|
|
Als je op je 13e al sterker bent dan je vader, dan is je vader of invalide of hij wil je doen geloven dat je sterker bent.
Hoeveel squat/deadlift/press je eigenlijk? Ow en om je vraag te beantwoorden, trainen met gewichten is niet ongezond zolang je een gedegen uitvoering hebt en jezelf niet overbelast. Of jij één van deze parameters in achting neemt kan zal niemand hier beoordelen. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Als je op je 13e al sterker bent dan je vader, dan is je vader of invalide of hij wil je doen geloven dat je sterker bent.
Hoeveel squat/deadlift/press je eigenlijk? Ow en om je vraag te beantwoorden, trainen met gewichten is niet ongezond zolang je een gedegen uitvoering hebt en jezelf niet overbelast. Of jij één van deze parameters in achting neemt kan zal niemand hier beoordelen. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
ik ben byna 14j nu en k train al heel veel met gewichten en pompen enzo en k ben nogal altyd nt groeie maar k vraag mij tog af of het gevaarlijk kan zijn as k nu zwaarder zou beginne traine?
Ps ben al vrij gespierd ze ik ben sterker als mijn pa Citaat:
mn pa is niet invalide ofzo. Ik train gewoon elke dag en squat, deadlifts of presses heb ik nog niet echt getest en het is ook maar voor te zeggen dat k alleen maar thuis train en niet in in gym
|
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding & Gezondheidstopic # 20 | Nonaj | Lichaam & Gezondheid | 500 | 13-11-2007 09:15 |
| Ongesteld, zo weinig.. :( | ~~dolce~~ | Lichaam & Gezondheid | 22 | 19-04-2004 20:29 |
| Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! | IGRA | Levensbeschouwing & Filosofie | 1 | 15-01-2004 17:53 |
| wat is dit? wat moet ik ermee? | Vini-Vidi-Vici | Liefde & Relatie | 10 | 14-12-2003 21:09 |
| k word bedreigd..... dit is erg!!! | Tha Wheeliemaster | De Kantine | 86 | 26-08-2002 14:29 |
| is dit wel gezond????! | sase | Lichaam & Gezondheid | 16 | 21-03-2002 23:21 |