Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb in het verleden veel geoefend om beter te worden in lucide dromen. Ik vind het geweldig want je kan echt alles doen. Ik kan zelfs beginnen met lucide dromen zonder eerst in slaap te vallen.
Wat voor informatie wil je erover hebben? Wat wil je weten? Op internet is er trouwens best veel over te vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry voor de wazige uitleg, maar ik kan het echt niet beter beschrijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En laatst had ik wel zo'n soort droom dat ik wist dat ik droomde. Ik was met vriendinnen terug uit België en ging voor we naar huis gingen eerst nog even eten in Estland, in een restaurant waar we vorig jaar geweest waren. En ik zei tegen een vriendin in die droom ''ik droom he?'' en dat heeft ze bevestigd. Ik vond het wel leuk.^^
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben net nog ff bij m geweest, het voelde nu nog meer als een afscheid. Maar dan wel op een andere manier, hij gaat zijn weg en ik de mijne. We zien elkaar over een paar weken weer op het werk. En hoewel hij ontkent dat er dan weinig verandert zal zijn t.o.v. nu weet ik dat het een wereld van verschil is. Hopelijk een goede.
Ik ga in ieder geval de komende weken genieten van mn vakantie in Griekenland. Morgen lig ik alweer een uur of wat te pitten in Athene ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De details en het echte gevoel komen doordat het jouw kamer is, die jij als geen ander kent tot in alle details. Je maakt er in je dromen dus automatisch een vrij goede voorstelling van.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Matrix Theorie Big Boi | 28 | 26-06-2003 02:52 |