Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 11:11
Verwijderd
Dat ik al vier keer naar de badkamer ben gelopen om te gaan douchen, en dat er steeds iemand onderstaat. Of dat er nog steeds iemand onderstaat, nl. onze nieuwe huisgenoot, die ik nog niet eens ontmoet heb. En hij heet Johnny, en hij ziet er ook echt uit als een Johnny en hij luistert Johnny-muziek, wist een andere huisgenoot van mij te vertellen...
Advertentie
Oud 04-09-2008, 11:58
Verwijderd
In een praktisch lege tram zitten, met heel veel lege bankjes, en dat er dan tóch iemand naast je komt zitten.

Maar het bleek bij nader inzien een klein verlegen punkmeisje te zijn, dus ik heb maar vriendelijk naar haar geglimlacht toen ik even later uitstapte.
Oud 04-09-2008, 17:20
Verwijderd
Een broek moeten kopen.
Oud 04-09-2008, 17:21
Verwijderd
Citaat:
In een praktisch lege tram zitten, met heel veel lege bankjes, en dat er dan tóch iemand naast je komt zitten.

Maar het bleek bij nader inzien een klein verlegen punkmeisje te zijn, dus ik heb maar vriendelijk naar haar geglimlacht toen ik even later uitstapte.
Dat had ik laatste met een stinkende engerd. Mijn tas lag op de stoel naast me, trein was vrijwel helemaal leeg, vroeg hij of hij naast me mocht zitten Ik zei nee en daar luisterde hij gelukkig wel naar. Maar die stank en engheid kon ik niet waarderen
Oud 04-09-2008, 18:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Moe, aargh.
Oud 04-09-2008, 18:26
Verwijderd
Ik heb geen avondeten in huis.
Oud 04-09-2008, 21:00
Verwijderd
Hoofdpijn.
Oud 04-09-2008, 21:45
Lethe
Lethe is offline
Dat ik al voor de tweede keer deze week midden in de nacht wakker ben geworden met buikpijn en een paar uur wakker heb gelegen.
Oud 05-09-2008, 15:35
Verwijderd
Dat @($#_@$*$%!!@#*_*$@)* internet dat spontaan besluit als een slak door het leven te gaan
Oud 05-09-2008, 15:48
Verwijderd
Koud!
En ik heb toch echt een trui aan.
Oh, en een beginnende koortslip Heb ik echt al ruim 10 jaar niet meer gehad
Oud 05-09-2008, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat het verdomme regent terwijl het vanmorgen zo'n mooie dag beloofde te worden!
Oud 05-09-2008, 15:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en dat het fotoboek het al een tijdje om één of andere mysterieuze reden niet doet
Oud 05-09-2008, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oja en dat het fotoboek het al een tijdje om één of andere mysterieuze reden niet doet
Dat fotoboek zit nu toch in je profiel inbegrepen oid?
Oud 05-09-2008, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooooh

Nieuw nieuw nieuw!
Oud 05-09-2008, 16:27
Verwijderd
Ja, die nieuwe technologieën van tegenwoordig he, oma.
Oud 05-09-2008, 22:33
Verwijderd
dat mijn onderlip steeds aan uitstekende draadjes van mijn beugel blijft hangen
Oud 05-09-2008, 22:33
Verwijderd
auauauauauauaw!

ik heb opeens keelpijn
Oud 05-09-2008, 23:22
Verwijderd
Jurlyleden met een vet buitenlands accent in tv-programma's.
Oud 07-09-2008, 14:05
Verwijderd
Uitblijvende tentamenuitslagen.
Oud 07-09-2008, 14:48
Verwijderd
het regent echt heel erg hard. en eigenlijk wilde ik nog boodschappen doen en langs de hema, want vandaag zijn de winkels open in schiedam. maar natuurlijk maar tot 17u. en ik ben maargaan douchen, in de hoop dat het zou ophouden met regenen in de tussentijd, maar nee...
nou moet ik vanavond maar weer brood eten of iets dergelijks.
Oud 07-09-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
het regent echt heel erg hard. en eigenlijk wilde ik nog boodschappen doen en langs de hema, want vandaag zijn de winkels open in schiedam. maar natuurlijk maar tot 17u. en ik ben maargaan douchen, in de hoop dat het zou ophouden met regenen in de tussentijd, maar nee...
nou moet ik vanavond maar weer brood eten of iets dergelijks.
Of je doet een regenjas aan of neemt een grote paraplu?
Oud 07-09-2008, 14:56
Verwijderd
error.

geen regenjas en grote paraplu is overleden.
Oud 07-09-2008, 14:57
Verwijderd
Gecondoleerd.
Oud 07-09-2008, 14:58
Verwijderd
Offtopic: ik zag gister iemand lopen met een dali-paraplu. die was echt geniaal
Oud 07-09-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Offtipic: mijn paraplu is ook geniaal want Hema en zwart met witte stipjes en een roesrandje. <3

Ontopic: ik kan het niet zo waarderen dat een bepaalde huisgenoot zijn zooi in de keuken nog steeds niet opgeruimd heeft. Het is slechts een kwestie van tijd voor de eerste fruitvliegjes weer gesignaleerd worden.
Oud 08-09-2008, 14:26
Verwijderd
Dat mijn trein een fietser aanreed
Oud 08-09-2008, 18:51
Verwijderd
Dat ik mijn studie op het moment geen reet aan vind
Oud 09-09-2008, 10:44
Verwijderd
Even pointless ranten.

Spoiler

Citaat:
Ik heb een Dali-shirt.

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 11:11.
Oud 09-09-2008, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
In het midden van mijn nieuwe Noorderlicht-trilogie zitten iets van 100 pagina's verkeerd om (als in: up-side-down!) in het boek
Oud 09-09-2008, 13:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Even pointless ranten.

Spoiler

Ik heb een Dali-shirt.
:anti-stress aai:
Oud 09-09-2008, 13:37
Neko*
Neko* is offline
Moe zijn en stomme huiswerkdingen. En practische opdrachten. Die komen me echt m'n neus uit..
Oud 10-09-2008, 18:59
TopDrop
TopDrop is offline
De nieuwe regels.
Oud 10-09-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
De nieuwe regels.
Oud 10-09-2008, 20:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat de brug de laatste tijd erg vaak open gaat. En dan nog niet eens voor een vrachtschip o.i.d, maar voor een stel seniele teven met hun lelijke plezierbootjes. En maar vrolijk zwaaien naar ons.

[VMBO] Ik zal de volgende keer eens een handgranaat in jullie kajuitje tossen [/VMBO]
Oud 10-09-2008, 20:55
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 10-09-2008, 21:13
Verwijderd
Dat biologische eieren altijd in doosjes van 6 zitten. I want moar!
Oud 10-09-2008, 21:23
TopDrop
TopDrop is offline
Wtf? Zijn eieren niet gewoon altijd biologisch?
Oud 10-09-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
eieren met het eko keurmerk, of hoe dat ook heet. Die zijn het minst sielug voor de kipjes.
Oud 10-09-2008, 21:28
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Dat biologische eieren altijd in doosjes van 6 zitten. I want moar!
Ik wil er juist maar vier en dat kan ook niet, stom hoor.

En ik moet morgen naar de tandarts.
Oud 10-09-2008, 21:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
eieren met het eko keurmerk, of hoe dat ook heet. Die zijn het minst sielug voor de kipjes.
Ja, ik weet wat het zijn, maar de benaming is gewoon weer dom
Oud 10-09-2008, 21:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, dat "biologische" is gewoon om onderscheid te maken tussen eieren en chocolade-eieren.
Oud 11-09-2008, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dan moeten ze o.a. ook biologisch voer krijgen en dat krijgen de meeste kippen niet.

OT: kut geslapen, huiswerk niet af, naar die enge balie moeten omdat ik geen hol snap van sommige formulieren.
Oud 11-09-2008, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dan moeten ze o.a. ook biologisch voer krijgen en dat krijgen de meeste kippen niet.

OT: kut geslapen, huiswerk niet af, naar die enge balie moeten omdat ik geen hol snap van sommige formulieren.
De meeste kippen eten plastic

Ik kan mijn haar vandaag niet waarderen! Mijn pony is te lang en doet vervolgens stom en de kapper kan niet en ik heb vanavond een feeheestje.
Oud 11-09-2008, 10:03
Verwijderd
rugpijn, slaaptekort en al drie uur de hik hebben.
Oud 11-09-2008, 10:13
Daboman
Daboman is offline
- Stageverslagen die al lang en breed af hadden moeten zijn, maar nog steeds niet goedgekeurd worden.
- Stoplichten die het niet doen en die geen reservestoplicht hebben, waardoor je niet weet of je groen licht heb. Zet dan alle stoplichten van dat kruispunt uit, maar dit is gewoon dom en levensgevaarlijk Wat als je denkt dat je groen hebt maar je hebt eigenlijk rood?
Oud 11-09-2008, 11:48
Verwijderd
Ik zit te wachten tot ik het formulier van de studentenbox kan uitprinten. Ik zou een mailtje krijgen maar ik krijg maar niks en ik wil toch die box hebben
Oud 11-09-2008, 13:01
flyaway
flyaway is offline
Mijn veel te dure bestelde pizza is smerig
Oud 11-09-2008, 16:22
Verwijderd
Ik kan het niet waarderen dat de online versie van de Van Dale gekortwiekt is. Misschien moet ik er maar een abonnement op nemen, want de online versie is veel leuker en handiger dan het daadwerkelijke woordenboek
Oud 11-09-2008, 19:44
Verwijderd
hoofdpijn, de nieuwe vandale.nl, de nieuwe achterlijke regels, veel te veel posts in het weerwolfspel, dat niemand vanmiddag tijd had om lekker buiten te zitten terwijl ik een keer lekker vroeg klaar was, etc etc
Oud 11-09-2008, 22:15
Verwijderd
Ik heb een gek bultje op m'n lip, maar het is volgens mij geen koortsblaar.
Maar 't is wel kut.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten