Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit is misschien nog wel aardig
![]() http://www.bijbanen.nl/?p=viewvacature&vacatureid=9475 Alleen jammer dat het op oproepbasis is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel leuk om met mensen te werken, en als ze echt tevreden zijn, word ik ook wel even vrolijk. Gisteren had ik een ouder echtpaar geholpen, met vloerbedekking, want dat is nu eenmaal mijn afdeling. Hun zoon kwam weer thuiswonen, vanwege een ernstige ziekte, en toen heb ik maar even geregeld dat het direct de volgende dag (vandaag) geleverd en gelegd kon worden. Ze kwamen vandaag maar even langs om me te bedanken en te vertellen dat het er heel netjes uitziet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Paranoide naamzoek
![]() ![]() http://www.studentenwerk.nl/vacature...ratie+Engineer
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah freaky ![]() Gewoon geplet dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat ben ik. In mijn vroege dagen op YouTube, jaren geleden, wilde ik graag incognito blijven :') Eigenlijk wil ik daar inmiddels allang ook gewoon Paranoide heten, maar dan ben ik al m'n favorites kwijt. Of ik moet ze opnieuw gaan toevoegen op het nieuwe account, maar dat is teveel moeite.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |