Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de achterkant heb ik een soort raadsel gemaakt wat ze pas kan oplossen als ze alles heeft ![]()
|
![]() |
Je idee om lieve briefjes te schrijven is erg goed, maar als je die allemaal tegelijk in een schoenendoos stopt dan wordt ze er ook zo door overdonderd en moet ze ze allemaal meteen lezen terwijl jij ongeduldig zit te wachten. Het is leuker voor haar als ze telkens één briefje vindt. Je kunt bijvoorbeeld briefjes in haar tas, kluisje of jaszak stoppen of op haar kamer achterlaten, zoals "Orpheo" voorstelde.
|
![]() |
|
Zowiezo, briefjes schrijven is leuk, om te krijgen en om te geven.
Ik schreef altijd een briefje voordat ik 's ochtends vroeg om 5 uur naar 't werk ging, met een tekst als ; "Lief, wat ben jij mooi als je slaapt" of "Als je wakker wordt, en je leest dit briefje, denk je aan mij, en ik aan jou". Die deden het altijd erg goed ; ). Leuk idee om gewoon op de meest doorsnee plekken een briefje neer te leggen, zonder dat ze het merkt, en die ze later dan leest... Zorg wel dat ze het niet merkt, en leg er 1 onder haar kussen, 1 in haar etui, 1 in haar portemonaie, 1 in het batterijklepje van haar telefoon ( daar had ik altijd 1 in van haar ; ))
|
- weet iemand leuke teksten of kleine gedichtjes?
Het gras is groen, de lucht is blauw, ik hou van jou, wat lul je nou!? Als engeltjes bestaan, dan ben jij er 1 van. Je bent lief. Als ik denk, denk ik aan jou. Jouw ogen laten mij lachen. enz, enz, dat is nou echt niet moeilijk te bedenken!!! - waar moet ik ze verstoppen? Op doorsnee plekken, hier een paar; Tussen wc-rollen op de wc Onder haar kussen Haar portemonaie Baterijklepje telefoon Spijkerbroek die nog in de kast ligt Tussen de handdoeken In haar sokken Onderbroeken Nachtkastje (al hoor je daar niet echt in te kijken ; )) Schoenen Klompen Man, bedenk zelf wat !
|
![]() |
Denk er eens over na waarom je haar zo leuk vindt, en je zult merken dat je zelf ook genoeg kunt bedenken om op de briefjes te schrijven. Een gedichtje kan ook wel leuk zijn, maar dan niet zo'n flauw gedichtje, je kunt proberen zelf iets te schrijven of anders op internet een mooi gedichtje te zoeken.
|
![]() |
|
't Was maar een idee, gewoon een greep uit de lucht. Beter zet je er een persoonlijke tekst op, zoals; 'Je was geweldig gisteravond
![]() En als je het in persoonlijke dingen van haar verstopt vindt moedertjelief of stiefvader niets=).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() omg ik lach zo hard hardop. [edit] oh wat jammer, je hebt hem niet zelf verzonnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ook leuk is, als je gitaar kunt spelen: http://youtube.com/watch?v=_MKjDZKhla8 ![]() En er zijn heel veel romantische liedjes, maar het is belangrijk dat zo'n liedje je ook echt aan haar doet denken vind ik. Het moet wel iets betekenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Daymn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |