Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou niet teveel moeite doen, in australie zitten een hoop leuke kerels. Ik zou iets tofs voor d'r doen als ze terugkomt en ze niet heeft lopen flikflooien met een australische gebronsde surfdudegod. Maar je kunt altijd iets leuks in d'r tas stoppen, een brief schrijven ofzo. GEEN teddyberen of hartjes. Wat mensen daar toch mee moeten...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wilde het uitmaken, maar hey wacht ze houdt van me en ik eigenlijk ook wel van haar, dus we blijven bij elkaar.
![]() Er zal dus wel een reden zijn geweest waarom je het bijna hebt uitgemaakt, misschien moet je daar eens naar kijken? Het zou voor haar wel fijn zijn als ze weet waar ze aan toe is met jou. Maar goed, doe gewoon niks speciaals. Wie weet hebben die 4 weken een positief effect op jullie relatie. Zo niet, dan toch maar uitmaken? |
![]() |
||
Citaat:
nou ik maak uit de openingspost op dat die relatie sowieso al niet voor 100% klopt, dus dan kun je maar beter realistisch zijn. Zo'n chick die over de rooie gaat van een simpele ruzie is ook echt wel in staat om in het buitenland van pure heimwee eens even bij zo'n halfgod in de armen te kruipen. Als ze dat niet doet is 't mooi meegenomen, maar ik zou op voorhand niks voor d'r organiseren. straks gebeurt er wel iets en dan heb je een hoop moeite/geld uitgegeven.
||
Citaat:
en je moet eens snel fixen dat jullie wel normaal kunnen praten over dit soort onderwerpen, tenminste over de telefoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, wel een gare reden om bij elkaar te blijven "omdat ze nog van me houdt". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|