Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Om je vraag te beantwoorden: ik deed dat als wolf regelmatig.
|
Daboman had het weer eens aan de stok met superintendent Chalmers, of Super Nintendo Chalmers, zoals hij door Basjeeh werd genoemd. “YOU'RE FIRED!!!” blafte Chalmers. “Did you just call me a liar?” vroeg Daboman. “No, I said you were fired.” “Oh”zei Dabo beteuterd, “that's much worse.” Fantome gaf haar klas vandaag seksuele voorlichting. Ze liet een filmpje zien over het konijn Fuzzy Bunny dat verliefd wordt, trouwt, en vervolgens in bed belandt bij zijn konijnenvrouw. Fantome rookte een sigaret en keek verveeld toe. “She’s faking it,” roloogde ze. De klas van Miss Hoover, waarin Cherry Springs en Basjeeh zaten, kreeg een proefwerk. “Cherry Springs” fluisterde Basjeeh, "what's the answer to number seven?” Cherry Springs keek vluchtig opzij en fluisterde terug: “Sorry, Basjeeh. That would defeat the purpose of testing as a means of student evaluation.” Basjeeh was even stil. “My cat's name is Mittens.” Rex Banner was in Springfield om te helpen met het opsporen van de weerwolven. Hij patrouilleerde over de straten, en hield als eerste Flowtje aan. “Are you one of them?” “Well,” antwoordde Flowtje, “if you're talkin' about friendly law-abiding citizens, I plead guil-diddly-ilty as char-diddly-arged!” “Hmm, she's not a wolf. But she sounds drunk. Take her in.” Stefenootje was uit haar kamer gezet. “Can I at least get my stuff?” vroeg ze aan haar homohatende huisbaas. “All I found in there was a jar of mustard and a couple of old Psycho magazines.” antwoordde deze. “Wow! ” zei Stefenootje, “I have mustard..” Ford Prefect had iets onder de leden en besloot een bezoekje te brengen aan zijn huisarts. Deze was geschokt na het inzien van de testresultaten. “Mr. Prefect, I'm afraid you are the sickest man in the United States. You have everything.” “You mean I have pneumonia?” vroeg FP beduusd. “Yes.” “Juvenile diabetes? “ “Yes.” “ Hysterical pregnancy?!” “Uh, a little bit, yes. You also have thousands of diseases that have just been discovered, in you.” “You're sure you haven't just made thousands of mistakes?” Cherry Springs was naar Kamp Krusty, en Sherco zat helemaal alleen thuis. Ze had het hele huishouden al gedaan, en verveelde zich een ongeluk. Rusteloos schonk ze zich een wijntje in. Toen hoorde ze gekrabbel aan de achterdeur. Met haar glas in haar hand liep ze erheen om Santa’s Little Helper binnen te laten. Maar het was Santa’s Little Helper niet. Sherco liet haar glas vallen. Vanavond is Sherco opgepeuzeld, Cherry Springs is nu wees. 1. Absinthe (dorpeling) 2. Cherry Springs 3. AllureV 4. Sterrenmeisje (dorpeling) 5. Kazet Nagorra 6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde) 7. Basjeeh 8. VeGs 9. Mutsieprutsie 10. light fighter 11. ~~Fantôme~~ 12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde) 13. Kunst (dorpeling) 14. Sherco (wolfsbane) 15. Daboman 16. kopmuntkip (verrader) 17. Flyaway (ziener) 18. Flowtje 19. Stefenootje 20. Ford Prefect 21. fizzle-fluffy (Cupido) blauw = opgehangen rood = opgegeten roze = gestorven aan liefdesverdriet
|
Mijn eerste reactie: hoe kan de wolfsbane zijn opgeten? het is toch nog niet gebeurd dat de wolven hebben misgegrepen, of mis ik een deel van het spel *gaat zo checken*
Jammer dat Sherco is opgegeten, want ik verdacht haar toch al niet omdat ze het openlijk voor Kunst opnam. ![]() Verder postte ik eerder dat het reeel is te denken dat toen het tussen KMK en mij ging er een wolf in zowel het rijtje van KMK stond als in die van mij. in mijn rijtje was kunst' stem oprecht. Light fighter en Flowtje blijven over. in kmk's lijst waren sherco's en sterrenmeisjes' stem oprecht. VeGs en Stefenootje blijven over. ALS er al wolven in deze lijstjes voorkomen moet er één in die van KMK zitten en één óf twee in die van mij om de uitslag te laten kloppen. Verder ben ik wel heel nieuwsgierig naar Daboman’s rol in het gebeuren. Het zou echt geniaal van hem zijn als hij een slechterik blijkt te zijn. Hij geeft alle signalen en zegt volgens mij ergens openlijk dat hij zo zou spelen als hij wolf zou zijn (dat laatste moet ik nog even opzoeken). Bovendien geeft het misschien informatie. Eerst dacht ik dat hij misschien meer wist, door zo stellig voor een relatief stille speler te gaan die zich nog niet verdacht had gedragen (AllureV) maar als hij ziener was zou hij vast niet heel actief voor Kunst zijn gegaan. Ik denk dat je dat als (leerling)ziener pas doet als je iemand hebt opgevraagd toch? Dan maakte zowel Dabo als Kunst ergens een opmerking over dat de actieve spelers elkaar straks lopen uit te moorden en de wolven rustig hun gang kunnen gaan. Dat is ook het lastige. stille spelers zeggen ook niet veel wat hen kan verraden. Ik heb twijfels bij Stefenootje vanwege haar late stem op KMK (nadat de uitslag bekend was) anders was het gelijkspel geweest (en zo niet, dan was daar heel wat uit af te leiden geweest en zo wel dan mochten de wolven kiezen..). Het werd geen gelijkspel en Stefenootjes late stem maakte ook dat de uitslag gewoon klopte zoals het er stond en er dus niets uit af te leiden viel. Het kan natuurlijk gewoon waar zijn, maar het kan ook handig zijn van de wolven. ze kan het ook maken omdat ze verder helemaal niet opvallend doet. Light fighter valt me op vanwege haar vragen wat voor zin dingen hebben, terwijl ze dat als ervaren speler prima doorheeft. Bovendien heeft ze me een keer gezegd dat ik er direct uit zou liggen als ik zo opvallend post als ik de afgelopen keer heb gedaan, als ik een wolf ben. zij zou dat nooit doen zij ze. en dat doet ze dus ook niet... Ik wil hiermee niemand verdacht maken, meekrijgen, what so ever, maar wel graag meningen van anderen hierover enzo... [edit]woah! de heks natuurlijk. Arme Sherco! [/edit]
Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 19:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik ga opnieuw op Basjeeh stemmen, om eerder genoemde redenen en vanwege zijn post:
Citaat:
Maar ik denk niet dat Daboman een wolf is, want dan is het wel heel onverstandig iemand zo direct en overtuigd aan te vallen, als je al weet dat diegene geen wolf is. Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik was er wel een beetje bang voor dat sherco gegeten zou worden omdat ze niet veel had gezegd, maar nu wel duidelijk was dat ze te vertrouwen was in wát ze zei. en over basjeeh: basjeeh heeft kort samengevat gestemd op fizzle(ronde 1 en late stem), cherry (ronde 2 en late stem), geen stem (ronde 3), kunst (meegeschaapt, nadat duidelijk was dat ze doodging). dat is wel opvallend allemaal. het hoeft alleen niet alles te zeggen, ik was zelf ook niet al te best op weg... maar al die 'foute' stemmen + dat hij nooit ergens zelf echt meekwam vind ik wel gek. en verder vind ik wel meer mensen gek ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 21:04. Reden: foutje |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Kazet
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() En ik twijfel een beetje of ik daboman nu wel of niet verdacht moet vinden. Hij heeft wel echt heel erg proberen duidelijk te maken hoe slecht kunst was terwijl ze maar een dorpeling was. Een wolf zal niet zo snel iemand zo vel verdacht maken lijkt mij. Maar ja, dat kan natuurlijk ook bewust zo gedaan zijn, omdat niemand het logisch zal vinden van een wolf dit te doen.. Ja en verder heeft Fantome al een paar opvallende punten genoemd die ik dus niet nog een keer ga herhalen. Ben het wel met haar eens verder. Ik ga er nog maar een nachtje over slapen denk ik ![]()
||
Citaat:
ik vind het lastig. ik twijfel voor wie ik zal gaan: basjeeh, daboman, light fighter, Stefenootje, misschien zelfs nog flowtje....? en misschien lachen de wolven zich nu rot omdat geen van hen genoemd is ![]()
||
Citaat:
dat vind ik wel wat voorbarig. kun je dat uitleggen?
||
Citaat:
Maar *helemaal*? Nah dat geloof ik niet. Als je 3 punten hebt om verdacht op te zijn en je hebt maar 1 pluspunt, ben je in mijn ogen nog steeds verdacht. De reden dat ik er bijna zeker van was dat kunst wolf was, was omdat ze zoveel minpunten had.
|
-------------------
Ford Prefect Cherry Springs mutsieprutsie Basjeeeh Fantome Kazet Light Fighter Ford Prefect Vegs Kopmuntkip (verrader) daboman ~~Fantome~~ light fighter kunst (dorpeling) flowtje kopmuntkip sherco (wolfsbane) sterrenmeisje (dorpeling) VeGs Stefenootje Geen stem Basjeeh AllureV ------------------- @ Fantome; waarom vind jij het zo logisch dat er een wolf in het rijtje van kmk en en in het rijtje van jou moet staan? In dat geval verwacht je dat er tussen die vier mensen, dus 2 wolven zitten en tussen de andere 8 maar één. Maar er kan ook alleen in het rijtje van jou een wolf zitten en tussen de andere 8 twee. En met teruglezen viel het me op dat Stefenootje eerst CS wilde stemmen 'want Soija met dat bangedoe er uit stemmen is ook zoiets' en later Soija stemt, als hij veel stemmen heeft, want 'met dit gedoe is het niet handig hem er in te houden'. En Stefenootje kwam pas met haar stem op kmk nadat bekend was dat hij een verrader was en waarom zou ze wel haar stem pm'en maar niet hier in het topic zetten? Haar kan ik nu echt niet plaatsen. Damn, ik ben voor mijn gevoel helemaal uit het spel. Ik zie te veel verdachten en als iemand dat niet verdacht voor komt, is het weer verdacht dat hij niet verdacht wordt. *confused* Ik ben nu geneigd om op Basjeeh te stemmen. Ik verdacht hem eerder al en Kazet heeft een goed punt wat betreft het 'vergeten' te stemmen. En mocht hij dorpeling zijn, dan is hij aardig nutteloos als hij niet stemt, want dat geeft nooit informatie. ![]() Aan de andere kant, zou hij zo slim zijn om de 'ik heb mijn stem al gestuurd, dus kan niet meer switchen' discussie aan te zwengelen? Zou hij daar aan denken als wolf zijnde? |
![]() |
|
![]() |
Ik weet dus echt niet voor wie ik moet gaan. Wat Fantoom zegt, het kan iedereen zijn. Ik zit eraan te denken weer voor mutsieprutsie te gaan omdat ze zo weinig post, maar of dat wel zo slim is? Het lijkt me dat de wolven juist regelmatig wat posten. Tsja, of ze zijn expres stil, zodat er weinig aanleiding is om hen te verdenken.
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |