Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 20:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vanavond weer eens wezen hardlopen Had vorige week op m'n stage een fittest gedaan waar een hoop niet helemaal goed van was en wat ik allemaal kon verbeteren door te gaan sporten dus vandaag m'n schema maar weer opgepakt. Ik hoop dat ik m'n conditie een beetje kan verbeteren en ik wil ook graag die vijf kilo die ik ongemerkt aangekomen ben weer kwijt raken. Ik kon die eerste les nu wel uitlopen en dat voelt echt wel super lekker
Oud 23-06-2008, 20:47
Verwijderd
Wat lief dat jullie allemaal zo steunend zijn. Nu kan het bijna niet meer misgaan, toch. Heb vandaag niet alles gehad, maar het was de eerste dag he...
@Ruudje: zullen we ruilen; ik iets sneller aankomen, jij iets minder snel. (Nou laat maar trouwens...)

Het is af! Morgen alleen m'n IBM en dan vakantie! Ha!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:10
justhanna
justhanna is offline
Ik heb m'n diploma vanavond in ontvangst genomen

En m'n moeder was er ook bij, daar was ik echt heel blij mee
Oud 23-06-2008, 21:32
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
oke... wanneer is het genoeg met leren?
Ik heb alles doorgenomen. Alles over verpleegbeleid ken ik nu... als ik het nu doorlees denk ik, ja.ja, dit ken ik wel...
Maar ken ik het echt????
Van anatomie ken ik een college helemaal goed... de andere iets minder... Maar dat is zo ingewikkeld dat gaat nu niet meer....

Ik ben bang, bang om te falen. Bang om t laatste blok op me bek te gaan...
terwijl ik volgende week mag herkansen. De 2 tentamens deze week mag en kan ik volgende week overdoen. En dan nog.. Ik ben al zooo ruim over naar t derde jaar. Ik hoef me geen zorgen te maken maar toch is de paniek er weer.

En verder. Ik voel me een monster. Ik ben niet zo'nslecht mens, ik ben niet iemand om bang voor te zijn... nee, dat ben ik niet. Of wel? Ik haat mezelf.
Sluit me maar op in Apeldoorn.

oh, @prutor,lentekriebel, faded away en spekkie...: de foto's op me telefoon zijn overleden.. lees: mijn telefoon is meegewassen in de wasmachine...
(heb nu de L600 besteld, heeft iemand die? is t wat??
@dolce dan moet je je telefoon uit elkaar halen en dan laten drogen en dan doet hij het weer.
of buiten in de zon leggen.
@eend volhouden he kom op een *dikke knuffel*.
ot.
de begravenis was mooi.
en nou moet ik het hoofdstuk afsluiten.
en het nooit meer over hem hebben.
Oud 23-06-2008, 22:13
coopergirl
coopergirl is offline
Een 8 voor ontwikkelingspsychologie De antwoorden werden direct gepubliceerd! Arbeids- en organisatiepsychologie ging erg moeizaam, ik denk dat er een wonder moet geschieden wil ik een zes binnenslepen... Als ik de vragen terugkijk en vergelijk met de stof uit het boek, zit ik net zo rond die zes (als het door mij uitgerekende foutmarge klopt)... Hmmz, nog even afwachten! Toch ben ik wel blij met die binnengesleepte 8!
Oud 23-06-2008, 22:27
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke... toch maar mee uit eten geweest met mijn team... Het voelt vies en dik...BAH>>>>
Maar het was ook een soort afscheid. Ik ben volgend jaar dan wel 4e spelverdeler maar ben er toch alleen maar op de zaterdagen bij...

Ik zit echt in over dat tentamen.. Als ik die vraag wel goed had gelezen had ik hem zeker weten gehaald... Maar ja ik ben dom en heb hem verkeerd gelezen..
het is echt net wel of net niet...Anders is de herkansing 4 juli..

@darkfairy: de schroefjes van mijn telefoon zijn zo klein, die krijg ik niet los. Hij ligt nu in de vensterbank "te drogen".
Mijn nieuwe telefoon komt zodra die weer op voorraad is.. Ongeveer een weekje..

Morgen laatste projectbijeenkomst.. Komt goed Dan zijn er weer een paar studiepunten binnen.
Nu nog een laatste opdracht maken voor een vak en dan zijn ook die puntjes binnen...
Echt alles heb ik gehaald.. behalve dit ene tentamen dan en voor die van donderdag moet ik nog even bikkelen... (Maar ook die mag ik volgende week woensdag herkansen)
Met 3 oxazepam op ben ik wel rustig. Thnx god, dat die pillen bestaan.. Anders zou ik gek worden...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me al sinds m'n blindedarm eruit is heel goed; geen buikpijn meer gehad, niet meer moeten overgeven. Het ziet er echt uit alsof 't al die tijd mijn blindedarm was. Dat zou zoo fijn zijn Volgens de artsen in het ziekenhuis komt weinig voor dat je blindedarm ontstoken raakt en vervolgens de ontsteking weer vanzelf wegzakt, zij dachten dan ook dat 't misschien toch iets anders was, maar goed, toen bleek m'n blindedarm dus wel ontstoken en is de kans dus ook groter dat ik er dus al een jaar last van had.

Nu ga ik me de komende dagen rustig voorbereiden op m'n tentamens, voel me gemotiveerd
Het komt misschien niet vaak voor, maar het komt zeker wel voor. Ik ken nog iemand die zo'n sluimerende blindedarmontsteking had.

OT: ik geloof dat ik ziek aan het worden ben... Bah. Sinds vanochtend een opgezette keel, vanmiddag had ik het ijskoud, nu ben ik al een paar uur aan het zweten... Achja, op zich zou ik ook best wel eens een dagje ziek willen zijn . Beetje slapen en filmpjes kijken. Goed, als ik morgen echt beroerd ben denk ik daar wel anders over. Nu eerst maar eens lekker slapen en dan kijk ik morgen wel verder.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 08:19
marrel
marrel is offline
Ik dacht dat het me nu echt ging lukken, alles leek perfect, maar niet dus. Op naar de volgende poging maar weer. En hoe kon dat belangrijke mailtje op gelezen staan terwijl ik hem nooit heb gezien Een wonder dat ik hem nog zie na een week ofzo. Stom outlook.

Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 08:42
Verwijderd
Leuk hoor, allemaal chagrijnige mensen, niet te genieten, en ze reageren het weer lekker op mij af. Maar andersom is totally not done. :middelvinger: dan stik er maar lekker in hoor. Toch op kamers gaan is steeds verleidelijker. Aan de andere kant, wat als, wat als het toch aan mij ligt? Dan is op kamers gaan niet de oplossing, maar ben ik gewoon een rotkind.

:')
Ik weet het niet, het zal allemaal wel meevallen, maar het liefste skip ik de vakantie, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 08:49
Neko*
Neko* is offline
Over een minuut of 10 belt m'n mentor. Waarschijnlijk hoor ik dan of ik overga. Of niet. Ik ben al sinds gisteren dat hij zei datie zou bellen na de raportvergaderingen, ontzettend zenuwachtig. Pff. Ik kan ook niet realistisch nadenken. Laatie nou maar bellen.

edit; Hij heeft nog niet gebeld! Pffff. Ik zie het al helemaal voor me datie het vergeten is.

Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 09:32.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:01
Verwijderd
Oh, en ik voel me genegeerd. Waarom kijken mensen constant over me heen, zélfs als ik dan eindelijk om aandacht vraag.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Het komt misschien niet vaak voor, maar het komt zeker wel voor. Ik ken nog iemand die zo'n sluimerende blindedarmontsteking had.
Ik ben nu ook weer verder terug aan het tellen, ik voel me nu al bijna 2 maanden zo goed, compleet geen buikpijn, niets, terwijl ik dat toch al zeker 2 misschien 3 jaar heel regelmatig had. Alsof 't steeds ietsje erger werd... en dat klopt ook echt; eerst wat alleen buikpijn, daarna kwam er diarree bij, nog wat later moest ik ook overgeven. En op 't laatst had ik momenten waarop ik lag te kermen in bed en 112 wilde bellen. 't Zou echt te fijn zijn wanneer ik nu gewoon echt zelden nog buikpijn ga hebben

Citaat:
OT: ik geloof dat ik ziek aan het worden ben... Bah. Sinds vanochtend een opgezette keel, vanmiddag had ik het ijskoud, nu ben ik al een paar uur aan het zweten... Achja, op zich zou ik ook best wel eens een dagje ziek willen zijn . Beetje slapen en filmpjes kijken. Goed, als ik morgen echt beroerd ben denk ik daar wel anders over. Nu eerst maar eens lekker slapen en dan kijk ik morgen wel verder.
Beterschap!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O ik heb het echt helemaal gehad met dat stomme typen.
Ik was net even op ons balkon en zag dat de onderburen allemaal slingers hadden opgehangen en ballonnen in hun tuin. Zal wel iemand jarig zijn. En het is prachtig weer. Toen ik dat zag dacht ik, ik wil ook vakantie, ook feest, gewoon even geen studie, maar leuke dingen doen. En het einde van dit stomme getyp is ook nog lang niet in zicht. Ik roep wel tegen iedereen oktober, maar ik heb nog niet eens m'n inleiding af (hopelijk over een uur of 2 wel) en die is vast niet meteen helemaal goed en dan de hoofdstukken nog, ik vind dit al zo moeilijk en het moeilijkste moet allemaal nog. En straks is die ov ook weer een maand niet geldig, echt zo onhandig allemaal, dan moet ik weer gaan plannen wanneer ik waar wanneer heen ga. Blegh.

Nu maar weer verder met die inleiding. Nog één onderwerp typen in ongeveer 1 alinea dus. En nog naar de hoofdstukindeling kijken, waar ik dus nog geen idee van heb en de boel nog even doorlezen op slordigheidsfoutjes en dan stuur ik het gewoon in. Vanmiddag ga ik zonnen of stadten, iets leuks in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 10:15
Verwijderd
Kut, ik heb een serieus probleem als ik niet iets van mn propedeuse zie voor eind juli aaaaaaargh heb ik dit
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 10:45
Pruts0r
Pruts0r is offline
Wat heb ik toch een ondankbaar klotebroertje. >.< Je laat hem regelmatig aan je laptop, zodat hij de kans heeft om wat te computeren. Daarmee riskeer ik wel een straf, maar ik gun het hem. Als hij ergens hulp bij nodig heeft, help ik hem en probeer ik hem tips te geven.

En als je dan één keer iets vraagt, EEN keer vraagt of hij even meekomt om je laptop naar de computerwinkel te brengen (dit duurt iets meer dan een uur misschien, in totaal), dan is het teveel gevraagd.. Eigenlijk zou ik hem helemaal niets meer moeten gunnen, maar het lukt me niet om dat te doen, omdat hij hier ook nooit iets mag.. Lekker dan, dat hij daar misbruik van gaat maken..
Oud 24-06-2008, 12:21
Neko*
Neko* is offline
Knuf voor Pruts0r, nattigheid, sonho, en iedereen die hem maar nodig heeft!

@missy1234567890; het is wel goed dat je jezelf even wat leuks gunt, dan ben je even uit de sfeer van "ik moet moet moet nu goed presteren" en wie weet heb je daarna weer wat meer puf om verder te gaan. Ik vind wel dat je goed bezig bent de laatste tijd!

ot: Hehe, eindelijk gebeld. Ben gewoon over. Naja, wordt wel heel lastig volgend jaar, maar ik ga wel heel erg m'n best doen. Pff, ben echt opgelucht nu, maar minder blij dan ik had verwacht. Naja, niet zeuren, ben over. Dat is al goed genoeg voor vandaag.
Oud 24-06-2008, 13:34
metallica
metallica is offline
Adem in, adem uit en het leven raast door... Alleen ben ik ergens blijven hangen. Bleh, ik moet leren voor m'n tentamens volgende week, want dan kan ik daar volgend jaar vrijstelling voor aanvragen. Maar het lukt gewoon niet...kutzooi
Oud 24-06-2008, 13:34
metallica
metallica is offline
Neko: gefeliciteerd! Dat is toch wel heel erg fijn
Oud 24-06-2008, 13:36
Verwijderd
Fuck, fuck, ik wou dat ik iets had. Gewoon iets heel sterks wat dit allemaal weghaalt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 13:49
Verwijderd
Hai. Geef mij een pil of iets verdovens of alcohol of iig iets dat maakt dat ik er niet ben.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb mezelf nuttig gemaakt vanmiddag. Ik heb de ramen gezeemd en de galerijvloer geschrobt. En nu ben ik dus moe. Ik ga lekker even een boek lezen in het zonnetje op het balkon. En straks lekker trainen (al moet ik er wel op de fiets naar toe).
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:32
Verwijderd
Oh, godver, ik word zo gebeld en ik wil niet.
Ben er al de hele dag onrustig door. Weinig opgeschoten met studeren, eerder weggegaan uit de bieb omdat ik me alleen maar slechter ging voelen.
En ik kan het ook niet maken om niet aan te nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:39
Missy1234567890
@ Neko: gefeliciteerd! Was het zo kantje boord dan?

OT: ik heb het net 10 minuten geleden ingestuurd, zeg maar 1,5 dag te laat (het moest eigenlijk gisterochtend) Ik heb er in het mailtje maar bijgezet dat ik het begrijp als de bespreking van donderdag nu niet door kan gaan en dat ze eventueel commentaar ook wel per e-mail door mogen geven. Ben benieuwd...
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik m'n eerste hoofdstuk ook al af had, dan zouden ze 'dat kleine beetje inleiding' wat ik nog moest verbeteren en toevoegen 'er wel bijnemen.' Nouja, ik zie het allemaal wel. Ik werk nou eenmaal niet zo snel als zij verwachten. Jammer dan...hoop alleen wel dat m'n inleiding nu wel een beetje goed is, anders blijf ik daarmee bezig.

Nou, nu laptop, uit al m'n boeken en blaadjes opruimen en nog even zonnen buiten.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Project afgerond.. Yoepieeee

donderdag tentamen en 4 juli de herkansing..

en ongelovelijk maar waar... Mijn telefoon die meegewassen is in de wasmachine komt weer tot leven.. Hij is aan, laad op..Echt zo bizar... Maar morgen komt tcoh me nieuwe,want hij doet verder nog niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 16:16
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ Neko: gefeliciteerd! Was het zo kantje boord dan?
2 onvoldoendes in het profieldeel. Eh, ja dus. Maar goed, ik heb het gehaald. En vrijdag ga ik regelen dat ik bijles krijg in scheikunde, en dan hopen we dat het volgend jaar allemaal helemaal goed komt. Ofzo.

Vanmiddag allemaal bankzaken geregeld. Echt 18. Pff, het valt me echt zwaar. Maandag gesprek over uitkering, ben benieuwd..
Naja, het zal wel. Life goes on.
Oud 24-06-2008, 16:39
Verwijderd
Pfieuw. Ik had bericht van de Hogeschool. Ze gaan in het archief kijken en het dan meteen opsturen. jaj!
Ik ben onrustig. Ik had ook een hele rare droom vannacht, en die maakte me zo mogelijk nog onrustiger. Ik was in de gevangenis daar, iedereen was er, maar de gevangenis had roltrappen, winkels en andere ongein die je in een gemiddelde Bijenkorf tegenkomt, en hij ontliep me. Iedereen pakte me beet, knuffelde, maakte me aan het huilen, en hij deed dat ook, maar verdween opeens. Ik voelde echt de emotie in mn droom. Zo raar.

En afgelopen nacht heb ik een andere 'hem' weer gesproken op msn. En dat was weer leuk. Maar ik moet oppassen. Ik moet er echt op letten. Al moest ik wel erg om zijn gezicht lachen toen ie eindelijk een foto van de 'bella holandesa' zag.

En ik heb mijn nieuwe brillen opgehaald en ik vind het zelf erg leuk staan, en ik moet weer de nachtdienst in, en dat is op zich niet zo erg maar wel dat de eerste, die ik vanavond heb,altijd even overleven is. Want dan is de dag al zo lang.

En eigelijk wil ik een heleboel schrijven, maar ik kom er gewoon even niet op.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:09
Verwijderd
Bah.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 18:27
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Dan kom je erachter dat gelukkig zijn niet afhankelijk is van je werk en zelfs niet echt van de mensen om je heen, maar dat het echt alleen in jou zit...
Dan zit t blijkbaar niet in mij want ik heb me nog nooit echt gelukkig gevoeld. Er is altijd wel íets niet goed.
Oud 24-06-2008, 20:58
Verwijderd
Het was een drukke dag en ik heb ook heel druk gedaan. Veel dingen zijn langs me heen gegaan en ik ben nu echt uitgeput. Ik kan even helemaal niks meer, ik ga maar gewoon slapen denk ik... Het is alleen nog zo druk in m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 21:48
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Het was een drukke dag en ik heb ook heel druk gedaan. Veel dingen zijn langs me heen gegaan en ik ben nu echt uitgeput. Ik kan even helemaal niks meer, ik ga maar gewoon slapen denk ik... Het is alleen nog zo druk in m'n hoofd.
Dat zijn idd stomme dagen

Misschien is het beter om je te ontspannen voordat je gaat slapen. Ik slaap dan iig beter, anders tolt het hoofd maar door 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:35
Redhair
Redhair is offline
Justhanna, fijn dat je moeder er was!

Nijn* en IcedEarth, nog bedankt. Nijn, goed van je dat je er weer over hebt verteld in therapie, ben erg trots op je.

Ik zit nog zo met ons gesprek vrijdag. Met zijn onbegrip, mijn boosheid. Ik ben boos op hem, mezelf, de situatie. Ik heb hem daarna elke dag nog gezien, maar steeds met andere mensen erbij. We hebben er niet meer over gepraat. Hij voelde zich afgewezen, had het gevoel dat hij alles fout deed, zei hij vrijdag. Sindsdien wijs ik hem constant af. Ik doe bot, heel afstandelijk, weer hem af, kijk hem weg, ik ben zo'n bitch. Elke keer als hij weggaat kijkt hij verdrietig en word ik weer boos, zonder reden. Tuurlijk kijkt hij verdrietig, ik gedraag me onuitstaanbaar. Ik kan niet met deze situatie omgaan, wil dingen uitpraten, kan niet doorgaan alsof er niets gebeurd is. Vanavond ging ik naar hem toe om te praten, maar hij was er niet. Ik doe hem pijn en daarmee mezelf, want ik wil dat deze relatie in stand blijft maar stoot hem ondertussen keihard af. Godverdomme, begrijp me dan, kijk alsjeblieft door me heen. Ik wil je niet afwijzen, ik wil niet gemeen doen, ik doe zo omdat ik niet weet wat ik moet doen, niet omdat ik je niet meer wil. Ik hoop dat ik morgen met hem kan praten. Ik hoop dat hij morgen met mij praat. Dat hij zich uit en probeert in te leven, ik hoop dat hij morgen niet gesloten is. Ik hoop dat dit goed komt, dat hij het kan begrijpen. Ik hoop dat ik snel weer normaal doe. Ik wil hem niet kwijt. Ik haat dit, ik ben zo boos. Op mezelf, hem, vroeger, waarom ik zo doe, wat mij allemaal is aangedaan, wat ik mezelf allemaal aan heb gedaan, waarom ik zo ben, hoe waardeloos alles soms lijkt, ik ben boos.

Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God he hears you
And pray to God he hears you

Gister voor het eerst in het asiel gewerkt. Kutwerk, maar het voelde wel goed toen ik naar huis reed. Vandaag kon ik niet op tijd wakker worden. Zo waardeloos. Ik kan gewoon niet twee dagen achter elkaar om half acht op staan, al blow ik niet. Ik hoop dat ik morgen op kan staan. Het voelt allemaal zo nutteloos. Hoe kan ik nou een studie volgen als ik niet eens normaal op kan staan?
Oud 24-06-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dan zit t blijkbaar niet in mij want ik heb me nog nooit echt gelukkig gevoeld. Er is altijd wel íets niet goed.
Ik denk dat in vrijwel niemands leven ooit wel alles goed is... Ik denk ook niet dat dat nodig is om je gelukkig te voelen. Of eigenlijk: ik denk dat je niet moet 'wachten' tot dat moment, omdat dat waarschijnlijk 'nooit' ("zeg nooit nooit"...) zal komen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hehe, en nu gaat het weer goed. =) Ik hoef nog niet eens met die laptop terug te gaan.

Mijn oom was net hier, en aangezien ik hem (als hij geld heeft) morgen met korting van Venlo naar Schiedam ga brengen, heeft hij eventjes mijn pc gefixt. Dus ik denk: Effe WoW opstarten, heel even kijken hoe die loopt en dus echt twee keer zo goed als normaal. En nu ook nog eventjes defragmenteren, dus hij loopt dadelijk als een trein.
Oud 24-06-2008, 23:08
Verwijderd
yeeeeeeey, ik heb een fiets <3
en graffiti
haha elke stang word anders en ik heb na het werk toch vaak wel tijd en
en het spatbord word een lieveheersbeest en de linkerkant van het stuur is nu fluorgroen
heeeerlijk
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:18
rare kwast
rare kwast is offline
slapen, vanaf morgen ben ik een paar dagen niet online

knuffel voor sonho en iedereen die er een wil
Oud 25-06-2008, 02:02
ecrivaine
ecrivaine is offline
i feel cheap
Oud 25-06-2008, 08:57
Verwijderd
pff die keelontsteking zet niet door, maar ik voel me nog steeds niet fit. Dat sluimerend ziek zijn vind ik niet zo fijn. Ik ben liever 1 dag beroerd, dat ik even kan uitrusten en dan weer verder kan gaan. Ik ben weer aan het twijfelen of ik vandaag wel naar mijn werk ga, zoals ik dat elke week doe geloof ik, maar vandaag is de laatste dag dat de bibliotheek open is en dus ook de laatste dag dat de studentassistent er is. Ik kan hierna nog 2 of 3 weken werken, maar zij heeft hierna vakantie en ik zou het jammer vinden als ik haar niet nog even zou zien, dus ik ga wel. Zoals ik elke week met mezelf afspreek: ik ga er heen en als ik me niet goed voel kan ik nog altijd weg gaan.

Met mijn ex-vriendin gaat het gelukkig weer wat beter. Ze is in ieder geval weer thuis. Dit weekend ga ik wel bij haar op bezoek.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Je moet ook niet gaan zitten wachten tot alles goed is voor je gelukkig bent, dan word je het nooit Ik bedoel dat als er zo veel goed is in je leven en je je nog niet gelukkig voelt, je misschien es in jezelf moet gaan zoeken (of buiten jezelf natuurlijk) om dat uit te vogelen..?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn idd stomme dagen

Misschien is het beter om je te ontspannen voordat je gaat slapen. Ik slaap dan iig beter, anders tolt het hoofd maar door 's nachts.
Heb je ook een goede manier om dat te doen? Ik heb echt zoveel gedroomd vannacht, daar rust je ook niet echt van uit.

Net wakker en nog steeds moe. Jaaaa, nu heb ik wel vakantie dus het mag en ik mag bijslapen. Maar deze week heb ik nog veel afspraken, dus dat zal er niet van komen.
Eerst maar ontbijten? Ik wil helemaal niet meer eten en niet meer aankomen. Bluh.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:46
Verwijderd
@ sonho: Maar je weet dat het moet en waar je het voor doet he
@ gothic: dat je het doel wil bereiken, betekent toch niet dat je het leuk vindt om de weg af te leggen? Je doet het, want je wil het doel bereiken, maar dat maakt nog niet dat je de weg ook af wíl leggen.

Oké: een nieuwe dag. En er is helemaal geen reden waarom vandaag net zo'n giga kutdag zou worden als gister. Ik ben iig al goed begonnen. Bijtijds opstaan. Ontbijt. Douchen. Tandenpoetsen. Tussendoortje. Intake-vragenlijst ingevuld.
Zo richting psych en vanmiddag als het lukt wat aan m'n studie doen. Note to self: Als het niet lukt kan ik beter wat anders gaan doen dat ontspant en het later nog een keer proberen. Niet in 1x verwachten dat ik 4u achter elkaar kan leren. Daar heb ik niet nu ineens wel de concentratie voor.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Dan doe je het toch gewoon niet? Blijf je toch gewoon lekker de rest van je leven ongelukkig? Ik zie het probleem niet.
Ik ga er maar vanuit dat je het goed bedoeld...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:58
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Gister voor het eerst in het asiel gewerkt. Kutwerk, maar het voelde wel goed toen ik naar huis reed. Vandaag kon ik niet op tijd wakker worden. Zo waardeloos. Ik kan gewoon niet twee dagen achter elkaar om half acht op staan, al blow ik niet. Ik hoop dat ik morgen op kan staan. Het voelt allemaal zo nutteloos. Hoe kan ik nou een studie volgen als ik niet eens normaal op kan staan?

Weer niet gelukt.
Oud 25-06-2008, 10:01
Verwijderd
Wat zijn mensen toch stom, soms.

*diepe zucht* En het kan allemaal zoveel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:32
marrel
marrel is offline
Mailtje klonk niet heel vriendelijk. Volgens mij zijn we het allemaal beetje zat
Oud 25-06-2008, 10:34
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Weer niet gelukt.
Ik bedoel dit echt niet verkeerd, vooral omdat ik niet precies weet wat je problemen zijn natuurlijk, maar met opstaan is het écht niets anders dan jezelf gewoon een schop onder je reet te verkopen (lichamelijke problemen daar gelaten natuurlijk). Stel je niet zo aan en sta gewoon op, want je wilt toch iets bereiken in je leven? Jij wilt toch studeren en voor het asiel werken? Of wil je het misschien allemaal niet écht en vind je het belangrijker te blijven liggen, of om te zwelgen in zelfmedelijden omdat het je allemaal niet lukt?
Je hebt het zelf in de hand. Zet je wekker hard en sta gewoon op.

(Nu weet ik ook wel dat het soms gewoon écht niet lukt, maar de meeste dingen hebben gewoon met wilskracht te maken.)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:21
metallica
metallica is offline
@ Redhair: Natuurlijk is het lastig een ritme aan te houden als je niet meer gewend bent een ritme te hebben, maar zoals nienna al zegt het is echt een kwestie van wilskracht. Je zal jezelf toch echt uit bed moeten sleuren, hoe lastig het ook is. M'n vriend heeft/had daar ook last van, maar we hebben laatst twee wekkers gekocht die echt een hels kabaal maken waarvan er een aan de andere kant van zijn kamer staat en een in de badkamer. Met als gevolg dat hij wel op moet staan, om die wekkers uit te zetten. En eenmaal uit bed kan je net zo goed meteen gaan douchen enz. Dus miss is dat wel een idee?
Maar ik vind wel echt dat je de goede kant opgaat; je wil inmiddels echt iets veranderen. Nu nog even volhouden en dan komt alles wel goed, denk ik
Oud 25-06-2008, 11:37
Missy1234567890
Broertjes
Ik zit me op het moment echt dood te ergeren.
Ouders zijn op vakantie en hij is het weekend thuis geweest en nu kom ik dus thuis en heeft hij voor de 2e keer de achterdeur niet op slot gedaan; een heel lijstje voor mij achtergelaten met dingen die nog gedaan moeten worden voordat m'n ouders morgen thuiskomen. "Het kan denk ik geen kwaad nog een keer te stofzuigen"...dat had hij toch ook kunnen doen. Afwasmachine had hij ook uit kunnen ruimen, maar hij had op z'n minst even wat brood voor mij achter kunnen laten. Alles is gewoon op, koelkast zo goed als leeg. Heb hem net "boos" gesmst, maar hij zal het wel weer overdreven vinden. Ja, als je eenmaal een hotel gewend bent en tot 18u 's avonds in je nest ligt..

En scriptie, m'n afspraak van morgen gaat inderdaad niet door. Ik had voorgesteld het commentaar per e-mail te leveren, omdat ik het stuk te laat had ingeleverd en dat vonden ze goed. Dus ben benieuwd, eentje verwachtte niet veel commentaar te hoeven gaan geven omdat het de 3e versie was...nou, er is heel veel veranderd/toegevoegd...maar dat merkt hij dan wel.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:39
Verwijderd
o mijn god jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb morgen kopietje van mijn Propedeuse binnen!!

Zo en nu verder slapen. Rotnachtdiensten. En vanaf vandaag ga ik mn dieet weer goed doen. Toch debiel als je dé formule voor afvallen hebt en hem dan niet goed meer gebruikt. En ik ging zo goed en ik ben er bijna. Dus. Zo.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:12
IcedEarth
IcedEarth is offline
Blehg. Zoals ik al eerder poste maar verwijderd had omdat ik het misschien te heftig omschreven had, was ik dus getuige van een zelfmoordpoging. Een idioot die voor me stond en opeens bij een spoorwegovergang doorliep en zich omver liet rijden. Hij zal er vast wel zn redenen voor hebben gehad, maar moet dit nu war 10 a 20 man náást staat? voor een langzaam rijdende trein, wat maakt dat het in slow-motion gebeurd. En die man, of wat er van over was ook nog leefde. Te nasty. Ik krijg het niet van mijn netvlies af. Écht hoe ver ben je heen als je überhaupt voor de trein springt en de machinist tot "moordenaar" maakt, en 10 man tot getuige van een walgelijke gore nasty zelfmoordpoging. Ambulance gebeld, gesprek met politie want ik was getuige. Ik hoop dat ik snel weer bijtrek. De politieagente zei dat ik "hier nog wel eens veel last van kon krijgen".
.

Redhair: echt vervelend van dat met je vriendje. Je kon hem niet iets schrijven? Sterkte ermee! Kun je btw geen middagdienst doen bij het asiel? of nachtdienst.
Oud 25-06-2008, 12:20
Yana
Yana is offline
IcedEarth, dat is heftig ja. Wat is dat toch met al die mensen die voor treinen springen?
Sterkte ermee.
Reageren

Regels voor berichten