Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 01:40
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Knuffel voor Skyblue en heel onorigineel voor iedereen die m nodig heeft.

Ik ben in de war. Ik ben nog niet over exlief heen en er is een jongen die zo geweldig is dat we gewoon 1 zijn (zijn woorden). Punt is dat hij bijna een vriendin heeft en vindt dat ik moet trouwen met een vriend van hem. Ik ben in de war door de liefde.
Oud 18-06-2008, 08:05
stout!
stout! is offline
Ik voel me heel goed en gelukkig en dat straal ik volgens mij uit, want er komen allemaal goede dingen naar me toe.
En ehh ok, mijn 2 scharrels/vriendjes uit Finland hebben tegelijk bedacht dat ze me missen en me een bericht gaan sturen . Van de Duitser (ja Morgan, ik had er ook één ) vind ik het wel lief, maar de Tsjech heeft zo'n enorm bord voor zijn kop. "We haven't talked for ages!" Nee... omdat ik je in Finland al niet meer leuk vond. Nou ja, iig vleiend dat ze beide na meer dan 1,5 jaar nog aan me denken!

En ik krijg steeds meer het gevoel dat m'n vriendje en ik gewoon bij elkaar horen. Bijna 3,5 jaar geleden kregen we iets en hoewel t ook uit is geweest, ben ik al die tijd niet verliefd geweest op een andere jongen. Met hem is het anders.
Ik sprak gisteren met een goede vriend van hem, en die vertelde me dat toen ik net terug was uit Finland, M. (mijn vriendje) hem vertelde dat we weer wat hadden, en daar heel simpel aan had toegevoegd alsof hij er ook niks aan kon doen: "Ik hou gewoon van die kleine."
En daar werd ik dus blij van . Vind t nu soms ook raar om me te herinneren dat het ooit uit was, dat klopt gewoon niet.

Ok genoeg gezwijmeld, ik moet weer aan het werk!
Oud 18-06-2008, 10:23
Verwijderd
@Arenda: het is ook wel heel leuk en lief ens chattig.
Hij is zo lief! Omg. Gistermiddag reden we hier door de stad en zag ik E. weer eens staan. Was lang geleden, dus ik als een dolle schreeuwen dattie moest remmen en stoppen en ik duik die auto uit. Hij en E. schrokken zich allebei rot, maar ach. Dat zijn ze wel gewend van mij.
Gisteravond voetballen gekeken met zijn vrienden, ondertussen even weggeweest... Oma van Vriendinnetje ligt op sterven. Ze woonde daar 10 minuten van af, dus ben ik er even naar toe gefietst. Ik vind het zo erg voor haar, zou het liefst mee janken. En dan kom ik terug en vraagt hij meteen hoe het was zodat we bijna de tweede gaol miste. Verder werd ik vanmorgen ineens heel bang (reden en waarom en waarover doet er niet toe) en ik kon gewoon bij hem uitjanken. Heerlijk om te merken dat dat gewoon gaat, dat ik gewoon kan zeggen wat me dwarszit. En het is msischien iets heel simpels, maar voor mij is het zo'n teken van vertrouwen. <3
En ik lig ontzettend goed bij zijn vrienden, das tof.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 10:24
Verwijderd
En en en en en! Ik heb een nieuwe vis van hem gekregen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 10:26
Rob
Rob is offline
Het voelt echt heel erg goed om naast d'r wakker te kunnen worden 's ochtends. Erg veel zin in het weekend en ben heel benieuwd hoe dat allemaal uit gaat pakken.
Oud 18-06-2008, 11:05
Kryptonite
Kryptonite is offline
Beetje onzeker. Had laatst in een melancholische bui per ongeluk iets gezegd over mijn jeugdliefde. Het was een verhaal dat kan worden samen gevat in 'oude liefde roest niet'.
Lekker lullig voor mijn vriend, die dan ook nogal van de kaart was .
Nu voel ik me al een week schuldig, ook al hebben we het 'uitgepraat' (maar niet vergeten).
Nou ja, als het nu verder weer goed gaat zal de tijd het wel verhelpen.

En oeh, dit jaar gaat hij met mijn familie op vakantie. Dat wordt nog een ware relatietest!
Oud 18-06-2008, 11:38
miekmuis
miekmuis is offline
Heb het gevoel dat het gewoon langzaam aan het doodbloeden is. Ik heb hem al anderhalve week niet gezien, maar mis hem ook niet. Ik wil een goed gesprek met hem, maar aangezien ik weet dat gesprekken bij ons toch nooit iets bereiken praat ik maar liever helemaal niet. We houden van elkaar, dat weet ik zeker, maar dat is blijkbaar toch echt niet altijd genoeg.
Oud 18-06-2008, 13:12
Verwijderd
school gaat kut atm en ik wil NU bij hem zijn. waarom woont hij nou zo ver weg
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:19
Verwijderd
Ik zie hem vandaag niet, en dat is echt de eerste dag in like... een maand of anderhalf! Ik durf te wedden dat ik hem rond etenstijd al aan de telefoon heb omdat hij niet langer kon wachten. Hij had vanochtend gewoon kunnen blijven slapen terwijl ik ging werken maar mijn moeder zou nog even langskomen voor mijn zus dus hij durfde niet dus ik heb hemnmvoor werk thuis afgezet. ;x

Hij belt in elk geval vanavond wel. Hihi.

edit: Ik had hem om 11 uur al aan de telefoon, ik had een berichtje achtergelaten op MSN om te vertellen dat een stuk van mn tand eraf lag en hij belde meteen om horen of het wel goed ging met mij

Laatst gewijzigd op 18-06-2008 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:36
Verwijderd
Jeeej mn lieffie is terug uit noorwegen! Hij is nu onderweg naar de base en dan zie ik hem zo!

Jammer dattie daarna weer zum hause gaat, maar k ga zondag dan gewoon naar em toe!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:59
I C U
I C U is offline
't Was echt zo fijn weer. Had wel de hele dag zo kunnen blijven liggen, beetje vrijen, beetje kletsen, beetje dollen... Mjah. Hij is echt superbe
Oud 18-06-2008, 18:34
ST*R
ST*R is offline
Hm ja nu wil ik 'm wel weer eens zien eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:42
Verwijderd
Ik heb dadelijk een besloten feest en meneer het ex-net-niet-vriendje zal er ook zijn en gaat, net zoals vorige week woensdag, zo bleu mogelijk hoi zeggen en me verder alleen zielig aanstaren en vooral niks zeggen. En ik voel me zo'n aansteller dat ik me daar überhaupt nog iets van aantrek, maar ik kan er aan de andere kant toch ook niks aan doen dat ik fysiek helemaal van slag raak als ik 'm weer eens zie.
Verdomme ik moet iemand om hier overheen te komen. Mezelf blijven voorhouden dat het helemaal niks voorstelde helpt niet genoeg op de momenten dat ik hem irl zie en hij niet normaal kan doen.

Vriendschappelijk zit het helemaal prima. Heerlijk uren met S in het park gelegen, binnenkort weer leuke dingen doen met L, zaterdag naar A en mee naar t Pannfeest, zondag I voor het eerst in weken weer zien. Woei, ik houd van vrije tijd en vrienden met vrije tijd!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:45
Idunarara
Idunarara is offline
Gezelligheid. Ze kwamen elkaar vanochtend tegen, beter dat ik er niet bij was. En hoewel we hadden afgesproken zwaar platonisch verder te gaan begon hij weer te tyfen maar ik ben sterk geweest. Olee. En morgen is mijn vriend jarig en dat vind ik wel leuk want dan kan ik hem mijn kekke cadeaus overhandigen en socializen met zijn en mijn vrienden. Oh en het is natuurlijk leuk om hem te zien
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:30
Lautitia
Lautitia is offline
Vandaag was leuk ! We waren allebei net te laat voor college, jammer genoeg konden we daardoor niet weer naast elkaar zitten. Na college nog bijna een uur met elkaar zitten praten, tot hij weg moest. Hopelijk morgen weer! Ik wil een date, maar ik durf niet te vragen .
Oud 18-06-2008, 19:43
cagie
cagie is offline
Ik hou van mijn vrienden. Ze zijn lief en ik vind het fijn om te weten dat als er iets is ik altijd op ze terug kan vallen. En ik mis 1 van mijn beste vriendinnetjes heel erg momenteel. We hebben elkaar al een tijdje niet gezien, en laatst over msn gesproken en ik mis haar. Moet gek genoeg iedere keer aan dingen denken van vroeger die we samen mee hebben gedaan.

Verder zit het tussen hem en mij goed en ik ben heel blij met hem!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 20:10
wup
wup is offline
omdat het wel prettig is om hier mijn frustraties even te kunnen uiten:

Nog steeds niets gehoord. Zaterdag gaan we uit eten met mijn familie, omdat mijn moeder 60 wordt, maar ik ga niet eens vragen of hij mee wil. Bah.. Eigenlijk moeten we heel nodig gaan praten, maar ik ben ondertussen bang dat het dan meteen uit is en dat kan ik nu even niet gebruiken ( ben toch bang voor een klap ofzo en ik heb al genoeg stress met school). Aan de ene kant zou het wel beter zijn, aan de andere kant heb ik met hem de mooiste dingen mee gemaakt.. Ik ben vooral veel aan het nadenken nu en ik bedenk steeds meer negatieve dingen aan hem.

hmmm
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 22:32
Blubje
Blubje is offline
Vandaag was weer erg gezellig. Lekker wat gegeten op t terras en biertjes gedronken.
Maandag lekker twee daagjes naar een hotel in Scheveningen, eindelijk 2 hele dagen samen zijn!
Life's good...
Oud 18-06-2008, 23:59
Lorelei
Lorelei is offline
Mannen zijn kut.
Oud 19-06-2008, 08:32
Verwijderd
Ex begon gisteren trouwens weer op msn. Uit beleefdheid vroeg ik dan ook maar hoe het met hem was. Het gesprek ging zo verder:
Hij: 'Ja klotezooi alles en overal.'
Ik: 'Lullig voor je, maar ik ga niet vragen waarom want als je zo'n bui hebt ben je altijd superonredelijk en valt er geen gesprek met je te voeren en dan naai ik mezelf alleen maar op dus ik vraag niks.'
Hij: 'Hahaha. Daar heb je wel een beetje gleijk in, soms doe ik dat.'
Ik: 'Nee, niet soms. Dat doe je altijd als je je zo voelt.'
Hij: 'Ok. Je hebt gelijk. '

Ik vraag me af waarom mensen me vaak bot vinden, ik zie het niet.

Neuh, ik ben heul trots op mezelf dat ik dat nu zomaar kan zeggen ipv het alleen maar te denken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 08:48
Verwijderd
^^ Niets bot toch, gewoon lekker eerlijk

OT: Yay, bijna londen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 08:59
Verwijderd
Citaat:
^^ Niets bot toch, gewoon lekker eerlijk
Nou, het is wel zo dat de mensen die me niet of nauwelijks kennen of me pas net leren kennen, me vaak bot en ongenuanceerd vinden. Dat zal dan wel door dit soort acties komen, want deze uitspraak is eigenlijk wel heel bot (als je t van een vreemde hoort) maar de mensen die me kennen en weten wat en waarom en wie enzo, snappen me precies. Helaasch hebben de meeste mensen hun oordeel al te snel klaar voordat ze me leren kennen en dat is dan wel weer stom. maar ach. Who cares anyway.

Edit: Ex nog een keer onder zijn reet geschopt. Klojo dat het is. Hij loopt al drie jaar lang te klagen over zijn thuissituatie (die opzich ook niet mis is), maar veranderen, ho maar. Hij doet er werkelijk geen hol aan om ook maar iets te veranaderen en daar word ik zo ontzettend moe van. Gesprek op msn toch maar aangegaan, uiteindelijk opgebeld omdat ik met al mijn frustratie bijna het toetsenbord kapot ramde. 'Zullen we maar even verder gaan op msn want ik zit in de studielounge en daar mag ik eigenlijk niet bellen.' Dat kan wel zijn, maar ik heb geen zin om dit soort dingen via msn te bepraten, dus het is via de telefoon of helemaal niet. 'Nou, dan maar helemaal niet.' Prima. Maar aaaaaaargh, wat kan ik me ergeren op die zak. Dus. Nu is mijn frustratie er weer uit en ga ik me concentreren op mijn toetsen.

Spam.

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 10:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is niet zo iemand die echt hele gesprekken op msn voert maar maandag en dinsdag hebben we heel gezellig op msn zitten kletsen. Gisteravond belde hij om ff bij te kletsen en dat vond ik zo lief Ik moet ongesteld worden en dan ben ik echt in zo'n bijna jankbui, kan ik heel weinig hebben, rommelt m'n buik, mis ik hem en wil ik heel graag bij hem zijn en lekker tegen hem aan liggen en lekker warm enzo en dan is het niet leuk als ik hem vrijdagavond pas weer zie maar hij is lief en ik houd van hem
Oud 19-06-2008, 10:24
Luna
Luna is offline
Ik heb zin in de vakantie samen met hem
Oud 19-06-2008, 10:34
I C U
I C U is offline
Samen foute tv programma's kijken en er dan via Skype over praten. Leukleukleuk.

En ik ga volgende week het gesprek aan met een vriendinnetje met wie het al... wat is het? Bijna een jaar rommelt. Wel zonde, maar wie weet kunnen we het nu in elk geval uitpraten. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel weer
Oud 19-06-2008, 10:47
Neko*
Neko* is offline
Gister even lekker gekletst aan de telefoon. Toch wel een uitkomst als je elkaar weinig ziet. Verder komen er heel veel leuke afspraken met vriendinnen en vrienden aan en ik heb echt onwijs zin om met vriendje (en z'n fam) op vakantie te gaan. Mja, na wat hoognodige gesprekken toch tot de conclusie gekomen dat we dit nog heel lang willen volhouden zo, samen. Het is fijn met hem.
Oud 19-06-2008, 11:01
llell
llell is offline
zijn telefoon is kaduuk, en ben al tijden druk met mn scriptie. Ik voel me losgeslagen van hem. bah
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 12:07
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik heb zin in de vakantie samen met hem
Ja, lekker samen met hem gaan rijden, ik heb er nu al zin in.
Nog even!
Oud 19-06-2008, 12:24
groovy
groovy is offline
Wwwwiieeew
Ik ben hyper
Ik krijg al een week echt de liefste smsjes en vandaag zagen we elkaar ein.de.lijk. weer . En dat was echt heel lief met veel kusjes enz. Maar helaas riep zijn werk en mijn studie dus nu ben ik volkomen verstandig aan het werken aan mijn studie. Morgen een heel weekend samen en het rijk voor ons alleen en over 2 weken 8 dagen naar Griekenland (hij heeft er spijt van dat hij niet langer geboekt heeft) maar we gaan nog lekker dan een paar dagen naar Barcelona of Parijs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 12:37
Verwijderd
"We hebben allemaal zo onze talenten... jij hebt je tekenen.. en borsten."

Euh
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:

Euh
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:27
tuttebel
tuttebel is offline
ohhh zo fijn! we hebben een vakantie geboekt en gaan lekker naar een kreta, een of ander klein dorpje. scooters huren en lekker rondcrossen. hij had een kutdag gisteren, en dan gaat ie tegen dingen aanschoppen en schreeuwen; wat niet zo gezellig is. maar achteraf schaamde hij zich er wel een beetje voor.
vrijdag feestje, en dan komen al mn vrienden. gezelligggggggg.
Oud 19-06-2008, 14:14
Verwijderd
Nou, het viel mee. Ik heb zelfs vijf minuten met hem gepraat (op mijn initiatief, dat wel) en dat was natuurlijk heel zenuwachtig en kut, maar het luchte ook wel op. Dat dat wel weer gewoon kan, bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:18
metallica
metallica is offline
Ahh, ik wil ook de vakantie gaan regelen. We hebben al besloten dat we naar Ierland gaan, maar hoe en wat hebben we nog niet geregelt. Ow en ik wil binnenkort naar de thermen en naar de dierentuin. Ah, en zo kan ik nog wel duizend dingen bedenken. Het is gewoon heerlijk en dit weekend wil ik heel veel knuffelen, want dat hebben we afgelopen weekend maar weinig gedaan omdat ik zo woedend was. Maarja, soms doet hij ook kut en dan voelt hij het maar als hij geen gesprek aan wil gaan. Maar verder <3
Oud 19-06-2008, 16:21
Verwijderd
hij heeft wat probleempjes op zn werk, wat de vrolijke stemming een beetje drukt.

Ik heb ineens het gevoel dat hij me spontaan meer is gaan waarderen owso. Alsof hij ineens nog verliefder op me is. Leuk gevoel
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:02
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ja, lekker samen met hem gaan rijden, ik heb er nu al zin in.
Nog even!
wat gaan jullie doen?
Oud 19-06-2008, 18:05
Verwijderd
Mensen, ik heb een berichtje terug van Nala. Ze is in ieder geval voorlopig even weg van het forum (en misschien wel voor altijd), maar wil iedereen wel bedanken voor de bezorgdheid en interesse, ze waardeert het echt. Verder zei ze niets over wat de reden is en wat er aan de hand is.. dus dat respecteer ik verder. Ik wilde alleen even haar bedankje doorgeven hier in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:09
groovy
groovy is offline
Citaat:

Euh

Kijk, dat is nou een mooi compliment
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:16
Verwijderd
Wij hebben altijd van die golven, 't gaat nooit héél slecht ofzo, maar er zijn wel hele duidelijke pieken. Dan zijn we echt helemaal verliefd en plakkerig, zoo fijn Ik ben nu ook weer helemaal in een 'ik wil jouw baby's!'-mood (Gek genoeg zijn die pieken altijd nadat we ruzie hebben gemaakt, even alles eruit gooien, en húp alles is beter dan ooit )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 18:31
I C U
I C U is offline
Citaat:
Mensen, ik heb een berichtje terug van Nala. Ze is in ieder geval voorlopig even weg van het forum (en misschien wel voor altijd), maar wil iedereen wel bedanken voor de bezorgdheid en interesse, ze waardeert het echt. Verder zei ze niets over wat de reden is en wat er aan de hand is.. dus dat respecteer ik verder. Ik wilde alleen even haar bedankje doorgeven hier in ieder geval
Hmmm. I wonder. Maar idd, meer dan dit kunnen we niet doen.

Oh, hij smste net dat hij even snel langs komt, hij is een rondje aan het maken op z'n motor, wat betekent dat hij een motorbroek aanheeft waarin hij echt een geweldige kont heeft
Oud 19-06-2008, 20:42
Verwijderd
wat valt er te bespreken aan een gestolen fiets?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 21:24
I C U
I C U is offline
Citaat:
wat valt er te bespreken aan een gestolen fiets?
Geloof niet dat ze er verder op in wil gaan

Maar hij was er eventjes, en dat was fijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we niet samen zouden zijn. Raar joh.
Oud 19-06-2008, 21:43
Verwijderd
haha ik had het stiekem al gelezen

edit:

en me heel netjes en wijs ingehouden!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 22:05
Verwijderd
Ok ok, dacht al dat je het gezien had .
Probleem is dat ik hier altijd alleen maar reageer om over hem te zeuren. Meestal ontstaan er dan nogal wat discussies hier en nu vond ik het toch niet echt fair van mezelf (hij is hier namelijk ook lid).
Het is gewoon iets wat iedere keer weer voor spanning bij ons zorgt omdat wij hier gewoon erg verschillend in zijn .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 07:55
Verwijderd
Aaaaaaah waaaaarom komt hij er nou pas zes dagen voor m'n vertrek achter dat hij me toch wel heel erg leuk vindt?? 'Cinq mois gâchés.' Inderaad ja. Maar toch zou ik geen fijnere laatste dagen kunnen bedenken dan met hem, hij is zo leuk en lief en sexy <33
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 08:03
metallica
metallica is offline
Nog even! Maar nu eerst werken, werken, werken...
Oud 20-06-2008, 09:28
stout!
stout! is offline
Oei, gisteren een jongen gezien die ik vroeger héél leuk vond, was toch best gek. Wel even met hem gepraat maar later was hij opeens naar huis zonder dag te zeggen en toen voelde ik me zowaar lichtelijk beledigd . Het lijkt allemaal al weer zolang geleden als ik er nu over nadenk, was helemaal aan het begin van mijn studententijd.
En vandaag lever ik mijn scriptie in . Evt na commentaar nog eens volgende week, maar het is wel echt het eind.
@ Luna: we gaan lekker rijden naar Frankrijk, maar niet teveel op één dag omdat hij net z'n rijbewijs heeft en ik ook niet echt een ster ben.. dus gewoon relaxed en samen zijn en ook nog even langs mijn ouders' huisje. Heb zo'n zin om niks te hoeven, even nergens aan te denken (toekomst ed) maar gewoon lekker op weg te zijn. Waar gaan jullie heen?
Oud 20-06-2008, 09:29
Idunarara
Idunarara is offline
We gaan misschien samen naar New York, zijn vrienden zijn nice & het was een gezellige dag...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 09:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
We gaan misschien samen naar New York, zijn vrienden zijn nice & het was een gezellige dag...
Je ging het toch uitmaken met je vriend?

OT: dan maar geen relatie. En ik moet nooit meer méér investeren in relatie dan de ander. Je zou denken dat ik dat nu wel geleerd had, maar nee..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 09:54
Joehoedith
Joehoedith is offline
ik ben zo blij wakker worden naast heb is gewoon het beste wat er bestaat

oeh.... vanavond schoonouders ontmoeten ieks! *charmeoffencief*
Reageren

Regels voor berichten