Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het spel werd redelijk verpest door een ruzie tussen mij en aila. Ik heb zelf in weetikveel 20 spellen ofzo nog nooit eerder zo ruzie gemaakt met iemand dan met aila. Ik kan me ook geen soortgelijke ruzies herinneren in de 3-4 jaar dat ik regelmatig speel. Ik ben dit spel gestopt met reageren waardoor aila ook stopte. Ik ben niet van plan nog enige aandacht aan aila te schenken dus een ruzie zoals die nu voorkwam is erg onwaarschijnlijk.
Natuurlijk klinkt een verlengde pauze wel leuk, maar vergeet niet dat er genoeg enthousiaste mensen zijn die wel willen spelen binnen twee weken (en ook zeker spelleiders). Veel mensen die er nu in de eerste week uitgingen, hebben lang moeten wachten. Het spel duurde al erg lang want je blijft meestal neit met enkele spelers over. Ik ben dan ook voor handhaving van het huidige beleid. De meeste mensen hadden er niks mee te maken en bovendien kun je altijd de inschrijving na twee dagen sluiten en spelen met de mensen die er zijn. Wanneer er nu door de forumbazen alweer eens wordt ingegrepen, is dat alleen maar nadelig voor mensen die gewoon willen spelen, waar het spel ook voor bedoeld is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja en nu echt dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
Godsakker wat een gewhine weer. Iedereen die enthousiast is om een keer te spelleiden die moet de kans krijgen om dat te kunnen doen, waarmee mensen die het kort daarvoor hebben gedaan ook plaats moeten maken voor nieuwe mensen die willen, ook al willen zij ook, zij hebben net gedaan. En ik zei het eerder vind ik dan geen argument meer, zo kan je bezig blijven.
En hoe lang de koelkast is boeit mij persoonlijk niet.
||
Citaat:
En misschien doe ik later nog wel mee en dan heb ik er wel baat bij als de gemoederen wat afgekoeld zijn om het zo maar te zeggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 Spelleider | 500 | 16-06-2008 12:21 |