus in reactie op Tinks post
Ik heb helemaal niet de helft van de spelers verdacht. Ik heb meerdere malen mijn gedachten uitgesproken (waar jij dat niet deed, en ik had het ook druk, maar goed) en daar vaak helemaal geen verdachten aan verbonden. Ik ga gewoon alle opties af. Lijkt me een vrij logische manier van het spel spelen. En ik ben dan als speler liever transparant t.o.v. de andere spelers, i.p.v. al mijn stemmen voor me te houden, zoals sommigen doen.

En aaargh, de repetitie liep uit en ik weet nog niet op wie ik ga stemmen en ik moet natuurlijk nu beslissen... Ik lees de rest nog even door.
Oud 13-06-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu ook al een tijdje te denken op wie ik wil stemmen...

- Aila vanwege haar zwakke theorie
- Minke vanwege Aila's theorie
Volgens mij spreek je jezelf tegen.
Oud 13-06-2008, 19:17
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik het een béétje kut vind dat ik er mensen zo makkelijk meegaan met Aila's theorie, terwijl wat ze zegt over mij gewoon niet waar is. Zoek het dan eerst zelf even na, voordat je zo makkelijk meeschaapt.

Ik stem maar op Aila. Ik vind haar 'hang me maar op'-post nl. ook vrij wolverig.
Oud 13-06-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij spreek je jezelf tegen.
Met een zwakke theorie bedoelde ik het stuk met de lijstjes. De rest ben ik het voornamelijk mee eens
Oud 13-06-2008, 20:50
Verwijderd
spelleider, mogen we anders alvast de uitslag?

[edit] helemaal geweldig! vergeet dat ik zat te zeuren!
Oud 13-06-2008, 20:52
Spelleider
Spelleider is offline
Personeelskantine, 01:30 uur

Het was donker, maar Minke wist waar ze moest lopen. Ze had dit al zo vaak gedaan, dus ze kon zelfs zonder iets te zien moeiteloos de bar vinden. Vooral nu ze weer eens nuchter was, dan was ze altijd alerter. Ze verlangde naar de roes, ze wilde weer wegzinken in het heerlijke aroma van de alcohol. Alleen dan kon ze het verdragen om tussen die gekken rond te hangen. Dat er de laatste tijd zoveel gingen hemelen, dat kon haar eigenlijk niet zoveel schelen…

Op de tast vond ze de bar. Ze haalde een van haar haarspelden uit haar haar, en maakte vakkundig het hangslot open dat aan het deurtje vast zat gemaakt. Ze was ondertussen een natuurtalent in slotenkraken. Het deurtje piepte open, en in de kast zat Minke’s hoofdprijs. Te ongeduldig om de fles op een normale manier te openen, sloeg ze de hals kapot tegen een tafel, en begon gulzig de wijn tot zich te nemen…

… totdat het licht aanging. Minke schrok. In de hoek van de kamer stond een triomfantelijke zuster Katje.

“Zo, “Madame”, zijn we weer aan de wijn?”, vroeg Katje, terwijl ze Minke een van haar glimlachen schonk. “Maar niet voor lang meer! Nu gaat er eindelijk een einde aan komen, je probleem wordt opgelost, net zoals ik de problemen van de anderen heb opgelost. Heksjuh, Azaelia, en de ongelukjes kwamen natuurlijk ook heel goed uit. Proef je nog niks aan je wijn? Het zal in ieder geval niet lang meer duren voordat jouw probleem voorgoed is opgelost.”

Minke keek verschrikt naar de fles, en pakte de kurk. Ze zag dat er een klein gat in het etiket zat. Precies groot genoeg voor een injectienaald. Dat wist ze zeker, want zoiets had ze ooit op TV gezien, tijdens een van haar favoriete ziekenhuisseries, die ze graag keek onder het genot van een glaasje wijn. Haar gevoel van wanhoop zette zich opeens om in haat. Ze had nog veel meer geleerd van die ziekenhuisseries, bijvoorbeeld waar de belangrijke slagaders van de mens zaten…

Ze pakte een scherf van de kapotte fles en liep er dreigend maar kalm mee richting Katje. Ze keken elkaar in de ogen. Katje zag in de ogen van Minke de vurige haat die ze zelf altijd zo graag uitstraalde, en Minke zag, voor het eerst en voor het laatst, angst in de ogen van Katje.
  1. Kazet Nagorra (tovenaar)
  2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke (weerwolf)
  6. Uice
  7. Katje (dorpeling)
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Hanneke
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida (dorpeling)
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Gisteren stierf Katje, en verloren de dorpelingen een medestander, vandaag sterft Minke en boeken de dorpelingen winst. Hoe zullen de overgebleven wolven zich morgen wreken?

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 21:37. Reden: *spelleidt*
Oud 13-06-2008, 20:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iemand anders is er al mee bezig, geloof ik.
Oud 13-06-2008, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Hij staat er nu!

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 21:17.
Oud 13-06-2008, 21:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wie is er nou dood?

Edit; owja.
Oud 13-06-2008, 21:26
Verwijderd
yes! klopte dat rare gevoel toch wat ik bij minke had!

en heel cool beide doden verwerkt in één verhaal!
pssst het is 'nuchter', niet 'sober'
Oud 13-06-2008, 22:51
Verwijderd
Jammer heur.

Succes andere wolven!
Oud 13-06-2008, 22:55
Verwijderd
Wow cool Ik was al pessimistisch aan het worden maar dit draait het weer helemaal om
Oud 13-06-2008, 23:08
Hanneke
Hanneke is offline
En dat is twee
Oud 14-06-2008, 09:04
Lethe
Lethe is offline
Yess
Oud 14-06-2008, 09:36
Verwijderd
Nog twee te gaan.
Oud 14-06-2008, 14:45
Verwijderd
Haha, Minke.
Oud 14-06-2008, 16:40
Flowtje
Flowtje is offline
Gaaf!
Oud 14-06-2008, 20:57
Azaelia
Azaelia is offline
Beetje problemen spelleiders?

[edit] interesse verliest en in bad gaat.

Laatst gewijzigd op 14-06-2008 om 21:33.
Oud 14-06-2008, 21:35
***ailá***
***ailá*** is offline
misschien zijn ze het vergeten *gniffelt* zou wel humor zijn
Oud 14-06-2008, 21:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben het helemaal niet vergeten, ik was er niet.

Medespelleiders, we moeten even gaan praten over de komende dagen...

At any rate, ik zal de uitslag wel even posten, ik heb nu geen tijd om een verhaal te schrijven, sorry.
Oud 14-06-2008, 21:38
Spelleider
Spelleider is offline
  1. Kazet Nagorra (tovenaar)
  2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke (weerwolf)
  6. Uice
  7. Katje (dorpeling)
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Hanneke
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida (dorpeling)
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

Er zijn vanavond geen doden gevallen. De dorpelingen hebben hierom tot morgenavond 20.30u om te beslissen wie zij dit keer willen hangen.

Een mededeling van ons; het spijt ons dat de afgelopen dagen zo slecht zijn gegaan qua zowel verhaal als uitslag. Ik was er vandaag zelf niet, maar we zullen proberen het vanaf nu beter aan te pakken. Sorry dus!

DP
Oud 14-06-2008, 21:39
***ailá***
***ailá*** is offline
isj nie erg hoooor
Oud 14-06-2008, 22:01
Hanneke
Hanneke is offline
Oud 14-06-2008, 23:35
***ailá***
***ailá*** is offline
Helaas kan ik niet op mezelf stemmen (of wel?) dus stem ik nu maar op Lisaaah of Sterrenmeisje *neemt zo besluit* Volgens mij is 1 van de 2 slecht. (of allebei) maar 1 op zn minst
Oud 15-06-2008, 02:06
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Helaas kan ik niet op mezelf stemmen (of wel?) dus stem ik nu maar op Lisaaah of Sterrenmeisje *neemt zo besluit* Volgens mij is 1 van de 2 slecht. (of allebei) maar 1 op zn minst
Je zegt niet meer mee te spelen, en toch stem je mee. Reversed psychologie? Ik ga iig weer voor jou, net als vorige keer.
Oud 15-06-2008, 11:00
Verwijderd
Zo ik ben even online Goede uitslag gisteravond! Eindelijk eens tovenaar of bane.

Even kijken. Nog 12 spelers, dit zijn 2 wolven, de heks, leerlingtovenaar, ziener en de jager.

Op zich doen we het gewoon goed aangezien we zowel een ziener hebben (met al heel wat informatie als het goed is dus stel die gaat dood, hoeven we maar posts na te lezen) als een leerlingtovenaar, terwijl de verrader (die ook functies kent) wél al dood is.

Ik vraag me af waarom aila mij of sterrenmeisje eigenlijk verdacht vindt, ik zie nog geen aanleiding sterrenmeisje verdacht te vinden en ik ben zelf dit spel (wonderbaarlijk aangezien ik het meestal voor mezelf verpest ongeacht mn functie) nog niet op een verdachtenlijst terecht gekomen. Het klinkt als een beetje namen roepen uit het niets, maar daar hoef ik niet eens op in te gaan, aila maakt dat zelf altijd wel duidelijk.

Ik vind het ronduit stom dat darkie nog steeds niet heeft gereageerd terwijl hij toch wel regelmatig wat beschuldigigngen en stemmen zijn kant uit kreeg. Maar daarnaast vind ik aila steeds vreemder doen, met dr 'ik was je aan het testen' en 'Ik doe niet meer mee!' maar vervolgens gewoon random wat roepen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten