Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Mensen die de trein al instappen terwijl íedereen nog uit moet stappen (want laatste station), bah. Ik ben nu actief mensen terug aan het duwen als ze dat doen. Laatst stond er een man met een enorme buik in de weg, toen liep ik tegen z'n buik op
Oh dit ja, maar dan met de metro. Vooral op Beurs, waar veel uit- en instappen. Ik duw die asociale pikjes ook gewoon altijd, of als ik met mijn zus ben maak ik sarcastische opmerkingen, die ze goed verstaan kunnen.
Advertentie
Oud 30-08-2008, 11:10
Verwijderd
Oh, en ik kan het ook niet waarderen als mijn post de laatste op de pagina is.
Oud 30-08-2008, 11:10
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ja stom is dat.
Oud 30-08-2008, 11:11
hasseltboy
hasseltboy is offline
En ook dat ze de airco altijd zo koud zetten in de trein. In de dubbeldekkers tenminste.
Oud 30-08-2008, 11:20
Verwijderd
(Zere rug/schouders door) mijn Quasimodohouding ;x
Oud 30-08-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
En ook dat ze de airco altijd zo koud zetten in de trein. In de dubbeldekkers tenminste.
dat vind ik juist heerlijk. maar ik heb het dan ook bijna altijd warm.

ik haat het wel als één iemand een raampje open heeft en het tocht of gewoon heel veel herrie maakt. of als het juist heel warm is en één iemand wil het raampje niet open hebben, omdat ze vinden dat dat tocht of te veel herrie maakt
Oud 30-08-2008, 15:05
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
of als het juist heel warm is en één iemand wil het raampje niet open hebben, omdat ze vinden dat dat tocht of te veel herrie maakt
ja dat ben ik dus
Oud 31-08-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik kan het ook niet waarderen als mijn post de laatste op de pagina is.
ze moeten de laatste post op een pagina weglaten.
Oud 31-08-2008, 12:40
Verwijderd
Ik kan de tijd niet waarderen. Het gaat veel te snel voorbij de laatste tijd en het lijkt alsof ik tijd tekort kom.
Oud 31-08-2008, 13:07
Missy
Missy is offline
Citaat:
ze moeten de laatste post op een pagina weglaten.
Dat gaat ook zo lekker.

Buren die keihard muziek staan te draaien om zeven uur in de ochtend.
Oud 31-08-2008, 14:40
Balance
Balance is offline
Citaat:

OT:

Popstars is echt dom. "Je kan wel zingen maar je bent 11 hè? Dat vinden wij iets te jong."

Ja, doe dan een minimumleeftijd voor de audities, sukkels!
Hehe inderdaad. Of dat mensen te oud zijn.. Ja hehe, als je ook lui van 50 uitnodigt terwijl je op zoek bent naar een pop idool is dat niet heel raar.
Oud 31-08-2008, 15:36
Sherco
Sherco is offline
Mensen die niet terug mailen terwijl ik weet dat ze al minstens 3 uur achter hun computer nutteloze dingen aan het doen zijn...
Oud 31-08-2008, 21:33
Verwijderd
Dat ik gJHDGJGSDHJ iedere keer als ik het voornemen heb om op tijd te gaan slapen altijd weer dingen kwijt raak, waarna ik in een razende woede echt overal een tyfuszooi maak en jHGKJHDG

En eigenlijk ben ik vooral chagrijnig omdat een vriend langs zou komen maar die kwam niet, en vandaag heb ik afscheid van mijn zus genomen voor een jaar en mijn ouders zitten in het buitenland

Laatst gewijzigd op 31-08-2008 om 21:43.
Oud 31-08-2008, 22:52
Verwijderd
ik wil niet naar school morgen. allemaal nieuwe enge mensen en een supervol rooster en ik heb nog niet eens echt vakantie gehad en ik ben helemaal hyper en ga vast veel te laat slapen en dan ben ik morgen nog gaar ook en en en *stress*
Oud 01-09-2008, 00:30
Verwijderd
Poker weer eens.

Iemand raiset mij in de small blind en ik reraise all in (omdat ik denk dat ie bluft) met A 2. Hij callt na lang nadenken met 5 8 (!) en op de flop komt een A. Maar ja hoor, op de turn een 5 en op de river een 8
Oud 01-09-2008, 00:32
Uice
Uice is offline
Tsss!
Oud 01-09-2008, 06:36
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
ik wil niet naar school morgen. allemaal nieuwe enge mensen en een supervol rooster en ik heb nog niet eens echt vakantie gehad en ik ben helemaal hyper en ga vast veel te laat slapen en dan ben ik morgen nog gaar ook en en en *stress*
qft
Oud 01-09-2008, 15:07
Verwijderd
Ik kon het niet zo waarderen dat een gast in de trein zich met mijn gesprek ging bemoeien. Ik zei dat ik SPH een klote opleiding vond en dat deze opleiding voornamelijk ging over zelfprofilering en zelfkennis. Toen draaide die vent zich om en zei: "Ja, maar je kan pas iemand anders helpen als je eerst jezelf goed kent". Toen dacht ik echt: Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Hij wilde nog verder praten, maar toen ben ik gewoon maar verder gaan praten met mijn klasgenoot...

zucht*
Oud 01-09-2008, 15:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan mijn mentor van afgelopen jaar niet waarderen. Die lul accepteerde niet dat ik de havo niet aankon en vmbo wilde gaan doen. Hij wou me laten zitten in havo2. Mooi niet! Gevolg: ik heb het halve jaar van de havo op mn tenen gelopen. Is goed voor je.
Oud 01-09-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
qft
*knuf*

t viel uiteindelijk nog best mee, al ben ik wel een uurtje op bed gaan liggen nadat ik thuis kwam, aangezien mijn hoofd op ontploffen stond. ik vind hoofdpijn ook echt stom. en mensen die langs de deur komen om je dingen aan te smeren ook. zeker als ik met hoofdpijn op bed lig.
Oud 01-09-2008, 20:51
Cesar
Cesar is offline
Dat het weer maandag is. Even fast forward naar vrijdag aub.
Oud 01-09-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kan mijn mentor van afgelopen jaar niet waarderen. Die lul accepteerde niet dat ik de havo niet aankon en vmbo wilde gaan doen. Hij wou me laten zitten in havo2. Mooi niet! Gevolg: ik heb het halve jaar van de havo op mn tenen gelopen. Is goed voor je.
De havo is dan ook niet zo moeilijk
Oud 01-09-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
De havo is dan ook niet zo moeilijk
niet voor een 25 jarige.. wat een kut opmerking
Oud 02-09-2008, 07:20
Verwijderd
Ik heb de 8000 gemist.
Oud 02-09-2008, 07:52
Missy
Missy is offline
Net als ik iets wil uitprinten is de inkt op. Nu mag ik dus weer inkt gaan halen.
Oud 02-09-2008, 09:07
Verwijderd
- Over drie kwartier naar de uni voor de eerste les Goederenrecht.
- Mijn "ubervolle rooster.
Oud 02-09-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
niet voor een 25 jarige.. wat een kut opmerking
Kom op zeg.

Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken? Alsof ik op deze leeftijd de havo doe.

En het is gewoon zo dat de havo niet zo moeilijk is. Sterker nog, het héle middelbare onderwijsniveau is laag; zeker een cultureel profiel is goed te doen bij havo. Ik kan die mentor bovendien wel begrijpen. Havo levert nu eenmaal veel betere arbeidskansen op dan vmbo, dus dan probeer je bij je leerlingen het onderste uit de kan te halen. Gewoon eventjes doorbijten en desnoods extra ondersteuning/bijles.
Oud 02-09-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg.

Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken? Alsof ik op deze leeftijd de havo doe.

En het is gewoon zo dat de havo niet zo moeilijk is. Sterker nog, het héle middelbare onderwijsniveau is laag; zeker een cultureel profiel is goed te doen bij havo.
Huiler.

Ik kan noodles niet zo waarderen.
Oud 02-09-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Huiler.

Ik kan noodles niet zo waarderen.
Omdat ik mijn "kut"opmerking onderbouw ben ik opeens een huiler?
Oud 02-09-2008, 20:53
Verwijderd
Om een juf, die denkt dat een reis naar Japan evenveel kost als een reis naar Spanje.
Oud 02-09-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik mijn "kut"opmerking onderbouw ben ik opeens een huiler?
Ja dat mag je wel denken.

Hmm, nog steeds Noodles.
Oud 02-09-2008, 21:16
Verwijderd
ik kan al die koekebakkers die zeiken op n00dles niet zo waarderen.
Oud 02-09-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg.

En het is gewoon zo dat de havo niet zo moeilijk is. Sterker nog, het héle middelbare onderwijsniveau is laag; zeker een cultureel profiel is goed te doen bij havo. Ik kan die mentor bovendien wel begrijpen. Havo levert nu eenmaal veel betere arbeidskansen op dan vmbo, dus dan probeer je bij je leerlingen het onderste uit de kan te halen. Gewoon eventjes doorbijten en desnoods extra ondersteuning/bijles.
Er is het feit dat de middelbare school voor een hoop mensen veel moeite kost en vmbo voor veel mensen het onderste uit de kan is. Bovendien kan de miekiej10 als zij het nodig vindt altijd nog havo gaan doen na de vmbo.
Het lijkt me belangrijker om je goed te kunnen ontwikkelen op die leeftijd en dat betekent niet dat je een schoolniveau moet volgen dat op dat moment te hoog gegrepen is.

Daarom vind ik het een kut opmerking als iemand van 25, zonder enige kennis over de persoon, zo'n denigrerende opmerking maakt over het schoolniveau van een 14 jarige.

OT: Die opmerking kan ik dus niet waarderen.

Verdere niet ontopic reacties kunnen naar het wsz topic of pm..
Oud 02-09-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Ik zei ook niks over miekiej zelf, ik had het alleen over de havo. No offense verder.
Oud 02-09-2008, 21:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Deze post heeft je denk ik heel wat fotoboek-bezoeken opgeleverd.

ot: ik kan mijn nekpijn niet zo waarderen
maar gelukkig zijn er momenteel meer dingen die ik wél kan waarderen dan niet
Oud 02-09-2008, 22:20
Verwijderd
MacMessenger.
Oud 03-09-2008, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Oh dit ja, maar dan met de metro. Vooral op Beurs, waar veel uit- en instappen. Ik duw die asociale pikjes ook gewoon altijd, of als ik met mijn zus ben maak ik sarcastische opmerkingen, die ze goed verstaan kunnen.
gewoon doorheen lopen en dan roepen dat er ook mensen zijn die naar buiten willen, en dat het nogal aso is om voor de fucking deur te gaan staan... helpt ook prima
Oud 03-09-2008, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het forum ziet er anders uit, en nu zijn sommige ava's raar groot en de beantwoordknop zit aan de andere kant [/autist]
Oud 03-09-2008, 15:20
Verwijderd
debielen die zomaar een slag in mijn wiel schoppen.
Oud 03-09-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Er is het feit dat de middelbare school voor een hoop mensen veel moeite kost en vmbo voor veel mensen het onderste uit de kan is. Bovendien kan de miekiej10 als zij het nodig vindt altijd nog havo gaan doen na de vmbo.
Het lijkt me belangrijker om je goed te kunnen ontwikkelen op die leeftijd en dat betekent niet dat je een schoolniveau moet volgen dat op dat moment te hoog gegrepen is.

Daarom vind ik het een kut opmerking als iemand van 25, zonder enige kennis over de persoon, zo'n denigrerende opmerking maakt over het schoolniveau van een 14 jarige.

OT: Die opmerking kan ik dus niet waarderen.

Verdere niet ontopic reacties kunnen naar het wsz topic of pm..
Een leraar zal niet voor niets iemand pushen de Havo te blijven doen ipv naar het vmbo te gaan; kennelijk denkt hij dat miekej10 dat niveau aan kan. Ik zou het juist als compliment zien en er blij mee zijn. (En blij zijn dat het niet andersom is; een leraar wil per sé dat je een niveau omlaag gaat terwijl je juist denkt dat dat niveau te laag is voor je.)

En voor miekej: als je écht écht denkt dat de Havo te hoog gegrepen is, misschien kun je dan eens met een decaan gaan praten en met je ouders over een overstap naar het vmbo, maar ik denk echt dat die mentor niet voor niets denkt dat jij de Havo aan kan.
Oud 03-09-2008, 16:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een mentor kan niet in iemands hoofd kijken. Er zijn wellicht ook nog andere factoren dan alleen leervermogen.
Oud 03-09-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Een mentor kan niet in iemands hoofd kijken. Er zijn wellicht ook nog andere factoren dan alleen leervermogen.
Natuurlijk, maar als die mentor denkt dat ze het aan kan, heeft ze kennelijk ergens laten zien dat ze dat vermogen heeft, hij grijpt zoiets echt niet uit de lucht. (Maar als zij het gevoel heeft van wel, dan is een gesprek (met ouders erbij) natuurlijk erg handig, dan weet je precies waar de verschillen in mening zitten en kun je zélf bepalen wat je wil.)

OT: vieze vaat tussen alle schone vaat in de vaatwasser, dus nu zijn allemaal dingen die schoon waren weer vies (door koffie die naar beneden drupt enzo).
Oud 03-09-2008, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
bedankt kunst
Oud 03-09-2008, 19:33
Verwijderd
plakhanden, dat is vervelend. en kruimels tussen je lakens
Oud 03-09-2008, 21:20
Verwijderd
Dat ik me toch echt heb ingeschreven voor een cursus, dat ik daar ook een bevestiging van heb, maar dat 't in het systeem niet goed is doorgekomen. Is altijd zo'n gedoe om dat weer gecorrigeerd te krijgen
Oud 03-09-2008, 21:46
Verwijderd
ik vind het best naar dat het forum opeens breedbeeld is.
Oud 04-09-2008, 00:21
Verwijderd
Lekke band.
Oud 04-09-2008, 01:39
Verwijderd
Slecht slaapritme.
Oud 04-09-2008, 06:58
Verwijderd
Naar school moeten.
Oud 04-09-2008, 10:41
Verwijderd
herrie