Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het ook erg leuk. En het was erg druk in de tram terug naar Den Haag CS. Had iemand al gezegd dat ik per ongeluk de verkeerde trein had genomen en in Rotterdam uitkwam, waarna ik bij de tickets & service ging vragen hoe laat en waar de volgende naar Den Haag centraal ging, en toen ook nog eens de stoptrein nam en ruim een half uur later dan gepland aankwam? Dat 'avondprogramma' stelde niet zo veel voor hoor, teruggaan naar Den Haag centraal waar mijn vader me op kwam halen. ![]()
||
Citaat:
![]() En ach ik heb maar een krant zitten lezen op den haag centraal en een beetje zitten sms'en met CS. Je moet toch wat. De tram waar ik in zat was trouwens stuk, dus ik was ook paar minuten te laat, daar niet van ![]() Ja we hebben idd besloten het avondprogramma te verzetten naar de volgende keer ![]()
|
Minke! Ik kijk nu ER, en ik ben nu waar bij ze ongeveer Dr. Greene gaan opereren.
Ik dacht, misschien wilde je dat weten ofzo. s7e10. edit: oh wacht, dit is het meettopic. Naja, anyway.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
DK Meet #20 TopDrop | 500 | 02-07-2008 16:04 | |
De Kantine |
Waar kijk jij naar uit? Verwijderd | 500 | 25-06-2007 15:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
zijn er ook DKmeetingen? Verwijderd | 487 | 08-03-2004 09:11 |