| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
officieel mag ik dingen met anderen (sex jongen) doen, ben ik niet van plan hoor, maar het mag dus eigenlijk wel.Vanavond feest waar de sex jongen hoogst waarschijnlijk ook is, oh oh oh wat een beproeving! |
||
|
|
|
|
eerst heb ik 2 en een half jaar geen serieus vriendje en nu eigenlijk 2, das niet echt flink van me maar ik moet die andere nog spreken want ik besef sinds gisteren toch wel dat ik verliefd ben om hem.prrrrr
|
|
|
Verwijderd
|
@ quin; wow, super! Gefeliciteerd, geniet er lekker van, hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan
![]() OT: Ja, goed! Het wordt een beetje saai, maar tussen mij en mn vriend gaat alles prima. Hij is lief en leuk en nu hij een baan heeft en ik op zoek ga naar een baan komt huisje, boompje, beestje dichterbij
|
|
|
|
Verwijderd
|
M'n zusje vroeg net keihard waarom ik nou zo met die jongen bezig was, omdat het toch nooit iets kon/ging worden. Ik vond het echt niet leuk dat ze het zo zei, maar eigenlijk heeft ze gewoon gelijk. Ik maak het mezelf hier zo moeilijk mee. Ik heb alles wat ik besloten heb niet meer te willen. Behalve dat hij zelf zo leuk is. Maar hem zal ik wel vergeten, uiteindelijk. Het zou heel jammer zijn als het nu ineens het einde was, maar praktisch gezien kwel ik mezelf nu alleen maar.
Het klinkt ineens alsof ik besloten heb maar op te houden met contact enzo, maar dat is ook helemaal niet wat ik wil. Ik weet niet wat ik wil. Ik wil hem, maar niet deze situatie. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ot: Het gaat goed. Alles voelt goed, het lijkt nog steeds sterker te worden. We worden ook steeds beter in samen problemen oplossen. Morgen naar mijn nichtjes, en dus ook zus, en dat is leuk. En het is fijn om te weten dat je ouders achter je staan. Dus eigenlijk gaat alles gewoon top |
||
|
|
|
|
Argh. Waarom word ik dan toch weer emotioneel als hij in een telefoongesprek van 20 minuten pas naar mij vraagt als hij op wil leggen. Wat is dat nou, desinteresse of weet hij gewoon niet beter. Het enige dat ik weet is dat ik er gewoon niet blij van word als hij niet de intentie heeft te willen weten hoe het met me gaat. Het frustreert me en ik weet ook dat het telkens weer een twistpunt is in onze relatie. Ik ben (irreeel) onzeker en angstig, hij heeft zijn afstand en zijn vrijheid nodig en dan moeten we samen maar uitvechten hoe vaak we elkaar zien, wanneer en hoe. En ik pas me telkens maar weer aan omdat ik weet dat als hij zich dusdanig moet aanpassen, dat hij voor zijn gevoel zijn vrijheid verliest en me dumpt.
En verder zijn werkelijk al mijn vrienden op vakantie, stervenswaardige vakanties ook altijd, ik wil praten en wijn drinken maar de eerste vriendin zie ik pas donderdag weer en dan hoop ik vrijdag te meeten met een vriendin en nou, ik weet het niet. |
|
|
|
|
|
Pfff ben emotioneel een beetje moe.
![]() Was bij hem vanaf woe en ik zou eigenlijk tot overmorgen blijven maar ik ben nu toch weer in a'dam vanwege onverwachte tandartsafspraak... En daar baal ik zo van, omdat we eigenlijk nooit langer dan 3 dg samen zijn, en nu konden we éindelijk 8(!) dg samen zijn. Betekent veel voor me.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gisteren twee uur met haar gebeld (niet over mijn twijfel en dat ik haar misschien terugwil gehad) en voel me vandaag al een stuk beter en mis haar wat minder. De weekends zijn ook een stuk zwaarder omdat je dan minder te doen hebt en gewend bent bij haar te zijn natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
So happy <3 Hij is echt heel lief en ik ben heel blij hoe we hier samen in kunnen staan. Gisteren een uitgebreid gesprek gehad over onze zorgen en angsten. Ik bedoel: het is niet niks waar we nu in staan! Ik vind het echt heel cool van ons allebei dat we die zorgen wel kunnen uiten, maar tegelijkertijd heel blij kunnen blijven met ons ukkie
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, ik weet het niet. Ik ben nog steeds bij m'n voornemen gebleven hem even te laten, en heb zoals verwacht ook nog niets van hem gehoord. Op de een of andere manier doet het me ineens ook veel minder dan verwacht. Misschien omdat m'n beste vriendinnetje al een paar dagen hier is, en ik dus afleiding heb. Vanavond gaat ze weg, dus ben benieuwd hoe het dan zal zijn. Morgenavond of donderdag is hij ook weer thuis, dus zal hij weer online zijn. En mijn brief lezen. IK WEET HET ALLEMAAL NIET
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
niet zo heel best eigenlijk.. vanaf vorige zondag zie ik d'r 5 weken niet.. ze gaat werken op een camping en ik ga ook op vakantie... Ben ook heel onzeker nu omdat we net uit een kut periode in onze relatie komen en ik d'r eigenlijk niet helemaal meer vertrouw.
Ik heb zin om d'r weer even te spreken of in ieder geval eventjes een lief mailtje terug te krijgen maar helaas. zit niks anders op dan hopen dat ik haar vanavond nog eventjes kan spreken |
|
|
|
|
Ik kan echt niet wachten totdat ik vrijdag naar hem toe kan, de dagen kruipen op deze manier voorbij. Het liefst zou ik nu al naar hem toe gaan
Maar anyway paps en mams reageerden goed toen ik vertelde dat we vanplan zijn samen te gaan wonen. Mijn mams was alleen bang dat ik dan niet meer terug zou komen naar Maastricht als ik klaar ben met studeren Achja, wel lief. Ik hoop alleen wel dat we woonruimte gaan vinden, want na 2.5 jaar ingeschreven staan was de kans op een bovenwoning alsnog 16% Achja, we zien wel, desnoods wachten we een jaartje, maar het is gewoon zo tof dat hij dit voorstelde
|
|
|
|
Zo. Terug van vakantie met vriendinnetje. Alles ging mis wat mis kon gaan ( gepakt op zwartrijden in oostblok enzo
), maar met haar was het erg tof. Tussen vriend en mij is alles weer goed. We zijn vandaag naar het park en de kinderboerderij geweest en daarna uit eten. Voelde alsof we elkaar helamaal niet 2 maanden niet hebben gezien. Hij is hard bezig met wat hij gaat doen op het gebied van studie/werk. Ik heb er weer helemaal vertrouwen in ![]() En quin: Gefeliciteerd. Super spannend! |
|
|
|
|
|
Heerlijk weekend gehad samen. Ik heb hem vrijdagnacht samen met zijn beste vriend met de auto, als verrassing opgehaald en dat vonden ze tof
En hij had mij nog harder gemist dan ik hem En een hele zaterdag samen was ook heerlijk en zondag een heel eind wezen fietsen. Het weekend samen was gewoon heerlijk. En nu nog een paar dagen hard werken en vrijdag zie ik hem weer en dan voor heel lang want dan gaan we samen op vakantie met zijn vrienden vanaf woensdag en daar heb ik erg veel zin in maar ik ben blij als al die vakantiestress over is
|
|
|
Verwijderd
|
^Meestal word ik heel vrolijk van jouw berichtjes (soms heb ik van die buien waarin ik echt niet leuk ben en alles klote is, perfecte relaties/mensen dus al helemaal. Dan vind ik ze niet leuk. Maar meestal wel.
)ot: Hoera hoera hoeraaaaaaaaaa! We zouden elkaar eigenlijk donderdag pas zien (Wat dus echt nog veeel te lang duurt), maar nu komt hij me morgen ophalen en kunnen we lekker in het grotebed slapen, aangezien mijn ouders er niet zijn. Jeuj jeuj jeuj! Waar je een mens allemaal wel niet blij mee kunt maken.
|
|
|
|
|
Gister exvriendje gesproken op msn. Hij heeft me meteen terug zn nummer gegeven, heeft spijt van hoe het allemaal gelopen is en heeft nog gevoelens voor me. Leuk vervroegd verjaardagscadeautje.
|
|
|
Verwijderd
|
nog geen nieuws onder de zon sinds haar boyfriend in het land is, had ik eigenlijk ook niet verwacht, maar soms slaat de twijfel wel een beetje toe..
bluf ik mij deze keer hier niet doorheen!?hmmm verder op vriendschappelijk gebied prima, zie mijn vriendjes bijna elke dag en ze vervelen nooit, zulke leuke jongens ! verder veel werken en trainen, komende weken veel wedstrijden en mijn lijf doet aan alle kanten zeer dus komt vast goed!
Laatst gewijzigd op 16-07-2008 om 16:27. |
|
|
||
|
Citaat:
Verdomme, ben ik overgelukkig ga ik liggen zeiken en me rotvoelen omdat hij me nooit uit zichzelf belt Zeikwijf dat ik ben..
![]() |
|
|