Advertentie | |
|
![]() |
|
Een kortere lichtbruinen leren jasje
Leuk bloesje eronder (niet zo'n megastrakke en níet in de broek!) Een spijkerbroek die een klein beetje wijd is Adidasgympies eronder Leuk in de war kapseltje *zucht* nieuwe vriend van een kennisje ![]() Blonde dreadjes Zwart t-shirt niet megastrak maar ook niet wijd Wijde lichte broek of ribbroek Gympies Zwarte bloes Dickies Lichte Carhartt broek skategympies (Vans) met té foute knalgele veters erin blond beetje door de war kapsel (= mijn vriendje met mooie kleertjes, woei!! ![]()
|
Mijn lief draagt vandaag weer z'n 'typische' kledij:
d.w.z. donkerblauw bijna zwart aansluitend t-shirtje (met z'n magere lijfje onder whooo) dunne zwarte kap-longsleeve met verschillende gaten in ![]() grijszwarte broek (nogal aansluitend, hij draagt niet graag wijde broeken ![]() versleten doc martens En m'n ideale jongensoutfit...ff denken...eigenlijk vind ik dat niet erg belangrijk, maar I'll give it a shot: -haren: hanekam (ja nog altijd) of heel rommelig -qua broeken maakt het niet zoveel uit: wijd kan mooi zijn maar aansluitend heel soms ook -qua pulletjes: zie graag een beetje aansluitend (bij magere manspersonen althans ![]() Zal ff foto's zoeken...ach nee nu geen zin... |
![]() |
|
Oja mijn boyfriend heeft vandaag aan:
- Zwart t-shirt Sex Pistols - Zwarte longsleeve (daaronder) van... *weet ik niej meer* - Zijn mooie lichte Carhartt broekie - Witte sportsokken ![]() - Beige Vansschoentjes - Blonde haartjes door de war - Kralenketting achtig iets Wel lief ![]()
|
Verwijderd
|
Niet dat ik 'haar' ken ofzo of ooit hebt gezien maar toch:
Leuke rok (kniehoogte) Camelkleurig of beetje ruw matriaal (soort tweed) Wit blousje (getailleerd) Er overheen misschein nog een leuke spencer oid... Schoenen: netjes, lage lakschoenen of hoge hakken in de kleur van de rok... Weinig accesoires/sieraden. Leuke taserbij en een elegant horloge.. |
![]() |
|
Ik heb het hem net gevraagd
![]() Hij heeft aan: - Lichtblauwe spijkerbroek G-star - Donkerblauw t-shirt (hij weet niet van welk merk ![]() - Blauw/wit rugbyshirt River Woods - Bordeelsluipers - Geen sieraden, alleen een horloge (Breitling) Ik moet er bij zeggen dat hij zich over het algemeen best lelijk kleedt ![]() "Droomjongen" heeft een mix van stylish/kak/shabby. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Damn Maartje die jongen is moooi, moooi, moooi
Even zien, heb vandaag een mooi jochie gezien; een Evisu broek, blauwe bloes, en een rood spencertje van Moschino, donkerhaar in een kleine hanekam met rode puntjes, zwarte schoentjes (denk botecblurries) en felblauwe ogen *kwijl*
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Toch fijn dat ik het heb opgeslagen.
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan het bijna raden..
Daarom schrijf ik het ook niet op. Als je voldoet aan de volgende beschrijving dan kan ik je simpelweg niet weigeren wanneer je me uitnodigt voor een wandeling over de daken waar we vissen gaan vangen en sushi gaan eten. (dat wil zeggen, je vraagt me uit) Donkere wenkbrauwen, lichte ogen (ok, nu ben ik eigenlijk al neer) Laten we het over kleding hebben.. Wijde broek, wijd wijd, een beetje wijd, regenboog, of weetikveel, laag, leuk. Shirt dat iets zegt. Dat kan zijn: Ik ben gespierd (strak) Ik ben lief (konijntje) Ik ben (een tekst) Ik ben creatief (zelfgemaakt) Doe dan maar alsof je interressant bent en ik lig aan je voeten..
||
Citaat:
![]() ![]() hm. of strak en zwart, mag ook zwart wit. zwar rood. zwart paars..you get the idea. kisten ofzo. liever geen rock boys ![]() pantys om handen ed. donker hip haar of heel nonchi nja zoiets met een spijkerbroek op heupen beetej wijduitlopen afgetrapte gympies beetje wild halflang in laagjes blond haar. strak shirtje. of nja ach als ie maar lief is toch?
||
Citaat:
lang, blond krulhaar (tot op zn schouders) ![]() ![]() mooie, volle lippen ![]() joggingsweater soort skatebroek maar toch niet zo wijd met altijd veel zakken och ja, skateschoentjes al had hij een juten zak aan ![]()
|
![]() |
Wow, moeilijke vraag! Even denken, 'k denk zoiets:
-wat wijdere broek, rib of vaal spijker -en dan.. eh... een blouse los ofzo, of een vest, trui kan ook nog, als het maar niet een of ander strak shirtje is. Griezel! -z'n haar beetje door de war, alle kanten op -zwarte halflange nette jas of gewoon mooie bruine leren -schoenen is moeilijk, of gewoon normale bruinen, of ja, jemig he, ik vind niet een bepaalde schoen heel mooi, maar moet gewoon bij kleren passen. Timberlands vind ik trouwens niet zo, en ook niet van die schoenen die onder een pak horen. En ook niet de standaard-vila's of nike's etc.
|
![]() |
*denkt*
- lichte baggy spijkerbroek van één of ander onbekend merk - beige vansjes (die ik ook heb, die ik ook heb!) - snoopy sokken ![]() - elmo boxershort (van mij ![]() - grijze heeeeele oude O'neill trui die superzacht is ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dit stond hem prima ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij weet ik wie je bedoelt+waar dit over gaat niet stiekem over mij praten he. foei ![]() + dit is niet echt forum stof.ik spreek je wel weer keer via msn ![]() ---- wauw.wat leuk dat je roosje ook kent.roosje is mijn vlindertje.en ik hou heel veel van roosje.doe maar kusje van mij als je haar weer ziet. |
![]() |
|
![]() Persoon irl die wel 'hij' genoemd mag worden droeg vandaag: redelijk lang, rossig haar, geen gel -wit aansluitend shirt met blauwe letters -wit overhemd met donkerroodroze strepen die ver van elkaar afstaan; mouwen opgerold; bovenste paar knoopjes open; dan weer in, dan weer uit de broek; heerlijk nonchi -blauwe riem met een lichtblauwe waas -vale spijkerbroek, niet zo wijd dat ie sagte, maar ook niet strak -bruine slippers (dit keer omdat 'ie last heeft van zijn voet, maar normaal ook wel een enkel keertje ![]() -en vanochtend een grijze wollen trui erover |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt zojuist Zoltan uit Baarn omschreven! Maar dat zallem vast wel neit zijn ![]() |
![]() |
|
Heb nu even geen jochje op het oog ( oftewel: meerdere , dus vallen ze allemaal maar af :\)
Maar wat ik leuk vind hoe jongens eruit zien: * lekker rommelig getoupeerd ploef haar, of getoupeerde hanekam * zwarte spijkerbroek met onderkant omgeslagen en zwarte of bordeaux doc's eronder * veel laagjes zwarte shirtjes met cure shirtje enzo en dan met spikesriem . Helaas bestaan deze jochjes geloof ik niet meer ![]() OF * dreads/ploefhaar * redelijk wijde broek van het liefst carthartt ofzo, die zijn wel mooi ![]() * beetje strak shirtje erover * adijasjes Eigenlijk zolang het maar zwart is ofzo, dat vind ik altijd mooi staan. ![]() Ach ja ik eindig toch altijd met fluoricerende jochjes ofzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Beschrijf jou droom man is qua kleding Verwijderd | 21 | 23-11-2002 20:07 |