Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2008, 17:06
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Spuit 11!
Oud 10-09-2008, 17:11
Verwijderd
Als ik mij de spelkunsten van fizzle goed kan herinneren, kan k me niet voorstellen dat zij heeft bedacht dat ze ' een hint' moest geven. Ze heeft niet eens kunnen bedenken dat ze misschien op soija meost stemmen om haar eigen hachje te redden, laatstaan dat ze subtiele hints geeft.

Als ze het al had bedacht, had ze het wel wat minder subtiel gedaan. Ze rolde als redelijk n00bspeler zomaar in een rol. Dus ik ga verder geen waarde hechten aan haar random stem.

Ik wil eigenlijk ook niet op soija stemmen, omdat hij altijd verdacht speelt en nu precies het zelfde speelt als altijd *inclusief de 'genoteerd' opmerkingen*

Op wie ik wel ga stemmen de volgende ronde weet ik niet. IK weet wel dat ik redelijk snel na de wolveneetronde moet stemmen omdat ik vanaf vanavond 9 uur tot morgen avond 12 uur waarschijnlijk geen tijd meer heb.
Oud 10-09-2008, 17:38
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
ik kom net tot een geweldige ontdekking: Absinthe is Minke!!
ik was dus in het fototopic aan het kijken en vond dat Absinthe wel erk op minke leek. En aan de reacties op de foto's te zien, is ze dat ook. aha. ook weer opgehelderd. weet ik ook weer dat minke meedoet.

ik was vast de enige die dit niet wist he? nee ok.

@ flyaway. ik zeg niet dat het gemakkelijk is, maar wel gevaarlijk en ook mogelijk. zeker als je wat ervaren spelers hebt. ik zie niet in waarom we dat moeten riskeren.
Wat bedoel je met 'dat moeten riskeren'?
Oud 10-09-2008, 18:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jeetje, mooi werk, fizzle.
Ik zou voor de 3e keer gekozen zijn als geliefde, dat lijkt me wel héél erg onwaarschijnlijk. Toen ik las dat Fizzle op mij stemde, was ik ook even verrast, omdat ik zelf als ik er bijna uitgestemd leek te worden, op de andere persoon met meerdere stemmen zou stemmen in de hoop mijzelf te redden. Dit deed ze óf om te hinten dat ik geliefde ben (wat niet het geval is) of omdat ze het spel niet doorhad. Dat laatste lijkt me, ook aangezien het vorige spel, waarschijnlijker.
Ik vrees dat Fizzle ons zonder enige informatie heeft achtergelaten.
Oud 10-09-2008, 18:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sorry +Jammer! Maar goed verhaal!

Laatst gewijzigd op 10-09-2008 om 18:17.
Oud 10-09-2008, 18:20
Flowtje
Flowtje is offline
Voor iemand die zo graag mee wilde spelen vind ik het wel een hele vreemde zet om random te stemmen ipv op Soija. Nu weet ik niet hoeveel ze van het spel snapte, maar dan nog blijft een vreemde zet.

Dus mijn stem gaat de volgende ronde waarschijnlijk naar Cherry Springs, tenzij er nog wat tussenkomt.
Oud 10-09-2008, 18:36
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
En jij was de eerste die op Mutsieprutsie stemde, je punt is precies? Stemmen is de bedoeling van het spel.
Slechte vergelijking: ik stemde random, jij probeerde mensen met een rare reden ("Fizzle heeft vast een onschuldige rol, laten we op haar stemmen!!") ook op Fizzle te laten stemmen.

Citaat:
Soija schreef:
Dat zijn gewoon de regels lieve schat, had je zelf ook wel kunnen nalezen in de beginpost. Gaan zij niet als eerste dood, dan verliezen zowel de dorpelingen als de wolven. Dat is de bedoeling van het spel.
Er staat nergens dat de geliefden er als allereerst uit moeten, hoor. Honnepon. Natuurlijk moeten de geliefden er eerder uit dan alle wolven, maar dat is nogal logisch. Het lijkt mij een goed idee om eerst 1 of 2 wolven eruit proberen te krijgen, om ons dan pas druk te maken om de geliefden. Als je denkt dat CS geliefde is, mooi, dan weten we dat vast. Hoeven we voorlopig niet op haar te stemmen, totdat het gevaar dreigt dat de geliefden dreigen te gaan winnen.

Citaat:
Soija schreef:
Jij probeert mij nu verdacht te maken. Dat is de bedoeling van het spel. Je punt is?
Mijn punt is dat jij vroeg in het spel meerdere mensen verdacht probeert te maken, iets wat in mijn ogen vooral wolven doen, omdat die gebaat zijn bij veel afleiding. Ik probeer jou inderdaad ook verdacht te maken (zoals ik zelf overigens al opmerkte), maar probeer dat in ieder geval wat gefundeerder te doen dan jij.

Laatst gewijzigd op 10-09-2008 om 18:42.
Oud 10-09-2008, 18:50
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Sorry +Jammer! Maar goed verhaal!
Jeetje, Fizzle! Bied je nou je excuses aan aan CS, omdat je haar per ongeluk aangewezen hebt en ze nu verdacht gemaakt wordt?
Verontschuldig je dan als ze onterecht is opgehangen of via pm of als het spel is afgelopen, maar niet nu! Je bent dood. Zo beïnvloed je het spel.

Ik hecht nu definitief geen extra waarde aan de stem op Cherry.
Oud 10-09-2008, 19:23
Verwijderd
Citaat:

-tekst-

wil niet veel zeggen, maar volgens mij ben je zelf ook een wolf dan, want je hebt net zoveel praatjes als soija. je probeert meteen iemand voor het blok voor te zetten, terwijl het misschien gewoon een nette bewoner(dorpeling) kan zijn van het kamp.

trouwens, je moet ergens beginnen met stemmen en rare reden of niet, basseer daar maar niet op. Ik weet nog steeds niet wie mogelijk een wolf kan zijn, dus ik ga nog eens beramen op mijn keuze.
Oud 10-09-2008, 19:26
flyaway
flyaway is offline
Ford heeft wel goede punten.
Oud 10-09-2008, 19:37
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
wil niet veel zeggen, maar volgens mij ben je zelf ook een wolf dan, want je hebt net zoveel praatjes als soija. je probeert meteen iemand voor het blok voor te zetten, terwijl het misschien gewoon een nette bewoner(dorpeling) kan zijn van het kamp.
Natuurlijk, dat zeg ik zelf ook. Maar hij was degene die me tot nu toe als enige enigszins verdacht voorkwam en ik vind het in ieder geval leuk als er meteen wat theorieën gespuid worden, dus doe ik dat. Dat ik dan zelf meteen verdacht word, hoort er een beetje bij. En ja, in feite gaat dat natuurlijk ook op voor Soija (hij wordt door mij verdacht gevonden omdat hij als een van de eersten anderen verdacht probeert te maken), maar ik vind zijn redenen niet goed. En de mijne natuurlijk wel. Bovendien maakt hij meerdere mensen verdacht en ik alleen hem.

Maar goed, ik weet het verder natuurlijk ook niet. Natuurlijk kan Soija ook gewoon nog een lieve dorpeling zijn.
Oud 10-09-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, ik weet het verder natuurlijk ook niet. Natuurlijk kan Soija ook gewoon nog een lieve dorpeling zijn.

daarom, ik ontken ook niet dat het gewoon een domme actie is of gewoon de actie die jij beschreef, maar dat wij als" dorpelingen"(er zijn altijd wolven in het spel) even wel goed bekijken van, wie doet een verdachtte actie of wie niet.

oke, dit is wel een verdachtte actie en ben het deels met je eens.
Oud 10-09-2008, 20:36
Spelleider
Spelleider is offline
Het was een kille avond in Springfield. Men voelde zich schuldig over de dood van de onschuldige Fizzle. “There's nothing necessarily wrong with hostile conflict.” suste light fighter. “All I ask is that you use my patented "Aggression Therapy" mallets." Dat was een wijze les voor de toekomst voor de angry mob.
Eye of Sauron was gelijk na de patented porkchops van Sherco (het geheime ingrediënt was zout) richting Moe’s Tavern vertrokken voor een Duffje of wat. Sherco piekerde zich suf, wat een toestand. Ze besloot een lijstje te maken voor Eye of Sauron met vrouwen met wie hij zou mogen hertrouwen, in het geval dat Sherco vanavond het slachtoffer zou zijn. Mutsieprutsie, Booberella of Blythe Danner.
Flowtje worstelde met schuldgevoelens. Gewoonlijk droeg ze altijd zwemkleding als ze een bad of douche nam, zodat ze niet per ongeluk naar haar eigen zondige lichaamsdelen kon gluren, maar zojuist had ze er toch een glimp van opgevangen. Later zou ze even bellen met Rev. Lovejoy, om zijn advies in te winnen. Ook VeGs zat met een dilemma. Het zou verstandig zijn om vanavond thuis te blijven, veilig voor de weerwolven, maar de bi-monthly sci-ficon was in Springfield en zo’n kans kreeg ze maar eens per twee maanden. Basjeeh was zoals altijd in een opperbest humeur en had een sandwich met krijtjes en punaises gemaakt voor zijn vader, Chief Wiggum. De volgende dag kon Basjeeh helaas niet op school komen en Cherry Springs vroeg zich hardop af of hij misschien door de wolven was gegrepen. Flyaway giechelde en scandeerde pesterig “Cherry Springs likes Basjeeh!” Kopmuntkip schrok, Cherry was van hem! “She does not!” riep hij, rood aangelopen. “Kopmuntkip likes Cherry Springs!” joelde flyaway nu.
Absinthe en Ford Prefect waren de afgelopen dagen erg naar elkaar toegegroeid, ze hadden veel gemeen en Absinthe was al een tijdje niet meer getrouwd geweest. Bovendien wist sterrenmeisje haar te vertellen dat Ford single was. “Single? Well, he passes the Absinthe-test.” mijmerde ze.
Ook elders in Springfield woekerden de hormoontjes. Onder het mom van ‘met zijn tweeën is het veiliger dan alleen’ hadden Daboman en Fantome besloten hun knipperlichtrelatie weer op te pakken “Every second without you is like a million kicks in the crotch!” betoogde Dabo. Fantome had zich overvloedig opgedirkt, en was onderweg naar Daboman toen ze Stefenootje tegen het lijf liep. “Mrs. F you look awesome!” riep deze uit. Gevleid bedankte Fantome haar voor het compliment. ”That cloud looks awesome. That rock looks awesome. My hands look awesome!” vervolgde Stefenootje.
De volgende ochtend leek alles in orde te zijn. Sherco opperde quasiopgewekt dat de wolven misschien naar Shelbyville waren vertrokken. “Sweet glayven!” vloekte Kazet. “You've got to listen to me. Elementary chaos theory tells us that all werewolves will eventually turn against Springfieldians and run amok in an orgy of blood and the kicking and the biting with the teeth and the hurting and shoving.”
Op dat moment kwam sterrenmeisje binnengerend. Ze maakte zich zorgen om Absinthe, die was niet verschenen toen de herhaling van MacGyver op teevee was zo-even. Met z’n allen vertrokken ze naar de flat van sterrenmeisje en Abinthe om laatstgenoemde te zoeken. "Everyone flare your nostrils in olfactory anticipation!” riep Kunst. Achter de wasmachine vonden ze Jub-Jub, Absinthes iguana. In zijn bek zat een teen, die voor 70% uit eelt bestond en een geurige kalknagel had. De geur was weerzinwekkend. “Ayayay, donda esta mi tequila?” riep Mr Soija klaaglijk. Iedereen wist was er gebeurd was. Absinthe had de nacht niet overleefd. AllureV was duidelijk aangedaan door de dood van haar exvrouw. "Lay some heaven on me...foxy dead chick.”

Helaas, Absinthe heeft het loodje gelegd en sterrenmeisje zal voortaan in haar eentje MacGyver moeten kijken. Ze was een dorpeling. Stemmen kan weer tot morgen 20:30!

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. sterrenmeisje
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron
13. Kunst
14. Sherco
15. Daboman
16. kopmuntkip
17. flyaway
18. Flowtje
19. Stefenootje
20. Ford Prefect
21. fizzle-fluffy (Cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
Oud 10-09-2008, 20:37
Verwijderd
jezus, wat een geblaat na één ronde zeg. ik heb eigenlijk niet eens meer zin om alles te lezen, aangezien je uit de weinige hoeveelheid informatie de we hebben maar een beperkt aantal conclusies kunt trekken.

[edit] wow! ik post tegelijk met spelleider!

freaky...

absinthe opgegeten.. hmmzzz, ik denk eigenlijk nog niet dat daar een specifieke gedachte achter zit eigenlijk, behalve hopen ons op het verkeerde been te zetten. arme minke
Oud 10-09-2008, 20:43
light fighter
light fighter is offline
zo ik volg ook een dag college zeg, maar goed ik ben weer bij gelezen. Mijn visie op het hele gebeuren

Ik acht de kans dat Fluffy zo slim is geweest om een hit te geven richting de geliefden, dat pleit voor CS. Echter één simpele opmerking is al genoeg.
Daarnaast zijn de geliefden een gevaarlijk spelers duo om reden die al eerder genoemd zijn, daarom ben ik er ook voor om zo snel mogelijk van de geliefden af te komen deze zijn eerder een last dan een gemak.

Ik moet zeggen dat ik werkellijk geen idee heb waar ik het moet zoeken, misschien dat de wolven ons vanavond iets meer kunnen vertellen
Oud 10-09-2008, 20:46
flyaway
flyaway is offline
waarom dat nou weer
Misschien vermoedde ze iets wat de weerwolven wel beviel en proberen ze ons nu op het verkeerde been te zetten. Want het is wel een actieve speler, zonde als die verdwijnen en de stille overblijven. Vind ik dan he.
Of ze vermoedde iets wat de weerwolven niet beviel en gooien ze haar er nu uit zodat ze ons niet naar haar keuzes zou pushen. Maar dat kan dan ook weer voorbedachte rade zijn. Zoals bij alles in dit spel, verwarrend!
Oud 10-09-2008, 20:58
Verwijderd
Als ik zo haar posts even door lees, zegt ze dat we de geliefden (en dus CS) er zo snel mogelijk uit moeten stemmen. De wolven eten Absinthe op, dat betekent dat de wolven CS er waarschijnlijk óók uit willen hebben, want die wordt zo extra verdacht natuurlijk. Maar dit zegt niet zo veel, want de wolven willen natuurlijk ook de geliefden eruit hebben, behalve dan dat CS waarschijnlijk geen wolf is.

Ik twijfel nu tussen CS (mogelijk geliefde) en Mr Soija, omdat hij altijd zo onberekenbaar en agressief speelt en je eigenlijk nooit weet wat je aan hem hebt.
Oud 10-09-2008, 21:02
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
jezus, wat een geblaat na één ronde zeg. ik heb eigenlijk niet eens meer zin om alles te lezen, aangezien je uit de weinige hoeveelheid informatie de we hebben maar een beperkt aantal conclusies kunt trekken.
In principe is welke personen wie verdacht maken ook bruikbare informatie En de manier waarop ook.
Oud 10-09-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
In principe is welke personen wie verdacht maken ook bruikbare informatie En de manier waarop ook.
verdorie. je hebt natuurlijk nog gelijk ook.
Oud 10-09-2008, 21:05
Fantôme
Fantôme is offline
jammer dat ze Minke hebben opgegeten
en ik vind het moeilijk hier iets uit af te leiden. eten ze haar op omdat ze iets vermoedt heeft wat hen niet beviel of juist wat hen wél beviel. moelijk hoor!
of de wolven willen goeie/ervaren spelers er eerst uithebben?
Oud 10-09-2008, 21:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 'dat moeten riskeren'?
precies zoals ik het zeg. als er vermoedens zijn voor geliefden vind ik niet dat we het risico moeten lopen om eerst anderen eruit te stemmen totdat er nog maar twee wolven over zijn. er kan ineens van alles gebeuren waardoor de geliefden dan nog kunnen winnen.
Oud 10-09-2008, 21:08
Lethe
Lethe is offline
Jeetje! Ik vraag me echt af waarom de wolven deze keuze gemaakt hebben. Of Absinthe het bij het rechte eind had met haar vedenkingen jegens Soija, of juist niet. Ik vermoed het laatste; de wolven willen ons waarschijnlijk op het verkeerde been zetten. Maar goed, dat weet je nooit natuurlijk, reverse-reverse en zo.
Ik vind het iig jammer, Absinthe is altijd actief.
Oud 10-09-2008, 21:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Jeetje, Fizzle! Bied je nou je excuses aan aan CS, omdat je haar per ongeluk aangewezen hebt en ze nu verdacht gemaakt wordt?
Verontschuldig je dan als ze onterecht is opgehangen of via pm of als het spel is afgelopen, maar niet nu! Je bent dood. Zo beïnvloed je het spel.

Ik hecht nu definitief geen extra waarde aan de stem op Cherry.
ik weet niet of ze dat bedoelde met de sorry, maar ik vond het idd ook niet zo'n handige post hier...
Oud 10-09-2008, 21:13
Verwijderd
weer een dorpeling er aan. Ik vind het inderdaad vreemd dat een actieve speler er uit vliegt, maar kan nog steeds geen verdachtelijst maken, want ik twijfel nog een beetje tussen enkele spelers.
Oud 10-09-2008, 21:16
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Als ik zo haar posts even door lees, zegt ze dat we de geliefden (en dus CS) er zo snel mogelijk uit moeten stemmen. De wolven eten Absinthe op, dat betekent dat de wolven CS er waarschijnlijk óók uit willen hebben, want die wordt zo extra verdacht natuurlijk.
Of CS wordt juist minder verdacht. Tenslotte is er dan 1 speler minder die CS verdenkt. Dan zijn er dus minimaal 2 nieuwe spelers nodig die CS verdenken om te zorgen dat CS verdachter is.
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Jammer dat Absinthe eruit is.

Ik blijf Soija hierdoor verdacht vinden. Absinthe gaf, net als ik, aan erover te denken op Soija te stemmen. Ze deed dat echter wat minder duidelijk dan ik. Als ik was opgegeten, was het misschien te duidelijk geweest dat de wolven Soija probeerden te beschermen en daardoor hebben ze Absinthe gekozen (die wel ook een 'bedreiging' vormde) ipv voor mij.
Maar misschien is dat natuurlijk precies wat de wolven willen dat we denken.

Iig is duidelijk dat Absinthe & ik niet de geliefden zijn.

Citaat:
Kazet Nagorra schreef:
Als ik zo haar posts even door lees, zegt ze dat we de geliefden (en dus CS) er zo snel mogelijk uit moeten stemmen.
Volgens mij heb je haar posts dan niet goed gelezen. Ze zegt juist:

Citaat:
Absinthe schreef:
Nou ja, geliefdes stemmen doorgaans ook tegen de wolven, die zijn er nl. makkelijker uit te werken dan de dorpelingen. Dus voorlopig kunnen we die twee extra stemmen nog wel gebruiken, toch?
En:

Citaat:
Absinthe schreef:
Is zo, maar dan nog denk ik dat ik er de voorkeur aan geef om eerst de wolven eruit te werken en daarna pas de geliefden. Maar goed.
Dat laatste was nota bene een reactie op een opmerking van jou, Kazet. Beetje raar dat je nu precies het tegenovergestelde beweert van wat Minke eigenlijk zei.
Sherco
Sherco is offline
Jee, wat een theorieen! Ik heb nog geen tijd om ze allemaal door te lezen, morgen ga ik echt actief meespelen!
En rip Absinth!
Oud 10-09-2008, 21:18
Verwijderd
Oh wacht, ik heb het inderdaad niet goed gelezen. Excuus!
Oud 10-09-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Slechte vergelijking: ik stemde random, jij probeerde mensen met een rare reden ("Fizzle heeft vast een onschuldige rol, laten we op haar stemmen!!") ook op Fizzle te laten stemmen.

Er staat nergens dat de geliefden er als allereerst uit moeten, hoor. Honnepon. Natuurlijk moeten de geliefden er eerder uit dan alle wolven, maar dat is nogal logisch. Het lijkt mij een goed idee om eerst 1 of 2 wolven eruit proberen te krijgen, om ons dan pas druk te maken om de geliefden. Als je denkt dat CS geliefde is, mooi, dan weten we dat vast. Hoeven we voorlopig niet op haar te stemmen, totdat het gevaar dreigt dat de geliefden dreigen te gaan winnen.

Mijn punt is dat jij vroeg in het spel meerdere mensen verdacht probeert te maken, iets wat in mijn ogen vooral wolven doen, omdat die gebaat zijn bij veel afleiding. Ik probeer jou inderdaad ook verdacht te maken (zoals ik zelf overigens al opmerkte), maar probeer dat in ieder geval wat gefundeerder te doen dan jij.
Nee, ik heb helemaal niet gestemd op fizzle omdat ze een onbelangrijke rol zou hebben. Goed lezen, Frits. En ik heb helemaal niemand meegetrokken, ik stemde voor mezelf op haar. Een goede vergelijking dus.

Ik zeg dus dat de twee geliefden eerder dood moeten dan de vier(of drie/twee) wolven. Heb het net nog staan uitleggen aan Absinthe. Hmkay.
Verder weten we helemaal niet of CS geliefde is of niet.

Tot nu heb ik nog niemand verdacht. Dus ook hier weer heb je het mis. Als ik iemand verdenk, dan doe ik dat ook goed, zoals een aantal al zal weten.
Wat jij nu allemaal noemt is onzin, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat je een goede basis hebt om mij te verdenken.

Citaat:
Natuurlijk, dat zeg ik zelf ook. Maar hij was degene die me tot nu toe als enige enigszins verdacht voorkwam en ik vind het in ieder geval leuk als er meteen wat theorieën gespuid worden, dus doe ik dat. Dat ik dan zelf meteen verdacht word, hoort er een beetje bij. En ja, in feite gaat dat natuurlijk ook op voor Soija (hij wordt door mij verdacht gevonden omdat hij als een van de eersten anderen verdacht probeert te maken), maar ik vind zijn redenen niet goed. En de mijne natuurlijk wel. Bovendien maakt hij meerdere mensen verdacht en ik alleen hem.

Oh, ik snap ook niet hoe één persoon verdenken, onschuldig zou zijn en bijvoorbeeld twee niet. Terwijl er minimaal 6 slechterikken zijn.

Kortom, mijn lieve Ford Prefect: Ben je achterlijk, imbeciel en dom? Ben je een pathologische leugenaar? Ben je analfabeet en kan je niet lezen? Ben je een schijnheilige hypocriet? Ben je een onruststokertje? Of ben je een vuile wolf/verrader? Of heel misschien al het bovenstaande?

Dit ben je in ieder geval wel: mijn verdachte.
Oud 10-09-2008, 21:22
Verwijderd
Haha, weer typisch Mr Soija met zijn belachelijk agressieve speelstijl.
Oud 10-09-2008, 21:25
Daboman
Daboman is offline
OMG mr soija
Oud 10-09-2008, 21:36
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Nee, ik heb helemaal niet gestemd op fizzle omdat ze een onbelangrijke rol zou hebben. Goed lezen, Frits. En ik heb helemaal niemand meegetrokken, ik stemde voor mezelf op haar. Een goede vergelijking dus.
Je hebt wel degelijk mensen meegetrokken, of dat nou je intentie was of niet. Josef. Ook vind ik dit nog steeds raar van je (over TD en Fizzle):

Citaat:
Mr Soija schreef:
Zijn rol was kennelijk ook niet zo belangrijk, dus veel kwaad zal het niet kunnen, denk ik.
Waarom iemand met een onbelangrijke rol eruit willen stemmen als je gewoon dorpeling bent? Maar goed, daar hebben al meer mensen wat van gezegd.

Citaat:
Ik zeg dus dat de twee geliefden eerder dood moeten dan de vier(of drie/twee) wolven.
Joh. Beetje onzinnige opmerking, vind je niet? Of haal je wel vaker willekeurige spelregels aan zonder dat dat verder iets toevoegt? Mijn punt is: er is geen reden om als allereerste meteen de geliefden eruit te willen stemmen, nog voor er ook maar 1 wolf uit is. Maar de geliefden moeten er uiteindelijk inderdaad uit, dus ik begrijp het ook wel als mensen op CS willen stemmen hoor.

Citaat:
Mr Soija schreef:
Tot nu heb ik nog niemand verdacht. (...) Als ik iemand verdenk, dan doe ik dat ook goed, zoals een aantal al zal weten.
Okay, ik ben blij dat je zelf ook inziet dat je tot nu toe nog geen goede redenen naar voren hebt gebracht om iemand echt te verdenken.

Citaat:
Mr Soija schreef:
Oh, ik snap ook niet hoe één persoon verdenken, onschuldig zou zijn en bijvoorbeeld twee niet. Terwijl er minimaal 6 slechterikken zijn.
Eén persoon verdenken hoeft niet per se onschuldig te zijn. Maar wolven zijn erbij gebaat veel mensen te beschuldigen, zodat de aandacht van henzelf afgeleid wordt. Dat is wat ik zeg.

Citaat:
Soija schreef:
Kortom, mijn lieve Ford Prefect: Ben je achterlijk, imbeciel en dom? Ben je een pathologische leugenaar? Ben je analfabeet en kan je niet lezen? Ben je een schijnheilige hypocriet? Ben je een onruststokertje? Of ben je een vuile wolf/verrader? Of heel misschien al het bovenstaande?
*aait over Soija's bolletje*
Oud 10-09-2008, 21:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, morgen. Hangt er vanaf hoeveel mensen er op mij zeggen te stemmen, misschien moet ik mijzelf wel redden.
Mijn voorkeur gaat nu even uit naar stemmen op Soija. Daar heb ik geen echt goede reden voor, behalve dat ik hem zo agressief vind spelen.
Oud 10-09-2008, 22:33
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Pff er wordt wel echt lekker fanatiek gespeeld zeg
Ik wacht nog even met stemmen, want ik twijfel nog veel te veel.
CS zou geliefde kunnen zijn, maar ook ik denk dat Fizzle eerder random stemde dan een hint gaf, gezien het vorige wwspel. Dan vind ik Mr. Soija verdachter, maar eigenlijk is dat meer een gevoel..
Oud 10-09-2008, 22:35
Verwijderd
Ik weet niet of ik morgen aan stemmen toekom, dus ik stem maar vast, op CS.
Oud 10-09-2008, 22:38
flyaway
flyaway is offline
Ik ga ook voor Mr. Soija.

Citaat:
Als ik zo haar posts even door lees, zegt ze dat we de geliefden (en dus CS) er zo snel mogelijk uit moeten stemmen. De wolven eten Absinthe op, dat betekent dat de wolven CS er waarschijnlijk óók uit willen hebben, want die wordt zo extra verdacht natuurlijk. Maar dit zegt niet zo veel, want de wolven willen natuurlijk ook de geliefden eruit hebben, behalve dan dat CS waarschijnlijk geen wolf is.

Ik twijfel nu tussen CS (mogelijk geliefde) en Mr Soija, omdat hij altijd zo onberekenbaar en agressief speelt en je eigenlijk nooit weet wat je aan hem hebt.
Goede!
Oud 10-09-2008, 22:53
Lethe
Lethe is offline
Ik neig nu naar CS, maar ik vind het nog te vroeg om te stemmen.
Oud 10-09-2008, 23:07
flyaway
flyaway is offline
Voorlopig lijstje, corrigeer me als het niet klopt

Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect?

Cherry Springs
Kazet Nagorra
AllureV
Flowtje?

(Ford Prefect
Mr Soija?)
Oud 10-09-2008, 23:24
Verwijderd
Ik vind ford en soija allebei verdacht. ze blijven nog even buiten schot bij mij. Mijn neiging gaat ook naar CS, maar dat kan nog veranderen, want heb niet echt een goed beeld van iedereen.
Oud 10-09-2008, 23:25
Verwijderd
Minke.

Hm, beetje late reactie, maar toch! Ik ga alles nu lezen.
Oud 10-09-2008, 23:31
Verwijderd
Hm, als Soija blijkbaar altijd zo speelt is het ook moeilijk om op te maken of hij nou wolf is of niet. Misschien moeten we niet achter de hardste schreeuwers aangaan, maarja waarom zou ik ook niet op hem stemmen, aan de andere kant.
Oud 11-09-2008, 00:10
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
ik weet niet of ze dat bedoelde met de sorry, maar ik vond het idd ook niet zo'n handige post hier...
Door haar edit komt het voor mij heel sterk zo over. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dat niet meegekregen hebben.

In eerste instantie postte Fizzle alleen:
Citaat:
Jammer. Goed verhaal!
Zoals je ziet zitten er maar 5 minuten tussen de post van haar en CS. Ik was rond diezelfde tijd aan het lezen en bij mij stonden beide posts er tegelijk bij. Ik vermoed dat Fizzle aan het lezen en aan het snelreageren was, toen Cherry's post er nog niet stond en dat deze in de tussentijd er bij gekomen is. Zodra de pagina herlaadde, las ze haar post en zag ze de post van Cherry staan, waar Cherry nogal teleurgesteld reageert dat Fizzle haar voor niets beschuldigd heeft.
Daarna edit ze haar post:
Citaat:
Sorry. Jammer. Goed verhaal!
Voor mij kwam het op dat moment over als een directe reactie/edit op de niet veel eerder gepostte en (dus?) niet eerder gelezen post van Cherry.

Vandaar dat ik niet denk dat Cherry stelletje is. Neemt niet weg dat ik verder geen flauw idee heb of ze goed of slecht is. Absinthe en ik (voornamelijk) namen het voor haar op en uitgerekend zij is dood. Maar zoals eerder gezegd: of dat nou betekent dat ze hopen dat mensen daarom maar massaal op CS gaan of dat ze haar er juist in laten... geen idee.

Verder denk ik eigenlijk niet dat Soija een wolf is, omdat hij nogal vroeg postte en niet kon weten dat veel mensen voor Fizzle zouden gaan. Het lijkt me dat je als wolf in het begin even wacht, zodat je of voor iemand kan gaan die veel stemmen heeft, of voor iemand die geen stemmen heeft. Dus ik vermoed dat hij een stem te vergeven heeft. Verder zijn er ook erg weinig mensen die het voor hem opnemen, terwijl hij wel door steeds meer mensen genoemd wordt als verdacht en je zou verwachten dat wolven dat wel beetje voor elkaar zouden doen.
Maar ik blijf zijn stem voor Fizzle 'want ze heeft geen belangrijke rol' wel vreemd vinden. En ook al speelt hij vaker zo agressief; hij heeft inmiddels Fizzle, Absinthe, Ford Prefect en mij beschuldigd het stelletje/wolf te zijn en daarvan weten jullie dat hij in twee van de gevallen en ik dat hij in drie van de gevallen sowieso fout zat. Al zegt dat dan weer niet veel als hij in andere spellen ook iedereen die iets tegen hem inbrengt voor wolf uitmaakt.
Ik vertrouw hem in ieder geval niet helemaal. Hij maakt alleen mensen verdacht, maar geeft geen redenen waarom ze wel eens niet verdacht zijn en dat is wel de manier om een groep achter je te krijgen.
Maar eerder verrader dan wolf.

En verder heb ik lichte twijfels bij Ford Prefect. Niet omdat ik hem nou zo verdacht vind spelen, maar meer omdat ik het een sterke zet zou vinden om Absinthe er uit te gooien als hij wolf is. Juist omdat ze het zo met elkaar eens waren, verwacht je niet dat de wolven er een bondgenoot van een van hen er uit gooien en het zet Mr.Soija in een negatiever daglicht, omdat het over kan komen alsof ze Soija in gevaar brengt.
Maar dit is meer een hersenspinsel waarbij ik hem niet echt persoonlijk verdenk, maar wat voor mij wel een beetje zou verklaren waarom Absinthe er uit ligt.
Oud 11-09-2008, 00:11
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Voorlopig lijstje, corrigeer me als het niet klopt

Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect?

Cherry Springs
Kazet Nagorra
AllureV
Flowtje?

(Ford Prefect
Mr Soija?)
Ik wil nog niet in dat rijtje staan, ik weet het nog helemaal niet zeker.
Oud 11-09-2008, 00:50
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb Fizzle's edit ook meegekregen en twijfel nu dus ook of CS wel een deel van het stelletje is. Mijn voornaamste reden om op CS te stemmen zou dan zijn vanwege het feit dat ik toch wel graag wil weten wat voor functie ze heeft.

Mjah, ik denk er nog even een nachtje over na. Soija vind ik overigens niet veel verdachter dan de rest, voor zover ik weet speelt hij altijd zo op- en aanvallend.
Oud 11-09-2008, 02:25
Verwijderd
Oh, kut.
Eikels.
Oud 11-09-2008, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Je hebt wel degelijk mensen meegetrokken, of dat nou je intentie was of niet. Josef. Ook vind ik dit nog steeds raar van je (over TD en Fizzle):

Waarom iemand met een onbelangrijke rol eruit willen stemmen als je gewoon dorpeling bent? Maar goed, daar hebben al meer mensen wat van gezegd.

Joh. Beetje onzinnige opmerking, vind je niet? Of haal je wel vaker willekeurige spelregels aan zonder dat dat verder iets toevoegt? Mijn punt is: er is geen reden om als allereerste meteen de geliefden eruit te willen stemmen, nog voor er ook maar 1 wolf uit is. Maar de geliefden moeten er uiteindelijk inderdaad uit, dus ik begrijp het ook wel als mensen op CS willen stemmen hoor.

Okay, ik ben blij dat je zelf ook inziet dat je tot nu toe nog geen goede redenen naar voren hebt gebracht om iemand echt te verdenken.

Eén persoon verdenken hoeft niet per se onschuldig te zijn. Maar wolven zijn erbij gebaat veel mensen te beschuldigen, zodat de aandacht van henzelf afgeleid wordt. Dat is wat ik zeg.

*aait over Soija's bolletje*
Nee, Frits. Ik heb niemand meegetrokken. Er is geen onbewuste meetrekkerij. Geef mijn gelijk gewoon maar toe en kom niet steeds met die rare smoesjes.

Er staat duidelijk in mijn post waarom ik fizzle eruit wilde stemmen, nogmaals goed lezen.

Nee, niks geen onzinnige opmerking. Men deed of het zo geweldig was om geliefdes erin te houden. Hiermee probeerde ik dus duidelijk te maken dat je moet oppassen dat je de wolven er eerder uit hebt gekikt voor je er erg in hebt.
En, nee, ssssjt. Er is helemaal geen 'jouw punt', want het was míjn opmerking, dus míjn punt, dus ík heb gelijk en jij moet niet 'maren' en 'smoezen'.

Ehm, ik heb helemaal niemand verdacht zeg ik net.

Al dat herhalende onzinnige gespam van jou, waar ik dan weer op in moet gaan steeds. Hier laat ik het bij. Want kennelijk ben je inderdaad een achterlijke pik, die als een mongooltje keer op keer dezelfde onzin blijft uitkramen.
Oud 11-09-2008, 08:47
Verwijderd
Ik stem voorlopig maar op Cherry Springs.
Oud 11-09-2008, 08:53
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmmm...

Soija is weer lekker bezig zie ik. Maar dat is niet bijzonder, want zo is Soija altijd.
Ik neig nu naar Cherry Springs. Niet omdat ik nou zoveel waarde hecht aan de woorden van Fizzle, maar meer omdat ik nu gewoon wil weten wat ze is. En de tweede reden is dat ik Soija er nu nog niet uit wil hebben. Soija is namelijk een zeer goede speler en zal dus waardevol zijn als hij aan onze kant staat.
Ik heb naar mijn weten nooit eerder met Ford Prefect gespeeld, ik weet dus niet of hij altijd zo agressief is met zijn verdenkingen, maar ik vind hem een beetje vreemd. Ik weet niet echt wat ik van hem moet denken...

Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect?

Cherry Springs
Kazet Nagorra
AllureV
Flowtje?
Eye of Sauron
Mr Soija
Oud 11-09-2008, 08:55
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ow Soija is weer eens verbannen zie ik. Wie heb je nu weer beledigd man?
Nou dan zal ie wel helemaal niet stemmen deze ronde denk ik zo...
Oud 11-09-2008, 10:03
flyaway
flyaway is offline
Niet dat zijn stem zoveel zou uitmaken als wolf, wat gelijk ervoor pleit dat er onder de naam CS minstens 1 of meer wolven en misschien ook de (andere?) geliefde staat.
Er is dus nog hoop CS!

Mr. Soija
Cherry Springs
flyaway
Ford Prefect?

Cherry Springs
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Flowtje?
Mr Soija
Advertentie
Topic gesloten