Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2008, 15:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We hebben het erover gehad om samen te spelleiden. Ik zou het wel leuk vinden, maar als er meer gegadigden zijn hoeft het niet.

Maar ehm dp: jij spelleidt nu al drie ww-spellen achter elkaar of zo?
Helemaal niet. Dit is geloof ik de tweede. Daarvoor was namelijk Dabo aan het spelleiden.
Oud 24-06-2008, 15:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind wel dat je het eigenlijk had moeten bespreken met Maarten, want je weet dat hij er ook over nadacht.
Ik wil je wederom wijzen op het 'maar jij zei' stukje. Vrij belangrijk in dit betoogje.
Oud 24-06-2008, 15:34
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ja, dat zei ik toen, maar toen was er niemand anders die wilde. Nu wel.
Oud 24-06-2008, 15:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat zei ik toen, maar toen was er niemand anders die wilde. Nu wel.
Nee hoor, dat zei je toen ik, vrij snel, aangaf dat ik wilde. Iets wat Maarten nu ook deed (hoewel nog niet eens duidelijk) , en waar jij hem toen niet op gewezen hebt. Ik wil maar even zeggen.
Oud 24-06-2008, 15:35
Batave
Batave is offline
volgens mij is het wel duidelijk zo.
Oud 24-06-2008, 15:36
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Helemaal niet. Dit is geloof ik de tweede. Daarvoor was namelijk Dabo aan het spelleiden.
Dat is dan toch al wel twee keer achter elkaar en met volgend spel erbij drie keer. En de eerste keer dat ik meedeed was je ook spelleider. Niet dat ik het erg vind hoor, je doet het goed, maar om dan te zeggen dat je er het meeste recht op hebt vind ik wel gek. Ik hoef in ieder geval voorlopig niet te leiden, ik vind het ook leuk om mee te spelen.
Oud 24-06-2008, 15:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is dan toch al wel twee keer achter elkaar en met volgend spel erbij drie keer. En de eerste keer dat ik meedeed was je ook spelleider. Niet dat ik het erg vind hoor, je doet het goed, maar om dan te zeggen dat je er het meeste recht op hebt vind ik wel gek. Ik hoef in ieder geval voorlopig niet te leiden, ik vind het ook leuk om mee te spelen.
Ik ben lichtelijk geirriteerd en Vlinder maakt het erger. Er is geen 'recht hebben op', maar als zij vindt dat Maarten 'meer recht heeft' geef ik even aan waarom ik evengoed zou mogen. Niks persoonlijks verder Alluretje
Oud 24-06-2008, 15:40
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb er al niet eens meer zin in door al dit klote gezeik. Dahag.
Oud 24-06-2008, 15:41
***ailá***
***ailá*** is offline
hihi
Oud 24-06-2008, 16:06
Verwijderd
ik zei alleen maar dat ik graag wilde spelleiden, enkel om de discussie daarover te openen, aangezien idd maarten ook had aangegeven dat hij dat graag wilde. ik wilde gewoon checken wie wilde enzo...
Oud 24-06-2008, 16:10
Missy
Missy is offline
Het lijkt me een goed idee om het weerwolfspel een maand in de koelkast te doen.
Oud 24-06-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me een goed idee om het weerwolfspel een maand in de koelkast te doen.
Oud 24-06-2008, 16:12
Verwijderd
Goed idee, de vakantie begint ook enzo.
Oud 24-06-2008, 16:15
Verwijderd
dus 21 juli volgend spel? dat moet ik wel redden voor mijn vakantie
Oud 24-06-2008, 16:16
Verwijderd
21 juli ben ik nog op vakantie
Oud 24-06-2008, 16:17
Verwijderd
helaas, volgende keer beter
Oud 24-06-2008, 16:19
Batave
Batave is offline
hoelang duurt een spel ongeveer?
Oud 24-06-2008, 16:21
Verwijderd
Deze was vrij lang, normaal zo'n drie/vier weken denk ik?
Oud 24-06-2008, 16:21
Lethe
Lethe is offline
We doen dus een koelkastperiode van 4 weken? Dat vind ik best wel stom.
Oud 24-06-2008, 16:30
Batave
Batave is offline
Citaat:
één spel?
Oud 24-06-2008, 16:30
Neko*
Neko* is offline
Nee 6.
Oud 24-06-2008, 16:33
Missy
Missy is offline
Citaat:
We doen dus een koelkastperiode van 4 weken? Dat vind ik best wel stom.
Waarom precies?
Oud 24-06-2008, 16:33
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dit spel duurde 3 weken.
Oud 24-06-2008, 16:36
Lethe
Lethe is offline
Normaal zo'n twee weken. En ik vind dat we over twee weken weer aan het volgende spel moeten beginnen, wat mij betreft met minder spelers.
Oud 24-06-2008, 16:37
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Waarom precies?
Omdat ik het een leuk spel vind.
Oud 24-06-2008, 16:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
Normaal zo'n twee weken. En ik vind dat we over twee weken weer aan het volgende spel moeten beginnen, wat mij betreft met minder spelers.
Oud 24-06-2008, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom precies?
Wat is jouw reden om het een maand in de koelkast te doen?
Oud 24-06-2008, 16:51
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat is jouw reden om het een maand in de koelkast te doen?
Omdat dit zo'n waanzinnig gezellig spel was.
Oud 24-06-2008, 16:53
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Omdat dit zo'n waanzinnig gezellig spel was.
Die ruzies waren vervelend ja, maar wie zegt dat er in een volgend spel weer geruzied wordt? En waarom zou er over 4 weken minder ruzie gemaakt worden dan over 2 weken? En verder vond ik het ondanks de ruzies nog steeds een leuk spel, het is toch stom dat we het daardoor gaan uitstellen.
Oud 24-06-2008, 16:55
Martiño
Martiño is offline
Het animo was ook een beetje laag, dat kan wel bijtrekken door het juist wat langer in de koelkast te zetten.
Oud 24-06-2008, 16:55
Lethe
Lethe is offline
Of door het met minder spelers te spelen, zodat alleen de mensen die het echt leuk vinden om mee te doen, meedoen.
Oud 24-06-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Of door het met minder spelers te spelen, zodat alleen de mensen die het echt leuk vinden om mee te doen, meedoen.
Citaat:
Twee spellen geleden werd er nog om twee spellen tegelijk gevraagd omdat het in een kwartier vol was.
Oud 24-06-2008, 18:08
Verwijderd
Ja niet gaan lopen kutten met de koelkastperiode plz
Oud 24-06-2008, 18:12
Lethe
Lethe is offline
Wat katje zegt.

Dan doen de mensen die het over vier weken pas weer willen spelen maar gewoon niet mee het volgende spel.
Oud 24-06-2008, 18:14
Verwijderd
Het spel werd redelijk verpest door een ruzie tussen mij en aila. Ik heb zelf in weetikveel 20 spellen ofzo nog nooit eerder zo ruzie gemaakt met iemand dan met aila. Ik kan me ook geen soortgelijke ruzies herinneren in de 3-4 jaar dat ik regelmatig speel. Ik ben dit spel gestopt met reageren waardoor aila ook stopte. Ik ben niet van plan nog enige aandacht aan aila te schenken dus een ruzie zoals die nu voorkwam is erg onwaarschijnlijk.

Natuurlijk klinkt een verlengde pauze wel leuk, maar vergeet niet dat er genoeg enthousiaste mensen zijn die wel willen spelen binnen twee weken (en ook zeker spelleiders). Veel mensen die er nu in de eerste week uitgingen, hebben lang moeten wachten. Het spel duurde al erg lang want je blijft meestal neit met enkele spelers over. Ik ben dan ook voor handhaving van het huidige beleid. De meeste mensen hadden er niks mee te maken en bovendien kun je altijd de inschrijving na twee dagen sluiten en spelen met de mensen die er zijn. Wanneer er nu door de forumbazen alweer eens wordt ingegrepen, is dat alleen maar nadelig voor mensen die gewoon willen spelen, waar het spel ook voor bedoeld is.
Oud 24-06-2008, 18:16
Lethe
Lethe is offline
Go Lisa.
Oud 24-06-2008, 18:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het was geen ingreep door de forumbazen. Ik was degene die het voorstelde aan Missy.
Verwijderd
haha ik wou ook go lisa posten maar dan met de ipv de
Verwijderd
Citaat:
Go Lisa.
Groetjes

En nou ga ik weer.
Oud 24-06-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Het was geen ingreep door de forumbazen. Ik was degene die het voorstelde aan Missy.
Het is wel de forumbaas die een topic wel of niet 'toestaat', dus ik denk dat de forumbazen hier niet over moeten beslissen. Alles wat ik eerder zei+wat katje allure zei over mensen die niet willen spelen.

Ohja en nu echt dag
Oud 24-06-2008, 18:19
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Het spel werd redelijk verpest door een ruzie tussen mij en aila. Ik heb zelf in weetikveel 20 spellen ofzo nog nooit eerder zo ruzie gemaakt met iemand dan met aila. Ik kan me ook geen soortgelijke ruzies herinneren in de 3-4 jaar dat ik regelmatig speel in mijn leven .
same here maar ik ben een uber-slechterik, onthoud dat goed, ik krijg jeuk als mensen mij dom noemen for no reason...out of the blue....en als ik die betreffende mensen al niet mocht...

Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 18:31.
Oud 24-06-2008, 18:21
Missy
Missy is offline
Citaat:
Het is wel de forumbaas die een topic wel of niet 'toestaat', dus ik denk dat de forumbazen hier niet over moeten beslissen. Alles wat ik eerder zei+wat katje allure zei over mensen die niet willen spelen.

Ohja en nu echt dag
Wij beslissen niks. Als het grootste deel er niet mee eens is, dan niet. Het was maar een idee.
Oud 24-06-2008, 18:27
Tink*
Tink* is offline
Godsakker wat een gewhine weer. Iedereen die enthousiast is om een keer te spelleiden die moet de kans krijgen om dat te kunnen doen, waarmee mensen die het kort daarvoor hebben gedaan ook plaats moeten maken voor nieuwe mensen die willen, ook al willen zij ook, zij hebben net gedaan. En ik zei het eerder vind ik dan geen argument meer, zo kan je bezig blijven.

En hoe lang de koelkast is boeit mij persoonlijk niet.
Oud 24-06-2008, 18:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jij speelt niet eens mee de laatste tijd?

+ de spelers met een rode kaart, wie houdt daar toezicht op dat ze in het volgende spel niet worden toegelaten, want er zijn vaak elke keer andere spelleiders, en die weten dus niet wei dat zijn? Waarom wordt er niet openbaar gemaakt wie er stout zijn geweest, zodat mensen welverdiende rologen kunnen posten?
Het heeft niets met mij te maken. De gemoederen lopen bij het weerwolfspel tegenwoordig zo hoog op dat ik denk dat een eenmalige langere koelkastperiode helpt. Als ik niet mee doe verandert dat niets aan het hoog oplopen van de gemoederen.

En misschien doe ik later nog wel mee en dan heb ik er wel baat bij als de gemoederen wat afgekoeld zijn om het zo maar te zeggen
Oud 24-06-2008, 18:36
TopDrop
TopDrop is offline
Anders gewoon over 2 weken nieuw spel en dit topic sluiten?
Oud 24-06-2008, 18:44
Daboman
Daboman is offline
Ik stem tegen Gewoon topic sluiten en nieuw spel over 4 weken
Oud 24-06-2008, 18:58
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik stem tegen Gewoon topic sluiten en nieuw spel over 4 weken
Nee.
Oud 24-06-2008, 19:00
Missy
Missy is offline
Laten we het anders even makkelijk doen.
Koelkastperiode van 4 weken.
Voor:
Tegen:

Anders gaat het nog wel even duren, denk ik.
Oud 24-06-2008, 19:01
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Natuurlijk klinkt een verlengde pauze wel leuk, maar vergeet niet dat er genoeg enthousiaste mensen zijn die wel willen spelen binnen twee weken (en ook zeker spelleiders). Veel mensen die er nu in de eerste week uitgingen, hebben lang moeten wachten. Het spel duurde al erg lang want je blijft meestal neit met enkele spelers over. Ik ben dan ook voor handhaving van het huidige beleid. De meeste mensen hadden er niks mee te maken en bovendien kun je altijd de inschrijving na twee dagen sluiten en spelen met de mensen die er zijn. Wanneer er nu door de forumbazen alweer eens wordt ingegrepen, is dat alleen maar nadelig voor mensen die gewoon willen spelen, waar het spel ook voor bedoeld is.
Tegen dus. En wie niet mee wil spelen over twee weken, speelt maar gewoon niet mee.
Oud 24-06-2008, 19:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Voor: DP
Tegen:

Regels voor berichten