Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het regent echt heel erg hard. en eigenlijk wilde ik nog boodschappen doen en langs de hema, want vandaag zijn de winkels open in schiedam. maar natuurlijk maar tot 17u. en ik ben maargaan douchen, in de hoop dat het zou ophouden met regenen in de tussentijd, maar nee...
nou moet ik vanavond maar weer brood eten of iets dergelijks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik kan het niet zo waarderen dat een bepaalde huisgenoot zijn zooi in de keuken nog steeds niet opgeruimd heeft. Het is slechts een kwestie van tijd voor de eerste fruitvliegjes weer gesignaleerd worden. |
![]() |
|
Dat de brug de laatste tijd erg vaak open gaat. En dan nog niet eens voor een vrachtschip o.i.d, maar voor een stel seniele teven met hun lelijke plezierbootjes. En maar vrolijk zwaaien naar ons.
[VMBO] Ik zal de volgende keer eens een handgranaat in jullie kajuitje tossen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan mijn haar vandaag niet waarderen! Mijn pony is te lang en doet vervolgens stom en de kapper kan niet en ik heb vanavond een feeheestje. |
![]() |
|
- Stageverslagen die al lang en breed af hadden moeten zijn, maar nog steeds niet goedgekeurd worden.
- Stoplichten die het niet doen en die geen reservestoplicht hebben, waardoor je niet weet of je groen licht heb. Zet dan alle stoplichten van dat kruispunt uit, maar dit is gewoon dom en levensgevaarlijk ![]()
|
|