| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
hij is verbannen http://forum.scholieren.com/member.php?u=65338
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb al m'n gegevens al minstens zeven/acht keer nagekeken en die twee dingen die ik wil bestellen ook enzo. (Want straks zijn ze opeens veranderd in iets anders, je weet maar nooit!) En ik heb m'n rekening gecheckt om te zien of ik het eigenlijk wel kan betalen en gekeken of ik die shit ook onder rembours kan laten bezorgen en of je voor rembours contant geld moet hebben en en en. Maar nog steeds heb ik zoiets van 'iiiieehh kassa '. Belachelijk.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gelukkig is er nog nooit wat fout gegaan bij mij. Ik denk dat als een van de eerste keren dat je iets op internet bestelt het helemaal fout gaat, dat dat geen goeie indruk achterlaat over internetwinkelen, en dat je daarna al helemaal niet meer durft ofzo
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe duur is dat ding?Citaat:
Maar dat was bij een ding van 6,- oid. Sindsdien ben ik nog neurotischer, ja. Ik ben ook blij met de adresboek-functie bij internetbankieren, want dan kan ik gewoon iets aanklikken zonder dat ik het honderd keer hoef na te kijken, omdat ik weet dat ik dat ooit al heb gedaan en dat het toen goed was |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga er nog even over nadenken.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |