Advertentie | |
|
![]() |
|
ik droomde dat ik een feest had georganiseerd waar 'hij' kwam met vrienden en dat ik iets stoms deed waardoor hij weg ging en het was kuuhuuut en ik weet precies waar het over ging in mijn onderbewustzijn en nu denk ik al de hele tijd dat die stomme fout die ik ooit begaan heb de rest van mijn leven zal verpesten. Of nouja, hem zal afschrikken op zijn minst.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij wil een concreet plan gaan bedenken-dingessen want hij wil samenwonen. Nou, dan doen we dat toch!?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wauw, gefeliciteerd! Wat gaaf! OT: weekendje Frankrijk, heb er zin in!
|
Gisteren zowaar een gesprek aan kunnen gaan. Maarja, dus aangekaart dat als hij wil gaan samenwonen etc. dat hij ook eens hulp moet gaan zoeken. En het leek in ieder geval alsof dat aankwam, dus nu zijn we weer vriendjes
![]()
|
Wel, niet, wel, niet? Uiteindelijk maar geen kaartje gestuurd. Maar dit voelt ook raar. Misschien dat ik er morgen alsnog eentje stuur. Wat moet je ook met vriendschappen die om niks verloren gaan, en waar je dus nog steeds mee in je maag zit? Ugh.
![]()
|
Verwijderd
|
mijn huisgenoot gaat weg, en dat vind ik niet leuk. hij is echt m'n maatje, en nu gaat hij ineens weg
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke. Ik snap mijn hoofd eindelijk. Hij is alleen interessant als hij niet in de stad is, of ik weet dat ik hem lang niet ga zien. Zo gauw we in elkaars buurt zijn neemt de vriendschaps-factor het over en is hij niet boeiend meer...
|
Ik ben gek op haar, en vooral ook erg trots omdat ze producente is van een nieuwe villa achterwerk serie en dat doet ze vrij verdienstelijk in mijn ogen.
![]() ![]() En, ik zag vorige week mijn homeboy Ereshkigal weer. Eigenlijk een van mijn eerste "forumvrienden". Tijd niet meer gesproken en sowieso al mad lang niet meer gezien dus dit was weer wel weer even relaxt, ook al was het maar een uurtje. Op de een of andere manier kan ik altijd mijn sores bij hem kwijt, in de zin van dat het bevrijdend voelt ipv belastend, en dat heb ik eigenlijk bij vrij weinig mensen. Hij heeft me in het verleden vaak bijgestaan wanneer ik me kut voelde dus daar ben ik hem heel dankbaar voor. Over een tijd woont hij misschien weer hier in de buurt dus dan kunnen we weer wat vaker hangen. ![]()
||
Citaat:
![]() Hm volgens mij heb ik 'per ongeluk' een date met een hele lekkere jongen ![]() |
![]() |
|
wth, soms typ ik hele posts en dan mislukt het posten
![]() OMG het was zo fijn gister, eindelijk weer (bijna, op 1 na) iedereen bij elkaar en lekker stappen! Heerlijk gedanst en plezier gehad. En op de terugweg in de auto diepzinnige gesprekken, dat is wonderlijk want normaal vallen er mensen op de terugweg in slaap ![]()
|
het gaat goehoed. alles gaat gewoon makkelijk en liefdevol en nouja gewono goed. eergisteren bijna al zijn 7 jaar oude dreads er af gesneden, was wel een beetje spannend, maar hij ziet er goed uit(h)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, waar ga ik nou naar toe? Twee uitnodigingen op dezelfde avond... Lastig. Maar ahh, ik heb er echt weer eens zin in om mijn oudklasgenootjes te zien <3 Het is altijd echt heel lastig oom af te spreken met z'n allen, maar wel echt heel erg super gezellig.
|
Verwijderd
|
Aaaaah, dit is zo goed! Zusje is inmiddels thuis dat is fijhijn! Gisteren met collegaatje naar MacBeth van een andere collega geweest en hij is mijn (stiekem wel heel bekend) mijn grote geheime liefde.
![]() Vriendje kwam me gisteravond nog halen en eigenlijk hebben we niets anders gedaan dan geslapen en seks gehad, het was toch fijn om hem even te zien. Dinsdag vijf maanden en dan gaan we waarschijnlijk naar het thermaalbad. Hoe geniaal is dat. Ik hou van thermalen en sauna's (alleen is hij nog niet zo overtuigd van die sauna's, maar ik ben bezig. ![]() |
![]() |
|
Nou hij is net weg na het eerste weekend van onze nieuwbakken weekendrelatie. Zó fijn was het, ik moest wel even slikken toen ik hem net weer op de trein zette. Maar juist het (korte) missen maakt het ook intenser, ik geniet er echt van als ik met hem ben.
En nu weer even diep ademhalen, want er komt een spannende week aan met donderdag fysieke testen voor de politie solicitatie procedure. Ik hoop er het beste van want gezondheid is laatste tijd niet optimaal en dat heeft z'n weerslag op m'n conditie. Maar 't moet lukken. Ik mis m.
|
Verwijderd
|
Omg, ik heb net een wasser en droger geregeld via zijn moeder! echt supervet, goede prijs en goed merk en alles
![]() ![]() ![]() En*blue angel* jammer dat je vertrekt, maar eens doen we dat allemaal. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fijn dat hij mee was en wist wat het voor me betekende en we in de rit van ruim 2 uur naar huis heerlijk hebben kunnen kletsen waardoor ik me super voel
![]() Goed weekend! |
![]() |
|
Sinds ik heb besloten om niet meer achter een paar vriendinnen aan te hobbelen voel ik me echt veel beter. Veel meer energie over. Je krijgt toch niets terug van mensen die eigenlijk geen moeite meer willen doen voor een vriendschap.
Wel jammer dat mijn vriendengroepje daardoor flink is uitgedund, maar goed heb ik weer 'ruimte' voor nieuwe. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[...] Ik mail even omdat ik me een beetje 'raar' voel over ons. Ik merk dat ik een beetje jaloers ben ofzo dat je I. enzo wel vaak ziet en mij eigenlijk bijna niet meer.. Dat stadten enzo kwam toen van mij uit en ik herinner me de keer daarvoor ook en ik heb nu zoiets van, nu mag het van jou uitkomen maar er komt niets, snap je? Ik heb het idee dat je me niet meer echt nodig hebt, of geen zin meer in hebt, of nu leukere vriendinnen hebt, weet ik veel, ik voel me er iig verrot door.
Toen het uit was heb ik je meteen mee uit genomen en je vaak gesmst om te zorgen dat je veel afleiding had en nu heb ik zoiets van, nu heb je het misschien niet meer nodig en dat je me daarom niets meer hebt laten weten. Zo zul je het natuurlijk niet zien, maar zo komt het over. En met I, nouja eerst maakten we grapjes over haar, [...], en nu zie je haar vaker dan dat je mij ziet... Nouja ik wil er gewoon open over zijn voordat het dadelijk misschien uit de hand loopt. Ik hoop op je mail!X |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanwege wat onverwachte uitgaven van mijn kant uit, gaat thermaalbad niet door, gok ik. HIj wilde betalen, maar hij zit ook krap dus dat heb ik liever niet. lekker lullig dan.
Nou wil ik morgen, voor hij klaar is met werken, naar zijn huis toe gaan en zijn kamer volzetten met theelichtjes en misschien ook wel aardbeien en slagroom ( ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|