Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: Ik had rijst met zoetzure saus, roerbakgroente en vegaburgers bij gebrek aan echt vleesch. Naja, waren wel visballetjes, maar daar had ik niet echt zin in. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
we eten met zijn tweeen en zij wil hamburgers want sas dag en ik wil vega want als ik met mijn huisgenoten eet (elke dag behalve vandaag) zit er zoo veel vlees door, dat ik nu geen vlees wil..
Misschien maak ik wel een salade en stokbrood en geef ik haar een hamburger er bij.. ![]() het is geworden: sla, paprika, tomaat, komkommer, mais, afbak stokbrood, kruidenboter en knakworstjes! beetje vreemd maar ja, Laatst gewijzigd op 20-09-2008 om 17:59. |
![]() |
|
Ik ben vergeten te vragen of iemand boodschappen voor me wilde doen, en ik kan het nu niet zelf, dus dan maar eten besteld. Onderweg:
Lamscarpaccio, flinterdun gesneden met pesto, pijnboompitten en garnituur Saté, 4 stokjes heerlijk gemarineerde saté van varkenshaas met pittige huisgemaakte satésaus geserveerd met frites, rauwkostsalade en kroepoek En ik heb zelf nog van die frusi dingetjes in de vriezer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
De Kantine |