Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Bij mij helpt het om gewoon alles op een to-do-lijstje te zetten, hoe klein het ook is. En steeds als je iets hebt gedaan, daar een streep door zetten. Doordat er op die manier steeds meer dingen afvallen, geeft dat opluchting en dat neemt de stress een beetje weg bij mij.
Citaat:
En (tenminste dat is bij mij altijd wel zo) het is altijd minder veel dan je denkt, als je het eenmaal onder elkaar gezet hebt. En dat geeft me ook meer rust en motivatie om daadwerkelijk aan die berg te beginnen.

Ik heb nu een to-do-lijstje op m'n desktop staan, handig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2008, 17:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Volgens mij heb je wel even rust verdiend inderdaad!

@dolce: gefeliciteerd!
Wat voor foto's moet je mee naar Apeldoorn?
oh, gewoon foto's van vrienden, studentenvereniging, school etc..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb net het oefententamen vluchtig gemaakt. In een klein uurtje, ipv de 3 uur waar het voor staat. Ik merk dat ik de stof wel aardig ken, ik weet in ieder geval op bijna elke vraag in de goede richting te antwoorden. Alleen ben ik niet volledig genoeg. Ik hoop dat dat komt omdat ik het zo snel heb gemaakt en als ik morgen rustig nadenk wel zo volledig mogelijk ga antwoorden. Ik moet gewoon hele verhalen opschrijven blijft. *knoopt dat in haar oren* Rustig nadenken, rustig moet ik zijn, niet stressen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 19:34
marrel
marrel is offline
Nog 1 keer naar deze stageplek! Mijn eerste stage in m'n leven, klaar af en en naja klaar. NOg een paar uurtjes. Paar handjes schudden, maar een briefje achterlaten voor m'n stagebegleidsters want die zijn zonder mededeling niet gekomen vandaag en de ander rond de middag gewoon naar huis gegaan. Lekker is dat.
Nog 2 keer naar school, 2 keer dat pokke stuk reizen voor iets wat makkelijk in 1 keer had gekunnen, ware het niet dat niet iedereen zo creatief en welwillend is.
Nog een paar dingen regelen voor volgend schooljaar.

En ja, dan is het vakantie! Wel een beetje werken, maar geen 6 of soms 7 dagen in de week <33333

En nu, spullen inpakken en voor de laatste nacht slapen op m'n kamertje. Morgen weer naar huis...

Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 19:39
Heksjuh
Heksjuh is offline
Succes morgen Duivelaartje
Heb je daarna vakantie?
Oud 26-06-2008, 20:40
indigo
indigo is offline
Pff, IcedEarth, wat een verhaal. En die man lééft nog? Lijkt een beetje onvoorstelbaar... Sterkte iig.

OT: hihi mijn praktijktoets ging gister best wel goed, ik heb van 2 onderdelen (van de 5) al een cijfer: een 9 voor pathologie en een 8 voor celbiologie. En daar was ik het allerzenuwachtigst voor. Wel cool om al die jongens die normaal een grote bek hebben nu ook erg zenuwachtig te zien: ja, moeten ze ineens voor een échte dokter lichamelijk onderzoek gaan voordoen . Ze waren echt vet bleek en ineens helemaal niet meer zo spraakzaam. Naja, die andere 3 onderdelen zijn ook wel goed gegaan iig .
Nu heb ik 'vrij' tot mijn laatste tentamen volgende week. Daar moet ik nog wel mee bezig, maar ik heb mezelf beloofd daar maandag aan te beginnen. Morgen heel veel cadeautjes kopen: vrijdag met oud-bestuur eten, daarna feestje van S., zaterdag feestje van G. en A., zondag vieren mijn ouders en zusje hun verjaardagen en dinsdag Z. nog. Even kijken of ik uitkom met het geld . Ik heb echt zoooooooveel zin in de vakantie, ik hoop dat het lekker weer wordt.
Nu moet ik werken, maar ik wil dat programma over de babyfluisteraar zien en mijn papa kijkt voetbal.
aanmoedigingen voor iedereen die het nodig heeft!
Oud 26-06-2008, 21:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Succes morgen Duivelaartje
Heb je daarna vakantie?
Jaa! Wanneer heb jij vakantie?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Pittig. 5 daags als in wel thuis slapen, of opgenomen?
Ik heb zelf m'n studie een jaar stilgelegd voor een behandeling, maar ik was op dat moment zo wanhopig dat ik het niet zo erg vond. Maar als ik nu weer voor die keuze gesteld zou worden zou ik het niet weten. (Omdat het nu wat beter gaat dan destijds. Ben blij dat ik het toen wel gedaan heb.)
Thuis slapen. M'n ouders vinden het veel, 5 dagen "dan ben je wel echt psychiatrisch", "dan is het wel heel erg". Ze snappen niet waarom dit geadviseerd is, ze vinden het niet nodig. Ze kunnen het ook niet snappen, want ik kan het ze niet uitleggen. Het is zo ingewikkeld.
M'n studie gaat heel goed, ik hoef nog één jaar, daarom wil ik het niet stopzetten, maar ik snap ook wel dat zij zeggen dat ik me niet meer achter m'n studie mag verstoppen (door het te combineren met therapie). Ik weet het niet meer. En ik wil m'n ouders niet teleurstellen en dat doe ik nu wel denk ik. Ik stop het nu maar weer even weg.

Morgen rijexamen, ik denk niet dat ik het haal, maar ik hoop het wel. Ach ik zie het morgen wel... Nu slapen want ik ben doodmoe...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 21:56
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Een gebroken hart kan er ook nog wel bij. Hij is verliefd op mijn beste vriendin.

Morgen uitslag van het laatste tentamen... oh, laat er een engeltje op me schouders hebben gezeten, laat het een 5,5 zijn...Please...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 22:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
Je haalt het tentamen wel dolce.

En liefde zuigt.
(sorry dat het antwoord zo kortaf is, ik ben een beetje gebroken, vanwege intense moeheid)
Oud 26-06-2008, 22:32
Yana
Yana is offline
Ik zou nog een half uur rode cijfertjes hebben gehad - als ik mn datum zou invullen.

Toch maar een rare dag zo, met een crematie en een studierijke dag. Maar het was een goede dag. Ik weet nog toen ik 19 werd. Ik weet nog toen ik 20 werd. Vandaag was beter. Ik heb me goed gevoeld, het merendeel van de dag. Maar waarom ben ik dan toch niet echt blij en sluimert er ergens iets?
Oud 27-06-2008, 07:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik zou nog een half uur rode cijfertjes hebben gehad - als ik mn datum zou invullen.
Alsnog van harte dan!

OT: Ik ga zo naar school, en ik ga niet weg voor ik die man gevonden heb en mijn examenaanvraag ingediend heb! Maar ja, nu regent het heel hard, dus ik wacht nog maar even, want volgens Buienradar.nl waait het vrij snel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 07:44
Verwijderd
Nog gefeliciteerd Yana!

Ik weet eigenlijk niet of ik nu naar school moet. Ik moest alleen nog maar naar school om aan te melden voor opleidingen, mocht ik niet aangenomen worden bij deze. Maar nu hebben ze theorie, dus dat is dan toch niet nuttig? Ik ben sowieso 18. Maarja, als ik toch moet komen, dan bellen ze me wel. En hopelijk wordt die brief bezorgd ondertussen!(A)<3
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 08:02
Redhair
Redhair is offline
Mala en Leonoor, ik ben toch bezig met een ritme krijgen. Daarom melde ik me toch aan bij het asiel. Alleen dat lukt niet in een keer. Ik snap ook dat ik geen pep meer moet gebruiken omdat het anders toch geen zin heeft, daar ben ik toch ook mee aan het werk, ik probeer toch clean te blijven, wat me gelukkig vrij goed af gaat.

Zometeen een sollicitatiegesprek voor postbode, maar heb ondertussen ook nog een andere sollicitatie lopen. Wat nou als ze me als postbode aannemen en daarna ook in de boekenwinkel? Ik wil dan in de boekwinkel, leuker werk en meer uren, maar straks heb ik dan een contract voor postbode.
Oud 27-06-2008, 09:01
IcedEarth
IcedEarth is offline
dan zeg je jaaaa later tegen de tnt redhair
Oud 27-06-2008, 10:20
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mala en Leonoor, ik ben toch bezig met een ritme krijgen. Daarom melde ik me toch aan bij het asiel. Alleen dat lukt niet in een keer. Ik snap ook dat ik geen pep meer moet gebruiken omdat het anders toch geen zin heeft, daar ben ik toch ook mee aan het werk, ik probeer toch clean te blijven, wat me gelukkig vrij goed af gaat.

Zometeen een sollicitatiegesprek voor postbode, maar heb ondertussen ook nog een andere sollicitatie lopen. Wat nou als ze me als postbode aannemen en daarna ook in de boekenwinkel? Ik wil dan in de boekwinkel, leuker werk en meer uren, maar straks heb ik dan een contract voor postbode.
Altijd ja zeggen, je kunt er alsnog makkelijk vanaf.
Oud 27-06-2008, 10:45
Verwijderd
Gezakt.
Het was een vreselijke vrouw, heel kil, koud en zeurderig. Op elk slakje legde ze tien ton zout. Ze heeft niet verteld wat goed ging, alleen maar wat slecht ging. Natuurlijk deed ik dingen onhandig, dingen die ik normaal niet onhandig doe, maar ik heb het toch goed opgelost? Blijkbaar doet dat er niet toe... En ik keek te weinig, tja, dat weet ik niet meer zo goed, maar m'n instructeur zei het ook, dus dat geloof ik. Sommige dingen was ik echt niet met haar eens, die herkende ik helemaal niet. Ach m'n instructeur zei ook al dat het geen aardige vrouw was (ze zei helemaal níks tegen hem, terwijl hij ook mee ging), dus daar heb ik pech mee gehad. En ik was zenuwachtig, dat maakte het moeilijk. Volgende keer ben ik hoop ik minder zenuwachtig, want een heleboel dingen gingen heel goed. Het voelde opzich ook goed. Dus gewoon nog meer kijken volgende keer.
Ik krijg nu wel allemaal lieve smsjes en ben al de hele tijd aan het huilen. Het was ook eigenlijk een te zware week hiervoor. Dus, ik ga nog even verder uithuilen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 10:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
OT: Ik ga zo naar school, en ik ga niet weg voor ik die man gevonden heb en mijn examenaanvraag ingediend heb!
Mjah, niet dus... Na ruim 2 uur zoeken en wachten vond ik het wel genoeg. Ik heb hem gemaild of hij me wil laten weten op welke tijd ik hem in zijn kantoortje kan vinden. Kom op zeg, wat is dit nou voor een procedure.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 10:51
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: *knuff* meisje, huil even lekker uit en sta daarna weer op, je bent de moeite waard en je kunt het

OT: Mijn god, wat was gisteren geweldig maar toch ook zo verdrietig. Het was leuk om alle examenwerken op te hangen, om de voorbereidingen te zien voor de uitreiking, om nog even met een paar mensen te chillen. Alle mensen die kwamen (het was bomvol, veel mensen moesten staan) en die begonnen te klappen toen wij de zaal in gingen. De rector opende, ik kreeg werd zelfs genoemd bij speciale leerlingen en kreeg een certificaat van leerlingenraad-deelname, toen een heleboel toespraakjes per leerling. Een fotopresentatie (die echt supervet in elkaar was gezet, even kijken of ik die kan krijgen) en toen weer een aantal praatjes. L. op de piano en K. en T. "Michel" van Anouk zingen, HET nummer van onze generatie lijkt het wel. Prachtig, kippevel en tranen. En toen moesten L., T. en ik naar voren komen, een van onze lievelingsdocenten sprak over ons, daar was ik zo blij mee! Ze beschreef me echt precies zoals ik ben, dat ik in mijn CPE 'mijn avatar' had omgegoten in iets diep persoonlijks, een ying en yang van hoe ik ben: soms vrolijk lachend en gezellig, andere keren chagerijnig en vol verdriet. Ze zei dat ik absoluut geen makkelijke tijd heb gehad en het toch allemaal voor elkaar heb gekregen, wat ik wilde. Zo lief, want alle leerlingen werden helemaal de hemel in geprezen met allemaal geweldige dingen en zij zei gewoon hoe ik ben, niet altijd geweldig lief maar wel heel erg de moeite waard. Tranen stonden in mijn ogen toen ik mijn diploma ondertekende. Een eerbetoon aan de leraren, nog meer toespraakjes en uiteindelijk D. die met tranen in haar ogen iedereen bedankte, jezus dat raakte me echt zo erg.. S. die sloot af en hield M. en T. in herinnering, die hadden er eigenlijk bij moeten zijn..
De borrel erna was super, iedereen spreken, veel lieve woorden, zoenen, knuffelen, zoveel lieve mensen. Dat er zoveel mensen zijn die met me meeleven, die om me geven, voor wie ik wat uitmaak.. dat wist ik echt niet. M. was er ook, dat vond ik ook zo geweldig, nog een boek van haar gekregen en heel veel bloemen, niet normaal. Het was zo fijn om iedereen te zien en te horen dat HJ en L. nog om me hebben gevochten, ze wilden allebei over me spreken, HJ vertelde nog even wat hij had willen zeggen, ook zoo ontroerend. Wat een lieve mensen allemaal. En toen de examenwerken ophalen, meenemen en weggaan. Het was prachtig, daarna nog uiteten geweest met ouders, broertje en tante en dat was ook lekker en gezellig. Maar hoe later het werd, werd ik ook steeds emotioneler.. Toen ik thuis de bloemen in de vazen aan het zetten was, stond m'n vader ineens achter me en vertelde me huilend hoe ontzettend trots hij op me was, dat was echt het allermooiste cadeau van de hele dag..

En nu is het over. Het was prachtig en mooi, maar nu is het over. Die grote groep mensen, klasgenoten en leraren zie ik nu nooit meer zo bij elkaar. Volgend jaar weliswaar reunie vanwege het jubileum van school, maar toch, lang niet iedereen zal daar zijn. Nu is het echt voorbij en dat doet zoveel pijn. Al die mensen waar je een band mee opbouwt, die ineens weg zijn. De echte vrienden en vriendinnen zal ik wel blijven spreken maar alle klasgenoten die je eigenlijk heel aardig vond maar toch nooit meer zult zien, dat is jammer. De docenten die gewoon doorgaan nu, een band opbouwen met de nieuwe generatie, ons weer vergeten en volgend jaar weer een uitreiking hebben, dat doet zoveel pijn. Ik zou willen dat zij ook stopten met lesgeven.. Aan de andere kant is het fijn dat het verdrietig is: dat betekent dat ik het toch wel heel erg leuk heb gehad op school. Ik heb het er beter naar mijn zin gehad dan ik soms door had, daarom is het moeilijk om afscheid te nemen, ik heb me er aan gehecht. Nu beetje in het jaarboek zitten bladeren, vanavond groot examenfeest (hoop vurig dat er veel mensen komen) en that's it. Het doet pijn
Oud 27-06-2008, 11:06
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: kun je hem niet bellen? Wel heel vervelend ja, zeker nu je het echt voor maandag geregeld moet hebben en het om iets belangrijks als afstuderen gaat. Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag. Volgens mij zou ik daar net zolang blijven totdat ik hem gevonden had. Ben je nu echt helemaal klaar trouwens? Ook met stages enzo?

OT: m'n broertje is ook bijna afgestudeerd. Eind augustus, hij heeft al een datum. Hij heeft z'n research-master in 1,5 jaar ipv. 2 jaar gedaan. Ik doe mijn normale 1-jarige master waarschijnlijk in 2,5 jaar Hij is een jaar later begonnen dan ik met studeren en een half jaar eerder klaar. Als hij in december terug komt van een wereldreis heeft hij in januari meteen een baan, auto van de zaak en sinds kort ook een appartement. Kom ik aan. Whatever.

Ik denk dat ik vandaag en het weekend maar gewoon niks doe. Ik krijg maandag ook pas het commentaar op m'n ingeleverde stuk. Dan ga ik er dan weer hard tegenaan. Nu gewoon even leuke dingen doen, geen stress. Die krijg ik toch nog wel genoeg. Denk dat ik vanmiddag maar gewoon naar m'n vriend ga. Dan zit ik wel de hele middag in de trein, maar ik heb toch niet veel te doen hier verder. En ik word altijd wel vrolijk van treinen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 12:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: kun je hem niet bellen? Wel heel vervelend ja, zeker nu je het echt voor maandag geregeld moet hebben en het om iets belangrijks als afstuderen gaat. Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag. Volgens mij zou ik daar net zolang blijven totdat ik hem gevonden had. Ben je nu echt helemaal klaar trouwens? Ook met stages enzo?
Maandag is de deadline, dus ik hoop dat hij dan gewoon kantoorwerk ingepland heeft. Maar ik ging er van uit dat je je aanvraag ook eerder dan de absolute deadline in kunt dienen, dus daarom ging ik vanaf gisteren (toen ik alles rond had) naar hem op zoek. Hij is echter in een afgesloten deel van het gebouw assessmentgesprekken aan het afnemen bij studenten, dus niet te bereiken voor mij. En het personeelslid wat een kamer met die man deelt, is er niet vandaag, dus ik kan ook geen boodschap achterlaten op zijn bureau, want de kamer is op slot.
Ik wilde inderdaad blijven tot het rond was, maar dat heeft geen nut als hij steeds gesprekken van een half uur heeft, die duren tot 4 a 5 uur vanmiddag. Ik ga tegen die tijd dus maar weer terug.
Ik ben verder helemaal klaar met de Pabo, ja.

Citaat:
OT: m'n broertje is ook bijna afgestudeerd. Eind augustus, hij heeft al een datum. Hij heeft z'n research-master in 1,5 jaar ipv. 2 jaar gedaan. Ik doe mijn normale 1-jarige master waarschijnlijk in 2,5 jaar Hij is een jaar later begonnen dan ik met studeren en een half jaar eerder klaar. Als hij in december terug komt van een wereldreis heeft hij in januari meteen een baan, auto van de zaak en sinds kort ook een appartement. Kom ik aan. Whatever.
Maar jij doet iets heel anders, en jij bent niet je broertje... Probeer je niet met hem te vergelijken, dat is niet nodig. En bovendien is in bepaalde vakgebieden veel makkelijker werk te vinden dan in andere...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 12:19
Neko*
Neko* is offline
Drie keer heb ik hier al wat getypt, en het ook weer weggehaald. Het is niet wat ik zeggen wil, het is niet wat ik voel. Dan maar niet, het komt vast goed.
Oud 27-06-2008, 13:06
Missy1234567890
@ Hawahaai: nee, dan zou ik ook niet wachten, als hij toch tussendoor niet op z'n kantoor komt. Ik wist niet waarom hij zo slecht bereikbaar was. Hopelijk is hij er aan het eind van de middag nog wel even dan.

En ik probeer mezelf ook niet met mijn broertje te vergelijken, maar soms is dat moeilijk, omdat hij zo succesvol is/lijkt en ik echt zo mega lang over m'n studie doe en ook nog eens totaal geen idee heb wat ik erna wil gaan doen. Maar we zijn alletwee gewoon compleet anders. Hij is hoogbegaafd, enorm assertief, (hyper)actief enzo en hij heeft er ook keihard voor gewerkt om nu af te kunnen studeren en hij heeft ook veel gedoe gehad om dat appartement te mogen huren. Dus het komt hem ook niet allemaal aanwaaien (gelukkig) Ik gun het hem ook wel. Ik weet ook wel dat m'n ouders en hij ook hartstikke trots zijn als ik straks m'n diploma krijg, omdat zij ook wel weten dat studeren mij gewoon veel zwaarder afgaat.

OT: Ik ga m'n tas maar eens inpakken, want ik moet de bus van over een uur hebben. Dan ben ik rond 7 uur bij m'n vriend.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:22
Azaelia
Azaelia is offline
Chagerijnige mensen maken me echt verdrietig.
Mijn rij-instructeur is een foeterend chagerijnig mannetje, die vragen slecht beantwoord.
Maar ik had vragen over mijn aangepaste examen, dus ik bel het cbr op voor duidelijkheid, vertellen die dat ik voor 1 ding mijn rijschool moet bellen en die contact met hen moet laten leggen. Dus ik bel hem op om dat te vertellen wat ik gevraagd had. Begint hij echt heel boos te doen tegen mij dat ik achter zijn rug om dingen doe, dat hij al zoveel voor me gedaan heeft en dat dit dan mijn dank is, dat hij geïrriteerd is door mij etc etc.

En het kledingmagazijn van mijn nieuwe werkgever was ook bozig aan het doen. Ik kreeg 3 dagen terug een brief over een inwerkdag, en dat ik voor bedrijfskleding een afspraak moest maken. Dus nu bel ik en dan wordt er doodleuk gezegd dat ik beter een week of 3 terug had kunnen bellen als ik een afspraak wil op de inwerkavond-dag. Ik heb hier geen kristallen bol staan hoor!!!
Oud 27-06-2008, 13:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lekker toch .
Ja, tis lekker maar ik moet niet vergeten dat ik ook nog een verslag moet schrijven en dat moet verdedigen en moet afstuderen

Citaat:
@ Daantje: wat voor stage doe je?
Ik loop stage als research analist op het lab longziekten van het Erasmus MC
Oud 27-06-2008, 14:02
Verwijderd
Gaat weer goed dit. Ik faal op alle vlakken. Relaties, studie, werk. Noem maar op. Ik denk weer meer aan zelfmoord dan ooit. Maar ik heb niet de neiging het echt uit te voeren. Maar ik voel me wel klote door dat alles.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
JA!!!! Een 6,6
Geen herkansingen voor mij...
En straks naar de skate parade
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
JA!!!! Een 6,6
Fijn joh! Goed gedaan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:06
Verwijderd
Ja hoor. Vals voorgelicht. We worden 2 juli al uitgezonden. Volgende week duss!!!!!!!

ontopic: ik heb eindelijk eens lang geslapen na die stomme nachtdienst. Dat was wel nodig. Vanavond de laatste!

edit: kom ik beneden, ligt er een brief dat mn zus in het AMC ligt met loslatend netvlies. En natuurlijk niemand te bereiken

Laatst gewijzigd op 27-06-2008 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:44
Nienna*
Nienna* is offline
Pfoeee drukdrukdruk, cadeautjes kopen, werken, feesten, werken, feesten (drie op één avond, hoe verzinnen ze het ), dierentuin en ja dat allemaal in die volgorde (komend weekend). Maarrr wel een mooi shirtje gescoord tussendoor en vandaag twee vrienden gezien en vanavond weer een paar, gisteren een heel goede vriendin uit verweg gesproken, dus het gaat allemaal goed!

Alleen rot dat ik me niet goed voel (nog steeds een beetje ziek). Maar ik moet niet zeuren, want het gaat eigenlijk gewoon supergoed . Ik ben chaotisch en druk, maar dat is ook wel eens gezellig .
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik wilde inderdaad blijven tot het rond was, maar dat heeft geen nut als hij steeds gesprekken van een half uur heeft, die duren tot 4 a 5 uur vanmiddag. Ik ga tegen die tijd dus maar weer terug.
En weer voor niks geweest... er hing nu een briefje wie de vervangende examenaanvraagpersoon is... en daar kon je vandaag terecht tot 15.00u en maandag vanaf 9.30u... En ik was er dus om 16.00u. Ik heb dus maar een klachtenmail naar mijn "mentor" gestuurd, ik vind dit zwaar belachelijk!
Als ik ooit (ik zou niet weten waarom, maar toch) in het HBO zou gaan werken, zouden dit de eerste dingen zijn die ik anders ga doen!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:58
Ruudje
Ruudje is offline
Damn, wat voel ik me klote. Woensdag en gisteren ook al een beetje, maar nu

Waar komt dat toch vandaan?
Heeft het te maken met de onzekerheid van mijn toekomst?

Vast wel...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 18:38
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Jaa! Wanneer heb jij vakantie?
Ook vanaf vandaag

Yana: nog gefeliciteerd!

Dolce:

Sonho: (})
Oud 27-06-2008, 19:01
Eend
Eend is offline
Ik ben uit de separeer!!!
Krijg nu 1 op 1 begeleiding.

Maar blugh...gister weer een zm poging
Oud 27-06-2008, 20:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn: klinkt goed zeg Volgens mij was het echt een mooie dag!

OT: M'n tentamen ging niet zo heel goed. Ik was super zenuwachtig, ook omdat ik dus wist dat op m'n mail, tijdens het tentamen, de uitslag van de honours-selectie stond. Als ik heel lang moest nadenken over een vraag dwaalde ik steeds af. Ik denk dat ik de toets wel heb gehaald (anders herkansing in augustus bluh ) maar heel goed ging 'ie niet.. Maarrrrr... Ik ben toegelaten tot honours-bmw. En 2 vriendinnen van mij gaan het ook doen. Oooh ik ben zo blij! Nu moet ik het nog gaan kunnen, maar whieej!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:

Toch maar een rare dag zo, met een crematie en een studierijke dag. Maar het was een goede dag. Ik weet nog toen ik 19 werd. Ik weet nog toen ik 20 werd. Vandaag was beter. Ik heb me goed gevoeld, het merendeel van de dag. Maar waarom ben ik dan toch niet echt blij en sluimert er ergens iets?
Alsnog gefeliciteerd!

Citaat:
Gezakt.
Het was een vreselijke vrouw, heel kil, koud en zeurderig. Op elk slakje legde ze tien ton zout. Ze heeft niet verteld wat goed ging, alleen maar wat slecht ging. Natuurlijk deed ik dingen onhandig, dingen die ik normaal niet onhandig doe, maar ik heb het toch goed opgelost? Blijkbaar doet dat er niet toe... En ik keek te weinig, tja, dat weet ik niet meer zo goed, maar m'n instructeur zei het ook, dus dat geloof ik. Sommige dingen was ik echt niet met haar eens, die herkende ik helemaal niet. Ach m'n instructeur zei ook al dat het geen aardige vrouw was (ze zei helemaal níks tegen hem, terwijl hij ook mee ging), dus daar heb ik pech mee gehad. En ik was zenuwachtig, dat maakte het moeilijk. Volgende keer ben ik hoop ik minder zenuwachtig, want een heleboel dingen gingen heel goed. Het voelde opzich ook goed. Dus gewoon nog meer kijken volgende keer.
Ik krijg nu wel allemaal lieve smsjes en ben al de hele tijd aan het huilen. Het was ook eigenlijk een te zware week hiervoor. Dus, ik ga nog even verder uithuilen.
*knuf*
Uithuilen is goed!
Ik hoop dat je doordat je het nu een keer gedaan hebt, volgende keer minder zenuwachtig bent. Heb je wel iets van 'werkpunten' meegekregen?

Citaat:
*diplomauitreiking*
Wat een mooie dag, zo te lezen!

Citaat:
JA!!!! Een 6,6
En straks naar de skate parade
Gefeliciteerd!

OT: weer zo'n suffe UB dag dus.
'k Heb alle stof nu een keer gezien, ben bezig met de werkcollege opgaven. Morgen ga ik een plan maken, omdat ik nu de angst heb dat ik wel bezig ben, maar dat straks een dag voor het tentamen blijkt dat ik de verkeerde dingen heb gedaan. Een plan dus wat ik nog wil en moet doen.
Vanavond samen me een vriend gegeten, was gezellig.
Het is te laat om nog naar m'n ouders te gaan, dus ik denk dat ik 't weekend maar weer hier blijf. Wel een beetje saai, maar 't scheelt wel reizen en het is nog 'maar' een week dat ik door moet bikkelen, daarna kan ik weer meer zelf bepalen wat ik wil!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 21:16
Verwijderd
ik heb nu officieel asperger :') jeetje, wat een verrassing :')
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 21:36
IcedEarth
IcedEarth is offline
hoiii hoiiii en daag daag, ik ga er vandoor morgen in de ochtend heel vroeg, als ik morgen wakker word ben ik pelgrim. Pelgrim. Een mooi woord.
Ik verwacht zo'n 5 a 6 weken weg te blijven. Alle ljh-mensen. Liefs, sterkte, knuffels!! Bedankt voor jullie lieve aandacht van toen ik van de week zo onrustig was. xxxxxx
Oud 27-06-2008, 21:40
Verwijderd
Veel plezier IcedEarth! Hopelijk geniet je er van. Ben heel benieuwd hoe het was, dat laat je wel weten als je terug bent hè?

OT:
Tsja. morgen weer een dag. Zondag opbouwen, nieuwe minimumlijst. Misschien morgen vast opstapje, anti-overeten. Mja, vandaag was prut. Ik kan t allemaal niet zo goed hebben. Blablablabla. Morgen puppy's kijken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 21:59
Verwijderd
Geniet ervan, IcedEarth! Ergens ben ik jaloers op je omdat je doet wat je wil doen, je droom achterna gaat. Knap. Heeeeel veel succes, hopelijk horen we over een week of 7 wat van je!

Hmmmm kutsfeer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 22:11
metallica
metallica is offline
Oke, het ging redelijk totdat ik hier aankwam... Volgende week maar pleiten voor een dosisje hoger. Want of het nu aanblijft of uitgaat met deze gast kan ik het wel gebruiken. Kut borderline, kutleven... Bleh, en ik denk later anderen te gaan helpen sure, en zelf om elke scheet suicidegedachten krijgen. Zekers, maar ik doe het toch niet, dus achja, daar hoeft niemand zich druk om te maken. Ik ga slapen en komende week weer om pammetjes vragen bij de huisarts, dat lijkt me een goed idee.
Oud 27-06-2008, 22:54
darkfairy
darkfairy is offline
@yana nog gefeliciteerd.
@sonho komop he.
@dolce gefeliciteerd met dat je het gehaald hebt.
@eend kom op he niet opgeven je kunt het wel *een dikke knuf*.
@metallica kom op he.
en verder heb ik voor het eerst niet alle pagina's terug gelezen daar heb ik nou dus echt geen zin in op dit moment dus dan maar op deze manier.
ot.
ik voel me nogal leeg.
dus ik weet niet zoveel te typen.
en ik voel me angstig nog steeds.
en de gedachte's aan hem gaat niet weg.
okal is het nou al meer dan een week geleden dat hij overleden is.
en ik kan het niet uitstaan dat mijn collega/ex zijn vriendin een stagaire naait door hand in hand te lopen met een andere collega van hem en mij.
en waarom denk ik nog de hele dag door aan hem als ik hem zie op de afdeling na wat hij allemaal heeft gedaan in onze relatie en daarna op het werk?.

Laatst gewijzigd op 27-06-2008 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 06:52
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren hét examenfeest van het jaar gehad. Het was echt heel erg gezellig en alle docenten die ik hoopte nog te kunnen spreken en te kunnen bedanken waren er. Weer mooi dus, en weer emotioneel. Het voelde wel echt goed. Maar nu ik wakker ben, me klaar moet maken voor m'n werk, voel ik me emotioneel gezien een wrak. Ik weet niet goed hoe dat nou ineens komt, maar wil alleen maar in bed liggen en huilen, dat gaat niet gebeuren helaas. Waarschijnlijk wel goed voor me om nu gewoon door te gaan maar hmpf.. ik wil niet meer door, ik wil even stilstaan vandaag.
Oud 28-06-2008, 07:15
Verwijderd
Ik heb vannacht een leuke nachtdienst gedraaid. Eindelijk mensen aan de balie die blij zijn dat ze op vakantie mogen, leuke collega's, veel grappige versprekingen, en Jochem Meijer aan de balie

En verder heb ik twee superleuke mailtjes gehad vandaag,zag ik net. Eentje van mijn Peruaanse papa, die voor het eerst naar me mailt en mailt dat ik zijn favoriete dochter ben en hoe het met me gaat, en de ander van een oud klasgenootje die in Nieuw-Zeeland aan het werk is, maar die wel plannen heeft om toch terug naar Nederland te komen, om daarna weer verder op reis te gaan. En hij vond het heel erg leuk om weer iets van me te horen. Gelukkig maar. Nu ga ik slapen als een beest, nachtdiensten hakken er altijd in, ik ga verder balen over mijn slechtgaande dieet en ik ga proberen om die andere grote kopzorg uit mijn hoofd te krijgen. Want hij zit er maar en hij zit er maar en ik weet even niet hoe ik m weg krijg. Stom gedoe.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind het superfijn om weer zoveel aan het werk te zijn, en mijn gedachte weer even te kunnen verzetten op leuke dingen. Het is alleen 1 grote ellende op het moment dat ik dan weer thuis op de bank 'moet' zitten... Ik ben het liefst gewoon een bezig bijtje, en mis nu echt het gekakel en gelach van alle collega's om me heen. Natuurlijk zijn de beesten hier thuis fijn, en zijn alle ontwikkelingen rondom mijn zwangerschap reuze fijn... Kleintje voelen schoppen, bewegen. Maar dat huis, het komt nog steeds m'n strot uit... Het kriebelt om alle muren en deuren weer onder handen te nemen, en in nieuwe verf te zetten. Maar nog geen 4 maanden geleden heb ik al voor meer dan 1700 euro aan verf/rolgordijnen/decoratie aan het huis verspijkerd.. Beetje zonde om dat nu weer doen
Oud 28-06-2008, 15:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben nu een mail aan het sturen naar een vriendin die ik al ruim een half jaar niet heb gezien, en alleen af en toe heb gemaild. Niemand heeft meer fatsoenlijk met haar gesproken nadat ze met haar vriend kreeg die nu alles en haar hele leven is. Zelfs haar voorheen 'beste vriendin' spreekt ze nooit meer, ze komt nooit meer op onze feestjes. Ze was één van m'n beste vriendinnen, we zijn samen vorig jaar naar Italië op vakantie geweest en zijn heel vaak met elkaar op zeilvakantie geweest. En nu is het gewoon voorbij. De mail die ik stuur, ik weet haast zeker dat ze niet antwoordt, voelt echt als een soort afscheidsbrief. Over twee maanden vertrekt ze voor bijna een jaar naar Australië en ik denk niet dat ik haar daarna ooit nog zal zien of spreken. Jezus, wat kut om zo vrienden te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 15:43
Missy1234567890
@ Sonho: sorry, ik had gister even helemaal over je post heengelezen. Jammer dat je gezakt bent! En ja, examinatoren, er zitten echt ijskonijnen tussen hoor, ik had ook eens zo'n kille vrouw...brr. Volgende keer beter en hopen op een leukere examinator! *knuf*

@ HvJ: ben je zwanger?

OT: druk dagje. Vanmorgen met m'n vriend grote schoonmaak gehouden, dat was echt hard nodig. 3 uur lang bezig geweest, maar nu is het hier weer pico bello. Daarna naar de stad gegaan, ijsje gegeten en nog even naar de boekwinkel en een boek gekocht en m'n vriend nog strijkplank en strijkijzer en nog 2 bloempotten die je op de balkonrand kunt zetten. Daarna nog boodschappen en als 2 pakezeltjes weer naar huis gelopen. Het liefst wilde ik meteen door naar het tuincentrum voor aarde en bloemetjes voor in de potten, maar vriendje wilde niet meer en aangezien ik niet precies weet waar het is en hij geen fiets heeft hier... misschien maandag eind van de middag nog even snel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 16:13
Verwijderd
ik wil verdomme alleen maar dat je wat van je laat horen, stom kind Ik zit hier verdomme in spanning en ben de laatste weken alleen maar weer met jullie bezig in mijn hoofd. Als je dan online bent, of achter je computer, schrijf verdomme dan wat
Heb je hem gedumpt? Met wie gaat die ander nu? Wie bezoekt ze? Wie doet er iets voor ze? Waarom zijn ze nog niet vrij, als ze hun straf hebben uitgezeten, wie in godsnaam vertelt me eens iets? Moet ik godskanonne weer een ticket boeken om te zien hoe het met een paar van de belangrijkste mensen in mijn leven gaat? Oh, het maakt me zo verdrietig. Ik heb hem nog nooit zo gemist. En dat vind ik klote. Want dat mocht niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 16:17
Eend
Eend is offline
@Dark Fairy; Thnx

Vandaag ben ik met mijn ouders naar het winkelcentrum geweest. Was op zich wel leuk, maar merk aan alles dat ik aan het afscheid nemen ben. Constant de gedachte "dit is de laatste keer dat je ze ziet." door mn hoofd

Net ook ruzie gehad met de verpleging. Zit nu weg te rotten op mijn kamer. Plannen te bedenken wat ik allemaal met mezelf kan doen...

Now the anger is stronger than the jokes, she doesn't laugh anymore. See the pain in her smile. And she's try yes she's try to run away, but you would not let her go...

Oud 28-06-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
@Dark Fairy; Thnx

Vandaag ben ik met mijn ouders naar het winkelcentrum geweest. Was op zich wel leuk, maar merk aan alles dat ik aan het afscheid nemen ben. Constant de gedachte "dit is de laatste keer dat je ze ziet." door mn hoofd

Net ook ruzie gehad met de verpleging. Zit nu weg te rotten op mijn kamer. Plannen te bedenken wat ik allemaal met mezelf kan doen...

Now the anger is stronger than the jokes, she doesn't laugh anymore. See the pain in her smile. And she's try yes she's try to run away, but you would not let her go...

Kop op meid. Er komen ook weer betere tijden. Please ga naar de verpleging, ze zijn er recht om je te helpen. *knuf*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten