Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb na minder dan een kwartier weer gewoon ff 2 geïnstalleerd.. ik vond de url bar te vervelend.. ofwel het was niet meer de gebruikelijke twee letters van een site en een cursor toetsje en enter om op een site te komen..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @ Villain/Reverend: Ik heb er ook een, een zwarte MESH, en die doet het nog steeds prima na maandenlang heen en weer gesmijt en fietsen door de regen.
||
Citaat:
danke danke, ja het zou echt nog veel langer kunnen zijn als ik er eens van af zou blijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het geluid is goed, pas alleen wel op bij kabelbreuk vlakbij de plug voor je player. Daar was waar hij het eerst bij mij begon te slijten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder heb ik geen aanwinsten want 0,42 cent op mijn rekening of is de zorgtoeslag er al?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tbh ik gebruik bookmarks van browsers nooit want je kunt ze niet meenemen oid. Het voordeel van Firefox 3 is overduidelijk, dat ze door de Acid2 test komen natuurlijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() TomP: ![]()
||
Citaat:
GEFELI! Ik las net in de 3voor12 nieuwsbrief dat ik een metropolis verrassingspakket heb gewonnen! Yaaay! ![]() Mss heb ik die ook nog wel voor m'n verjaardag (dinsdag) binnen.
||
Citaat:
|
Dean Dirg - Raus lp
Fucked Up - Hidden World lp Social Distortion - Mommys little monster lp Kangaroobeercity - Lalala Massacre lp the Specials - More Specials Minor Threat - s/t lp Fucked up - Dangerous Fumes 7'' Dead Kennedys - Holiday in Cambodia 7'' Seein'Red - Marinus 7'' Out Cold - No Eye Contact 7'' Gewapend Beton - bad brains shirt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik verder gaan of niet?? Some | 4 | 23-09-2003 09:09 | |
Seksualiteit |
Voorhuid: hoe ver moet het nou? De oplossing! sofie3 | 11 | 18-02-2002 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuis is zo ver weg/nooit gedag gezegd Secreet | 0 | 17-12-2001 14:38 |