Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
< "Nee." > "Oh eh. Maar daar staat een pinapparaat." < "Ja, klopt." > "Is hij kapot?" < "Nee." > "Okay, mag ik dan pinnen?" < "Nee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het eigenlijk ook wel stom om dan dat soort vragen te stellen als je erover nadenkt. Mag ik dit? Ja natuurlijk, dit is toch een winkel voor dit.
![]() Maar hoe moet je het anders zeggen? Ik wil graag kaas. Oh nou mooi, wat heb ik daarmee te maken? Geef mij kaas. Nou, een beetje vriendelijker mag ook wel. Kan je mij die kaas geven? Ja, dat kan ik. Zelfde met "Weet u hoe laat het is?" Ja, dat weet ik. En dan niks verder zeggen. Je snapt toch wel wat ik bedoel als ik zoiets vraagt? Wat doe je moeilijk en niet-grappig. ![]() Het zou wel droog zijn in een winkel als je dan inderdaad zegt "Nee, dat hebben we niet". Maar ik denk dat ik het ergens ook wel stom zou vinden. Laat mij verdomme gewoon kaas kopen, ja!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou ook kunnen zeggen "ik ga het pinnen" maar dat vind ik zo stom. |
![]() |
||
Citaat:
Mja, doet me een beetje denken aan de flauwste mop ter wereld: 'wie rijdt er?' 'de auto' 'maar wie stuurt de auto?' 'degene met de meeste postzegels' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verschrikkelijk flauw ja, zou wel iets voor mijn vader zijn om zo'n mop te vertellen en er dan ook nog eens heel hard om te gaan lachen. ![]() |
![]() |
|
Alsof degene met de op een na meeste postzegels automatisch niet genoeg postzegels zou hebben om het te kunnen versturen. Of: alsof degene met de meeste postzegels ook gelijk de gestoordste is die dat dan gaat doen van de hele groep. Of: auto's stuur je niet met de post.
Oftewel: grapjesverneukers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een vriend van mij vertelt die mop altijd om te checken of iemand dronken is ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() (Ofterwel: lekker boeiend of het antwoord wel of niet klopt) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als je zelf in een melige bui bent en je begint stomme moppen te vertellen. "Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?"
En dan is het zoiets van "Wat dat kan niet want je hebt 2 dingen nodig om een verschil te hebben dat klopt dus nie he!" Ja flikker op. Of als ik iemand hoor zeggen "Homo" en dan roep ik automatisch "ik ben geen homoos!" en dan kijken ze me aan en zeggen ze "Ja natuurlijk, jij bent in je eentje, je kan niet in je eentje meerdere homo's zijn." Nouou.
|
Da's van de Vliegende panters.
En ik vind het irritant omdat, ook al kennen ze het misschien niet, ik wel vaker dingen roep uit televisieseries of films die dan verder ook nergens op slaan, en daar zeggen ze ook niets over.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |