Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar Rusland was wel de terechte winnaar, hoe dan ook. Met name het niveauverschil ten opzichte van de voorgaande wedstrijden was schrijnend en teleurstellend.
|
Heel wat afgescholden hier, maar het was dan ook wel kut. Ook weer die fokking Hiddink die dan weer de man is, zo jammer. Jeroen Gruetter heeft ook wel een slechte beurt gemaakt vanavond. Laat hij het lekker bij van den Hoogenband en Veldhuis houden.
||
Citaat:
Kom op zeg. Tuurlijk ben ik teleurgesteld en niet zo'n beetje ook. Tonsilitifus, je zegt eerst dat je het hele EK maar niks vindt en dan komen met post om te provoceren. Beetje heel erg makkelijk. (dat 'kk op' is natuurlijk niet persoonlijk bedoelt, ben een beetje emo vanavond) Verder wat Henk zegt, Rusland is een verdiende winnaar.
||
Citaat:
En ik vraag me ook af wat nou de "Hiddink Factor" is; die kerel weet (bijna) elk eftal om te smeden tot een resultaat gericht goed voetballend team te krijgen. Op de een of andere manier krijgt hij de som van alle delen goed geplaats.
|
![]() |
We misten Robben
![]() ![]() Halve finale Turkije - Rusland? Das toch geen EK man ![]()
||
Citaat:
Ik was gisteren aan het werk en af en toe mochten we even op het kantoor de wedstrijd kijken. Ik was best wel euforisch toen het toch nog 1-1 werd, maar het mocht niet baten. Erg jammer.
|
Nee Turkije speelt tegen Duitsland. Rusland moet tegen Italie of Spanje. Of bedoel je dat ze überhaupt in de halve finale staan? Verder vond ik vd Vaart 1 van de slechtste spelers. Van de Sar en De Jong waren de enige die goed speelde en dat zegt genoeg natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
Vd Vaart heeft het iig geprobeerd met vrije trappen/hoekschoppen maar ze waren idd elke keer kut. En ik zei gisteren exact hetzelfde: echt geen goed teken als je keeper en een verdediger (geen middelvelder toch?) je beste mannen zijn.
|
Verwijderd
|
Turkije tegen Duitsland nu, haha. Dat gaat vast mooi worden hier, overal Turken en Duitse studenten.
En wat een dikke kkwedstrijd. Opzich wel héél spannend natuurlijk (duh), en Rusland voetbalde gewoon beter, maar... HOE KAN JE IN GODSNAAM VAN RUSLAND VERLIEZEN MET 3 - 1. Hiddink heeft het weer gedaan, klootzak huhu. |
![]() |
|
Hoeveel ik ook van Duitsers en Duitsland hou, ze moeten er zsm uitvliegen want die mensen worden net zo arrogant als de Nederlandse bevolking na een overwinning. En je hoort het nog jaren van ze, en dan die liedjes die ze maken....nee, dan toch maar italië. Dan heeft Oranje op een of andere manier toch nog een beetje gewonnen, omdat ze beter waren dan Italië.
|
![]() |
||
Citaat:
|
echt ontzettend kut. ik kwam net een beetje in de ek-stemming met vlaggetjes op mn wangen, en het hele stationsplein vol met oranje mensen kijkend naar de tv's. en dan verliezen..bluh
![]() ach ik kan in ieder geval nu wel beter voor mn tentamens leren.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 | |
Vrije tijd |
Voetbal? Football! Ananias | 18 | 08-10-2006 14:01 | |
Vrije tijd |
Minister Bot pleit voor NeBe-competitie. EmilioFCG | 67 | 08-10-2004 18:56 | |
Vrije tijd |
stadionliederen diamondvoodoo | 25 | 04-01-2004 15:59 | |
Vrije tijd |
Favo sport??? Mandy-ydnaM | 65 | 24-04-2003 09:17 | |
Lifestyle |
prijzen/onderscheidingen enzo Verwijderd | 77 | 28-03-2003 13:35 |