Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het lijken dat iemand zeker is kan ook een masker zijn. Stel dat iemand beweert een minderwaardigheidscomplex te hebben en die persoon lijkt (heel) zeker te zijn en sociaal etc, wil dat nog niet zeggen dat de persoon geen minderwaardigheidscomplex kan hebben. Het kan puur een masker zijn die ''zekerheid''.(zelfs als de persoon zegt wel zeker te zijn)
Natuurlijk kan je onzeker zijn zonder een minderwaardigheidscomplex te hebben, kijk maar om je heen, genoeg mensen die onzeker zijn, maar geen minderwaardigheidscomplex hebben. Ik versta onder een minderwaardigheidscomplex, een hevige onzekerheid (met nog meer symptomen), niet de normale onzekerheden, wat ieder mens wel heeft.
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 12:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ware liefde is niet zo makkelijk te krijgen IMHO.
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 12:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken een meisje. Hardstikke mooie meid Maar een minderwaardigheidscomplex waar zelfs ik nog U tegen zeg. En waarom? Omdat ze haar hele leven gepest is. Indoctrinatie is het dus in haar geval. Het is gewoon net zo lang herhaal tot ze het zelf ging geloven. Ik heb er eentje, maar ik heb het weer weten te verbergen achter een masker. Zo eentje van tegen iedereen slap lullen en vrolijk doen en je ondertussen je ballen uit je broek schamen dat je uberhaubt de straat op durft.....
Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 17:42. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|