Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2008, 18:23
Verwijderd
Ik heb over allemaal forummers gedroomd. Maar ik weet er niks meer van, want in mijn droom was ik dronken. We liepen in elk geval 's nachts door Amsterdam, met een groep van zo'n zeven/acht mensen. Jaeger was er ook en hij was ook dronken, we probeerden iedereen er heel enthousiast van te overtuigen dat we pizza moesten gaan halen achter de Dam.
Advertentie
Oud 28-07-2008, 11:23
Verwijderd
Haha, hoe zag ik er uit?
Oud 28-07-2008, 11:40
Verwijderd
Geen idee, maar ik vond je wel aardig want je was de enige die ook pizza wilde Volgens mij had je een halflange zwarte overjas, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 28-07-2008, 23:06
Verwijderd
Mrr, ik had een semi-nachtmerrie.

Iemand die ik enkel van naam kende had een eigen televisieprogramma gelanceerd, ik zou langskomen om het te kijken. Er was echt geen hol aan, want het was een soort quiz met allemaal lame-ass vragen. Tussendoor liet hij gemonteerde beelden van een enorme zaal zien, Oscar-uitreiking-achtig, maar dan nog groter. Alsof dat zijn publiek bij de opnames van de quiz was, maar het was overduidelijk nep.
Toen moest ik de hele tijd rondsluipen en ongezien blijven, in verlaten fabriekshallen. Na een tijdje wilde ik ergens gaan slapen, op een bank in een woonkamer midden in een soort verlaten pand. Maar toen kwam m'n moeder eraan en zei dat het niet kon, want m'n vader zou daar de hele nacht gaan rondhangen en als ik op de bank sliep kon dat niet.

En toen zat ik opeens in een grot/iets waar het helemaal donker was, ik zag dus ook helemaal niks meer in die droom, in dit gedeelte droomde ik alleen het geluid en de tastzin. Het was een grot of een vervallen kelder van een verlaten fabriek, denk ik. En ik moest daar rondlopen en de uitgang zien te vinden, maar ik botste de hele tijd tegen kisten en slijmerige agressieve gestaltes die heel eng zachtjes aan het kreunen waren.

Na een tijdje raakte ik het allemaal zat, dus ik dacht 'fak it, ik ga gewoon de walkthrough lezen voor dit stuk'. In de walkthrough stond beschreven hoe ik uit die grot/hal/iets kon komen, maar er waren ook beschrijvingen van de doodlopende gangen. Eén ervan was heel eng, want hij was heel lang en werd steeds smaller, maar sommige stukken waren opeens oneindig groot en die kon je alleen doorkomen als je je vasthield aan een ketting die daar gespannen stond. En naarmate je dichter bij het einde kwam werd het geluid harder, allemaal gekrijs en gegil en geschuifel met voeten, tot het op het einde opeens vrij abrupt stil werd en je in volledige stilte helemaal in het donker aan het einde van de nergens op uitkomende gang stond.

Hier werd ik wakker en toen dacht ik 1) dat zou best een gaaf onderdeel zijn van een game, dat het ergens helemaal donker is en 2) welke nerd gaat er nou walkthroughs lezen voor dromen, shit.
Oud 29-07-2008, 04:08
Verwijderd
Ik droomde dat ik mijn eindexamen Engels moest doen maar dat ik mijn woordenboeken was vergeten. Ik had nog een kwartier om ze te vinden en rende door school en kwam mijn lerares Engels tegen aan wie ik het verhaal uitlegde, maar ze wilde me niet helpen want ze ging pizza eten.
Oud 29-07-2008, 12:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde eerst iets dat mijn vader voorstelde dat we een tekencursus zouden gaan volgen in Los Angeles. Dat leek mij niks, want ik heb niet zo veel met Amerika.
Toen was er ook nog iets over Afghanistan, een soort tent-achtige hut werd leeggeroofd en vernield, en iedereen erin vluchtte weg. Er was alleen nog een baby die door iedereen in de steek werd gelaten en dus op eigen kracht de tent uit kroop en gered werd door een soldaat.
Toen opeens was ik er met een grote groep van school of zoiets. We gingen door een soort markt lopen, waar iedereen maar sjaals en pashmina-achtige dingen bleef aanbieden en zelfs toegooien soms, een aantal die heel erg lelijk waren. Er was ook een bordje met een groepje mensen, en ik vond het een heel stom bordje, en een beetje beledigend, maar ik weet niet meer precies wat eropstond. Dat je niet naar binnen mocht als je geen bikini aanhad, ofzoiets. We liepen door, tot ik opeens doorkreeg dat we rondjes liepen. Een vriendin van mij en ik werden weggevraagd door een oude dame, die vroeg of we misschien een held, een visionair wilden ontmoeten. Ik vroeg of ik mijn andere vriendin ook mee mocht nemen, maar ze zei dat je niet met z'n 3en naar binnen mocht. Ik zei dat ik mijn andere vriendin later wel weer zou zien.
Dus, we gingen een soort heel erg frummelig versierde ruimte binnen en toen gingen we daar wachten, toen bleek dat we een interview moesten doen met een schrijver waar ik zelf niets van ken maar die mijn moeder erg veel van heeft. En we hadden dus geen idee wat voor vragen we moesten stellen en waar we notities moesten maken, heel raar.
Oud 03-08-2008, 13:41
Verwijderd
Ik heb over Topdrop gedroomd!

We waren een heldenduo en we gingen naar Augurkenland. De Opperaugurk had ons namelijk opgeroepen om hem te helpen een probleem op te lossen. Wat dat probleem was wisten we nog niet, en we gingen er vanuit dat het ernstig was, dus haastten we ons. De Opperaugurk woonde in een kasteel in de vorm van een mannengezicht. Je kon alleen bij hem komen door een touwladder van meterslang neushaar te beklimmen, en dat deden we. Eenmaal boven aangekomen kregen Topdrop en ik van de Opperaugurk - een twee meter lange augurk met een kroon en een rode mantel - te horen wat we moesten doen. Hij vertelde dat er augurken gevangen genomen waren en dat we ze moesten gaan 'bevrijden'. Dat klonk als een spannende missie, maar al gauw kwamen we er achter dat het niks anders inhield dan het openen van augurkenpotten. Urenlang zaten we niks anders te doen dan potten openmaken en ze leeg gooien. Daardoor ontstond er een rivier van azijn en augurken, en na een tijdje was die zo diep dat er wel een boot in kon - die heel toevallig ergens al lag te wachten. Topdrop en ik stapten in de boot en op hetzelfde momenten kregen de augurken vinnen en veranderden in vissen, die de boot begonnen voort te duwen. Zo werden we weggevoerd uit Augurkenland, op weg naar huis.
Eh, wtf
Oud 03-08-2008, 13:50
Verwijderd
Ik had het koud en wilde mijn dekbed over het losse laken leggen, maar iets in mijn hoofd zei: nee dat heb je al gedaan. Het duurde heel lang voor ik besefte dat ik dat een nacht eerder bij DP had gedaan.

En ik zag mijn hond, die al bijna 2 jaar dood is, en zei tegen die: oh maar jij bent er! Sorry, maar dan ben ik aan het dromen.
Oud 03-08-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:

We waren een heldenduo en we gingen naar Augurkenland. De Opperaugurk had ons namelijk opgeroepen om hem te helpen een probleem op te lossen. Wat dat probleem was wisten we nog niet, en we gingen er vanuit dat het ernstig was, dus haastten we ons. De Opperaugurk woonde in een kasteel in de vorm van een mannengezicht. Je kon alleen bij hem komen door een touwladder van meterslang neushaar te beklimmen, en dat deden we. Eenmaal boven aangekomen kregen Topdrop en ik van de Opperaugurk - een twee meter lange augurk met een kroon en een rode mantel - te horen wat we moesten doen. Hij vertelde dat er augurken gevangen genomen waren en dat we ze moesten gaan 'bevrijden'. Dat klonk als een spannende missie, maar al gauw kwamen we er achter dat het niks anders inhield dan het openen van augurkenpotten. Urenlang zaten we niks anders te doen dan potten openmaken en ze leeg gooien. Daardoor ontstond er een rivier van azijn en augurken, en na een tijdje was die zo diep dat er wel een boot in kon - die heel toevallig ergens al lag te wachten. Topdrop en ik stapten in de boot en op hetzelfde momenten kregen de augurken vinnen en veranderden in vissen, die de boot begonnen voort te duwen. Zo werden we weggevoerd uit Augurkenland, op weg naar huis.
Eh, wtf
Oud 03-08-2008, 14:49
Verwijderd
Ik had vannacht wel een fijne droom:

Ik had een heel klein autootje, kleiner dan een oude Fiat 500. Het autootje was zelfs zo klein, dat ik er niet in paste, maar dat ik achterop moest zitten, op een soort bagagedrager, en door het achterraam mijn benen steken moest. Zo kon ik door stad en land rijden. Op een gegeven moment komt er een bus met Engelse kinderen voorbij, waarvan eentje aan mij vraagt: "are you rich?", waarop ik negatief antwoord. "Are you poor?" waarop ik 'yep' antwoordde. Even laten kwam ik Paranoide tegen, in een normale Fiat 500, maar die auto was heel vies en roestig, en haar remmen deden het niet, dus toen moesten we naar de garage. En toen belde mijn moeder me wakker, .

Laatst gewijzigd op 03-08-2008 om 14:56.
Oud 03-08-2008, 16:17
Verwijderd
jezus rasmusje
Oud 04-08-2008, 08:19
Verwijderd
Ik had een kamer die vastzat aan mijn werk, vlakbij de lift. Alleen was alles heel mooi en nieuw. Ik ging eieren halen in de keuken. Kazet was er ook. Hij zei dat we een relatie hadden. Hij was erg dominant en ik moest bij hem zitten, hij knuffelde mij te hard. Later gingen we naar het huis van Edward en later naar het huis van Carlien.
er waren nog wat belangrijke details maar die ben ik vergeten.
Oud 04-08-2008, 09:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Eh, wtf
hihi
Oud 04-08-2008, 09:40
Verwijderd
Ik had een tentamen. Op de universiteit. Ik dacht dat het aardrijkskunde zou worden, maar 't bleek handvaardigheid. Ik wist niet waar ik naartoe moest, dus vroeg ik het aan de portier. Hij wist 't ook niet. Langzaam stroomde de hal vol met mensen die hetzelfde tentamen hadden. We mochten 't in de hal maken. Mijn schoonzus was er ook en begon heel boos te huilen;'Ik wil niet meer! Wat stóm is het hier!' Ik liep achter haar aan en riep haar, ze bleef staan en ik pakte haar handen vast en zei dat ik spijt had, dat ik wilde dat ze bleef en toen omhelsden we elkaar heel lang. Mijn man stond achter me en knikte heel tevreden We gingen weer naar binnen, ik ging aan 't tentamen (met als thema 'Dutch'), met een schetsblok, een laptop en wat tijdschriften begon ik een beetje na te denken over wat ik zou kunnen maken. Er was ook een docent van mijn middelbare school bij, eentje die ik stiekem altijd errug leuk vond. In mijn droom vond ik dat ook weer Vooral het feit dat hij echt de docent uithing vond ik leuk Ik was aan het werk (vooral bladeren door de tijdschriften en door m'n schetsblok) en vroeg toen of ik naar 't toilet mocht, de docent twijfelde even, maar ja, het mocht. Dus wandelde ik de hal door, langs mijn man en schoonzus die daar zaten te wachten, ik stak m'n duim omhoog en ging naar de wc. Toen ik weer terug was keek de docent naar m'n schetsblok en zei hij dat ik nog even door moest werken. Langzaam maar zeker raakten de tijdschriften op (als je er door heen gebladerd had, gingen ze van tafel). Uiteindelijk was de hele tafel leeg en kregen we allemaal een waterijsje Als beoordeling kwamen ze per student vragen wat hun idee was (je moest 't thuis uitvoeren), ik zou ronde ansichtkaartjes gaan maken met typisch hollandse dingen erop (tulp, klomp, etc) en dat vonden ze wel leuk Ik werd glimlachend wakker
Oud 04-08-2008, 10:21
Verwijderd
ik droomde de hele tijd dat ik hash aan t roken was, echt de hele nacht en vage shit met dealers enzo
Oud 04-08-2008, 10:59
Verwijderd
Ik droomde drie dromen, een over een bioscoop, de ander over een ruzie met een klasgenoot, en de laatste over dat ik een 13-jarig italiaanse maffiakind was, met echt heel erg snuggere plannen over hoe ik een nazi kantoor ging opblazen.
Oud 04-08-2008, 16:08
Verwijderd
Ik heb gedroomd over Ecnelis

Het was heel vaag, ze had ook nog een jonger zusje die ook naar de kunstacademie ging, en die zei dat Ecnelis er al heel vroeg opzat. En toen vroeg ik: oh, heeft het ook een soort vooropleiding dan?

WTF
Oud 04-08-2008, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedroomd over Ecnelis

Het was heel vaag, ze had ook nog een jonger zusje die ook naar de kunstacademie ging, en die zei dat Ecnelis er al heel vroeg opzat. En toen vroeg ik: oh, heeft het ook een soort vooropleiding dan?

WTF
verander jonger zusje in oudere zus, en heel je droom klopt eigenlijk wel
Oud 05-08-2008, 21:01
Verwijderd
Ik kocht een EK-kaartje zwart, op straat, van een of andere gozer. Ik betaalde iets van 50 euro, en de man gaf me een of andere grote EK-munt.
Ik zei: "Wat is dit nou weer, geef m'n geld terug!"
Hij: "Ok", en hij gaf me 5 euro terug.
Ik: "Vuile oplichter, geef me ál mijn geld terug!"
Hij: "S-s-sorry!" en toen graaide hij in zijn jaszak en duwde hij geschrokken zijn hele dagopbrengst in mijn handen, zo'n 2000 euro.
Ik dacht: "Wauw, das veel geld", en zei quasi-nonchalant: "Hmmmm, oke, tis al goed zo, scheer je weg."
En toen liep ik snel weg voordat ie doorhad dat ie al zijn geld kwijt was.
Oud 05-08-2008, 22:40
vinniedas
vinniedas is offline
Ik weet eigenlijk mijn dromen bijne nooit meer. Alleen weet ik wel dat als ik droom dat ik er dan bij praat...
Oud 06-08-2008, 18:29
Verwijderd
Ik was op m'n werk en er lag een hele stapel spullen op de grond, inclusief een ID kaart. Een collega vroeg of ik dat naar de persoon van wie het was terug wilde brengen. Ik zocht en zocht maar kon die persoon niet vinden. Ik kwam een vrouwlijke collega tegen en begon haar te beffen. ze smaakte naar zoutwater en ik hield er direct mee op terwijl ik vies gezicht trok. ik zei 'sorry ik vind het niet lekker' en ze reageerde een beetje beschaamd.
Ik kwam nog allerlei andere mensen tegen terwijl ik rondliep op een megagroot plein.
Oud 06-08-2008, 18:48
Cherry Springs
Het was vast heel nutteloos want ik werd doodmoe wakker. Iets met een man die blauw was die ik eens had gezien op Oprah.
Oud 06-08-2008, 22:57
Verwijderd
Ik was op een cruiseschip en we gingen van göteborg naar nederland. Er was midden in het schip een soort college zaal waar les werd gegeven maar wij besloten daar te gaan slapen. Ik ging slapen, en ik zie dat andré manuel rechtsachter me zit. Eigenlijk wil ik een praatje met hem maken, maar hij vraagt of ik zijn flesje met water wil gaan vullen. Dat doe ik, en als ik terug ben val ik in slaap. Toen ik wakker werd was iedereen spullen aan het pakken want binnen een half uur was de boot terug in Nederland. Ik zie dat andré manuel weg is, en ik ga hem zoeken. Dan vind ik een soort kleine arena waar onder een balkon iemand de laatste noten en tonen van chocolate jesus van tom waits speelt. Ik baal echt waanzinnig, en net als ik vraag aan Manuel of hij het liedje nog een keer wil spelen, word ik wakker.
Oud 07-08-2008, 08:45
snoopy
snoopy is offline
Dat m'n vriend ineens wilde dat ik een abortus zou laten plegen.

En daarna dat ie heel kwaad op me was toen ik het had gedaan (wat ik nooit zou doen, maar oke...)
Oud 07-08-2008, 10:17
Neko*
Neko* is offline
Iets waarvan ik me bedacht dat ik het hier zou gaan posten, maar ik nu alsnog vergeten ben..
Oud 07-08-2008, 12:58
Verwijderd
Dat er iemand heel boos op me werd en me zijn werkplek uit begon te duwen en een beker koffie naar mijn hoofd smeet.
Oud 08-08-2008, 08:05
Verwijderd
Ik was op mijn werk (maar het was heel anders dan normaal met andere mensen) en daar begon ik een meneer uit te schelden voor de ergste dingen. Ik liep weg, en toen ik een tijdje later terug kwam had de familie van die man overal papiertjes opgehangen met daarop dat ik niet mocht schelden.
Ik zag een tas liggen met een brandende sigaret, die tas was van een stomme collega en ik liet het gewoon branden zonder iets te zeggen.
Later was ik ineens op een soort spelparcours in het water terecht gekomen, een overenthousiaste presentator probeerde mijn zusje op een fietsje onder water te laten fietsen. ik vond het belachelijk maar m'n zusje deed het gewoon.
Er was ook nog iets met een verhuizing, ik zou in het oude huis van mijn ouders gaan wonen, maar dan alleen in de huiskamer, de rest van het huis was een soort flat geworden.
Er was ook nog iets met daboman en een reis, maar dat ben ik vergeten.
Oud 08-08-2008, 10:37
Verwijderd
Ik had een heel fijne droom.

In een spoiler, want langgggg.

Spoiler

Toen ik vanochtend eindelijk wakker werd, bleek dat ik 24 uur had geslapen.
Oud 08-08-2008, 10:52
Verwijderd
hahahaha @droom boven mij
Oud 08-08-2008, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn vriendje en ik in Engeland in een supermarkt waren. Daar liepen allemaal oud-klasgenootjes van me. Hij ging er op af omdat het heel gek was dat ze daar waren, en toen sloegen ze hem voor mijn ogen in elkaar. Mijn vriendje overleefde het niet. De rest van de droom was ik telkens weer overtuigd dat ik zijn lichaam zou vinden, dat hij nog zou leven, dat ik hem op de een of andere manier kon terugkrijgen. Het was heel naar en wanhopig.
Oud 08-08-2008, 19:19
Missy
Missy is offline
Door een snijmachine waren mijn vingers er van één kant half afgesneden. Het was niet bloederig of iets dergelijks. Dat gebeurde om negen uur 's ochtends. Ik liep naar mijn ouders toe om te vragen of we naar het ziekenhuis konden. Dan konden ze het er daar aan naaien en kon ik mijn hand weer gebruiken. Uiteindelijk gingen we pas om drie uur.

Vaag.
Oud 09-08-2008, 08:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik kocht een EK-kaartje zwart, op straat, van een of andere gozer. Ik betaalde iets van 50 euro, en de man gaf me een of andere grote EK-munt.
Ik zei: "Wat is dit nou weer, geef m'n geld terug!"
Hij: "Ok", en hij gaf me 5 euro terug.
Ik: "Vuile oplichter, geef me ál mijn geld terug!"
Hij: "S-s-sorry!" en toen graaide hij in zijn jaszak en duwde hij geschrokken zijn hele dagopbrengst in mijn handen, zo'n 2000 euro.
Ik dacht: "Wauw, das veel geld", en zei quasi-nonchalant: "Hmmmm, oke, tis al goed zo, scheer je weg."
En toen liep ik snel weg voordat ie doorhad dat ie al zijn geld kwijt was.
Aaaah... das zielig! Die arme man

OT: iets met dat m'n vriend smsjes stuurde naar m'n beste vriendin, maar ik mocht ze niet lezen want ze gingen over mij
Oud 10-08-2008, 11:13
Uice
Uice is offline
Ik was op een boot en sloeg wat spijkers in een namaakhoofd. Toen kwam er een meisje dat ik ken en gingen we samen wat praten. Plots waren er inbrekers! Het waren studenten. We gingen ons eerst heel klein en onopvallend maken zodat ze niet wisten dat we er waren, en dat lukte aanvankelijk want ze dachten dat we een magnetron waren. Maar toen zagen ze mijn handen, en eentje zei 'hee, een magnetron met handen, dat kan niet', en ze ontdekten ons en namen ons mee naar boven. Daar wilden ze mij met een dildo in mijn gezicht slaan. Eerst deden ze het bij elkaar om te laten zien hoe dat in zijn werk ging. Ik dacht, 'misschien gaan ze me ook wel anaal ontmaagden! En dat ding daarna in mijn plasbuis steken!'. Ik deed alsof ik een soort paniekaanval kreeg om ervoor te zorgen dat het niet doorging, en dat lukte.
Het meisje had zich ondertussen uigekleed tot haar onderbroek omdat ze dacht dat de inbrekers dat wilden en ze wilde ze niet kwaad maken.
Toen wist ik een pistool te bemachtigen, en schoot ik de inbrekers door hun hoofd. Het werden er steeds meer. Er kwamen ook meisjes en mannen van middelbare leeftijd bij. Gelukkig werd de groep mensen die tegen de inbrekers was ook steeds groter, dus uiteindelijk lukte het mij ze allemaal door hun hoofd te schieten en vervolgens in een kamertje op te sluiten. Ze ontsnapten echter met het grootste gemak en gingen lekker op het balkon zitten. Daar lag ook een zware stalen bal, en ik dacht, daarmee kan ik ze misschien verslaan. Maar toen kwam er een meisje dat de bal van het balkon gooide.
Oud 10-08-2008, 11:46
Verwijderd
Ik droomde dat ik een veel te strakke leren broek aanhad.
Oud 10-08-2008, 13:09
Verwijderd
Ik zat weer in groep 8 en ik moest m'n anticonceptiepleister op gaan plakken, dus ging ik naar de wc. Er waren maar twee wc's en er stond een enorme rij, dus plakte ik m'n pleister maar gewoon bij de wastafels op. En toen ging ik met een juf door een of ander fotoboek bladeren op zoek naar foto's van mij en mijn moeder, maar we moesten eerst een hoofdstuk over dieren door, dus zocht ik naar mijn moeder tussen allemaal giraffes en neushoorns.
Oud 10-08-2008, 13:11
Verwijderd
iets over een elektronisch systeem waar ik de ballen van snapte.
Oud 11-08-2008, 01:09
Verwijderd
Hahaha @ uice
Oud 11-08-2008, 05:24
Verwijderd
Ik wilde brood kopen bij de bakker, maar hij verkocht alleen watermeloenen.
Oud 11-08-2008, 06:27
Verwijderd
Ik was in soort museum/pretparkachtige omgeving. Ik zocht mijn zusje. Ik riep en ik riep maar ik vond haar niet. Later zag ik yuri die met me wilde zwemmen. Ik wilde al eerder naar het zwembad maar begreep niet hoe ik er moest komen, dat moest via allerlei gangen en liften terwijl ik de buitenkant van het zwembad al zag. Toen gingen we met de auto de ingang vinden, maar toen yuri een parkeerplek zag zette hij daar snel zijn auto neer. Echt in een beweging op een klein plekje. Er was nog veel meer aan de hand maar dat ben ik vergeten.
Oud 13-08-2008, 12:50
Cherry Springs
Ik droomde vanochtend dat ik iets had met school in een restaurant, waar er hokken waren voor dieren. Ik had mijn konijn bij me en ik had opeens ook een kat. Toen gingen we naar buiten, ik had mijn konijn op mijn arm en de kat zat nog binnen, geloof ik. Toen brak er brand uit in het gebouw en er kwamen allemaal dieren naar buiten, gedragen door andere mensen, honden, katten, van alles. Een meisje kwam naar me toe met een soort dikke, kortharige grijs-gestreepte kat met een pluizige staart, en vroeg of die van mij was. Het was niet de mijne maar hij had wel dezelfde staart. Toen besefte ik mij dat ik eigenlijk niet precies wist hoe mijn kat eruit zag en ik hem waarschijnlijk niet zou kunnen herkennen.
Er was ook iets met de broers van een vriend van me, mensen scandeerden hun achternaam en er was een logo van een hand die twee vingers in de lucht stak, en dat bestond dan uit heel erg veel mensen met gekleurde t-shirts. Alleen sommige mensen gingen dansen en toen werd het logo heel slordig.
Ik zat naar de trap te kijken waar die dieren vandaankwamen en toen besloot ik maar wakker te worden want zelfs als ik mijn kat terug zou krijgen, als ik wakker werd was hij toch weer weg.
Ik was al half wakker toen ik dat droomde ofzo. Raar.
Oud 13-08-2008, 13:17
Neko*
Neko* is offline
Ik had echt 4 mensen vermoord, en ik weet niet meer waarom. En de ouders van mijn vriend bleven maar volhouden dat ik het niet gedaan kon hebben, maar ik wist zeker dat ik het wel gedaan had. En toen moest ik naar huis fietsen (om de een of andere reden), en ging ik dwars door de tuin van mensen heen, zodat de politie me niet zou vinden.
Even later werd er zo'n onderzoek ingezet waarbij mijn basisschoolleraar ging helpen, en zei dat ze me wel onschuldig konden laten lijken. Want het was ook niet normaal als je je moeder rond zag vliegen. En als ik het dan toch gedaan had, dan zagen we wel weer verder.
Toen gingen ze allemaal kogels uit de lijken halen, en ineens waren er nog maar 2 mensen dood ipv 4 omdat er 2 weer tot leven waren gekomen, en dus kreeg ik dan niet levenslang, maar alleen maar 15 jaar.

Oud 13-08-2008, 15:14
Verwijderd
Ik kan mijn dromen echt niet onthouden de laatste tijd.
Oud 14-08-2008, 12:02
Verwijderd
Ik was ontvoerd door een Hans Dorrestein achtige man. Niet echt ontvoerd, maar hij liet me niet meer naar buiten. Sam was er ook en die zou hij wat aan doen als ik probeerde weg te gaan.
Ik raakte helemaal in paniek en schreeuwde dat ik mijn medicijnen nodig had. De man bleef rustig en gaf me een asbak. Waar ik de hele tijd aan dacht is dat ik mijn mobiel bij mij had.
Ik belde mijn moeder, die zei dat ze niet zoveel voor me kon doen. Er ging ook nog serieus door me heen dat ik kazet kon bellen maar bedacht dat dat geen nut had omdat hij ver woont. Ik liep door de kamer en plots zag ik allemaal witte insecten. Toen ik op de grond stampte liepen ze allemaal naar een groot gat in de vloer. echt met miljoenen tegelijk.
Ik kon ook niet ontsnappen want ik kon mijn ogen niet openhouden, hoe erg ik mijn best ook deed.
Toen kreeg ik een sms van mijn vader waarin stond dat hij wel met die man ging praten. Ik ging slapen.
De volgende dag mocht ik ineens weg van die man, mijn zusje kwam me ophalen en aan sam dacht ik geen moment. Mijn zusje had een papieren tas met egels en konijnen, die hadden ook iets met die man te maken. Het was moeilijk om de beestjes in de tas te houden want ze wilden er steeds uit. Er zat een konijn in die ik wel wilde hebben. Toen waren we ineens weer bij dat huis van die man, er was een feestje gaande. Ik maakte me heel druk dat ik die man weer zou zien en hij me weer vast zou houden. Toen zei ik iets verkeerds geloof ik en er werd op me geschoten, in mijn hoofd. Ik viel neer op de wc. Later kwam iemand me halen om te zeggen dat ik wel weer naar de feestende mensen kon komen.
Het was allemaal zo realistisch en eng. brrrr.
Oud 14-08-2008, 12:14
Verwijderd
Ik had een heel nare nachtmerrie, in drie acts, begeleid door krankzinnige pianomuziek. Maar ik weet niet meer wat er was, behalve dat het allemaal in okergele en oranje tonen was. En er was ook iets met allemaal gekrompen hoofden.
Oud 14-08-2008, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik schrijf op het moment een paper over de tram in Groningen, en gister kwamen we erachter dat in die infoboeken- en folders stond dat het mogelijk is dat het huis van mn opa en oma gesloopt moet worden. En daar zat ik blijkbaar zo mee dat ik er over heb gedroomd. En ik lag maar te piekeren toen ik wakker werd dat het sneller gebeurd dan we denken en dat ze dan waarschijnlijk niet meer leven 'maar misschien ook nog wel' en dat ze dat zo erg zouden vinden enzo
Oud 14-08-2008, 12:42
Verwijderd
Iets over mensen die tegen elkaar stonden te schreeuwen in een supermarkt.
Oud 14-08-2008, 14:03
Verwijderd
Dat ik met een of ander vieze oude vent zoende.
Oud 16-08-2008, 09:51
Verwijderd
Eerst woonde ik in een flat zonder deuren, je moest langs de balustrade klimmen en dan over allemaal stenen richels naar de balkons, waarna je door de ramen naar binnen moest. We zaten midden in de kamer aan het avondeten toen bleek dat we ergens heen moesten met de trein. Zodoende veranderde de flat in een trein en gingen we op weg.

We moesten heel vaak overstappen en we waren met iets van vier tot acht mensen, waardoor we de hele tijd moesten puzzelen met de coupés. Sommige waren heel klein, met twee hangmatten die aan het plafond hingen en verder niks. Sommige treinen waren ook enorm groot, met echt hele grote kamers als coupés. Toen we in één zo'n trein zaten bleek dat er geen slot op de deur was en de deur zelf was van doorzichtig plastic. Ik legde heel veel gele legoblokjes voor de deur, om de doorgang te blokkeren, maar er was de hele tijd een asociaal kind dat de deuren stiekem open probeerde te doen en allemaal lego probeerde te jatten. Na een tijdje haalde ik z'n moeder er maar bij, die 'm weghaalde.

Uiteindelijk kwamen we bij een soort.. cybergothic-seksfestival. Er was o.a. een raar complex dat leek op een hoop aan elkaar gesoldeerde dixi's, daar kon je dan in gaan zitten en vervolgens kon je instellen dat de deur voor x tijd niet meer open kon. Dat was dan bedoeld voor mensen die geilden op claustrofobie. Ik liep een beetje rond op dat terrein en toen ging ik maar chillen in een wijnzaak, waar ze allemaal schaaltjes hadden met de ingrediënten van de wijn. Zodat je kon proeven waar het van gemaakt was. Het waren niet alleen maar druiven, maar ook hele kleine watermeloentjes en kersen en aardbeien. De mensen die daar werkten waren ook wel tof, hoewel er één gekke tussen zat die de hele tijd praatte over wijn maken van floss.

Dat was het.
Oud 16-08-2008, 11:56
Verwijderd
Ik droomde iets over Batman en Robin, en Robin zag er voor de verandering een keer cool uit (meer als ninja). Het was heel gaaf, maar ik ben het meeste al vergeten.

Ik weet wel nog dat Batman en de Jack Nicholson-Joker moesten samenwerken om een andere badguy aan te pakken (het was een toffe badguy, ik weet niet meer wie) en toen riep Joker de hulp in van Harlequin, een soort kruising tussen MadameMinke en Ruby Wax, in een narrenkostuum met paars-groene ruitjes. Ze begroette de Joker heel uitbundig met een hevig Brits accent: "Jokaaah?! It's youuu!!" en toen ging ze in de rondte dansen.
Oud 17-08-2008, 08:53
Verwijderd
Dat ik een blinddate oid had met een meisje met rood haar en heel veel vlechten, en dat ze me wilde zoenen maar steeds als ze dat probeerde ik heel hard in haar gezicht nieste. Ze zat helemaal onder de troep en werd boos op me.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten