|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je wel is vreemdgegaan? | |||
Ja, gezoend |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 17.37% |
Ja, meer dan gezoend |
32 | 16.84% |
Nee |
114 | 60.00% |
Nee, nog nooit een relatie gehad |
11 | 5.79% |
Aantal stemmers: 190. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, 1 keer gedaan..
Echt heel stom. Ik was op een feestje zonder m'n vriend, drank erbij en gezellig praten met een jongen.. En opeens begint-ie me te zoenen! Het was echt niet mijn idee, maar wel gebeurd dus.. Ik weet wel dat ik het nu iig nooit meer zou doen! Voel me er nog steeds rot over, terwijl het al 2jaar uit is met m'n ex.
||
Citaat:
Je hebt toch ook geen achting voor je partner als je voor kortstondig plezier je partner zoveel pijn gaat doen? (of erger nog, je zou het verzwijgen) Als je bewust een bepaalde afspraak niet na komt, Een afspraak die in de meeste relaties toch heel belangrijk is omdat ze anders die afspraak nooit zouden maken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens vind ik zoenen nog wel iets anders dan seks met een ander. Edit: goh wat is mijn sig *met spelfout ja I know* ineens toepasbaar
||||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet voor een relatie waarin je met Jan en alleman erop los neukt en dat al naar je uitkomt opbiecht of verzwijgt, maar ik kan me situaties voorstellen waarin het een keer gebeurt. Niemand is heilig en mijn naam is zeker niet Niemand. Ik vind de stelligheid waarmee zoveel mensen zeggen dat het ze nooit zal overkomen best mooi, maar ook een beetje naief. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon een teken van zwakte om dan door te zetten met het vreemdgaan, aangezien je nooit het excuus kan gebruiken dat je 'niet wist wat je deed'. Vreemdgaan overkomt je niet, je kiest er bewust voor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nope.
Wel eens gezoend met iemand anders terwijl ik een sexbuddy had wat eigenlijk meer betekende, maar we waren wel beide vrijgezel. Die periode ben ik dus voor mn gevoel wel vreemdgegaan, maar theoretisch niet. (stom om van theoretisch te spreken als het over gevoel gaat ![]() Zelfs daar heb ik een rotgevoel over. Vreemdgaan in een relatie zou ik al helemaal niet kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan zoenen gaat vaak stil gehint en geflirt vooraf en je moet toch fysiek heel dichtbij elkaar in de buurt komen. Dit is dus heel makkelijk te vermijden en dusssssssssssssss jongens en meisjes is heeft degene die ' per ongeluk' vreemdgezoend heeft, tijd en mogelijkheden genoeg gehad om het zich te beseffen/ zich uit de voeten te maken en het niet gedaan. daarom maak ik niet zoveel onderscheid tussen zoenen en sex op dit gebied, waarmee ik weer niet zeg dat ik iemand er meteen op afreken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad. Maar bij mezelf gezien, ik ben nogal graag een beetje aan het flirten (hier heb ik 100% toestemming voor hoor ![]() ![]() ![]() (kleine verduidelijking/voorbeeld: Ik ben wel eens door iemand gezoend waar ik zelf totaal geen belang bij had, maar in een reflex heb ik toch even meegezoend (echt 2 seconden ofzo) en toen: ![]() Daar zou ik geen drama van maken als mijn vriend zoiets zou meemaken) uh ja /rant
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een vriendin van mij heeft wel écht per ongeluk vreemdgezoend - tenminste, wel voor zover zij weet. Ze was een keer uit met kennissen en iedereen was flink zat, en op een gegeven moment 'ontdekte' ze dat ze aan het zoenen was met een via via kennis die ze niet eens echt gesproken had. Ook zo'n actie van gezoend worden en in reflex/zatheid meedoen voor je doorhebt wat je doet. Alleen op het moment dat ze het wel doorhad, barstte ze dus in huilen uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eén keer, en ik kan nu met recht zeggen; NOOIT WEER!
Het heeft me echt gesloopt, de relatie was over, en dat terwijl het mijn bedoeling niet geweest was. Dus zeker is dat ik het niet weer zal doen, heb mijn straf wel gehad ; ) En nee, was ook totaal niet trots op mezelf of wat dan ook .
|
nee, als ik al de behoefte had dan had ik nog meer dan genoeg zelfrespect en respect voor de ander om er niet eens serieus over na te denken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vreemde vragen crazycrazer28 | 16 | 23-07-2014 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Is cyberseks vreemdgaan? PCmuis | 56 | 16-02-2007 11:09 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |