Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 11:58
Verwijderd
Ik droomde dat ik in een schoolklas zat en Jive zat voor me en draaide zich steeds om om te kletsen.
Advertentie
Oud 18-06-2008, 12:02
Verwijderd
Ik heb heel slecht geslapen en droomde steeds kleine stukjes waarna ik in paniek wakker werd.
Oud 18-06-2008, 12:04
Verwijderd
Ik had een droom die betrekking had op het afsluiten van de metrotunnel tot Amsterdam Centraal en Amstelstation.

Ik droomde dat mensen toch door de tunnel mochten, maar dan lopend. Tot mijn ongenoegen was er geen licht, maar een groepje mensen had toch zaklantaarns meegenomen. Volgens een van de wijze mensen was er aan de andere kant van de tunnel een hol van een ijsbeer die in zijn lichaam een enorme schat verborgen hield. Die gingen we dus ook meteen zoeken en doodmaken. Terwijl wij de zaklantaarns nog aan het pakken zijn, komt er een groepje heel kleine Japanners op driewielers voorbij. Ze hebben allemaal zo'n klassieke ronde bril op, en een sigaar in de mond. Op dat moment besluiten wij door de tunnel te trekken. Eenmaal aangekomen bij de ijsbeer, blijkt het dat zijn 'schat' verborgen zit in zijn testikels, dus we maken hem dood en openen hem, en vinden sleutels. Het blijkt een nepijsbeer te zijn, die meer een soort tas is. Met de sleutels kunnen we verschillende delen van zijn lichaam open maken, maar er was geen schat, alleen nog wat oude kauwgom en een flesje AA. Na deze actie ging de partij van de dieren kamervragen stellen naar aanleiding van onze actie.
Oud 18-06-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik in een schoolklas zat en Jive zat voor me en draaide zich steeds om om te kletsen.
Jij droomt van mij
Oud 19-06-2008, 01:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iets raars weer eens. Hmja.
Oud 19-06-2008, 08:50
Verwijderd
Ik droomde dat ik seks had met danny in de trein en dat de normaalste zaak van de wereld vond. niemand keek of nam er aanstoot aan.
Oud 19-06-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Jij droomt van mij
Ja dat vond ik ook een beetje vreemd. Vooral omdat het zo nergens over ging, ik kan me inmiddels alleen de achterkant van je haar herinneren.

OT: ik droomde iets heel engs. Iets met geschanteerd en/of ontvoerd zijn. Ik zat in een zeer benouwde positie in elk geval en het duurde maar en duurde maar. Ik geloof dat ik niet eens ben kunnen ontsnappen maar wakker werd voordat ik werd doorgemarteld of zo.
Oud 19-06-2008, 14:03
Martińo
Martińo is offline
Ik had vandaag allemaal presentaties, en ze duurde allemaal heel erg lang, dus bij de laatste twee presentaties dommelde ik constant weg. En iedere keer dat ik wegdommelde, droomde ik dat ik voor mijn praktijktoets voor morgen aan het oefenen was.
Oud 19-06-2008, 15:14
Verwijderd
Ik droomde dat ik een jongetje had vermoord

Ik werkte bij een zwembad , en er was een soort overdekt plein met van die witte gladde tegels. Er was continu een haas over aan het rennen, en een paar mensen inclusief mezelf probeerden die haas te pakken. Toen besloot ik te gaan zitten, en toen kwam hij op mij af. Hij had al paar keer zijn kop gestoten aan de muur en was helemaal mal geworden. Ik pakte hem bij zijn nek, hij probeerde me te bijten maar ik kreeg hem mee naar de ingang. Buiten was alles in blauw licht en alles met witte tegels. Ik zet dat beest neer, het rent als een gek naar een balkon.

En springt zo een zwembad in dat iets van 60 meter lager ligt.

Dus ik denk, nou ja, kan gebeuren. Stom beest.
Vervolgens zie ik allemaal huilende kindertjes, zwemklasjes. Ze hebben allemaal een nummer op hun t-shirt en nummer 5 ontbreekt. Nummer 5 was gewoon de haas, dat dus eigenlijk een kindje bleek te zijn. We zijn nog gaan zoeken in het bad, en ik hoorde later dat ze zijn lijkje hadden gevonden.
Oud 19-06-2008, 18:59
Verwijderd
Ik droomde dat ik in een trein zat die bedoeld was voor liliputters, (spelling?) en dat ik naar de borsten van een klasgenootje zat te staren.
Oud 19-06-2008, 20:06
Neko*
Neko* is offline
Ik geloof dat ik hier maar niet neer ga zetten wat ik droomde vanacht.
Oud 19-06-2008, 20:17
Verwijderd
Dan is het ongetwijfeld seksueel getint.
Oud 19-06-2008, 20:25
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dan is het ongetwijfeld seksueel getint.
Ja. Maar dan op een vreemde, enge, creepy, vieze manier.
Oud 19-06-2008, 20:29
Verwijderd
Eigenlijk ben ik nu best nieuwsgierig
Oud 19-06-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ja. Maar dan op een vreemde, enge, creepy, vieze manier.
Seks met kazet?
Oud 19-06-2008, 22:19
Neko*
Neko* is offline
Al zou ik het hier gaan postten, dan zou ik niet kunnen beschrijven wat er allemaal gebeurde, zo vies, eng en creepy. Seks met Kazet zou nog minder erg zijn.
Oud 19-06-2008, 22:37
Verwijderd
Beste V-lid
Oud 19-06-2008, 22:43
Verwijderd
aandachtshoer! post gewoon je droom!
Oud 19-06-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Seks met kazet?
Oud 20-06-2008, 11:52
Verwijderd
Die van vanochtend was nog echt creepy. Ik lag met mijn hoofd naar de muur en achter me hoorde ik "Heb je even tijd voor me?" en toen draaide ik me om en toen stond daar iemand zonder armen, . Gelukkig werd ik meteen wakker.
Oud 20-06-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Die van vanochtend was nog echt creepy. Ik lag met mijn hoofd naar de muur en achter me hoorde ik "Heb je even tijd voor me?" en toen draaide ik me om en toen stond daar iemand zonder armen, . Gelukkig werd ik meteen wakker.
WAAAAAAAAAAAAA
Oud 20-06-2008, 11:54
Verwijderd
Ik dacht ook dat dit een 'wat heb jij vandaag meegemaakt'-topic was toen ik dat las.
Oud 20-06-2008, 11:55
Verwijderd
Ik maak rare dingen mee, maar dat zou toch wel echt alles slaan.
Oud 20-06-2008, 12:45
Verwijderd
ik heb vannacht echt wazig gedroomd!

ik moest vandaag werken van 8 tot 12 en in mijn droom moest ik dat ook, maar dan als serveerster voor één of andere catering en ik moest allemaal mensen bedienen die ik helemaal niet mocht. niet dat ik ze ken, maar in mijn droom blijkbaar wel en ik vond ze vreselijk. dus om een uur of tien dacht ik: "ja dag, ik ga dit echt niet doen, ik hou er mee op, ik ga er vandoor." dus ik ging.
het volgende wat ik weet is dat ik ergens over straat zwalkte en daar stonden twee klokken. de ene gaf ongeveer 12 uur aan en de andere 16.04u. dus ik snapte het niet meer en ging aan iemand vragen hoe laat het nou eigenlijk was. vier uur, was het antwoord, maar ik had dus geen idee wat ik nou in de tussentijd had gedaan sinds ik was weggesneakt bij mijn werk. en toen kwam ik bekenden tegen of werd ik gebeld door bekenden ofzo en die zeiden "heej, waar was je nou? je moest gister werken, maar je was opeens verdwenen!"
ja, toen begreep ik er helemaal geen kut meer van. gisteren? "ja," zeiden ze, "je had m aardig zitten hoor. we vroegen ons al af waar je nou heen was." bleek dat ik er met een paar flessen wijn van de catering vandoor was gegaan en dus een hele dag kwijt was aan bezopen gedrag

zo wazig, want toen ik wakker werd wist ik dus echt even niet meer of ik nou nog moest werken, waar ik was en welke dag het was, aangezien ik in mijn droom al twee keer 'wakker' was geworden.
Oud 20-06-2008, 13:01
Verwijderd
Ik ging met m'n moeder naar m'n werk om iets in te leveren, waar we waren leek op Utrecht. ik moest eerst een trappenhuis op met allemaal rare constructies en deuren en klimop. De mensen van m'n werk zaten achter loketten en het duurde heel lang voordat ik had afgehandeld waarvoor ik kwam, en toen moesten we die rare trappen weer af. Toen we bijna beneden waren viel ik.
Later lag ik met mijn zusje op een grasveld maar er was zoveel chaos dat we steeds verplaatsen, dat weet ik niet goed meer.
Er was ook nog een stukje waar ik knuffelde met martino en steeds dacht dat ik zo blij was dat ik met een jongen kon knuffelen die niet meteen van alles wilde.
Later was ik in een kamer met een Yvet en we keken naar een bevalling op tv. Ze had een doosje met aanstekers en batterijen waar ze heel zuinig op was, zei ze. Ze liep weg, ik wilde even naar het toilet en had alleen een t-shirt aan. Toen ik naar het toilet liep zag ik Julie met haar babyzoontje en die zei dat ze ook graag naar bevallingen op tv keek. Ze gaf hem de fles.
het bleek dat ik in het huis van daboman was. Het was echt mega groot, ik zat boven en keek op de huiskamer en tuin. Er was een trap waar water vanaf liep naar het grote zwembad in de tuin, het huis grensde eraan vast (ik zag geen deuren). Er stond ook een boom in de huiskamer, en er waren verschillende stijlen banken en stoelen. Het plafond was donkerblauw en er hingen gouden lampen aan.
Toen liep er een meisje naar boven die om een aansteker vroeg, ik pakte de aansteker uit het doosje van dat yvet.
Het meisje smeerde zich in met het gas van de aansteker en zei dat dat goed spul was als zonnebrand. Daboman zelf zag ik trouwens niet, maar wel zijn ouders en nog meer meisje die in de tuin lagen.
Oud 22-06-2008, 08:12
Verwijderd
Ik weet alleen nog dat ik het mijn zusje over maple town had en dat ook aanstond op tv.
Oud 22-06-2008, 19:23
Verwijderd
Ohh ik droomde iets heel raars. Alleen ben ik de boeiende dingen alweer vergeten, dus hier hebben jullie het saaie gedeelte uit die droom.

Er was iets met een game, het leek een beetje op GTA IV. Daar zat ik in en ik moest vechten tegen zo'n meisje, alleen zag ik haar verder niet, het was allemaal via de voicedinges, dat je elkaar hoort praten. Ik vloog een beetje rond in dat landschap, maar ik had verder geen lichaam ofzo, dus het was meer rondkijken dan rondvliegen. Toen had ik een stel helicopters gezien die van haar waren en riep ik 'I'm in ur base, killing ur helicopters', alleen had zij tegelijkertijd ook mijn vliegveld ontdekt, dus ging ze dreigen met die kapotschieten.

Toennn zat ik opeens in een grote zaal, te kijken naar een toneelstuk/film, die een parodie was op die game, alleen dan met allemaal docenten er in. Docenten van de school/universiteit waar ik toen kennelijk op zat. Naast mij zat een meisje waar ik in het echt ook bevriend mee ben en ze zat er de hele tijd doorheen te praten en te giechelen.

Na een tijdje had ik daar genoeg van en besloot ik me bij het toneelstuk/de film te voegen. (Het was zeg maar een toneelstuk en een film tegelijkertijd, oid.) Ik stapte zo in dat scherm waar de film op vertoond werd en ging daar een beetje rondlopen. Het was donker en ik stond in de buurt van een oud huis, waar twee voordeuren in zaten. Die voordeuren zaten zeg maar boven op elkaar, een 'binnendeur' die op slot zat en een 'buitendeur' die openstond en de hele tijd heel hard klapperde in de wind. Dan ging de binnendeur open en er kwamen drie katten uit gelopen, die weggingen. Ik vond het heel raar dat de deur vanzelf openging en ik vond het nog vreemder dat de buitendeur zo hard klapperde, want eigenlijk stond er helemaal geen wind. Toen kwam er een jongen van een jaar of vijfentwintig aan, dat was kennelijk mijn leraar en hij ging ook bij dat huis staan. Hij had ook een fiets bij zich en daar zaten fietstassen op. Ik geloof niet dat ik toen al met 'm praatte, ik was gewoon aan het observeren. Toen was er opeens brand, want dat meisje uit die game van eerder was langsgevlogen met 'r laatste helicopter en zat te schieten op iets achter dat huis. Het duurde niet lang meer voor er brandweer kwam. Ik besloot weer weg te gaan.

Eenmaal buiten het scherm zat dat vriendinnetje nog steeds hele tijd lawaai te maken, maar ik keek alsnog een stukje van de voorstelling. De leraren moesten telkens reageren op dingen in de voorstelling, alleen was de directrice heel erg jaloers op alle aandacht die ze kregen, dus de gaafste leraren werden na 3 seconden weer afgekapt.

Het was allemaal maar lame, dus ik kroop dat scherm weer in en belandde op precies hetzelfde punt als eerder - met de klapperdeur. Even later kwam die ene leraar weer langs en deze keer ging ik wél met 'm praten, ik waarschuwde voor de brand die zometeen zou komen. Toen kwam er nog iemand aan, ik heb geen idee meer.

Hoe dan ook, het eindigde allemaal nogal absurd. Ik bedacht me opeens dat ik nog twee papers te schrijven heb - wat ook irl klopt, trouwens - en ging naar huis. Daar stond de computer nog aan en op de monitor was die game met dat meisje en 'r helicopters nog bezig. Ik sloot dat scherm af en probeerde me te concentreren op het schrijven, maar het lukte niet, dus ging ik een stukje fietsen. Het was heel mooi weer en zonnig enzo, alleen bedacht ik me na een tijdje opeens dat ik vergeten was m'n collegeblok mee te nemen. Dus ik wilde weer terugfietsen, maar om dat te doen moest ik langs een heel smal stuk weg, waar opeens allemaal andere mensen langs wilden.

Waaronder een man met een veulen.
En dat veulen had een shirt aan, waar in rode letters 'Bimbo' op stond.
Dus ik was zo naar dat veulen aan het kijken, want ik had zoiets van 'wtf veulen' en 'wtf shirt', en die man merkte dat op.
Hij zei - "Wil je weten waarom hij zo heet?"
En toen ging dat veulen opeens op z'n rug liggen en begon zichzelf te pijpen.
En toen werd ik wakker.

Oud 23-06-2008, 09:46
snoopy
snoopy is offline
Dat m'n broertje vroeg of ik draagmoeder wilde zijn voor hem en zijn vriendin (a la Phoebe uit Friends) en dat ik er vlak voor de bevalling achter kwam dat het er 8 waren
Oud 23-06-2008, 10:56
Neko*
Neko* is offline
8!!
Oud 23-06-2008, 11:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
8!!

Eh... ja... Ik was ook echt helemaal in shock in m'n droom
Oud 23-06-2008, 15:24
Verwijderd
Ik droomde dat ik door de woestijn aan het rennen was samen met m'n leraar economie en nog een zooi mensen omdat we meededen aan een soort sponsorloop. We hadden zoveel mogelijk geld nodig om 'de Kanker' af te betalen, wat in mijn droom niet echt een ziekte was maar meer een soort huurmoordenaar die je met rust liet als je maar genoeg betaalde. We moesten naar een of andere tempel toe rennen en onderweg kwamen we iedere keer vier rode bankjes tegen die samen een vierkant vormden. Je moest zorgen dat je als een van de eerste vier op een bankje zat, anders viel je af. Ook was het van groot belang dat je niet in de lach schoot, want dan zou 'de Kanker' je alsnog te grazen nemen. Maar er gebeurde dus iets grappigs wat ik me niet meer kan herinneren, waardoor ik heel erg de slappe lach kreeg en in het zand ging rollen van het lachen. Dat werkte aanstekelijk, want na een tijdje lag iedereen op de grond te rollen. Hoe het afliep weet ik niet want toen werd ik wakker. Het was wel grappig in ieder geval.
Oud 23-06-2008, 15:38
flyaway
flyaway is offline
Ik kan het me niet herinneren Normaal droom ik elke nacht.
Oud 23-06-2008, 16:19
Verwijderd
Ik had een interview om bij een of ander vies seksclubje te mogen En ik werd aangenomen en toen gingen alle meisje samen zich heel vreemd opmaken enzo. Het was nogal een rare bedoening. Een heel dikke jonge mocht niet bij het clubje want volgens sommigen liet ie teveel scheten. En het waren allemaal koppels wel maar ik mocht er los bij

Wat een fucking rare droom, en hij duurde ook nog heel lang.
Oud 23-06-2008, 16:20
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Eh... ja... Ik was ook echt helemaal in shock in m'n droom
Dat vind ik niet zo raar nee. Oh, bah ik moet er echt niet aan dénken!
Oud 24-06-2008, 08:53
Verwijderd
Ik zat bij een sekte, maar ik ben alle juicy details alweer vergeten
Oud 24-06-2008, 08:55
Neko*
Neko* is offline
Ik ging DP meeten, en hij leek precies op mijn vriendje alleen dan zonder het lange haar. En ipv dat ik voor hem zou koken gingen we pizza eten. En hij ging gamen met m'n broertje, wat ook nogal raar is, want m'n broertje doet nauwelijks aan gamen en en en hij is met dit weer altijd buiten. Het was raar.
Oud 24-06-2008, 09:14
Verwijderd
Dat mijn moeder zelfmoord had gepleegd en dat het o.a. mijn schuld was omdat ze mij had gevraagd of het mocht en ik had gezegd dat het goed was omdat ik dacht dat ze toch nooit meer gelukkig zou worden. En toen moest ik aan mijn twee zusjes (die ik irl niet heb) gaan vertellen dat ze dood was en nouja, het werd een heel drama.
Oud 24-06-2008, 09:38
snoopy
snoopy is offline
Dat ik op wintersport was met m'n vriend en toen werd m'n snowboard gestolen en ging ik dus maar skien.

Ook raakte ik al m'n waardevolle meuk kwijt (ringen, telefoon etc.) dus was best stressdroom
Oud 24-06-2008, 12:01
Verwijderd
Ik droomde dat ik met mijn man door de stad liep, 't was al vrij laat en er waren niet heel veel mensen meer op straat, maar de winkels waren wel nog open. We kwamen een collega van hem tegen die heel lief en verlegen;'Hello...' zei. Vervolgens kwamen we hem verderop in de straat nog eens tegen en bleef hij maar opduiken op rare plaatsen, hij bleef ons achtervolgen en we werden er een beetje gek van, snel doken we een eettentje binnen om van hem af te komen, hij liep recht langs de gevel en zag ons niet. Maar eenmaal buiten bleek hij om de hoek te staan en werd 't een psychopaat; hij wilde mij opeten. Heel gevecht en gedoe Uiteindelijk kwam zijn familie en gingen ze de kwade geest uitdrijven, door een hele nare pieptoon op hem te richten. Hij werd helemaal gek en begon over mij heen te kotsen Maar volgens de familie was het kwaad wel uit hem... Niet veel later kwam hij op me afstormen terwijl niemand keek en zei;'Ik krijg jou nog wel!'

Wel geinig dat die collega dus echt bestaat, ik heb hem één keer gezien en hij is heel rustig en aardig. Ben benieuwd of er echt een psychopaat achter zit
Oud 24-06-2008, 12:18
Lethe
Lethe is offline
Dat er een heel grote spin door het huis liep en was begonnen aan een web waarvan de draadjes zo dik waren als een koord.
Oud 24-06-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:
*droom*
Hij zei - "Wil je weten waarom hij zo heet?"
En toen ging dat veulen opeens op z'n rug liggen en begon zichzelf te pijpen.
En toen werd ik wakker.

LOL!

Ik droomde dat Hillary Clinton als presidentskandidaat werd geďnterviewd door Bill Clinton in zijn talkshow en dat Hillary haar standpunten mocht komen verkondigen.

Een heel belangrijk issue dat bij iedereen speelde was bepaalde problemen in een Noors stadje genaamd Nörskjop, en toen zei Hillary iets van: "I want to solve the problem by blablabla for the people in Nörskland."
En toen dacht ik van: Huh, Nörskland? Dodelijke verspreking!
Bill ging er echter niet op in, dus ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had. Maar een halve minuut later zei hij:
"Wait a minute, you said Nörskland! You don't even KNOW the name of the town? "
Hillary: "Ooh my gosh, I mean errr....Nörsktown? Nörskstad? Nörskville? Errr...Nörsk..."
Bill: "An educated woman, who is running for president and doesn't even know the name of the town that is featured in your political program?!"
En toen kapte Bill het (toch maar) af met: "Well, we'll be right back, we'll see you after the commercial break!"

Na de reclame zat Hillary weer helemaal blij op haar stoel, en haar deftige mantelpakje had ze verruild voor zomerse kleren, alsof ze voor het publiek even een cover-up wou doen. En ze zei (en dan moet je je even een hevig acterende uberblije Hillary voorstellen):
"Bill, I don't know what happened, I guess my mind was wandering, silly me, hahahah! Well, I'm back again!"
En toen lachte Bill mee en toen was een politiek schandaal nog net voorkomen.

Waarom droom ik nou weer over politiek?
Oud 25-06-2008, 04:48
Verwijderd
Ik hield maanvissen in mijn tuin ze zwommen gewoon door de lucht en waren heel mooi en bla. Maar toen ging er een op mijn been zitten en het was ineens een enorm groot krioelend insect en toen werd ik panisch en riep ik iets van "getitoffgetitoffGETITOFF!" maar iedereen lachte me uit ;(
Oud 25-06-2008, 09:24
Verwijderd
Ik ging met een groene elektrische step die Henry heette de stad door.(hij leek erg op stofzuiger Henry) Toen ik boodschappen ging doen moest ik allerlei pallets opklimmen. Toen ik weer naar benenden klauterde was Henry gejat. Ik ging door de winkel heenrennen want hij kon niet ver zijn, ik was m maar 1 letterlijke seconde uit het oog verloren. Maar niemand in de supermarkt wist natuurlijk ergens van.
Bij de kassa zei de caissiere dat ik niet contant kon betalen. Ineens vroeg ze of ik haar niet ergens van kende. Ze kwam me totaal niet bekend voor maar ze zei dat ze er anders uitzag door de verhuizing. Ik dacht dat het misschien anwar was en vroeg daarom niet wie ze was of hoe het met haar ging.

Ik was in een ouderwets huis met een groot trappenhuis. Er was een hele dikke man met een lila trui die met een pistool aan het zwaaien was. Ik liep achter hem aan, ondanks zijn bedreigende bewegingen met dat pistool. Hij ging de duitser die in de kamer boven lagen wakker maken. Hij begon te schreeuwen maar ik verstond hem niet.
Toen maakte ik allemaal bijdehandte opmerkingen en hij kwam op me liggen en bedreigde me, ik kreeg bijna geen lucht maar kon er wel voor zorgen dat hij zijn pistool niet op mij richtte.
Oud 25-06-2008, 11:28
Verwijderd
Iets met een wedstrijd in een groot warenhuis. Ik en een aantal vrienden moesten binnen bepaalde tijd voor een bepaald bedrag een of ander briljant cadeau in elkaar zetten. Ineens was ik in de kamer van mijn beste vriendin en vroeg ik aan haar huisgenootje of zij dacht dat ik in haar laatjes zou mogen rommelen. Ik was namelijk op zoek naar een mooie foto van haar, die ik dan zou laten uitvergroten en inlijsten. Dat was dan het cadeau, maar voor wie weet ik niet.
Oud 25-06-2008, 14:39
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een L&R-minimeet was, een beetje zoals afgelopen keer in het echt, maar deze keer was het in een groot landhuis met allemaal hallen (eethal, bibliotheek, etc). We hadden er geslapen ofzo, en het was ochtend, dus we gingen net naar beneden om te ontbijten enzo, maar we liepen naar buiten door de voordeur en daar was een enorm plein bezaaid met grind. En daar stonden allemaal Onzinners, die erachter waren gekomen dat we een meeting hadden en zij wilden daar ook bij zijn, dus zijn ze met zijn allen naar het landhuis toe gegaan. Ze stonden een beetje suf in een grote kring, verlegen om zich heen te kijken, wachtend op ons. Alleen de bijdehante mensen stonden een beetje in het midden af en toe een opmerking te maken.
Ik kende echt helemaal niemand (ja, een gozer van mijn middelbare school, maar wat die daar deed?) en toen vroeg ik aan Morgan dus: "wie zijn al die mensen eigenlijk?" En toen wees ze naar iemand en zei ze: "Dat is Lumihiutale." ofzo, een of andere gozer met halflang haar. Dus die stelde zich voor en ik schudde hem de hand. Ik riep ook nog iets van: "Ehh, moeten jullie nou echt allemaal mee-ontbijten?" Toen zei een forummer: "Dat zal wel een enorme bende worden, haha". En toen keken alle andere forummers weer mijn kant op (een beetje zoals DIT). Toen riep ik geloof ik iets van: "Ja eh, mag je lekker zélf je troep opruimen." Ik vond Onzinners duidelijk maar saai en wilde gewoon alleen met de L&R-mensen rondhangen
Oud 25-06-2008, 14:53
Verwijderd
Ik droomde over een soort van enorme BAL, ten grootte van een kleine flat. Die bal bestond uit heel veel voeten/benen, die dus aan alle kanten uitstaken. Een soort egel, alleen dan reusachtig en zonder onderkant en met voeten/benen in plaats van stekels.

Die bal zat een beetje rond te lopen/rollen en zichzelf teh pwn te vinden, maar toen kwam er een steile helling waar 'ie van af donderde. Toen moest ik lachen.
Dat was het.
Oud 25-06-2008, 15:20
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ik droomde over een soort van enorme BAL, ten grootte van een kleine flat. Die bal bestond uit heel veel voeten/benen, die dus aan alle kanten uitstaken. Een soort egel, alleen dan reusachtig en zonder onderkant en met voeten/benen in plaats van stekels.

Die bal zat een beetje rond te lopen/rollen en zichzelf teh pwn te vinden, maar toen kwam er een steile helling waar 'ie van af donderde. Toen moest ik lachen.
Dat was het.
Mijn droom over zichzelf kopiërende vierkantjes valt hierbij in het niet
Oud 25-06-2008, 18:07
Verwijderd
Een 40-jarige man in de vorm van Colin Firth wilde met me trouwen omdat ik zo jong was. Hij smeekte me een soort van en daarom wilde ik een grote boerderij eisen.

Het was heel raar.
Oud 25-06-2008, 18:33
Verwijderd
Dat ik allemaal STarbucks koffie aan het maken en uitdelen was. MAar dat komt omdat ik dat letterlijk de hele nacht heb staan doen, en dat toen in mn dromen klaarblijkelijk ook nog nodig vond
Oud 26-06-2008, 09:39
Verwijderd
Er was een groot huis waar ik was, waar allemaal dingen gebeurden die ik ben vergeten.
Wat ik onthouden heb is dat ik naar Hanneke's (ons aller fb) huis/kamer ging en ze liep zenuwachtig heen en weer. Ze had geen broek aan. Opeens zag ik Rens (vriend van vroeger) weglopen van de wc naar beneden. Ik dacht dat ze seks hadden gehad dus ging kijken hoe ze afscheid namen. Ze gingen zoenen. Hanneke's kamer was stom ingericht, nergens gezellige spulletjes maar wel 2 bedden en 2 t.v's.

Later zat ik met sam in een trein, we gingen naar de andere kant van nederland.
toen we daar aankwamen zag ik dat de zee een andere kleur had dan in scheveningen, overal zag ik orka's die sprongen. De trein reed niet op de rails maar zweefde, en ging heel hard boven de snelweg en de zee.
Toen kwamen we bij een soort trappenhuis, de trein was geen trein meer maar een achtbaan, die klom langzaam omhoog en soms ineens heel snel.
Boven bleef hij stilstaan. Sam klom eruit en liep nog verder naar boven. Ik werd woest omdat ik het gevaarlijk vond en rende achter hem aan. Hij maar lachen, ik kwaad.
Toen ging de achtbaan heel hard naar achter rijden en ik was kwaad omdat we dat nu gemist hadden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten