Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend is niet zo iemand die echt hele gesprekken op msn voert maar maandag en dinsdag hebben we heel gezellig op msn zitten kletsen. Gisteravond belde hij om ff bij te kletsen en dat vond ik zo lief
![]() ![]() ![]()
|
Samen foute tv programma's kijken en er dan via Skype over praten. Leukleukleuk.
En ik ga volgende week het gesprek aan met een vriendinnetje met wie het al... wat is het? Bijna een jaar rommelt. Wel zonde, maar wie weet kunnen we het nu in elk geval uitpraten. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel weer ![]()
|
Gister even lekker gekletst aan de telefoon. Toch wel een uitkomst als je elkaar weinig ziet.
![]() ![]()
|
Wwwwiieeew
Ik ben hyper ![]() Ik krijg al een week echt de liefste smsjes en vandaag zagen we elkaar ein.de.lijk. weer ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ohhh zo fijn! we hebben een vakantie geboekt en gaan lekker naar een kreta, een of ander klein dorpje. scooters huren en lekker rondcrossen.
![]() ![]() vrijdag feestje, en dan komen al mn vrienden. gezelligggggggg. ![]()
|
Ahh, ik wil ook de vakantie gaan regelen. We hebben al besloten dat we naar Ierland gaan, maar hoe en wat hebben we nog niet geregelt. Ow en ik wil binnenkort naar de thermen en naar de dierentuin. Ah, en zo kan ik nog wel duizend dingen bedenken. Het is gewoon heerlijk en dit weekend wil ik heel veel knuffelen, want dat hebben we afgelopen weekend maar weinig gedaan omdat ik zo woedend was. Maarja, soms doet hij ook kut en dan voelt hij het maar als hij geen gesprek aan wil gaan. Maar verder <3
|
Verwijderd
|
Mensen, ik heb een berichtje terug van Nala. Ze is in ieder geval voorlopig even weg van het forum (en misschien wel voor altijd), maar wil iedereen wel bedanken voor de bezorgdheid en interesse, ze waardeert het echt. Verder zei ze niets over wat de reden is en wat er aan de hand is.. dus dat respecteer ik verder. Ik wilde alleen even haar bedankje doorgeven hier in ieder geval
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben altijd van die golven, 't gaat nooit héél slecht ofzo, maar er zijn wel hele duidelijke pieken. Dan zijn we echt helemaal verliefd en plakkerig, zoo fijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, hij smste net dat hij even snel langs komt, hij is een rondje aan het maken op z'n motor, wat betekent dat hij een motorbroek aanheeft waarin hij echt een geweldige kont heeft ![]()
||
Citaat:
![]() Maar hij was er eventjes, en dat was fijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we niet samen zouden zijn. Raar joh.
|
Verwijderd
|
Ok ok, dacht al dat je het gezien had
![]() Probleem is dat ik hier altijd alleen maar reageer om over hem te zeuren. Meestal ontstaan er dan nogal wat discussies hier en nu vond ik het toch niet echt fair van mezelf (hij is hier namelijk ook lid). Het is gewoon iets wat iedere keer weer voor spanning bij ons zorgt omdat wij hier gewoon erg verschillend in zijn ![]() |
![]() |
|
Oei, gisteren een jongen gezien die ik vroeger héél leuk vond, was toch best gek. Wel even met hem gepraat maar later was hij opeens naar huis zonder dag te zeggen en toen voelde ik me zowaar lichtelijk beledigd
![]() En vandaag lever ik mijn scriptie in ![]() @ Luna: we gaan lekker rijden naar Frankrijk, maar niet teveel op één dag omdat hij net z'n rijbewijs heeft en ik ook niet echt een ster ben.. dus gewoon relaxed en samen zijn en ook nog even langs mijn ouders' huisje. Heb zo'n zin om niks te hoeven, even nergens aan te denken (toekomst ed) maar gewoon lekker op weg te zijn. Waar gaan jullie heen?
||
Citaat:
![]() OT: dan maar geen relatie. En ik moet nooit meer méér investeren in relatie dan de ander. Je zou denken dat ik dat nu wel geleerd had, maar nee.. ![]() |
![]() |
|
|