Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2008, 19:56
groovy
groovy is offline
Citaat:
Het is echt absurd hoe ik overal problemen kan zien, terwijl hij net nergens problemen ziet... De poging tot een fatsoenlijk gesprek is mislukt, want hij weigert het gewoon. Maarja, we zien wel waar het schip strand.

Dit..en ja, ik weet dat IK moeilijk doe..ik ben bang om hem kwijt te raken, dus ga ik afstandelijk doen..soms snap ik mezelf dus echt niet meer
Advertentie
Oud 11-09-2008, 20:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik droomde dat ik een feest had georganiseerd waar 'hij' kwam met vrienden en dat ik iets stoms deed waardoor hij weg ging en het was kuuhuuut en ik weet precies waar het over ging in mijn onderbewustzijn en nu denk ik al de hele tijd dat die stomme fout die ik ooit begaan heb de rest van mijn leven zal verpesten. Of nouja, hem zal afschrikken op zijn minst.
Oud 11-09-2008, 22:30
Verwijderd
Wat de fuck, dit lijkt zowaar ergens op
Oud 11-09-2008, 23:18
Delius
Delius is offline
Citaat:
Hm ik voel me vreemd en gelukkig. Heb al afscheid genomen van een goede vriendin en vandaag voor het laatst (nouja voorlopig) gewerkt en ik vind het allebei NIET leuk. Maar tegelijk heb ik ook heeeeeel veel zin om te gaan, omg ik ga al over 2 weken x1000
Maargoed ga nog wel allemaal leuke dingen doen voordat ik ga, zo sporten met 1 vd beste vriendinnetjes en daarna uit!
Lorre XL gaat nooit vervelen he
Oud 12-09-2008, 01:34
Lyne
Lyne is offline
Ik wil een vriendje.
Oud 12-09-2008, 03:35
Verwijderd
Hij wil een concreet plan gaan bedenken-dingessen want hij wil samenwonen. Nou, dan doen we dat toch!? Van de halve plannen gaan we dus echt wat maken, maar dan moeten we wel gaan bespreken hoe we dat gaan doen en alles. Best wel eng, maar wel leuk en het is mij allemaal prima.
Oud 12-09-2008, 06:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hij wil een concreet plan gaan bedenken-dingessen want hij wil samenwonen. Nou, dan doen we dat toch!? Van de halve plannen gaan we dus echt wat maken, maar dan moeten we wel gaan bespreken hoe we dat gaan doen en alles. Best wel eng, maar wel leuk en het is mij allemaal prima.

Wauw, gefeliciteerd! Wat gaaf!

OT: weekendje Frankrijk, heb er zin in!
Oud 12-09-2008, 08:34
Joehoedith
Joehoedith is offline
gaat eigelijk wel heel erg goed

mis alleen mijn vriendjes en vriendinnetjes erg... maar daar gaat hopelijk een einde aan komen dit weekend
Oud 12-09-2008, 10:05
Verwijderd
Citaat:
gaat eigelijk wel heel erg goed

mis alleen mijn vriendjes en vriendinnetjes erg... maar daar gaat hopelijk een einde aan komen dit weekend
Jaaaa
Oud 12-09-2008, 10:56
metallica
metallica is offline
Gisteren zowaar een gesprek aan kunnen gaan. Maarja, dus aangekaart dat als hij wil gaan samenwonen etc. dat hij ook eens hulp moet gaan zoeken. En het leek in ieder geval alsof dat aankwam, dus nu zijn we weer vriendjes Vanavond ga ik weer naar hem toe.
Oud 12-09-2008, 11:03
Verwijderd
Gisteren was lief. Mijn vriendje kwam nog, waardoor hij ruzie kreeg met zjin collega die een beetje kortzichtig was. Maar gisteravond met een stelletje stoners ontzettend melig zitten doen. Ik vind het heerlijk om bij hen te zijn. (L)
Oud 12-09-2008, 14:06
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Lorre XL gaat nooit vervelen he
haha hoe weet jij dat nou weer?!
pff het lijkt wel of ik steeds meer last van katers krijg..
Oud 12-09-2008, 16:10
Neko*
Neko* is offline
Wel, niet, wel, niet? Uiteindelijk maar geen kaartje gestuurd. Maar dit voelt ook raar. Misschien dat ik er morgen alsnog eentje stuur. Wat moet je ook met vriendschappen die om niks verloren gaan, en waar je dus nog steeds mee in je maag zit? Ugh.
Oud 12-09-2008, 16:47
Verwijderd
mijn huisgenoot gaat weg, en dat vind ik niet leuk. hij is echt m'n maatje, en nu gaat hij ineens weg verder heb ik op dit moment niet echt een héél erg sociaal leven, omdat ik ineens veel late diensten heb op stage. maar verder gaat het wel goed, en hij komt vanavond langs
Oud 12-09-2008, 20:11
Velma
Velma is offline
Hč verdikkeme, drie weken zonder moet wel iets op gevonden worden hoor
Oud 13-09-2008, 08:16
Drez
Drez is offline
voel me kut en ik vergeet steeds waarom het zo goed is. meh.
Oud 13-09-2008, 15:31
Sherco
Sherco is offline
Oke. Ik snap mijn hoofd eindelijk. Hij is alleen interessant als hij niet in de stad is, of ik weet dat ik hem lang niet ga zien. Zo gauw we in elkaars buurt zijn neemt de vriendschaps-factor het over en is hij niet boeiend meer...
Oud 13-09-2008, 16:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vanavond een feestje; erg veel zin om iedereen weer te zien na onze vakantie!
Oud 13-09-2008, 20:30
Verwijderd
Het is heel leuk enzo, maar de timing kan bijna niet slechter. Het enige voordeel is dat dit voor ons allebei geldt, maar dat maakt het niet beter ofzo. Dus ja, ehm, ik weet niet
Oud 13-09-2008, 22:57
Rob
Rob is offline
Aww, ik maak het haar af en toe wel lastig met mijn gedrag.
Verder gaat het wel erg goed en fijn tussen ons. <3
Oud 14-09-2008, 06:48
Metal
Metal is offline
Ik ben gek op haar, en vooral ook erg trots omdat ze producente is van een nieuwe villa achterwerk serie en dat doet ze vrij verdienstelijk in mijn ogen. Ik kan nu nog wel allemaal corny dingen neer gaan zetten maar het komt er op neer dat ze eigenlijk hetgene is wat ik altijd al nodig had/wilde. Mijn vrienden zeggen ook tegen haar dat ze een positieve invloed op me heeft en dat vind ik fijn om van ze te horen aangezien ze me wel goed kennen en ja, hoe gay het ook klinkt, we gewoon een hele hechte groep zijn, meer een familie eigenlijk.

En, ik zag vorige week mijn homeboy Ereshkigal weer. Eigenlijk een van mijn eerste "forumvrienden". Tijd niet meer gesproken en sowieso al mad lang niet meer gezien dus dit was weer wel weer even relaxt, ook al was het maar een uurtje. Op de een of andere manier kan ik altijd mijn sores bij hem kwijt, in de zin van dat het bevrijdend voelt ipv belastend, en dat heb ik eigenlijk bij vrij weinig mensen. Hij heeft me in het verleden vaak bijgestaan wanneer ik me kut voelde dus daar ben ik hem heel dankbaar voor. Over een tijd woont hij misschien weer hier in de buurt dus dan kunnen we weer wat vaker hangen.
Oud 14-09-2008, 09:17
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Oke. Ik snap mijn hoofd eindelijk. Hij is alleen interessant als hij niet in de stad is, of ik weet dat ik hem lang niet ga zien. Zo gauw we in elkaars buurt zijn neemt de vriendschaps-factor het over en is hij niet boeiend meer...
Onbereikbare jongens zijn leuk he

Hm volgens mij heb ik 'per ongeluk' een date met een hele lekkere jongen
Oud 14-09-2008, 09:34
Lilium
Lilium is offline
Vanmiddag zie ik 'm weer na anderhalve week.
Oud 14-09-2008, 09:46
Qimm
Qimm is offline
wth, soms typ ik hele posts en dan mislukt het posten

OMG het was zo fijn gister, eindelijk weer (bijna, op 1 na) iedereen bij elkaar en lekker stappen! Heerlijk gedanst en plezier gehad. En op de terugweg in de auto diepzinnige gesprekken, dat is wonderlijk want normaal vallen er mensen op de terugweg in slaap Mijn vrienden zijn de allerliefste ♥ Vandaag weer iedereen bij elkaar (maar dan completer!) voor de verjaardag van de ontbrekende vriend van gister. Hmmm ja, life ís gooooooood!
Oud 14-09-2008, 11:37
miekmuis
miekmuis is offline
Hij is zo leuk en het gaat nu toch wel een stukje dieper zitten ben ik bang. Ik voel me om een of andere reden veilig bij hem, maar dat slaat nergens op. Toch voelt het wel heel erg fijn.
Oud 14-09-2008, 11:47
woezel
woezel is offline
het gaat goehoed. alles gaat gewoon makkelijk en liefdevol en nouja gewono goed. eergisteren bijna al zijn 7 jaar oude dreads er af gesneden, was wel een beetje spannend, maar hij ziet er goed uit(h)
Oud 14-09-2008, 11:52
__
__ is offline
Citaat:
Ik ben gek op haar, en vooral ook erg trots omdat ze producente is van een nieuwe villa achterwerk serie en dat doet ze vrij verdienstelijk in mijn ogen. Ik kan nu nog wel allemaal corny dingen neer gaan zetten maar het komt er op neer dat ze eigenlijk hetgene is wat ik altijd al nodig had/wilde. Mijn vrienden zeggen ook tegen haar dat ze een positieve invloed op me heeft en dat vind ik fijn om van ze te horen aangezien ze me wel goed kennen en ja, hoe gay het ook klinkt, we gewoon een hele hechte groep zijn, meer een familie eigenlijk.

En, ik zag vorige week mijn homeboy Ereshkigal weer. Eigenlijk een van mijn eerste "forumvrienden". Tijd niet meer gesproken en sowieso al mad lang niet meer gezien dus dit was weer wel weer even relaxt, ook al was het maar een uurtje. Op de een of andere manier kan ik altijd mijn sores bij hem kwijt, in de zin van dat het bevrijdend voelt ipv belastend, en dat heb ik eigenlijk bij vrij weinig mensen. Hij heeft me in het verleden vaak bijgestaan wanneer ik me kut voelde dus daar ben ik hem heel dankbaar voor. Over een tijd woont hij misschien weer hier in de buurt dus dan kunnen we weer wat vaker hangen.
aah goed zo ik ben blij voor je!
Oud 14-09-2008, 17:08
metallica
metallica is offline
Hmm, waar ga ik nou naar toe? Twee uitnodigingen op dezelfde avond... Lastig. Maar ahh, ik heb er echt weer eens zin in om mijn oudklasgenootjes te zien <3 Het is altijd echt heel lastig oom af te spreken met z'n allen, maar wel echt heel erg super gezellig.
Oud 14-09-2008, 18:25
Verwijderd
het leven is mooi!

en ik kom afscheid nemen van jullie! *zwaai*
Oud 14-09-2008, 18:26
Verwijderd
Aaaaah, dit is zo goed! Zusje is inmiddels thuis dat is fijhijn! Gisteren met collegaatje naar MacBeth van een andere collega geweest en hij is mijn (stiekem wel heel bekend) mijn grote geheime liefde. Dat vinden we allebei en tis tof. Vriendje vind het al lang grappig.
Vriendje kwam me gisteravond nog halen en eigenlijk hebben we niets anders gedaan dan geslapen en seks gehad, het was toch fijn om hem even te zien. Dinsdag vijf maanden en dan gaan we waarschijnlijk naar het thermaalbad. Hoe geniaal is dat. Ik hou van thermalen en sauna's (alleen is hij nog niet zo overtuigd van die sauna's, maar ik ben bezig. )
Oud 14-09-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
het leven is mooi!

en ik kom afscheid nemen van jullie! *zwaai*
Wat ga je doen dan?
Oud 14-09-2008, 18:29
Verwijderd
heb net een mail gestuurd die als gevolg zal hebben dat m'n account wordt gedeleted...

ik wens jullie allemaal het allerbeste!
Oud 14-09-2008, 18:39
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
heb net een mail gestuurd die als gevolg zal hebben dat m'n account wordt gedeleted...

Ohw! Jij ook het allerbeste! en stiekem nog altijd bedankt dat je 4 jaar gelee zei vooral mijn relatie voort te zetten, hahaha
Oud 14-09-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:

Jammer! Maar helaas. Succes ermee meid
Oud 14-09-2008, 19:26
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:

Inderdaad jammer, veel geluk!
Oud 14-09-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ohw! Jij ook het allerbeste! en stiekem nog altijd bedankt dat je 4 jaar gelee zei vooral mijn relatie voort te zetten, hahaha
hahaha! geweldig blij dat ik je heb geholpen
Oud 14-09-2008, 19:41
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Onbereikbare jongens zijn leuk he
Jups
Oud 14-09-2008, 20:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Jij ook Tot ziens
Oud 14-09-2008, 20:08
stout!
stout! is offline
Nou hij is net weg na het eerste weekend van onze nieuwbakken weekendrelatie. Zó fijn was het, ik moest wel even slikken toen ik hem net weer op de trein zette. Maar juist het (korte) missen maakt het ook intenser, ik geniet er echt van als ik met hem ben.
En nu weer even diep ademhalen, want er komt een spannende week aan met donderdag fysieke testen voor de politie solicitatie procedure. Ik hoop er het beste van want gezondheid is laatste tijd niet optimaal en dat heeft z'n weerslag op m'n conditie. Maar 't moet lukken.
Ik mis m.
Oud 14-09-2008, 20:10
Verwijderd
Omg, ik heb net een wasser en droger geregeld via zijn moeder! echt supervet, goede prijs en goed merk en alles net opgehaald samen met haar, en hier heen gebracht dus ze heeft ook meteen mijn ouders ontmoet. En dat ging gelukkig helemaal goed! Hebben we het ouders-ontmoeten ook weer gehad en zij vind mij gelukkig ook aardig dus geen gezeik met gemene schoonouders. WOEI!

En*blue angel* jammer dat je vertrekt, maar eens doen we dat allemaal.
Oud 14-09-2008, 20:33
Verwijderd
Fijn dat hij mee was en wist wat het voor me betekende en we in de rit van ruim 2 uur naar huis heerlijk hebben kunnen kletsen waardoor ik me super voel Oh en heel het weekend mijn beste vriend over de vloer gehad, elkaar heel lang niet gezien maar we konden nog net zo goed praten praten praten. En tot enorme spierpijn toe op de wii gespeeld <3

Goed weekend!
Oud 14-09-2008, 20:39
Lyne
Lyne is offline
Sinds ik heb besloten om niet meer achter een paar vriendinnen aan te hobbelen voel ik me echt veel beter. Veel meer energie over. Je krijgt toch niets terug van mensen die eigenlijk geen moeite meer willen doen voor een vriendschap.

Wel jammer dat mijn vriendengroepje daardoor flink is uitgedund, maar goed heb ik weer 'ruimte' voor nieuwe.
Oud 14-09-2008, 21:27
Verwijderd
mijn lover is de leukste, aww.
Oud 14-09-2008, 23:00
Miek
Miek is offline
Hij komt zo langs en waarschijnlijk is dan het einde van de relatie gvd
Oud 14-09-2008, 23:03
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hij komt zo langs en waarschijnlijk is dan het einde van de relatie gvd
Ahw, sterkte
Oud 14-09-2008, 23:05
Verwijderd
[...] Ik mail even omdat ik me een beetje 'raar' voel over ons. Ik merk dat ik een beetje jaloers ben ofzo dat je I. enzo wel vaak ziet en mij eigenlijk bijna niet meer.. Dat stadten enzo kwam toen van mij uit en ik herinner me de keer daarvoor ook en ik heb nu zoiets van, nu mag het van jou uitkomen maar er komt niets, snap je? Ik heb het idee dat je me niet meer echt nodig hebt, of geen zin meer in hebt, of nu leukere vriendinnen hebt, weet ik veel, ik voel me er iig verrot door.
Toen het uit was heb ik je meteen mee uit genomen en je vaak gesmst om te zorgen dat je veel afleiding had en nu heb ik zoiets van, nu heb je het misschien niet meer nodig en dat je me daarom niets meer hebt laten weten. Zo zul je het natuurlijk niet zien, maar zo komt het over. En met I, nouja eerst maakten we grapjes over haar, [...], en nu zie je haar vaker dan dat je mij ziet...
Nouja ik wil er gewoon open over zijn voordat het dadelijk misschien uit de hand loopt.

Ik hoop op je mail!X
Oud 15-09-2008, 07:40
Miek
Miek is offline
Mja na anderhalf jaar eigenlijk ineens voorbij zonder dat ik het aan zag komen
Oud 15-09-2008, 07:57
farai
farai is offline
^^ das klote . Sterkte.
Oud 15-09-2008, 10:00
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Kan niet beter!
Oud 15-09-2008, 10:05
Verwijderd
Vanwege wat onverwachte uitgaven van mijn kant uit, gaat thermaalbad niet door, gok ik. HIj wilde betalen, maar hij zit ook krap dus dat heb ik liever niet. lekker lullig dan.
Nou wil ik morgen, voor hij klaar is met werken, naar zijn huis toe gaan en zijn kamer volzetten met theelichtjes en misschien ook wel aardbeien en slagroom ( ) meenemen. Daar heb ik even jullie mening voor nodig; leuk of niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten