Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
"Heb je ook ervaring met <vul random handeling in waar ik GEEN ervaring in heb>...?"
Ik haat sollicitatiegesprekken voor stomme baantjes die ik eigenlijk niet wil maar wel moet nemen omdat ik geen geld heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt nog nooit gehad dat ze meeliepen als ik zoiets zei. Maar meestal gaat het ongeveer zo: "Mag ik je wat vr--" "NEE!" *doorloop* "Eh, okee, fijne dag nog... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, wat geldvraaglui betreft. Eén keer had je zo'n jongen met het volgende verkooppraatje: "Ja, jullie zijn van die mooie meisjes, als jullie nou elke keer dat jullie uitgaan gewoon drankjes gaan bietsen bij allemaal jongens dan kunnen jullie met het bespaarde geld maandelijks het blablafonds steunen!"
Ik heb maar gezegd dat ik akkoord ging, maar alleen als hij de prostitutie in ging en alle opbrengst aan mij zou doneren. Hij wilde niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond de vraag ' wacht je op de trein' vanacht om 3 uur op amsterdam centraal ook nog al een vreemde vraag..
Ik zal ook blij zijn als ik van het zinnetje ' zolang je hier woont, wil ik respect' af ben.. Alsof ik geen respect voor mijn ouders hoef te hebben als ik ergens anders woon |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |