Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze niet, nouja.. in zekere mate van de Voodoo Glow Skulls maar vooral omdat het een snelle uitspraak van m'n naam is..
Vorige nick Undeclinable..lijkt me duidelijk, vond het toen een geweldige band, nu nog steeds erg gaaf maar om nou te zeggen dat ik echt fan ben ofzo... nee. |
![]() |
|
Jah
Ik houw dus van gothic muziek (Celine Dion enzo) thats gothic.. u know satanist.. meh geloof... maar ook een liedje van Bloodsucking Anti Everything Christ.. die heet The Satanic Dwelling and Lurping of Blood outta your Spermless Penis, Cause You Suck The Sperm Out Of A Dead Mans Dick, U KNOW lange titel, i know, maar it rules the hell outta me. girl komt omdat ik een meisje ben, en toen ik de nickname nam was ik van fan de spice girlies, nu niet meer hoor. Ik ben nu THE ANTINOWHERECHRIST!
||
Citaat:
![]() [IMG]http://picture.**********.nl/BreezerGoths.jpg[/IMG] |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: mijn naam ligt nogal voor de hand.....system of a down en deftones......ik had achteraf miss. wel een andere naam willen hebben, deze is gaar.....maar ik heb geen zin om me opnieuw aan te melden.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geweldig nummer!! Maar goed deze is niet van een band ofzo, maar mijn echte nick is Nebula, een liedje van Incubus, een band. En toch heb ik haar daar niet van. Ik zag het in het woordenboek, evenals deze nickname:garland=>krans...
|
|