Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
in WOII vochten aan het russische front zowel mannen als vrouwen. De praktijk heeft uit gewezen dat het moeilijker is voor mannen om een vrouw te zien sterven of pijn te zien lijden. Men zou de vrouwen gaan beschermen en zodoende liep het systeem een beetje in het honderend enzo.
Maar met de moderne leger trainingen is dat allemaal geen probleem meer. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lijkt me niet echt een leuk vooruitzicht ![]() Maar ja... tis nog maar een van de vele ideeen die ik misschien wil doen ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en met dat nooit sporten valt ook wel mee want hij gaat best vaak sporten.. en op oefening ensow.. en hij was een keer een half jaar uitgezonden naar bosnie ![]() dat is wel minder.. KuzZzZz.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijns inziens is het hele leger een verouderde institutie, voornamelijk bedoeld om laaggeschoolden aan het werk te houden...een soort veredelde Melkertbanen.
Natuurlijk zitten er ook wel hooggeschoolde mensen in het leger, maar die vervullen dan functies die ze ook in de burgermaatschappij zouden kunnen vervullen. Immers, het leger wordt net zo gerund als een bedrijf, ook hier zijn mensen nodig met economische en sociologische achtergronden. Voor wat het voetvolk betreft: het is goed dat het leger er is, er zijn een hoop ongedisciplineerde asootjes in het gareel getrapt in het leger, maar het eventueel nut hebben voor het landsbelang is een illusie. Het is zoals ik zei een groot geldverslinderd instituut, wat te kostbaar is om op te heffen omdat het teveel banen zou kosten. |
![]() |
||
Citaat:
ja oke niet met het hele leger natuurlijk maar die basis hier waar mijn vader nu werkt (seedorf, duitsland) gaat mischien ook weg.. is nog niet zeker maar toch al die mensen ensow die hier een huis aan het bouwen zijn moeten dan opeens terug naar nederland(niet dat ik dat erg vind maar ok) tja snap eigenlijk niet wat ik nou wil zeggen maar ok KuzZzZz....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
13 jarig Palestijns meisje onder kogelregen Love & Peace | 331 | 20-10-2004 22:32 | |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Psychologie |
Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening' Rabbi Daniel | 27 | 18-08-2002 08:33 |