Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 02:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'Voedingscentrum, maak je niet dik'

Lol, wtf? Ze zeggen dus dat je je niet druk moet maken over wat je eet, terwijl ze beweerden dat dat wel moest. Ingewikkeld hoor.

Hier heb ik me overigens echt lang aan gestoord.
Oud 17-06-2008, 10:29
Martiño
Martiño is offline
Ik vind sowieso dat hele voedingscentrum mongolisch. Die reclames zijn nogal subjectief, naar mijn mening.
Oud 17-06-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sowieso dat hele voedingscentrum mongolisch. Die reclames zijn nogal subjectief, naar mijn mening.
Vind ik ook. Nog steeds melk nodig achten voor volwassenen, hoe Middeleeuws is dat.
Oud 17-06-2008, 10:42
Martiño
Martiño is offline
Aangezien melk osteoporose kan bevorderen bij oudere mensen, lijkt het me voor volwassenen inderdaad niet nodig, aangezien het de afname van botweefsel die op een gegeven moment zal optreden alleen maar zal bespoedigen. De toegevoegde waarde van melk wordt sowieso al enige tijd in twijfel getrokken door bepaalde groepen (ik zeg niet dat ze per definitie gelijk hebben, maar toch).
Oud 17-06-2008, 12:52
Biertank 52
Biertank 52 is offline
OT:

Op Spaflesjes: 'alleen te gebruiken voor Spawater!' Nee, als ik er kraanwater in flikker, verschrompelt dat flesje tot een zielig hoopje omdat het merkt dat er geen Spa in zit? Omg noes.

Ook zo dom, voor dat Spa & Fruit, of wat is het, die 'calorieenreclame'. Vrouw ligt op een ligbed, strekt zich uit om zo'n fles te pakken: -1 kcal. Omhoog komen: -5 kcal. Als het zo makkelijk zou gaan, zou ik 2000x mijn arm uitstrekken op een dag. Nu hebben ze eronder gezet dat het een onnatuurlijke weergave van de werkelijkheid is.
Oud 17-06-2008, 13:45
Verwijderd
Citaat:
OT:

Op Spaflesjes: 'alleen te gebruiken voor Spawater!' Nee, als ik er kraanwater in flikker, verschrompelt dat flesje tot een zielig hoopje omdat het merkt dat er geen Spa in zit? Omg noes.
Daarmee willen ze enerzijds voorkomen dat flessen niet meer te recyclen zijn omdat er vreemde geuren inzitten die er niet meer uitgaan, anderzijds is het behoorlijk gevaarlijk om er dingen als benzine in te doen (lekker makkelijk, achter in de auto) en moet dat er dus opstaan.
Oud 17-06-2008, 14:23
Missy
Missy is offline
Er is een WSZ topic voor. Dat weten jullie best, gebruik het dan ook en ga niet iedere keer offtopic.
Oud 19-06-2008, 16:50
Verwijderd
.. de 7 tekenen van het ouder worden bestrijden...

Ja ze bestrijden blijkbaar niet dat de oude taarten in de domme praatjes trappen
Maar sowieso, ze noemen ze nooit
Oud 19-06-2008, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Er is een WSZ topic voor. Dat weten jullie best, gebruik het dan ook en ga niet iedere keer offtopic.
Offtopic: Er is niks offtopics aan het ontkrachten van een waardelozepromotiepost, want het heeft betrekking op een waardeloze promotie.

OT:

Lenen.nl

Argh, lenen doe je als je tijdelijk even geld nodig hebt om rond te komen of een belangrijke uitgave te doen. Niet om lekker auto's van te kopen of je huis te vernieuwen!
En dan nog zo'n gezinnetje dat doet alsof het een echt gezin is en écht naar het strand gaat voor een dagje? Iederéén prikt er toch doorheen dat het maar een toneelstukje is? Het overtuigt voor geen meter!
Oud 19-06-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Er is niks offtopics aan het ontkrachten van een waardelozepromotiepost, want het heeft betrekking op een waardeloze promotie.
Offtopic: De posts waar het om gaat zijn verwijderd Reacties op waardeloze promoties mogen natuurlijk best

OT: Ik word echt gék van die 'ped-egg' Zo'n ding waarmee je eelt van je voeten kan schuren. Ze laten even van die overdreven schilferige voeten zien, bah
Oud 19-06-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: De posts waar het om gaat zijn verwijderd Reacties op waardeloze promoties mogen natuurlijk best
Offtopic: Ok, dan heb ik niets gezegd
Oud 19-06-2008, 17:34
Verwijderd
Citaat:

OT: Ik word echt gék van die 'ped-egg' Zo'n ding waarmee je eelt van je voeten kan schuren. Ze laten even van die overdreven schilferige voeten zien, bah
Die vieze voeten ja.
Oud 19-06-2008, 18:25
Verwijderd
Een tijdje terug had je er ook zo een van een vrouw die op de roltrap staat en dat je dan kunt zien dat er allemaal barsten in haar hielen zitten. Heel overdreven ranzig.
Of bedoelen jullie die?
Oud 19-06-2008, 21:43
Verwijderd
Een vrouw kijkt verveeld naar een filmpje "Farting Hands part III":

"Leuk hè, internet...maar hier wil je natuurlijk niet teveel voor betalen. Tele2 blabla..."

Eh, what? Dan kijk je dat filmpje toch gewoon niét? Nu doen ze alsof internet geestdodend en een marteling is, maar dan kan je beter helemaal niks betalen. Dus dat maakt Tele2 dan ook overbodig. Waardeloos dus.
Oud 20-06-2008, 00:04
Verwijderd
Wat is die reclame voor recycling echt een verschrikking.
Oud 20-06-2008, 12:38
Verwijderd
nee, die vind ik echt geniaal
Oud 20-06-2008, 17:17
Verwijderd
Die is zo leuk.
Oud 20-06-2008, 17:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hebt ook weer van die reclames met magere kutwijven die lopen te klagen dat ze geen bikini aankunnen. Terwijl ze al hartstikke dun zijn. "Oh niet echt in vorm he!" Waar klaag je nou over, gek mens. Alsof je geen bikini aanmag als je geen BMI van hooguit 15 hebt.
Oud 20-06-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ook weer van die reclames met magere kutwijven die lopen te klagen dat ze geen bikini aankunnen. Terwijl ze al hartstikke dun zijn. "Oh niet echt in vorm he!" Waar klaag je nou over, gek mens. Alsof je geen bikini aanmag als je geen BMI van hooguit 15 hebt.
Zit wel wat in, ik hoef geen anorexiapatient in bikini te zien.
Oud 22-06-2008, 12:50
Verwijderd
Zonet nog: "Áááálle Welpies helpeeen..."

Eh, nou, ik zie het.
Oud 22-06-2008, 14:46
Martiño
Martiño is offline
Het zou wel een goede grap zijn als Albert Heijn en consorten nog duizenden oranje-artikelen nu ergens in een magazijn hebben liggen en aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen raken.
Oud 22-06-2008, 15:04
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Het zou wel een goede grap zijn als Albert Heijn en consorten nog duizenden oranje-artikelen nu ergens in een magazijn hebben liggen en aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen raken.
Helaas stond vrijdag in de krant dat de welpies bij AH op waren... timing
Oud 22-06-2008, 15:35
Verwijderd
In één of andere Jamba(?) reclame: "Sorry, jongens, maar liefde gaat niet altíjd over rozen. Hihi."

Irritant.
Oud 22-06-2008, 16:08
Verwijderd
'Word geen Dinges. Blijf smsen.'
Oud 22-06-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Rare reclame, want ook al weet niemand zijn naam, hij heeft nog wel seks met een lekker wijf, dus zo'n ramp is het blijkbaar niet.
Oud 22-06-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
die vind ik echt leuk

wijvenreclames zijn ook altijd om te kotsen:

gebruik nu veet, want dan heb je gladde benen en hoef je geen netpanty te dragen. ja, want met een netpanty aan zie je natuurlijk al die haren niet. en dat schijnt ook helemaal niet door ee gewone panty heen. en als het warm genoeg is voor een kort jurkje, dan doe je natuurlijk wel nog gewoon een panty aan. tuurlijk.

of die met maandverbandbloemen. wtf?
Oud 22-06-2008, 23:39
Martiño
Martiño is offline
Die Ped-egg reclame.

"Ik sta veel op een dag, en daarom zien mijn voeten er zo lelijk uit!"

Ja, ieuw. Was ze dan een keer, dan zijn ze tenminste niet zwart.

Bah.
Oud 23-06-2008, 08:45
Verwijderd
Haha, een banner ergens. "Learn Chinese in 10 days." Ja hoor jongens, wat staat er nog meer op het programma dat je voor $8.99 kan aanschaffen? "Build a perpetuum mobile in 30 minutes"?
Oud 23-06-2008, 10:03
Verwijderd
You are the 573981398576476598654209 person to see this luck banner! ofzoiets
Lolwhut
Oud 25-06-2008, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ja alsof je 'dinges' gaat zeggen, als je seks met iemand hebt en je weet z'n naam niet. Dan zeg je toch niets?
Oud 25-06-2008, 13:10
Verwijderd
Wie roept er uberhaupt namen tijdens de seks of het nou de goeie is of niet.
Oud 25-06-2008, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Overigens heb ik door al dat gewandel door die busstakingen wel een ped-egg nodig.
Oud 25-06-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Wie roept er uberhaupt namen tijdens de seks of het nou de goeie is of niet.
Heel veel mensen, hoor. Maar eigenlijk moet je dat niet doen, want zodra je in extatische vergetelheid per ongeluk een verkeerde naam roept zijn de rapen flink gaar aangebrand.
Oud 25-06-2008, 17:38
Verwijderd
"have a happy period"

omFFFFFg
Oud 25-06-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
"have a happy period"

omFFFFFg
Ik heb die reclame niet gezien want ik heb geen tv-aansluiting, maar die slogan deed me hier aan denken.

Het is alleen bepaald niet het beste of het grappigste stuk uit de serie, want dat wijf acteert als een natte krant.
Oud 25-06-2008, 18:01
Verwijderd
red dwarf <3333

ja, die reclame is echt vreselijk. echt. vreselijk.
Oud 25-06-2008, 18:14
Verwijderd
Op een van de advertentiekaartjes in de AH stond:

"Diverse therapiën, met resultaat", gevolgd door een telefoonnummer.

Juist.
Oud 25-06-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
"have a happy period"

omFFFFFg
DIE JA

ik was hem alweer vergeten
Oud 25-06-2008, 18:24
Verwijderd
arghhh en die van clearasil:

eerst zegt ie dat ie een puist heeft, wat helemaal geen puist is, maar overduidelijk gewoon schminck. dan smeert ie dat spul op zijn gezicht, maar het gebied waar de "puist" zit wordt niet bereikt. dan zegt ie, onder het schuimende genot van smut "volgens mij werkt het al" en daarna pleurt ie van zijn skateboard af op een meisje en pakt dr op dr bek.

jaaaaaaaaaaaaaaaa
Oud 25-06-2008, 18:37
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Even hierover zeuren; ik vind het ook geen lekkere pizza, maar 't verschilt wel echt per oven hoe hij wordt. (Nooit zoals bij 'de Italiaan' natuurlijk, maar ik kreeg hem in m'n combi-oven nooit lekker, en nu in een heteluchtoven wordt 't echt iets dat op een pizza lijkt )
Het maakt altijd uit in wat voor oven je iets gooit
Als ik op m'n werk moet eten en ik eet pizza dan gooi ik hem bij de bakker in de oven en dan zijn ze echt wel lekker
Thuis vind ik ze ook wel te eten, maar die oven maakt alles lekkerder lijkt het wel
Oud 25-06-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
"have a happy period"

omFFFFFg
die zag ik gisteren ook ja! (en ik dacht dat ik het verkeerd verstond) maar happy period....never in my life gewoon
Oud 25-06-2008, 20:47
Verwijderd
Die Axe anti-transparant:

"I couldn't stand being around him! Now he found the answer, and now I REALLY like him."

Eh ja, ok. Als je zo loopt te zeuren over een beetje zweetlucht ben je ook wel een beetje een oppervlakkige doos.
Oud 25-06-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Die Axe anti-transparant:

"I couldn't stand being around him! Now he found the answer, and now I REALLY like him."

Eh ja, ok. Als je zo loopt te zeuren over een beetje zweetlucht ben je ook wel een beetje een oppervlakkige doos.
't Was dan ook niet een beetje zweetlucht
Maar die reclame komt me ook wel m'n neus uit ja

Mijn nieuwste ergernis is die van de 'bibaboerderij' met een gratis 'zizazing-cd!', irritante kinderstem *gruwel*

En die reclame met 'you better stop...' van Mercedes-Benz, bah, kies dan iemand die mooi zingt
Oud 25-06-2008, 23:00
Verwijderd
85% meer glans!

hoe meet je dat verdomme
Oud 25-06-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
't Was dan ook niet een beetje zweetlucht
Maar die reclame komt me ook wel m'n neus uit ja
Ja maar, als je je zo ergert aan iemand, ga dan niet met diegene om. Of ga wel met diegene om, maar loop dan niet zo te zeuren.
Oud 25-06-2008, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
85% meer glans!

hoe meet je dat verdomme
Met een shineometer. Like, duh!
Oud 25-06-2008, 23:16
Verwijderd
Het nieuwe rijden-reclame.

Tieden um te rieden....stomme boerentekst
Oud 25-06-2008, 23:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'stuur ons 3 euro per maand en je krijgt gratis snowie, het symbool van onze organisatie'

wie gelooft er nog dat als je geld betaalt iets gratis is?

secondly, waarom persé 3 euro? (of elk ander random bedrag dat goede doelen noemen). Als ik 20 cent over wil maken helpt dat toch ook, lijkt me? Gewhine...
Oud 25-06-2008, 23:50
Verwijderd
Ik vind het eerder lame dat ze allemaal geld hebben verspild aan het ontwerpen, maken en adverteren van dat gedrocht van 'n Snowie, terwijl niemand dat ding wil en ze van dat geld ook een paar beesten hadden kunnen redden ofzo.
Oud 25-06-2008, 23:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het eerder lame dat ze allemaal geld hebben verspild aan het ontwerpen, maken en adverteren van dat gedrocht van 'n Snowie, terwijl niemand dat ding wil en ze van dat geld ook een paar beesten hadden kunnen redden ofzo.
+ dat, uiteraard.

Regels voor berichten