Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 20:17
zonnetje86
zonnetje86 is offline
wat vinden jullie ervan?
Oud 11-11-2002, 20:35
the 6th gate
the 6th gate is offline
Niks mis mee imo.
Oud 11-11-2002, 20:44
Vice
Vice is offline
moet kunnen
Oud 11-11-2002, 20:52
angel_girl
angel_girl is offline
moet idd kunnen alleen het lijkt me niet zo prettig..!
Oud 12-11-2002, 10:03
Gothic
Gothic is offline
dat wilde ik een tijdje terug... maar ja, toch maar niet , geen zin om in oorlogsgebied geplaatst te worden
Oud 12-11-2002, 10:52
Skydancer
Skydancer is offline
Niets op tegen
Oud 12-11-2002, 11:23
Verwijderd
Ik wilde vroeger altijd bij de landmacht, leek me echt onwijs cool.. Maar nu heb ik andere ambities
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 12:12
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik wilde vroeger altijd bij de landmacht, leek me echt onwijs cool.. Maar nu heb ik andere ambities
Luchtmacht is veel leuker...wat zijn je ambities nu dan?
Oud 12-11-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Skydancer schreef:
Luchtmacht is veel leuker...wat zijn je ambities nu dan?
Psychologie studeren, is wel een heel andere richting, mja... ben nog steeds gek op leger zaken, heb een aantal keer een 'kinder' stormbaan over gerend etc, dat is echt zó cool
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 12:41
Skydancer
Skydancer is offline
Ja dat is wel even iets anders......maar je kunt altijd als psychologe bij het leger gaan werken. Dan mag je vast wel een keer rennen over de grote mensen stormbaan
Oud 12-11-2002, 15:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
in WOII vochten aan het russische front zowel mannen als vrouwen. De praktijk heeft uit gewezen dat het moeilijker is voor mannen om een vrouw te zien sterven of pijn te zien lijden. Men zou de vrouwen gaan beschermen en zodoende liep het systeem een beetje in het honderend enzo.

Maar met de moderne leger trainingen is dat allemaal geen probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:04
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Tuurlijk moet dat kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:16
Iduna
Iduna is offline
Als ze dat wil, moet ze dat doen. Niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 01:21
Verwijderd
beetje niet in het plaatje passen, maar als ze dat wil, maakt mij niet uit!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 10:17
*Burning water*
*Burning water* is offline
Waarom niet? Ik zie geen reden waarom meisjes minder goed in het leger zouden kunnen als ze dat graag willen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 13:30
Kimmmmy
Kimmmmy is offline
Ik vind het een goed idee. Waarom niet? Als zij dat toch willen. Het is niets voor mij, maar voor alle anderen: als het je leuk vind; GA ERVOOR!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:13
zonnetje86
zonnetje86 is offline
Ik ga er idd voor gaan, maar mag van mn ouders na dat ik mijn diploma heb van secundair onderwijs. Het is een kinderdroom die ik zal waarmaken.

Wish me goodluck
Oud 15-11-2002, 20:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Alle leger vind ik negatief. Maar of het dan vrouwen of mannen zijn maakt me weinig uit.
Oud 15-11-2002, 22:40
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Stoer man!
als vrouw in het leger!!!
Oud 17-11-2002, 09:45
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ik zit nu op de AMO (Algemene Militaire Opleiding), en er lopen genoeg andere meiden rond hoor, dus je valt echt niet op.
Oud 18-11-2002, 19:59
HeStErTjUh
HeStErTjUh is offline
Ikkuh wil ook al heel lang bij de landmacht ... Moet nu eerst nog de middelbare school afmaken en eigenlijk wil ik dan wel bij de landmacht gaan ofzo ....... :-)

al vraag ik me eigenlijk af, of het voor meisjes moeilijker is dan voor jongens???
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:10
-=*~!lja~*=-
-=*~!lja~*=- is offline
hey,

mijn vader zit ook in het leger, en der lopen hier genoeg vrouwen rond...
dus als je dat zou willen zou ik dat gewoon doen...waarom niet? je kan altijd weer wat anders gaan doen...

KuzZzZz....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:41
Verwijderd
Een vriendin van mij zit in het leger en heeft het daar onwijs naar haar zin. Volgens haar is het leger
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:06
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
HeStErTjUh schreef:
Ikkuh wil ook al heel lang bij de landmacht ... Moet nu eerst nog de middelbare school afmaken en eigenlijk wil ik dan wel bij de landmacht gaan ofzo ....... :-)

al vraag ik me eigenlijk af, of het voor meisjes moeilijker is dan voor jongens???
Het leger in met een VWO opleiding? Na een universitaire studie verdien je 3 keer zoveel dan als militair.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:49
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Het leger in met een VWO opleiding? Na een universitaire studie verdien je 3 keer zoveel dan als militair.
Valt best mee, voor bepaalde militaire functies heb je VWO nodig, dan kan je leren, en krijg je gelijktijdig salaris. Kom je meestal op hoge posities waar je goed verdient, en heb je na een tijdje flink leiding gevende ervaring. Dus qua carriere hoeft het helemaal zo slecht nog niet zo slecht te zijn... Maar belangrijkste lijkt me toch dat het je leuk lijkt...
Oud 20-11-2002, 08:26
HeStErTjUh
HeStErTjUh is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Dat kan wel zo zijn ... maar dan krijg je zo'n saaie baan, waar geen beweging / sport of wat dan ook bij inzit, en waar je de hele dag op je luie kont op het kantoor kan gaan zitten

Lijkt me niet echt een leuk vooruitzicht

Maar ja... tis nog maar een van de vele ideeen die ik misschien wil doen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:21
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
waaromniet? schreef:
Valt best mee, voor bepaalde militaire functies heb je VWO nodig, dan kan je leren, en krijg je gelijktijdig salaris. Kom je meestal op hoge posities waar je goed verdient, en heb je na een tijdje flink leiding gevende ervaring. Dus qua carriere hoeft het helemaal zo slecht nog niet zo slecht te zijn... Maar belangrijkste lijkt me toch dat het je leuk lijkt...
Dan bedoel je iets in de richting van generaal of zo? Plezier in je werk hebben is inderdaad belangrijk. Het verbaasde mij alleen een beetje op het eerste gezicht.

Citaat:
HeStErTjUh schreef:
Dat kan wel zo zijn ... maar dan krijg je zo'n saaie baan, waar geen beweging / sport of wat dan ook bij inzit, en waar je de hele dag op je luie kont op het kantoor kan gaan zitten

Maar ja... tis nog maar een van de vele ideeen die ik misschien wil doen.
Oh, dus je houdt niet van kantoorwerk. Ik snap het.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:50
HeStErTjUh
HeStErTjUh is offline
haha keejz

Ik ben gewoon niet zo lui aangelegd
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:16
-=*~!lja~*=-
-=*~!lja~*=- is offline
Citaat:
HeStErTjUh schreef:

Maar ja... tis nog maar een van de vele ideeen die ik misschien wil doen
mijn vader heeft ook universiteit, zit ook in het leger, en die zit heus niet de hele dag op zijn stoel..
en met dat nooit sporten valt ook wel mee want hij gaat best vaak sporten..
en op oefening ensow..
en hij was een keer een half jaar uitgezonden naar bosnie
dat is wel minder..

KuzZzZz....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:23
Shibby
Shibby is offline
Ik dacht dat dit allang niet meer zo'n taboe was
Oud 23-11-2002, 01:20
Verwijderd
Mijns inziens is het hele leger een verouderde institutie, voornamelijk bedoeld om laaggeschoolden aan het werk te houden...een soort veredelde Melkertbanen.

Natuurlijk zitten er ook wel hooggeschoolde mensen in het leger, maar die vervullen dan functies die ze ook in de burgermaatschappij zouden kunnen vervullen. Immers, het leger wordt net zo gerund als een bedrijf, ook hier zijn mensen nodig met economische en sociologische achtergronden.

Voor wat het voetvolk betreft: het is goed dat het leger er is, er zijn een hoop ongedisciplineerde asootjes in het gareel getrapt in het leger, maar het eventueel nut hebben voor het landsbelang is een illusie. Het is zoals ik zei een groot geldverslinderd instituut, wat te kostbaar is om op te heffen omdat het teveel banen zou kosten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 01:25
Blisz
Blisz is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is zoals ik zei een groot geldverslinderd instituut, wat te kostbaar is om op te heffen omdat het teveel banen zou kosten.
zijn ze wel mee bezig met dat opheffen..
ja oke niet met het hele leger natuurlijk maar die basis hier waar mijn vader nu werkt (seedorf, duitsland) gaat mischien ook weg..
is nog niet zeker maar toch al die mensen ensow die hier een huis aan het bouwen zijn moeten dan opeens terug naar nederland(niet dat ik dat erg vind maar ok)
tja snap eigenlijk niet wat ik nou wil zeggen maar ok

KuzZzZz....
Oud 23-11-2002, 09:45
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
nare man schreef:
Mijns inziens is het hele leger een verouderde institutie, voornamelijk bedoeld om laaggeschoolden aan het werk te houden...een soort veredelde Melkertbanen.

Natuurlijk zitten er ook wel hooggeschoolde mensen in het leger, maar die vervullen dan functies die ze ook in de burgermaatschappij zouden kunnen vervullen. Immers, het leger wordt net zo gerund als een bedrijf, ook hier zijn mensen nodig met economische en sociologische achtergronden.

Voor wat het voetvolk betreft: het is goed dat het leger er is, er zijn een hoop ongedisciplineerde asootjes in het gareel getrapt in het leger, maar het eventueel nut hebben voor het landsbelang is een illusie. Het is zoals ik zei een groot geldverslinderd instituut, wat te kostbaar is om op te heffen omdat het teveel banen zou kosten.
We hebben ze toch nodig om terroristen e.d. af te knallen en het land te verdedigen. Wie doet dat dan als het leger wordt afgeschaft?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:45
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als mijn kniën het niet af hadden laten weten was ik bij de Landmacht gegaan
Oud 26-11-2002, 01:23
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Oeh meisje in een camouflagepak Is een beetje de moderne variant van een meisje in een politiepak
Reageren

Regels voor berichten