Advertentie | |
|
![]() |
|
Ooooooh studieontwijkend gedrag!!! Ik kan niet meer leren. Pff, morgen moet ik de stof van een vorig tentamen nog onthouden en nu lees ik allemaal dingen, léés ja, terwijl ik dat moet leren, maar het is zoveel. Helemaal niet moeilijk, maar alles bij elkaar maakt het haast onmogelijk om allemaal te kunnen onthouden. Aaaaagh ik wil vakantie, tooe nou.
![]() |
![]() |
|
@ Redhair: *knuff* als je zo trots op mij bent dat ik het kan bespreken bij therapie, kun je je dan voorstellen hoe trots je op jezelf bent als jij er ook over gaat praten met een therapeut? Niet om te pushen, maar het verwerken is echt belangrijk en dan worden zulke dingen in een relatie met iemand ook een stuk minder ingewikkel denk ik.. En over het opstaan: ik kan ook niet opstaan en heb nu inderdaad ook 3 wekkers die ik elke keer zet, eentje die verder weg staat zodat ik echt m'n bed uit moet om hem uit te zetten, dat helpt wel want dan kruip je niet zo snel meer terug (hoewel ik dat ook nog wel eens wil doen
![]() ![]() @ IcedEarth: Jeetje meis, wat verschrikkelijk.. Brr krijg hier helemaal de rillingen van, heel veel sterkte! @ Duivelaartje: kom op meid, *geeft motivatie & concentratie!* ![]() @ Gothic: Ik ga ervanuit dat de bedoeling van je opmerking naar Sonho goed was, maar jezus wat kan jij bot zijn af en toe zeg ![]() OT: Werd om 10.00 uur uit m'n bed gebeld, of we allemaal als de sodemieter naar het gemeentehuis wilden komen om het jaarboek in elkaar te zetten.. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag voor de verandering maar weer eens naar de UB geweest
![]() Daarna ging ik nog even langs de supermarkt en op de terugweg daarvan kreeg ik een opmerking naar m'n hoofd geslingerd waarvan ik echt zoiets had van "waar slaat dit nou op?". Maar ik heb niet gereageerd, dus dat vond ik wel goed. Nu eten en dan zie ik wel weer verder. |
![]() |
|
![]() Ik ben weer eens in een schrijfbui, en aangezien ik nu in de trein zit (epische muziek op enzo), uit ik dat ook maar even. Het gaat hier behoorlijk goed, eigenlijk. Ik ben vannacht wel pas gaan slapen om half 5, maar ik had nog een gezellig gesprek met iemand. Ik weet echter niet, of ik nu op de bank ben gaan slapen, of boven. Ik weet wel dat ik boven in mijn bed wakker werd. ![]() Hij had gisteren immers mijn laptop even opgeruimd enzo, waardoor nu alles stukken soepeler en sneller loopt. En nouja, ik had niets ingepland staan, dus had ik hem gezegd, dat ik wel met hem mee zou reizen. Vandaag was wel een behoorlijk ongezonde dag. Teveel gesnoept, en teveel ongezonds gedronken. Nouja, het was wel een goede dag. Ik heb lekker gepraat met mijn oom, tussen Venlo en Tilburg/Breda, want toen kwamen er ineens twee, behoorlijk kakkerachtige, uit de hoogte doende, jongens naast ons zitten, dus toen viel ons gesprek, over wel serieuze dingen, nogal stil. Anyway, ik heb het ook weer gehad, over het concert van Porcupine Tree, waar ik met K. heenga. Ik weet gewoon dat die dag heel leuk gaat worden. ![]() Ik heb dr gisteravond laat nog eventjes snel iets gestuurd, dat ik een paar dagen geleden had geschreven, maar ik weet niet of ze nog tijd heeft gehad om dat te lezen, aangezien het al na middernacht was en zij ook nog moest leren. Nouja, misschien is het ergens raar, zulke lange stukken schrijf, terwijl het niet echt een bepaald doel heeft, nouja, wel een doel: namelijk het uiten van wat ik voel. Ik heb de laatste tijd erg veel gegamed, teveel eigenlijk, en nouja, mijn gamecard voor World of Warcraft (een ![]() ![]() Naja, morgen game ik in ieder geval niet, of heel erg weinig. Ik heb namelijk afgesproken, met een goede vriend, om naar Maastricht te gaan en in de stad daar een terrasje te pikken, wat te drinken, wat mensen kijken en genieten van het goede weer (als het morgen goed weer is). Dan moet ik zorgen, dat ik rond half 7 of 7 uur thuis ben, om te eten, me om te kleden en dan naar mijn werk te gaan (gelukkig is het werk op 3 minuten lopen van huis). Vervolgens ben ik klaar om half 11 (als ik geluk heb en twee bepaalde collega's niet weer lopen te lamballen), dus zeg kwart voor elf klaar en om 11 uur thuis. Dan eventejs computeren, tot half 1 of 1 uur, misschien een heel klein beetje later, dan op vrijdag uitslapen (volgens mij heb ik dan nog niet veel te doen). Vrijdagavond dan weer werken, daarna naar pap toe, slapen, op zaterdagochtend beetje niets doen, 's middags misschien eventjes aan de computer en weer eens een oude muziek DVD uit de kast halen en bekijken (nouja, oud als in te lang niet meer bekeken door mij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ofwel, feest met de vriendengroep en dat gaat fokking episch worden. <3 Alles door onszelf verzameld en geregeld, we hebben één iemand uit de vriendengroep voor de barbeque, die van assistent-bbq naar chef-bbq gepromoveerd is. ![]() ![]() En nu komt stop swimming voorbij trouwens, ook van Porcupine Tree natuurlijk, maar dit is dus waarom die muziek zo bijzonder is voor mij. Het is een heel erg intens droevig en triest nummer, maar het laat mij me nu juist NOG gelukkiger voelen en andere muziek heeft dat effect niet op mij. Vandaar dat het concert ook zo emotioneel gaat worden voor mij. Het kan mijn stemming volledig doen omslaan, van gelukkig naar droevig, andersom, en het kan me zelfs beide tegelijk laten voelen. Sorry voor het off-topic gaan. De komende wee gaat ook redelijk druk worden. Maandag terug naar de diëtiste, om te kijken hoe mijn resultaten zijn qua afvallen (en ik ben, tot deze week, dus tot afgelopen vrijdag, tevreden met de resultaten. Deze week (en vooral vandaag) heb ik erg ongezond gegeten. ![]() ![]() ![]() (Omg, ik zit hier bijna mee te zingen in de trein, met Porcupine Tree. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga nu maar eventjes eens deze post afsluiten, aangezien mij batterij er een prutje van gaat maken, als ik nu niet stop met computeren. ![]() sorry voor de lange post. ![]()
|
@ Iced Earth: een paar jaar geleden heb ik ook gezien dat er iemand voor de trein sprong waar ik op stond te wachten. Op het moment zelf besefte ik het allemaal niet zo maar later kreeg ik er toch last van. Kon me slecht concentreren. Zolang ik bezig was ging het wel maar daar buiten was ik echt een soort verdoofd ofzo. Geef het de tijd. Bij mij is het vanzelf wel weer verdwenen maar zoiets is naar om mee te maken.
Verder: gewerkt van acht tot zes, het moet niet veel gekker worden. En ik had m'n begeleidster gevraagd of ze iets voor me wilde doen en dat heeft ze ook wel gedaan maar daarna heeft ze al haar spullen voor me laten liggen terwijl ik het teringdruk had. En zij ging om een uur naar huis omdat ze het weekend op congres geweest was en nu wel iets leuks wilde doen met haar dochtertje. Allemaal leuk en aardig maar je bezorgt mij nou wel een enorm drukke dag. En morgen een groot experiment en dan is ze er helemaal niet en ik moet perse om kwart voor vijf weg omdat m'n moeder bedacht had dat ze om zeven uur in Middelburg uit eten wil. Ik heb al m'n collega'tjes wel al ingeschakeld en die willen allemaal helpen en bijspringen en zijn superlief en vinden mij superlief omdat ik ondanks alles altijd nog wel iets voor een ander wil doen en iedereen wil helpen etc. Het is zo lastig maar ik ga het steeds lastiger vinden met m'n begeleidster. Ik kan het veel beter met de rest van m'n collega's vinden en ik moet er echt aan wennen dat ze er nu weer is na een week vakantie en een week congres. Ben onderhand gewend om het zelf + met de rest van m'n collega's wel op te lossen. Maar ik heb het super naar m'n zin en vind het leuk allemaal, dat is het probleem niet. Heb ook niet het gevoel dat ik nog aan m'n stage bezig ben. Het voelt echt wel als werken.
|
Sterkte Iced Earth, lijkt me verschrikkelijk.
en Nijn* veel plezier morgen ![]() Nog 2 dagen, of 1,5 eigenlijk en dan is m'n stage voorbij. Het hele weekend nog werken en nog wat dingen voor school regelen maar toch een beetje rust daarna. Kijk er naar uit. Ben alweer wat ziekjes, keel en buik doen pijn en erg moe. Niet heel erg allemaal, maar het sloopt als het continu terug komt. Ja, bijna vakantie, hopelijk is alles snel rond. Dat zou een hoop zorgen schelen.
Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb mijn eerste "echte" sollicitatiebrief geschreven, voor een functie waarvan ik niet weet of ik die zou willen. Ik weet ook niet of ik de brief wel wil versturen. *zucht* Maar ik heb wel de tweede handtekening voor mijn scriptie! Nu alleen nog mijn scriptie laten inbinden en mijn cijfers in het systeem en dan kan ik mijn afstuderen aanvragen. En als die cijfers er morgenvroeg nog niet in staan, ga ik er zelf achteraan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
PM @ Nijn*
Knuffel voor IcedEarth. Jaaaaaa, ik heb een Blond shirtje, in het roze. Hihi. En ik werd echt heel hebberig in de Blond winkel en de Kitsch Kitchen winkel, maar ik heb braaf dat ene shirtje gekocht. En ik ben nog steeds moe morgen tweede deel van de intake en advies en dat vind ik heel eng. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, neiging tot piekeren.
![]() Moet ik nou wel of niet mailen? En wat moet ik er inzetten, zodat het niet te controlfreakerig overkomt? Ik ga het maar gewoon proberen denk ik. Oja, @Missy: ik woon op dit moment zo ongeveer in de UB, dus als je in de buurt bent ![]() [edit]Mail verstuurd, maar volgens mij is 'ie super suf en onhandig geformuleerd. Naja, ik zie wel... Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 21:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan vind ik het gewoon jammer dat ik niet blond ben ![]() |
![]() |
|
@ Dolce: postte jij gister niet dat je voor alles zo'n hoge punten haalde? Dan zal dit laatste vak toch ook wel lukken? (ik zeg hiermee niet dat het makkelijk is, want ik haal ook altijd best hoge punten, maar moet er wel enorm veel moeite voor doen) Maar ik wil maar zeggen, je kunt het wel, dat heb je al eerder bewezen, dus heb een beetje vertrouwen in jezelf!
@ Prutsor: hoe gaat het eigenlijk met je vader, die had toch een bijna hartaanval? Of misschien wil je het er niet over hebben, dat je er daarom niks meer over zegt. ![]() @ Daantje: wat voor stage doe je? @ Lienepien: ik denk niet dat ik deze week nog in de UB kom...ik ben even aan het bijkomen van m'n mega typsessie de afgelopen week incl. weekend. Denk dat ik morgen even een dagje ga niksen en vrijdag dan misschien naar Amsterdam. Misschien volgende week nog wel Groningen. OT: ik ben nog verdacht wakker voor het feit dat ik niet echt goed geslapen heb vannacht en dus nogal moeite had met opstaan vanmorgen (uiteindelijk wel 7u eruit), 3,5 uur gereisd, vanmiddag 3 uurtjes gewerkt en vanavond laatste repetitie van het seizoen gehad en daarna nog even mee naar de kroeg geweest en 2 wijntjes op (en dan ben ik dus echt niks gewend, omdat ik niet van alcohol hou..maar deze wijntjes waren lekker zoet ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nienna* en Metallica, het is niet dat ik zwelg in medelijden, ten eerste. Ik heb geen medelijden met mezelf. Ik heb alleen vier jaar een slaapstoornis gehad, delayed sleep phase syndrome, mijn biologische klok liep verkeerd, voor mijn lichaam was het pas rond vijf uur 's nachts tijd om te slapen. Twee jaar geleden is het geconstateerd en met medicatie genezen, maar zat toen aan de pep dus had totaal geen ritme. Vorig jaar was ik een half jaar clean en lukte opstaan me ook weer, maar daarna weer gaan gebruiken en ritme is weer verdwenen. Heb nu in bijna 2 maanden 1 weekend pep gehad, maar ritme krijgen kost zo veel moeite. Al ruim zes jaar ken ik geen ritme meer, ik sliep alleen in de ochtend, ik sliep ruim twaalf uur per nacht of ik sliep niet, het kost gewoon veel tijd een normaal ritme te krijgen, en als ik weer pep gebruik is het ritme direct weer weg.
Nijn*, tja, therapie. Zal misschien eens tijd worden als ik weer in therapie ga en dit keer alles vertel, in plaats van steeds de helft, maar in alle jaren dat ik therapie heb gehad en alle therapeuten die ik heb gehad was er maar een waar ik me echt goed bij voelde, bij tactus, maar zelfs bij haar heb ik geen zin om in mijn verleden te wroeten. IcedEarth, jezus meid wat kut. Echt naar. Hele dikke knuffel! Vandaag met vriendje gepraat. Toen ik erover begon, toen ik zei dat het me speet dat ik zo gemeen deed afgelopen dagen maar ik gewoon niet wist wat ik met de situatie moest, voelde ik direct mijn boosheid uit me vloeien. Het is weer goed. We hadden elkaar een beetje verkeerd begrepen, ik hem vooral. Hij begreep me wel, snapte wel dat ik niet alles zo maar trok. Het was vooral zo dat ik soms wat afstandelijk deed en als hij dan tegen me aan lag of me gewoon knuffelde, hij niet zeker wist of ik het fijn vond of het me juist beangstigde en daar voelde hij zich dan heel ongemakkelijk door. Ik was zo blij dat hij vanmiddag praatte, dat hij zei wat er in hem omging. Het is weer goed, gelukkig. ![]()
|
oh, yes... Ik heb mijn theorie examen over maagsonde en stoma zorg gehaald
![]() ![]() ![]() Volgende week dus maar 1 herkansing, tenzij er een engeltje op mijn schouder zit waardoor ik net een voldoende heb, uitslag komt vandaag of morgen... Verder, stond ik bij lunetten weer voor de spoorwegovergang. Op de heenweg 2 treinen vlak achter elkaar en op de terug weg weer.. Srry.dat ik er weer over begin, t verhaal wat hierboven is gepost door Iced earth heeft me heel erg geraakt en doet me zo denken aan me oma.. Ik heb weggekeken. Ogendicht, hoofd naar de grond... en nu, foto's sorteren en laten afdrukken voor in Apeldoorn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaan ze bij mentrum helemaal niets meer aan t eten doen bij jou (omdat je wel aan moest komen?) of ook nog wel? |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Redhair: Je kunt wel geen zin hebben om in je verleden te wroeten, wat op zich begrijpelijk is, maar misschien is het iets dat je ondanks dat toch moet doen om verder te kunnen?
En weer ritme creeren. Als je weer die slaapstoornis hebt, dan misschien weer met medicijnen? En geen pep meer gebruiken als dat je ritme steeds opnieuw verziekt. Er niets aan doen (of nog erger: het tegenwerken door toch steeds weer pep te gebruiken) zal het in ieder geval niet oplossen. |
![]() |
|
Icedearth: knuffel, wat verrot!
![]() ot: ik kan niet typen want ik ben gisteren onderuit gegaan met het paard van een vriendinnetje (zag er vast spectaculair uit!) en nu ligt mijn hele hand open en het doet pijjjn. en het paard is gehecht dus op zich ben ik er nog goed vanaf gekomen. arm paard, ik voelde me best heel schuldig. ![]() vandaag komt mijn vriendje! en tis de laatste schooldag van al mijn broertjes en zusjes en mijn jongste broertje heeft zn allerallerlaatste schooldag op de basisschool, weet nog goed hoe raar ik me toen voelde.. hoop dat hij het minder heeft. maar tis een jongen, dat scheelt misschien. en Z0MFG ik was gisteren met mijn papa en zus en broertjes naar een doe maar try out en het was echt geniaal! ![]() ![]() haha nu doet m'n hand echt pijn. whatever! morgen diploma-uitreiking en papa gaat mij en m'n vriendinnetjes met de limo brengen. <333 nja iig twee ervan, de rest mailt niet terug. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sterkte IcedEarth.
![]() Jezus, wat zijn mijn exklasgenootjes een eikels! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oeh, sowieso dat deze dag één van de beste in mijn leven wordt! Ga nu (al in galajurk
![]() ![]() ![]()
|
@ Faded-Away: wat voor opleiding ga je nu doen dan?
@ Nijn: heel veel plezier. Voor deze dag/avond heb je dus 6 jaar lang geknokt! OT: ik heb echt een relax-dagje vandaag en zo voelt het ook. Gewoon even geen scriptie, geen stress, geen moeten en ook geen gereis. Ik lag vannacht voor mijn doen laat in bed, tot 10u geslapen vanmorgen en toen nog even naar de radio geluisterd in bed en vervolgens rustig opgestaan. Toen moest ik wel even actief worden, want m'n ouders komen zo thuis van vakantie en ik wilde de kamer nog een beetje netjes maken, dus nog gestoft en gestofzuigd en de keuken ook een beetje. En toen gaan douchen en me aangekleed *nieuwe linnen broek* en heb net aardbeien gegeten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Vanochtend heb ik de vijf exemplaren van mijn scriptie in laten binden. Die Turk verzon volgens mij zomaar ter plekke een prijs ![]() Klagen ga ik dadelijk trouwens wel doen bij de administratie. Vorige week zijn mijn cijfers ingeleverd, maar die zijn nog niet verwerkt. Dat is nu het aller-, allerlaatste waar ik op wacht voor ik mijn afstuderen aan kan vragen (en de deadline is aanstaande maandag). *zucht* Verder kwam het contract voor mijn vakantiewerk en de planning voor de eerste week. Ik hoef, zoals ze al gezegd hadden, nog niet zo veel te werken die week, maar dat komt nog wel. Ik vind het dus wel prima zo, die andere 7 weken duren vast nog lang genoeg ![]() Dit hoort hier niet, maar toch ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie kunnen in je agenda zetten: 9 juli, net 5, 20.30. Dan kom ik op televisie dus in Passion for Fashion
![]() verder: kut. Das het nadeel van nachtdiensten. Dat je smiddags hoe dan ook wakker gebeld wordt om wat voor reden dan ook. Nou ja. Nog maar even omdraaien. En ik snap niet waarom ik er momenteel zo veel mee bezig ben. Het spookt weer en het spookt weer. Ik word er niet goed van. Komt het door de nachtdiensten? Komt het omdat er weer even heimwee boven? Angst? Nieuwsgierigheud?Bwegh. Ik weet het niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En idd, die arme machinist raakt dat beeld de rest van zijn leven niet meer kwijt.:/ Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 14:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar alsof die vertraging zo erg is. Het is erg dat iemand zo wanhopig is en geen andere uitweg ziet. ( ja, en nu zal ik wel allemaal reacties krijgen, van ja.. egoistisch en ja, machinist en tuurlijk is dat erg, en tuurlijk is het erg dat andere mensen het zien) |
![]() |
|
Beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd voor de geslaagden!
Knuffel voor IcedEarth (}) Nog 1 tentamen. Ik kan maar niet beginnen met leren, ik kan me gewoon niet concentreren. Ik moet de hele syllabus nog lezen en die staat vol met huidaandoeningen waarvan de symptomen allemaal op elkaar lijken en het is zoveel en dat kan ik nooit onthouden. Ik ken de rest wel, alleen al die ziekten ken ik echt niet. Ik hoop maar dat ik het haal, ik heb echt geen zin om te herkansen. Maar als ik denk dat ik het niet gehaald heb en ze vroegen toch veel ziekten, dan ga ik over een week (want eerst een weekje vakantie houden) weer beginnen met leren. Ik ben helemaal niet gestresst voor het tentamen, terwijl ik weet dat ik het niet geweldig goed geleerd heb. Ik heb The golden compass dvd gekocht ![]() Vorige week naar de diploma uitreiking van mijn zusje geweest (geslaag voor de havo). Fijn dat ze geslaagd is zonder her, ik had eigenlijk verwacht dat ze wel een herkansing zou hebben. Het was raar om weer op mijn oude school te zijn. Het voelde niet zo vertrouwd als 'vroeger', of toen met de oudleerlingenavond. Maar dat komt misschien omdat er geen bekenden waren. De mentor van mijn zusje had echt leuke opmerkingen, jammer dat ik hem nooit als docent heb gehad. Er is ook weer een docent van mijn oude school overleden. Twee jaar terug rond deze tijd ookal. Weer onverwachts (al was het de vorige keer niet helemaal onverwacht, want die docent had longkanker maar het leek heel lang beter te gaan), alleen nu was de docent toch wel al aardig op leeftijd. Ik heb hem ook nog twee jaar gehad, het was wel een leuke man. Wel streng. Ik weet nog dat we een 1april grap uithaalde in zijn les. We hadden les en elke keer als hij zich omdraaide ging iedereen van plek wisselen. Volgens mij zaten we ook op een vaste indeling met een plattegrond met namen, dus werden we met andere namen aangesproken. Een meisje met de naam van een jongen. Wij dachten allemaal dat hij niks door had, maar dat hij wel. Raar verhaal hoe hij is dood gegaan. Hij was mee met kamp van de brugklas. Ik dacht dat hij drie jaar geleden al met pensioen was gegaan, maar hij kwam elke keer weer terug als invaller en blijkbaar dit schooljaar ook. Op de terugweg gaan ze altijd zwemmen. De docent zat op een bankje voor het zwembad en is toen overleden. Het lijkt me echt raar om dat mee te maken. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, wel iets anders. Tijdens kamp van de vierde klas was een broertje van iemand uit ons jaar overleden. Het werd ons verteld toen we vlak bij school waren. Dat was ook heel naar en bijna iedereen moest ook huilen. Gelukkig is de docent wel rustig overleden. Tenminste, het klinkt alsof hij gewoon op het bankje zat en toen overleden is zonder dat iemand het gemerkt heeft, alsof het leek of hij zat te slapen. Lijkt me ook naar om dan te ontdekken dat hij niet meer leeft. Maar ik zou me nu niet bezig moeten houden met verhaaltjes en herinneringen typen. Ik zou me bezig moeten houden met mijten en schimmels en andere huidaandoeningen. Bah, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Ik wil vakantie en lezen en niks moeten en dit vak gewoon halen zonder herkansing. Maar dat lukt niet als ik nu niet nog even mijn boeken opendoe. Of hopelijk wel, want zelfs als ik mijn syllabus nog ga lezen ga ik het echt niet allemaal onthouden. Als ik nu nog alle hoorcolleges zou moeten uittypen zou het concentreren veel beter lukken, want dan kon ik tenminste iets doen. Nu kan ik alleen maar lezen want samenvatten gaat te lang duren en dan dwaal ik zo snel af. Ik heb gewoon een schop nodig. En een computer die het niet doet, want dat scheelt afleiding. Duimen jullie dat ik mijn tentamen haal (a). Sorry voor het lange verhaal ![]()
|
Oja, vergeten:
Nattigheid: wil je het tegen die tijd nog een keer zeggen, want in mijn agenda kijk ik nooit. En ik wil het wel zien ![]() En Sonho, leuk filmpje laatst. Ik vind dat je het goed deed (zowel spelen met het meisje als hoe je uitlegde wat je ging doen). Dat meisje zag er ook heel blij uit dat jullie gingen spelen ![]()
|
Ik ben volwassen geworden vandaag. Raar, gisteren was ik nog onvolwassen en vandaag ben ik blijkbaar een ander geworden. Zomaar, zonder dat ik door had.
Vandaag zou vanzelfsprekend ook alles anders zijn, zoals ik me altijd voorneem als er weer een jaar voorbij is. "En nu écht!" Natuurlijk Yana. Net zo echt als al die hoop op "morgen!". Had ik echt verwacht dat ik me ineens anders zou voelen? Alsof alles in mijn hoofd ineens betekenisloos zou zijn? Het is niet anders. Tenminste, niet in dát opzicht. Maar het kan wel anders worden. Als ik nu eens ga kiezen, stop met vermijden en mezelf beter durf te laten worden. Vandaag is een goede dag. Dat gaat het blijven. En nu, hup! nog even één dagje studeren.. één dag, en dan is dit vreselijke blok voorbij. *zoekt studiediscipline*
|
Ohhh wat een lieve reacties allemaal
![]() De man leeft nog, aldus de politie die ik belde om te vragen hoe het was afgelopen. Sorry Dolce. Ik twijfelde heel erg of ik het moest posten want het is nogal heftig. Eerst had ik het nog iets gedetailleerder en emotioneler omschreven, dat heb ik maar gedelete. Ik voel me wel weer oké, alleen wat daantje ook zegt; er niet helemaal bij. Een beetje onrustig. Ik woon langs het spoor dus ik loop/fiets er iedere dag, dat is wel even raar soms. Maar goed. Dat hoort er ook bij, het leven. Overmorgen ga ik op als een kleine idiote pelgrim op reis. Wisten jullie dat pelgrimage een ander woord is voor lijdensweg? Waar begin ik eigenlijk aan ...hm.. Avontuur!!!!!!!!!!!!! en verder ben ik weer vrolijk losbandig, vakantie, zomer, ja.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Hm, ik krijg volgens mij niet duidelijk wat ik bedoel. Maakt ook niet uit, laat maar. Ik bedoel het niet verkeerd. OT: net bij de administratie mijn cijfers laten invoeren. Helaas was nu de man die de examenaanvragen aanneemt, assessments aan het afnemen en dus niet bereikbaar. Morgenvroeg weer een poging. En ik denk dat ik daarna maar doorfiets naar de stad en lekker ga kijken of ik nog iets leuks zie. Dat heb ik wel verdiend na al dat bureaucratische gedoe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu eerst maar naar de film voor wat afleiding... |
![]() |
|
Verwijderd
|
*ping*
Als ik gestresst ben en het idee heb dat ik nog een enorme berg werk te doen heb waar ik énorm tegen op zie, dan zeg ik altijd tegen mezelf:'Je moet even ontspannen, ga maar even tv kijken ofzo.' Lekker dom ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @dolce: gefeliciteerd! Wat voor foto's moet je mee naar Apeldoorn? ![]() Citaat:
Ik heb zelf m'n studie een jaar stilgelegd voor een behandeling, maar ik was op dat moment zo wanhopig dat ik het niet zo erg vond. Maar als ik nu weer voor die keuze gesteld zou worden zou ik het niet weten. (Omdat het nu wat beter gaat dan destijds. Ben blij dat ik het toen wel gedaan heb.) OT: Goed, ja, UB weer vandaag. Ging wel ok, ben zo'n beetje door de stof heen. Volgens mij heb ik nog nooit zo'n lange samenvatting gemaakt. Misschien is 'ie ook wel wat te gedetailleerd. Net in de supermarkt had ik wel honger, maar echt geen idee wat ik wou eten. Nu wordt het toch maar rode kool (en het eea erbij natuurlijk). En oja, ik heb een nieuwe agenda en twee nieuwe boeken gekocht ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |