Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en zit jij toevallig in de gala commissie van mebiose? Want dan had je vandaag een vriendin van mij aan de telefoon ![]() HP rulezzzzz! Ik ga volgend jaar ook door als het goed is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm, Ik kan niet slapen!!!!
![]() Morgen ga ik naar de ikea,een grote lijst kopen. Ik ga daarin allemaal foto's doen van de vaardigheidslessen van de verpleegkundige vaardigheden.. Hij wordt echt heel tof ![]() Ik heb geen tentamens meer, maar moet nog naar school voor 1 gesprek en misschien nog een verslag/opdracht aanpassen, die is niet zo groot, nog geen half uur werk.. En morgen gaan ze overleggen met mijn ex-psychiater... Waarom nog overleggen met iemand die mij eruit gegooigd heeft, die mijn behandelaar niet meer is, die niet weet hoe het nu met mij gaat en die niet met mij wilt praten. Gelukkig bellen ze ook mijn huisarts, die kent me tenminste wel. Morgen ook die PVP'er bellen, dat het goed is dat ze deze situatie en min dossier neerlegt bij het raad van bestuur van Altrecht. Maar deze week zal wel de orientatie plaatsvinden, zo niet.. dan start ik niet 9 juli.. Maar laat het nu maar komen, dan ben k zo snel mogelijk door deze moeilijke eerste periode heen. Ik maak me zorgen.. in mijn vorige kliniek was er echt een leeftijdsgrens.. 18 tot 25 jaar... nu is het echt voor 18 jaar en ouder.. geen grens.. ik hoop zo dat er mensen van mijn leeftijd bij zijn... nou, k ga maar eens slapen.... poging nummer??? |
![]() |
|
Ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen, was echt heel moe vanavond, maar ik was weer wakker geworden
![]() Twas heel leuk vanmiddag, heb me natuurlijk weer voor niks druk zitten maken. Ik had natuurlijk ook van tevoren kunnen bedenken dat die collega's van m'n vriend aan het werk waren, dus geen tijd hadden voor hele gesprekken en de meesten zagen hem helemaal niet. Maar we hebben dus een paar uur gezwommen, wildwaterbaan, turbotunnel en golfslagbad. En daarna nog lekker pizza gegeten, 3-gangenmenu, want m'n vriend had nog een dinerbon, dus die hebben we gebruikt. En toen wilde ik nog perse even naar het strand, dus daar nog even heengereden. Enorm breed strand, dat het daar breed was, wist ik wel, maar het was serieus 200meter naar de zee lopen. ![]() ![]() En Spanje is Europees Kampioen ![]() Nu maar eens gaan slapen, vriendje ligt al 1,5 uur in bed, die moet morgen om 5:45 op..dus dan word ik ook wreed wakker gemaakt door de wekker. Maarja, ik kan daarna nog zeker 2 of 3 uur slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus, ik verveel me echt te erg nu.
![]() Ook hoop ik dat de vakantie niet te saai word... Hoop dat ik nog leuke dingen kan doen met vrienden en dat ze ook naar mij vragen. Wat zou ik kunnen doen tegen de verveling?:/ |
![]() |
|
Gisteren wel weer een chille dag gehad. Heb mezelf uit m'n bed weten te slepen, ben naar vriendinnen gegaan en dat was gezellig. Lekker gegeten en gechillt, voor het eerst met z'n drieen sinds T. weer terug is uit Spanje. Verder veel te laat opgebleven en natuurlijk weer met die kutgedachten in mijn kop. Wat even wat minder werd omdat ik knetter was, maar daarna weer 3x zo hard insloeg. En vandaag de één na laatste keer therapie voor de zomerstop. Ik heb het gevoel dat ik zoveel te vertellen heb. Over afgelopen weekend, over toen, over de komende weken zonder therapie, ik weet niet waar ik moet beginnen. En ik vind het gewoon kut dat het nu ineens weer 3 weken niets is, daarna twee afspraken en dan weer twee weken niets, verdomme. Ik voel me zo'n afhankelijke trut maar ik kan het niet helpen, ik heb altijd het gevoel dat ze me alleen laat als ik de therapie juist zo hard nodig heb.. of maak ik het er daar zelf naar?
Vervelend en ingewikkeld in ieder geval.
|
@ Nijn: ik denk dat het of toeval is of dat je tegen een paar therapieloze weken opziet en gaat piekeren hoe je dat 'overleeft' en daar onrustig van wordt en dan denkt dat je niet zonder kan?
OT: ik heb mijn commentaar op m'n scriptie-inleiding (incl. opzet en uitgangspunt, samen 12 kantjes) en ze vonden het alletwee een goed stuk! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
f*ck. Hoorde net van m'n moeder dat een vriendinnetje wederom in het ziekenhuis ligt, weer od. Deze keer zijn dr nieren waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd, misschien niertransplantatie.. Ik snap niet hoe dit nu al de tweede keer kan gebeuren terwijl ze opgenomen is. Je geeft zo iemand toch geen toegang tot medicijnen? Ik snap wel dat je haar niet non-stop in de gaten kan houden, maar toch. Voel me wel schuldig, had al een tijdje beloofd een kaartje te sturen en vergat t steeds.. Nu maar even haar adres van t ziekenhuis gevraagd en ga misschien morgen wel even langs.
En verder: I suck I suck I suck. Ik kan er geen hol van, het lukt me toch nooit. ik blijf toch altijd dik en lelijk en mislukt, so why bother trying? En dat soort negatieve gedachtes helpen natuurlijk ook niet, maar ik weet niet wat ik er aan moet doen. En zodra ik er over praat verander ik in een soort mechanische robot; ik geef wel informatie, maar deel niet. Ik kan het niet écht voelen, zodra ik er op in ga dan klap ik dicht en neemt mijn verstand het over. Ik weet het niet meer. Echt niet. Nog 5 weken, laat het beter gaan. Ik wil niet opgeven. Ik wil me niet zo aanstellen. Ik wil niet zoveel aandacht trekken. Kom op, hoe moeilijk kan het zijn. Dat kan ik heus wel alleen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Knuffel voor Ave.
Zaterdag getript met mijn lieve huisgenootje, D., een andere huisgenoot en een vriend. Was supervet, echt een mooie visuele trip. We hebben in het park gezeten, onze drie honden waren ook mee. Zij hebben lekker gespeeld, wij lekker van de wereld geweest. Het was ook zo'n mooie dag. Toen we weer thuis waren kwam vriendje nog even, voor het eerst sinds het gedoe vorige week voelde ik weer echt wat. Gister nog naar hem toe gegaan en het voelde gelukkig weer goed. Ik kon hem weer toelaten, waar hij zichtbaar heel blij mee was. Ik zei dat ik vandaag wel bij hem kwam slapen waarop hij zei dat ik dat alleen moest doen als ik het zelf echt wilde. Begrip, hij toonde volledige begrip, gelukkig. Het helpt al dat ik nauwelijks nog blow, mijn paniek en angstgevoel wordt daardoor stukken minder. Ben vorige week aangenomen bij de tnt, maar heb morgen een sollicitatiegesprek bij de boekhandel. Tnt dat die sollicitatie ook loopt en ik heb hen al verteld dat de boekhandel mijn eerste keus is. Ik hoop zo dat ik morgen word aangenomen, dat zou zo vet zijn.
|
Knuffel voor Ave
@ Missy1234567890: ja je hebt gelijk, ik ga er tegenop zien dat ik dan een hele tijd zonder therapie zit en dan maak ik het alleen maar groter en moeilijker voor mezelf. Mijn god wat ben ik een stomme trut. In plaats van dat ik nou nog gebruik maak van die laatste twee gesprekken ga ik mijn psych zitten afzeiken en word ik overal boos om en sluit ik me volledig af voor welke vorm van contact maken dan ook. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Leonoor: het was nu inderdaad niet perfect, maar dus wel goed. Ik had sommige delen alsnog een beetje afgeraffeld, althans, voor zover ik dat dan kan.
OT: damn, ik ben net naar het tuincentrum geweest en heb 2 geraniums gekocht voor in een pot op het balkon, maar eigenlijk had ik beter wat kleinere bloemen kunnen kopen. Nu zit ik dus met 2 geraniums en ik ben er nu over aan het denken of ik nog een wat grotere pot zal kopen waar ze alletwee in kunnen en dan wat kleinere bloemen voor in de 2 potten. Maar dan heb ik vást te weinig potgrond...en ik moet lopend, want vriendje is er niet (net ging ik samen met m'n schoonzusje met de auto) en de fiets moet nog steeds naar de fietsenmaker. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nijn*: Ik weet niet wie 'haar' is, maar ik zou dit iig aan je therapeut mailen. En als je die vriendinnen wilt bellen, dan zou ik dat gewoon doen. Misschien zit het idee van dat ze geen zin in je zouden hebben puur in jouw hoofd. En als ze echt geen zin in je hebben, dan kunnen ze dat prima zelf zeggen.
|
![]() |
|
Diploma-uitreiking was leuk, echt fijn, alle leraren even gesproken en bedankt en nu ben ik er echt weg. Ik vind het fijn, maar toch ook rot, want hoewel ik het regelmatig moeilijk had, heb ik er een fijne tijd gehad. En de band die ik met de leraren heb opgebouwd, ook jammer. Maar aan de andere kant, ik weet dat ik met ten minste één leraar contact houd en sommigen zal ik sowieso nog wel zien.
Verder kut, een jongen die ik best wel ken is overleden. Leukemie, maar hij kreeg een complicatie waaraan hij is overleden. Het is niet dat ik hem echt goed ken, maar wel sinds de basisschool en wederzijdse vrienden en soms met uitgaan (al deed hij dat de laatste tijd natuurlijk niet zo vaak). En hij is pas 21. Waarom gaan zulke mensen dood. Hij had een vriendin met wie hij oud wilde worden en zij met hem, dat is zo erg. Heb je eindelijk die persoon gevonden, sterft hij. En zijn broertje van mijn broertjes leeftijd, zijn ouders, zijn vrienden... ik moet er echt niet teveel over nadenken, ik word er te emotioneel van. Vandaag kwam zijn moeder bij mijn werk en ik heb haar natuurlijk sterkte gewenst, maar ik wist niet wat ik moest zeggen en toen ze wegging moest ik bijna huilen van de ellende. En zij bleef zo sterk. Ik maak een groot iets van iemand die niet eens zo heel dicht bij me staat, maar 21, what the fuck. Verder, even iets heel anders en wél vrolijks: mooie kleren gekocht <3, want ik ga bijna op vakantie ![]() |
![]() |
|
Na het -eindelijk- inleveren van mijn examenaanvraag (met gemopper, anders had ik vanmiddag om 4 uur terug mogen komen), ben ik vanmiddag even naar de stad geweest. Overal uitverkoop, een boel leuke kleren, maar ik pas nergens in. Dat figuur van mij is echt waardeloos... Ik ben te kort, heb te brede schouders, een te dunne taille en te brede heupen. Oftewel: helemaal niks past, zeker niet met al die lange mode van nu. Zelfs redelijk 'gewone' truitjes zijn al te lang... En voor de meeste tuniekjes zijn mijn heupen weer te breed. *ontmoedigd is* Hoe moet ik nu ooit leuke (of nette) kleren kopen?!
Daarna nog even naar mijn stageklas geweest, een kwartiertje bij de kinderen in de kring gezeten. De kleuters waren helemaal uitzinnig, echt grappig. En deels voelde het alsof ik er gisteren nog was, maar deels was het ook echt heel raar. Nu is het echt afgerond! Op de terugweg stopte ik bij de supermarkt en kwam ik de andere stagiaire tegen, die al eerder klaar was dan ik. Maar zij kan nog niet afstuderen, want haar scriptie wordt steeds afgekeurd. Ik vraag me af of ik zoveel 'harder' ben voor mijn begeleiders of dat zij het gewoon echt niet goed heeft gedaan, want op de Pabo moet je wel overal achteraan om iets voor jezelf gedaan te krijgen, anders lopen ze zo over je heen. Vriendje gaat lekker zwemmen nu, ik vind het een goed idee van hem. Dus ik ga nog even strijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@dolce: bij mij in de groep is er ook geen leeftijdsgrens en ik ben dan misschien de jongste, ik voel me niet speciaal jong. De meeste mensen bij mij in de groep zijn rond de dertig. Toen ik erheen ging was ik daar ook heel bang voor, maar het viel reuze mee. Het helpt ook wel dat we met de groep wel op een bepaalde "golflengte" zitten.
Ik voel me vies, vet en lelijk. De laatste tijd ben ik weer lekker aan het vreten en ik kom weer aan. Ik heb het idee dat het van de medicatie komt. Morgen heb ik een afspraak met de psychiater en dan ga ik dit bespreken, maar ja, wat zijn de opties? Andere medicijnen proberen heeft niet echt zin aangezien ik de meeste varianten (en ook de varianten waar heel weinig kans zou zijn op eetlustverhoging en gewichtstoename) al gehad heb. Stoppen met medicijnen... Ik ben bang dat ik dan weer in een diepe depressie val, net als de vorige keer. Doorgaan maar met een diëtiste... Daar zie ik ook niet echt heil in. Dat heb ik ook al geprobeerd maar de eetlust is met die pillen zo groot dat ik vroeg of laat toch weer in vreetbuien verval. En nouja, als ik zo doorga word ik ondanks de pillen ook weer depressief. Dat vet kan ik echt niet uitstaan. Kon ik mijn eten maar uitkotsen... |
![]() |
|
Lentekriebel, beter van niet..dan heb je er weer een probleem bij..
@OT Ik dacht dat het genoeg zou zijn om 21 te worden, maar dat is het dus niet. Het is niet genoeg. Ik ben niet ineens gelukkig. Ik ben niet ineens goed. Ik ben niet ineens dun. Ik ben niet ineens perfect. Ik ben wel goed in opgeven, in mezelf (laten) triggeren, in precies datgene doen wat ik altijd al deed - en dan steeds een stapje verder. Precies twee dagen heb ik me eventjes iets beter gevoeld. Twee dagen. En toen begon het gezeik weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die droom die ik had vannacht. Daar zou een boek uit moeten komen. Ik zou het bij moeten houden en opschrijven hoe hard de klap is die ik nu krijg. Hoe verdrietig mijn dromen zijn, hoe levensecht ze lijken en hoe ik met tranen in mijn ogen wakker word van de verwarring die eruit spreekt. Waarom studeren zo'n moeilijke stap is? T is in september. In september vorig jaar deed ik hele andere dingen. Ik wil niet. Ik wil gewoon niet. En ik wil niet denken dat ik het niet wil. Ik wil niet aan de dingen denken die hier rzijn, ik wil niet dromen over de dingen die daar waren. En alle dagen dat ik in de trein naar mijn werk zit, luister ik dezelfde liedjes en zie ik dezelfde beelden en voel ik hetzelfde. Dingen die niet mogen. Dingen die ik achter me zou moeten laten.
Bah. En godzijdank mag ik morgen wegblijven en kan ik mijn werkdag inhalen. Godzijdank. *piept* die schop onder mijn PM-kont was stiekem de druppel ![]() ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Goed gedaan dus! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zou je in het laatste gesprek kunnen vertellen wat je hier beschrijft? Misschien lucht dat op, als je therapeut weet wat je van zijn/haar afwezigheid vindt. Citaat:
![]() Citaat:
Je was al goed! Niet pas sinds je 21e verjaardag, maar gewoon altijd al ![]() Je mag trots zijn op de dagen dat je je goed hebt gevoeld en alle dagen die nog volgen ![]() OT: 'k Had vanochtend moeite om op gang te komen, maar verder lukte studeren vandaag wel aardig. Het zou, gezien de tijd die ik nog heb, alleen fijn zijn als 't wat sneller ging ![]() Gesprek van vanmiddag was fijn. Verhelderend. En toch ben ik er nu wat onrustig over. Moet nog even bedenken of ik daar nog een mail over wil sturen of dat ik het zo laat. |
![]() |
|
Alle tentamens afgerond en voldoende
![]() ![]() Zomer in mijn hoofd!
|
Wow, thuis zijn is echt niet leuk. M'n moeder houdt me echt voor zichzelf. Beetje suf thuis zitten, wat soms echt heeerlijk is als ze tenminste niet de hele tijd naar me roept, vroeg uit bed gekikt worden en op alles wat ik ga doen zeggen: "Ooh zou je dat wel doen? Het is toch vakantie?" Ja, vakantie is doen waar ik zelf zin in heb ja.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ sonho: hele dikke knuffel. Ik had gisteren vanalles in mijn hoofd wat ik wilde typen, maar ik wet het niet meer. Ik heb wel van het weekend je filmpje gezien en je doet het echt heel goed!!!
Ik moet woensdag een ADD/ADHD test doen, ze vinden dat als ze alles op een rijtje zetten, dat dat best eens zou kunnen. Ik ben echt verbaasd... Ohoh en dan de keuze conservatorium Utrecht ja of nee. Vandaag ook nog op therapie over gehad. De mensen die nee zeggen hebben de volgende argumenten: is nog te vroeg, ben nog niet beter genoeg; ben niet voldoende gemotiveerd; heb geen zelfdiscipline; heb een slaapstoornis; ben nog te depressief; is te ver weg. Maar nu krijg ik juist de kans om alles rustig op te bouwen, om na 3 jaar studieloos weer rustig te beginnen omdat ik een aantal vakken niet hoef te doen. Kan ik ritme en huiswerkdiscipline opbouwen. Toch? Ik moet het vrijdag weten. Vandaar dat ze vandaag op therapie met die AD(H)D test aankwamen. Daar krijg ik donderdag dan al de uitslag van en dan kunne ze me beter adviseren vinden ze....pfff |
![]() |
|
Ik ben er echt helemaal doorheen. Na 4 weken keihard blokken, 4 zware tentamens en nog 2 tentamens voor de boeg weet ik het echt ff niet meer. De concentratie is op veel momenten op de dag gewoon helemaal weg.
Vandaag was had ik dus echt een zeldzaam kuthumeur, ik wil gewoon vakantie! Nu! Iedereen is al weg, mijn huisgenoten zijn al met vakantie en ik ken niemand buiten mijn studie die zo lang doormoet. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |