Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Lenen.nl Argh, lenen doe je als je tijdelijk even geld nodig hebt om rond te komen of een belangrijke uitgave te doen. Niet om lekker auto's van te kopen of je huis te vernieuwen! En dan nog zo'n gezinnetje dat doet alsof het een echt gezin is en écht naar het strand gaat voor een dagje? Iederéén prikt er toch doorheen dat het maar een toneelstukje is? Het overtuigt voor geen meter! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik word echt gék van die 'ped-egg' ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vrouw kijkt verveeld naar een filmpje "Farting Hands part III":
"Leuk hè, internet...maar hier wil je natuurlijk niet teveel voor betalen. Tele2 blabla..." Eh, what? Dan kijk je dat filmpje toch gewoon niét? Nu doen ze alsof internet geestdodend en een marteling is, maar dan kan je beter helemaal niks betalen. Dus dat maakt Tele2 dan ook overbodig. Waardeloos dus. |
![]() |
|
Je hebt ook weer van die reclames met magere kutwijven die lopen te klagen dat ze geen bikini aankunnen. Terwijl ze al hartstikke dun zijn. "Oh niet echt in vorm he!"
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wijvenreclames zijn ook altijd om te kotsen: gebruik nu veet, want dan heb je gladde benen en hoef je geen netpanty te dragen. ja, want met een netpanty aan zie je natuurlijk al die haren niet. en dat schijnt ook helemaal niet door ee gewone panty heen. en als het warm genoeg is voor een kort jurkje, dan doe je natuurlijk wel nog gewoon een panty aan. tuurlijk. of die met maandverbandbloemen. wtf? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is alleen bepaald niet het beste of het grappigste stuk uit de serie, want dat wijf acteert als een natte krant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
arghhh en die van clearasil:
eerst zegt ie dat ie een puist heeft, wat helemaal geen puist is, maar overduidelijk gewoon schminck. dan smeert ie dat spul op zijn gezicht, maar het gebied waar de "puist" zit wordt niet bereikt. dan zegt ie, onder het schuimende genot van smut "volgens mij werkt het al" ![]() jaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik op m'n werk moet eten en ik eet pizza dan gooi ik hem bij de bakker in de oven en dan zijn ze echt wel lekker ![]() Thuis vind ik ze ook wel te eten, maar die oven maakt alles lekkerder lijkt het wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die reclame komt me ook wel m'n neus uit ja ![]() Mijn nieuwste ergernis is die van de 'bibaboerderij' met een gratis 'zizazing-cd!', irritante kinderstem *gruwel* En die reclame met 'you better stop...' van Mercedes-Benz, bah, kies dan iemand die mooi zingt ![]() |
![]() |
|
'stuur ons 3 euro per maand en je krijgt gratis snowie, het symbool van onze organisatie'
wie gelooft er nog dat als je geld betaalt iets gratis is? secondly, waarom persé 3 euro? (of elk ander random bedrag dat goede doelen noemen). Als ik 20 cent over wil maken helpt dat toch ook, lijkt me? Gewhine...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 13:37 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 15:30 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 15:43 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 15-10-2007 23:18 |