Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() darkiekurd naamzoek, ik wil iets van je horen in dit topic, anders ga ik echt op je stemmen, hoe schattig je ook bent in je gangsterschooluniformoutfit. |
![]() |
|
Hmm ik krijg nu haast de neiging om op evilblue te stemmen vanwege het ineens bijvallen van je vriendinnetje terwijl ie daarvoor niets zei (vanwege ziekte, ja I know) en dat bijvallen vind ik zo schijtirritant, iets met zelf afkunnen enzo. Maar goed, daar we niet meer in het ik-stem-random-gedeelte zitten... Hmm misschien als we Aila of Minke ophangen weten we genoeg. Dan ben ik meer voor Aila. Waarom zou je überhaupt niet goed opletten en het verkeerde stemlijstje kopiëren als je daar je verdachten op gaat baseren, dat is wel erg slordig.
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 10:05. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 12:43. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Hey tink, ik probeerde niet *opportuun* te posten of precies met Aila, ik was niet eens bij haar toen ik et postte, dus daar ben je helemaal fout in. Maja, kijk, ik moest echt door die pagina´s ploeteren omdat ik anders of lisa moest geloven (waar ik snel de neiging heb om het tegenovergestelde te doen) of om Aila´s lijst over te nemen in mijn wolvenboekje, wat ook niet slim is, aangezien ik niet veel van het spel wist. NU dat ik wat gelezen heb vind ik het inderdaad verdacht dat aila, die normaliter heel goeie verdenking maakt, maar nu een zwakke theorie heeft gepost die fout is. Dus Aila hou ik nu in de gaten.
|
ja, het was slordig om het verkeerde lijstje te pakken. Over matige muis kunnen we dus nog discussieren. Jammer dat hij niet meer zoveel post. Wat Minke betreft, dat is gewoon echt gebaseerd op een gevoel ofzo
![]() Edit: dit was dus in reactie op Tinks post
|
Volgens mij posten Tink, Evilblue en ik alledrie onze gedachten over het spel. Niets PERSOONLIJKS dus. Ik probeerde juist het spel weer serieus te laten verlopen. Dus de afgelopen 3 posts vallen onder lame kutdiscussie? Wel dan stoppen we maar met die lame kutdiscussie. Im out, zoek een vervanger. En dit was mn laatste spel toedeloe
Hang me op!
||
Citaat:
|
Ik moet zo gaan, dus ik breng alvast een stem uit op Matige Muis. Ik vind het moeilijk, maar de verdachtmaking van Matige komen op mij niet zo betrouwbaar en eerlijk over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
- 'Ja maar het was om je testen. Gefeliciteerd, je let goed op.' ![]() Nou goed, wat allure zegt over darkie kan kloppen, maar misschien doet hij wel heel erg zijn best niet overal op te reageren om maar niet op te vallen. Maar dan zou hij toch wel op mijn beschuldigingen de afgelopen dagen hebben gereageerd. Dus ik twijfel nu tussen Darkie, Aila (hang mij op hang mij op!) en Minke (na aila's argumenten ben ik ook aan haar gaan twijfelen). |
![]() |
|
Verwijderd
|
godver, nog maar een half uur om te beslissen en ik weet het echt even niet meer. aila heeft inderdaad niet zo handig gepost met dat foute lijstje, minke vond ik al eerder verdacht, maar ik kan eigenlijk niet precies zeggen waarom, darkie is onnatuurlijk stil en zoemzoem gaat voor mij of tink, die ik beiden niet verdacht vind
![]() ik denk dat ik maar doe wat ik eerder heb beloofd: op darkie stemmen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga voor Aila, ik vind haar raar posten (heowel ze dat altijd wel een beetje doet geloof ik, maar toch) en verder zegt ze te willen stoppen met het spel, dus heeft ze toch geen meerwaarde. ;x
|
Verwijderd
|
ow, en waarom zijn hanneke en uice opeens niet verdacht meer? (niet dat ik één van beiden verdenk van wolfheid, maar toch. dat vind ik altijd zo typisch dat de ene ronde iemand helemaal "waaaaaaaah wolf verdacht DOOD KILL" is enzo en dan de volgende ronde maakt het opeens niet meer uit)
ik ga op darkie stemmen trouwens. ik ben er uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En aaargh, de repetitie liep uit en ik weet nog niet op wie ik ga stemmen en ik moet natuurlijk nu beslissen... Ik lees de rest nog even door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik het een béétje kut vind dat ik er mensen zo makkelijk meegaan met Aila's theorie, terwijl wat ze zegt over mij gewoon niet waar is. Zoek het dan eerst zelf even na, voordat je zo makkelijk meeschaapt.
Ik stem maar op Aila. Ik vind haar 'hang me maar op'-post nl. ook vrij wolverig. |
![]() |
|
Personeelskantine, 01:30 uur
Het was donker, maar Minke wist waar ze moest lopen. Ze had dit al zo vaak gedaan, dus ze kon zelfs zonder iets te zien moeiteloos de bar vinden. Vooral nu ze weer eens nuchter was, dan was ze altijd alerter. Ze verlangde naar de roes, ze wilde weer wegzinken in het heerlijke aroma van de alcohol. Alleen dan kon ze het verdragen om tussen die gekken rond te hangen. Dat er de laatste tijd zoveel gingen hemelen, dat kon haar eigenlijk niet zoveel schelen… Op de tast vond ze de bar. Ze haalde een van haar haarspelden uit haar haar, en maakte vakkundig het hangslot open dat aan het deurtje vast zat gemaakt. Ze was ondertussen een natuurtalent in slotenkraken. Het deurtje piepte open, en in de kast zat Minke’s hoofdprijs. Te ongeduldig om de fles op een normale manier te openen, sloeg ze de hals kapot tegen een tafel, en begon gulzig de wijn tot zich te nemen… … totdat het licht aanging. Minke schrok. In de hoek van de kamer stond een triomfantelijke zuster Katje. “Zo, “Madame”, zijn we weer aan de wijn?”, vroeg Katje, terwijl ze Minke een van haar glimlachen schonk. “Maar niet voor lang meer! Nu gaat er eindelijk een einde aan komen, je probleem wordt opgelost, net zoals ik de problemen van de anderen heb opgelost. Heksjuh, Azaelia, en de ongelukjes kwamen natuurlijk ook heel goed uit. Proef je nog niks aan je wijn? Het zal in ieder geval niet lang meer duren voordat jouw probleem voorgoed is opgelost.” Minke keek verschrikt naar de fles, en pakte de kurk. Ze zag dat er een klein gat in het etiket zat. Precies groot genoeg voor een injectienaald. Dat wist ze zeker, want zoiets had ze ooit op TV gezien, tijdens een van haar favoriete ziekenhuisseries, die ze graag keek onder het genot van een glaasje wijn. Haar gevoel van wanhoop zette zich opeens om in haat. Ze had nog veel meer geleerd van die ziekenhuisseries, bijvoorbeeld waar de belangrijke slagaders van de mens zaten… Ze pakte een scherf van de kapotte fles en liep er dreigend maar kalm mee richting Katje. Ze keken elkaar in de ogen. Katje zag in de ogen van Minke de vurige haat die ze zelf altijd zo graag uitstraalde, en Minke zag, voor het eerst en voor het laatst, angst in de ogen van Katje.
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet Gisteren stierf Katje, en verloren de dorpelingen een medestander, vandaag sterft Minke en boeken de dorpelingen winst. Hoe zullen de overgebleven wolven zich morgen wreken?
Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 21:37. Reden: *spelleidt* |
![]() |
|
Ik ben het helemaal niet vergeten, ik was er niet.
Medespelleiders, we moeten even gaan praten over de komende dagen... At any rate, ik zal de uitslag wel even posten, ik heb nu geen tijd om een verhaal te schrijven, sorry.
|
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet Er zijn vanavond geen doden gevallen. De dorpelingen hebben hierom tot morgenavond 20.30u om te beslissen wie zij dit keer willen hangen. Een mededeling van ons; het spijt ons dat de afgelopen dagen zo slecht zijn gegaan qua zowel verhaal als uitslag. Ik was er vandaag zelf niet, maar we zullen proberen het vanaf nu beter aan te pakken. Sorry dus! DP
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zo ik ben even online
![]() Even kijken. Nog 12 spelers, dit zijn 2 wolven, de heks, leerlingtovenaar, ziener en de jager. Op zich doen we het gewoon goed aangezien we zowel een ziener hebben (met al heel wat informatie als het goed is dus stel die gaat dood, hoeven we maar posts na te lezen) als een leerlingtovenaar, terwijl de verrader (die ook functies kent) wél al dood is. Ik vraag me af waarom aila mij of sterrenmeisje eigenlijk verdacht vindt, ik zie nog geen aanleiding sterrenmeisje verdacht te vinden en ik ben zelf dit spel (wonderbaarlijk aangezien ik het meestal voor mezelf verpest ongeacht mn functie) nog niet op een verdachtenlijst terecht gekomen. Het klinkt als een beetje namen roepen uit het niets, maar daar hoef ik niet eens op in te gaan, aila maakt dat zelf altijd wel duidelijk. Ik vind het ronduit stom dat darkie nog steeds niet heeft gereageerd terwijl hij toch wel regelmatig wat beschuldigigngen en stemmen zijn kant uit kreeg. Maar daarnaast vind ik aila steeds vreemder doen, met dr 'ik was je aan het testen' en 'Ik doe niet meer mee!' maar vervolgens gewoon random wat roepen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 deel 2 Lethe | 395 | 24-06-2008 20:34 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #13 Spoonie | 500 | 07-10-2005 16:19 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #7 dutch gamer | 402 | 11-10-2004 14:42 |