Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
om die reden draag ik heel vaak een legging, maar meestal in mijn laarzen dus dan zie je het eigenlijk niet. maar het ligt natuurlijk ook aan stijl en benen. ik vind jurkjes met leggings en pumps best leuk maar dat ligt wel helemaal aan hoe je dat draagt. overigens kunnen leggings wel alleen maar in het zwart. elke andere kleur gaat niet. en de amsterdamse meisjes die pogen de 90ies te doen herleven met glimmende roze monsters dienen van straat verwijderd te worden.
|
Ik ben dol op leggings. Eerst moest ik er even aan wennen maar onder een rok vind ik ze heel leuk. Ik ben nooit zo charmant met rokjes en nu zul je dus niet mijn ondergoed zien
![]() |
![]() |
|
'Zoals je tegenwoordig weleens ziet', jij komt zeker uit vlakbij Den Helder.
Ik ben dol op leggings en niemand hoeft mijn smoezelige kutje te zien dus er gaat zeker een rokje of jurkje overheen. Ik houd van glitters en printjes en funky kleuren, maar meestal zwart van dat gothic kom je echt nooit af. Legginz tot op de kuit zijn voor homo's en dikke debielen ![]()
|
Liefst een rokje met legging eronder, panties vind ik echt niet fijn zitten. En dan laarzen, zodat je de onderkant van de legging iig niet meer ziet.
Maar om eerlijk te zijn vind ik een rokje met panties wel móóier. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding?Zweet? x_naom | 5 | 18-12-2013 15:40 | |
De Kantine |
A pyre of black saaiflowers #1861 Verwijderd | 505 | 10-08-2013 21:36 | |
De Kantine |