Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 09:51
Young Predator
Young Predator is offline
Wie maakt het wel eens mee.
Een goede uitzondering, financieel wat beter uitkomen of gewoon een evenement.

Je koopt die dure wiet of andere drug, en dan: raak je het kwijt.

Paranoïde als maar zijn kan, niet wetende waar je het hebt laten liggen of kwijt bent geraakt.

Je wilt niet dat je schoonmoeder het vindt, of je collega. Of bang dat je verloren zakje wiet terecht komt op moment dat je de douane passeert van een land waarvan je weet dat het erg link kan zijn.

TS begint: gisteravond na EK wedstrijd lekkere dure hasj gekocht. Maar één jointje gedraait in het park. Ik denk dat er een junkie erg blij is vandaag. Heb wel vaker dat me zakje spontaan verdwenen is en heb er echt een hekel aan.
Oud 18-06-2008, 16:20
Verwijderd
Jep, helaas wel. Paar keer gehad met pillen. Had ik net harde knallers, beste die ik ooit gehad heb, raak ik er 2 kwijt. En ik had voor twee feestjes gelijk gekocht, dus moest ik nog andere gaan zoeken ook. Toch wel kut als je eindelijk weer eens goede hebt...
Maar ik denk dat ik die twee toen gewoon met mn wazige kop laten vallen heb ofzo.

En een keer raakte ik mijn portemonnee kwijt, op school. Precies in de tijd dat ik daar nogal eens zakjes met zooi erin bewaarde. Gelukkig zat er toen niks in maar als er een paar gram pep in had gezeten was ik ook op school flink de lul geweest. Dingen in mn portemonnee doen doe ik nu ook nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:24
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ohh ja. ik had het ook, bij dijk lekker 'n jointje gedraaid van de stevige wiet die ik zojuist met de bus (die er serieus 2 uur over doet in het geheel) had gehaald met 'n vriendin. wij later nog even naar 'de jongens' geweest, waar we erachter kwamen dat het zakje er niet meer was. GóddAMNIT!!!!
tja, ik denk dat de wind het meegenomen heeft achter dijk, er stond een aardig briesje, maar je voelt je wel zóo tering genaaid. op de 1 of andere manier
Oud 18-06-2008, 16:27
HTID
HTID is offline
Citaat:

TS begint: gisteravond na EK wedstrijd lekkere dure hasj gekocht. Maar één jointje gedraait in het park. Ik denk dat er een junkie erg blij is vandaag. Heb wel vaker dat me zakje spontaan verdwenen is en heb er echt een hekel aan.
Hehe dat is mij ook 2 keer overkomen ofzo. Twee keer vlak na elkaar met zakken van 30 euro. Beide keren 1 joint gedraaid, 1 keer op het station, 1 keer in het park, kom je thuis en is het weg

Tegenwoordig check ik mijn zakken voordat ik wegloop
Oud 18-06-2008, 17:41
Verwijderd
Pil laten vallen op de grond, hele fijne. Of ja, ik liet m niet vallen, vriendlief. :boos:
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Pil laten vallen op de grond, hele fijne. Of ja, ik liet m niet vallen, vriendlief. :boos:
Nouja op masters of hardcore had ik hem wel teruggevonden...nadat we een paar minuten met de hele groep naar de grond hadden staan turen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:01
Verwijderd
Haha xD Ik heb wel even naar de grond staan kijken, maar niet meer teruggevonden Achteraf erg jammer, maar ja. Toch wel een leuke avond gehad
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:01
Wammus
Wammus is offline
Ja ik heb het wel eens meegemaakt.

De ergste is toch wel de 1.5 gram Sancta Maria die we gehaald hadden, een joint van gedraaid en even later wast het spoorloos verdwenen. We zaten bij m'n ma thuis en we hebben de hele woonkamer op z'n kop gezet in de hoop iets terug te vinden wat uiteraard niet gebeurde.

Ik vermoed dat we het of gewoon opgerookt hebben of in de tuin hebben laten vallen waar het weggewaaid is ofzo want ik heb m'n ma er nooit over gehoord en als ze het zou vinden zou ik de eerste zijn die dat te horen krijgt.
Oud 18-06-2008, 18:36
Young Predator
Ik heb wel vaker dat me pa spontaan een zakje wiet afgeeft: 'ja die heb ik gevonden op werk / bus / straat.
Oud 18-06-2008, 19:11
Verwijderd
Gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:21
capibara
capibara is offline
Nooit iets noemenswaardigs verloren, maar wel mooie vondsten gehad. De beste vondst staat me nog bij als de dag van gisteren. Ik liep tijdens een zonovergoten dag door het park, en zag onder een grote eik een joekel van een zak wiet liggen. Net als in de roversverhalen ("om 10 uur bij de grote eik, be there or be square"). Kwartiertje gewacht, en toen geruime tijd vrolijk kunnen paffen .
Oud 18-06-2008, 19:35
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik raak regelmatig bijna oppe zakjes wiet kwijt, joints omdat ze wegwaaien, kwijt raken in mijn eigen chaos dat soort ongein. Maar uiteindelijk vind ik t na een tijdje toch weer tijd als ik de hele chaos op zn kop zet. Doch nooit op t moment dat ik t graag wil terugvinden.
Oud 18-06-2008, 19:52
MTpower
MTpower is offline
Heb tot nu toe alles nog terug gevonden, de ene keer duurde dat iets langer dan de andere keer
Oud 18-06-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Nooit iets noemenswaardigs verloren, maar wel mooie vondsten gehad. De beste vondst staat me nog bij als de dag van gisteren. Ik liep tijdens een zonovergoten dag door het park, en zag onder een grote eik een joekel van een zak wiet liggen. Net als in de roversverhalen ("om 10 uur bij de grote eik, be there or be square"). Kwartiertje gewacht, en toen geruime tijd vrolijk kunnen paffen .
Ah ja vonsten ook inderdaad. In een lange gang naar de uitgang van de Amsterdam RAI een keer een zakje met een pil erin gevonden, had veel geluk dat die nog niet kapot was getrapt. En een vriendin van me vond op datzelfde feest een zak met 5 pillen erin. Kun je toch weer leuke gratis avondjes mee hebben...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 10:47
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Op de D&A meet twee jaar geleden ben ik 'n zakje wiet kwijtgeraakt, dat is echt 't enige wat ik me kan herinneren van kwijtgeraakt spul.

Wel ooit voor de coffeeshop 'n voorgedraaide joint gevonden, zo een in een zilver pakje.

O ja, ik was wel altijd mn tippies en vloei kwijt, da's ook tres vervelend.
Oud 19-06-2008, 12:30
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar wie is de gelukkige die dit soort dingen vind, of moet ik dan een eigen topic openen?
Oud 19-06-2008, 12:35
Wammus
Wammus is offline
Het lijkt mij dat dat prima in dit topic kan. Misschien kan een fb ff de titel aanpassen zodat dit duidelijk is?

Grote vondsten heb ik zelf helaas nooit gehad. Ik bedenk me net dat ik 2 weken geleden ofzo een 5je shiva heb gehaald en toen ik thuis kwam was het spoorloos verdwenen.
Oud 19-06-2008, 15:52
Verwijderd
Alleen ooit n joint laten vallen toen ik op een brug boven t water stond.
Gelukkig was ie bijna op maar toch. Zonde.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 17:03
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
heb wel een keertje 5 gram purple gevonden, maar dat is nou níet echt de moeite waard..smerig was 't ook!!
en 2x in de bioscoop 'n zakje van 2 gram ww chill is dat haha
Oud 19-06-2008, 21:10
strigoii
strigoii is offline
5 gram purple zou ik geen problemen mee hebben
1x mun joint weggegooid in de zee toen ik in een paddow trip zat en vond dat we genoeg geblowt hadden () maar dat is natuurlijk niet echt verliezen.
Verder welleens blokjes hasj verloren als je kneiter probeert te draaien en der is veel wiet door de wind weggewaaid als je met storm probeert te draaien, maar dus nooit echt veel verloren, of gevonden.
Oud 20-06-2008, 08:43
De Veroorzaker
^-^ vriend van me draaide eens een joint, bekeek zijn product, mompelde iets en smeet het ding over de dichtsbijzijnde schutting.
Oud 20-06-2008, 14:01
Develke
Develke is offline
Heb eigenlijk nog nooit wa verloren van rommel, je weet nooit wie da allemaal kan vinden en dan heb ket zeker ni over de flikken... stel u voor dat 1 of ander kind iets vind... wie weet wa der dan allemaal kan gebeuren...
Oud 20-06-2008, 14:40
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
^-^ vriend van me draaide eens een joint, bekeek zijn product, mompelde iets en smeet het ding over de dichtsbijzijnde schutting.
Oud 20-06-2008, 18:33
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik ben idd zo vaak zooi kwijtgeraakt, maar kwijtraken is mijn tweede natuur, dus dat klopt redelijk :
Oud 20-06-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Lag het aan het eind van een regenboog?

Ik ben nog nooit wat kwijt geraakt geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2008, 16:56
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Je vergeet te melden dat het tevens de laatste wiet was
Oud 21-06-2008, 20:12
capibara
capibara is offline
Citaat:
Lag het aan het eind van een regenboog?
That would be the finishing touch!
Oud 22-06-2008, 22:09
coopergirl
coopergirl is offline
Zonder er bij na te denken heb ik wel eens wiet of smartshoppillen in mijn dashboardkastje gelegd... Met als gevolg dat ik ze niet meer teug kon vinden.. Ja, achteloos dingen opbergen. Die kwamen enige tijd later wel weer boven water. Ik ben wel eens een pakje longvloei kwijt geraakt terwijl ik niks meer in huis had (onderweg op de fiets kwijtgeraakt). Dan baal je even.
Oud 23-06-2008, 00:12
$moky
$moky is offline
ik ben wel een keer met me 2 laatste jointjes in suriname in het water gesprongen .
toen ik eruit kwam waren ze helemaal kapot.
en ik was diep in het binnen land dus kon ik niet meer vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 08:52
Young Predator
Ja, een al geprepareerde joint die wegwaait * flashbacks trough the years*

Of je laatste vloeitje die scheurt...
Oud 23-06-2008, 21:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar wie is de gelukkige die dit soort dingen vind, of moet ik dan een eigen topic openen?
De laatste zak wiet die ik in huis had viel uit de zak van een gast die voor me fietste. Ik ben nog achter hem aan gegaan, maar hij was vrij snel uit zicht.

Ik ben een keer mijn portemonnee verloren met een zakje wiet erin en toen ie teruggebracht werd door een huisvrouw was het zakje weg, maar joke's on them want hij was al oud en vast niet lekker meer.
Oud 24-06-2008, 17:26
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:

je joint bouwen van de laátste wiet die je nog hebt, uit de wind gaan zitten, windscherm bouwen doormiddel van 2 persone. Dán tijdens het aanstampen flikkert ineens het tippie eruit, waardoor de wiet in het midden van de 3 personen valt. Gevolgd door een gedraaide windvlaag die zó al je wiet meeneemt... THAT sucks.

maar goed, dat de tip eruit valt gebeurt haast nooit, gelúkkig maar..
Oud 25-06-2008, 08:30
Young Predator
Tja, tipjes zijn geen probleem. NS kaartjes heb ik standaard en die werken ook prima. Wat me wel eens is overkomen, een maat van me had een joint gebouwd, en die was serieus zo gammel, dat toen ik hem aanstak een inbrander volgde die de hele joint wegvaagde.
Oud 25-06-2008, 15:00
botulismf
botulismf is offline
Een keer een zakje wiet in de binnenkant van de auto kwijtgeraakt. We hadden hem verstopt ergens onder het stuur voor politiecontrole, en mijn vriend, van wie de auto was, verzekerde ons dat hij dat altijd deed en dat hij ze er altijd weer uit kon krijgen. Niet dus. Haha.
Oud 25-06-2008, 15:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tja, tipjes zijn geen probleem. NS kaartjes heb ik standaard en die werken ook prima. Wat me wel eens is overkomen, een maat van me had een joint gebouwd, en die was serieus zo gammel, dat toen ik hem aanstak een inbrander volgde die de hele joint wegvaagde.
Mijn god en ik maar denken dat ik slechte joints draai.
Oud 25-06-2008, 16:43
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Een keer een zakje wiet in de binnenkant van de auto kwijtgeraakt. Haha.
Ooit es op de terugweg van gezamelijk uitgaan in Bruxel is een halfvol sealtje coke precies tussen de bestuurdersstoel en de rails waarop ie naar achter schuift terechtgekomen en we kregen m er met geen mogelijkheid meer uit. Aangezien de auto binnen enkele uren terugbezorgd diende te worden bij mn ouders hebben we panisch meer dan n uur tevergeeft staan kutten.

Uiteindelijk begaven we ons op weg naar een automonteur om de stoel eruit te laten slopen (maar wat zeg je vervolgens tegen zon monteur?? ), alwaar aangekomen we het met een laatste hooploze poging toch eruit wisten te vissen.

Maar paniekvoetbal
Oud 25-06-2008, 16:55
Wammus
Wammus is offline
Een pen of ander langwerpig klein voorwerp was je redding neem ik aan?
Oud 25-06-2008, 18:43
De Veroorzaker
Wss dat stukje van zijn waterpijp dat hij eens in iemand anders zijn auto was kwijtgeraakt, voordat we naar een festival gingen
Oud 27-06-2008, 03:11
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ooit es op de terugweg van gezamelijk uitgaan in Bruxel is een halfvol sealtje coke precies tussen de bestuurdersstoel en de rails waarop ie naar achter schuift terechtgekomen en we kregen m er met geen mogelijkheid meer uit. Aangezien de auto binnen enkele uren terugbezorgd diende te worden bij mn ouders hebben we panisch meer dan n uur tevergeeft staan kutten.

Uiteindelijk begaven we ons op weg naar een automonteur om de stoel eruit te laten slopen (maar wat zeg je vervolgens tegen zon monteur?? ), alwaar aangekomen we het met een laatste hooploze poging toch eruit wisten te vissen.

Maar paniekvoetbal
Haha, ik dacht dat dat soort dingen alleen maar in films gebeurde.
Oud 28-06-2008, 20:26
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:

Dat laatste vloeitje wat dan scheurt is ook heel herkenbaar
Oud 30-06-2008, 18:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dat laatste vloeitje wat dan scheurt is ook heel herkenbaar
Ik heb daardoor eens een joint moeten draaien van de tv gids
Oud 02-07-2008, 09:46
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Ik heb daardoor eens een joint moeten draaien van de tv gids
óoooohh ÓOOOHHh!! wat fóut!!!!!
ik vind tippies van de bovenkant van een schrijfblok afknippen al zo desperate ..
Oud 02-07-2008, 11:52
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
trippen op inkt
Oud 02-07-2008, 20:08
MTpower
MTpower is offline
Smaak was wel drastisch achteruit gegaan, maar het effect was prima
Oud 02-07-2008, 20:16
Wammus
Wammus is offline
Hoe vaak ik wel geen tippies van een treinkaartje gemaakt heb.

Of op en neer fietsen naar de shop heel laat 's nachts en daar dan aankomen op het moment dat ze net de deur dichttrekken en het alarm erop zetten.

En in de categorie gênante verhalen heb ik ook nog een hele mooie.

We hadden al de hele avond flink zitten blowen bij een vriend van me en op een goed moment was alles op. Wij wouden meer maar hadden geen zin om op en neer te fietsen naar de shop. Er was in het verleden van het broertje van de vriend waar ik zat een joint afgepakt door zijn moeder. Hij heeft hem nooit teruggekregen en de moeder was niet het type die hem zelf opgerookt zou hebben. Hij moest dus nog ergens zijn.

Wij zijn dus op zoek gegaan, het hele huis op z'n kop gezet en kwamen uiteindelijk aan in de kamer van z'n moeder. Wij overal gezocht totdat we op een goed moment bij de kledingkast aankwamen alwaar die vriend een plastic tas met 2 vibrators aan trof.
Oud 03-07-2008, 11:12
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Wij overal gezocht totdat we op een goed moment bij de kledingkast aankwamen alwaar die vriend een plastic tas met 2 vibrators aan trof.
Oud 11-07-2008, 02:35
Melkweg
Melkweg is offline
Een keer 80 euro alpen wiet kwijt geraakt. Kwam net terug uit zwitserland en had 100 euro wiet mee genomen. Nog zweten in de trein toen de duitse douane door de trein liep maar ze lieten me door. Net terug met een mooie lading alpen wiet hup de stad in en blowen! Denk dat we 2 joints gerookt hebben voordat ik het kwijt was.
Reageren

Regels voor berichten