Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik heb het wel eens meegemaakt.
De ergste is toch wel de 1.5 gram Sancta Maria die we gehaald hadden, een joint van gedraaid en even later wast het spoorloos verdwenen. We zaten bij m'n ma thuis en we hebben de hele woonkamer op z'n kop gezet in de hoop iets terug te vinden wat uiteraard niet gebeurde. Ik vermoed dat we het of gewoon opgerookt hebben of in de tuin hebben laten vallen waar het weggewaaid is ofzo want ik heb m'n ma er nooit over gehoord en als ze het zou vinden zou ik de eerste zijn die dat te horen krijgt. ![]()
|
Nooit iets noemenswaardigs verloren, maar wel mooie vondsten gehad. De beste vondst staat me nog bij als de dag van gisteren. Ik liep tijdens een zonovergoten dag door het park, en zag onder een grote eik een joekel van een zak wiet liggen. Net als in de roversverhalen ("om 10 uur bij de grote eik, be there or be square"). Kwartiertje gewacht, en toen geruime tijd vrolijk kunnen paffen
![]()
|
Ik raak regelmatig bijna oppe zakjes wiet kwijt, joints omdat ze wegwaaien, kwijt raken in mijn eigen chaos dat soort ongein. Maar uiteindelijk vind ik t na een tijdje toch weer tijd als ik de hele chaos op zn kop zet. Doch nooit op t moment dat ik t graag wil terugvinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op de D&A meet twee jaar geleden ben ik 'n zakje wiet kwijtgeraakt, dat is echt 't enige wat ik me kan herinneren van kwijtgeraakt spul.
![]() Wel ooit voor de coffeeshop 'n voorgedraaide joint gevonden, zo een in een zilver pakje. ![]() O ja, ik was wel altijd mn tippies en vloei kwijt, da's ook tres vervelend.
|
Het lijkt mij dat dat prima in dit topic kan. Misschien kan een fb ff de titel aanpassen zodat dit duidelijk is?
Grote vondsten heb ik zelf helaas nooit gehad. Ik bedenk me net dat ik 2 weken geleden ofzo een 5je shiva heb gehaald en toen ik thuis kwam was het spoorloos verdwenen. ![]()
|
![]() |
5 gram purple zou ik geen problemen mee hebben
![]() 1x mun joint weggegooid in de zee toen ik in een paddow trip zat en vond dat we genoeg geblowt hadden ( ![]() Verder welleens blokjes hasj verloren als je kneiter probeert te draaien en der is veel wiet door de wind weggewaaid als je met storm probeert te draaien, maar dus nooit echt veel verloren, of gevonden.
|
![]() |
Heb eigenlijk nog nooit wa verloren van rommel, je weet nooit wie da allemaal kan vinden en dan heb ket zeker ni over de flikken... stel u voor dat 1 of ander kind iets vind... wie weet wa der dan allemaal kan gebeuren...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nog nooit wat kwijt geraakt geloof ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Zonder er bij na te denken heb ik wel eens wiet of smartshoppillen in mijn dashboardkastje gelegd... Met als gevolg dat ik ze niet meer teug kon vinden.. Ja, achteloos dingen opbergen. Die kwamen enige tijd later wel weer boven water. Ik ben wel eens een pakje longvloei kwijt geraakt terwijl ik niks meer in huis had (onderweg op de fiets kwijtgeraakt). Dan baal je even.
||
Citaat:
![]() Ik ben een keer mijn portemonnee verloren met een zakje wiet erin en toen ie teruggebracht werd door een huisvrouw was het zakje weg, maar joke's on them want hij was al oud en vast niet lekker meer.
||
Citaat:
maar goed, dat de tip eruit valt gebeurt haast nooit, gelúkkig maar..
|
Tja, tipjes zijn geen probleem. NS kaartjes heb ik standaard en die werken ook prima. Wat me wel eens is overkomen, een maat van me had een joint gebouwd, en die was serieus zo gammel, dat toen ik hem aanstak een inbrander volgde die de hele joint wegvaagde.
![]()
|
Een keer een zakje wiet in de binnenkant van de auto kwijtgeraakt. We hadden hem verstopt ergens onder het stuur voor politiecontrole, en mijn vriend, van wie de auto was, verzekerde ons dat hij dat altijd deed en dat hij ze er altijd weer uit kon krijgen. Niet dus. Haha.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Uiteindelijk begaven we ons op weg naar een automonteur om de stoel eruit te laten slopen (maar wat zeg je vervolgens tegen zon monteur?? ![]() Maar paniekvoetbal ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hoe vaak ik wel geen tippies van een treinkaartje gemaakt heb.
![]() Of op en neer fietsen naar de shop heel laat 's nachts en daar dan aankomen op het moment dat ze net de deur dichttrekken en het alarm erop zetten. ![]() En in de categorie gênante verhalen heb ik ook nog een hele mooie. We hadden al de hele avond flink zitten blowen bij een vriend van me en op een goed moment was alles op. Wij wouden meer maar hadden geen zin om op en neer te fietsen naar de shop. Er was in het verleden van het broertje van de vriend waar ik zat een joint afgepakt door zijn moeder. Hij heeft hem nooit teruggekregen en de moeder was niet het type die hem zelf opgerookt zou hebben. Hij moest dus nog ergens zijn. Wij zijn dus op zoek gegaan, het hele huis op z'n kop gezet en kwamen uiteindelijk aan in de kamer van z'n moeder. Wij overal gezocht totdat we op een goed moment bij de kledingkast aankwamen alwaar die vriend een plastic tas met 2 vibrators aan trof. ![]()
|
Een keer 80 euro alpen wiet kwijt geraakt. Kwam net terug uit zwitserland en had 100 euro wiet mee genomen. Nog zweten in de trein toen de duitse douane door de trein liep maar ze lieten me door. Net terug met een mooie lading alpen wiet hup de stad in en blowen! Denk dat we 2 joints gerookt hebben voordat ik het kwijt was.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Flora & Fauna |
Het verlies van je huisdier SoMeBoDy | 16 | 18-05-2006 11:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |