Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel het gevoel van 'aahhh het gaat toch allemaal verkeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Horeca luidt noodklok om rookverbod
Het rookverbod leidt tot chaos, vindt Koninklijk Horeca Nederland. Eenvijfde van de cafés heeft de asbakken weer op tafel gezet. Mogelijk gaan 500 tot 1000 cafés failliet als gevolg van het rookverbod. De brancheorganisatie verwijt minister Klink dat hij te weinig heeft nagedacht over de gevolgen van het rookverbod. De horeca zou zich aan het verbod moeten houden, maar ook de roker moet strafbaar worden gesteld. Verder zou opgetreden moeten worden tegen illegale zuipketen. De Voedsel en Waren Autoriteit bezoekt vooral cafés. Andere horecaondernemers houden zich wel goed aan het verbod. |
![]() |
|
Ik ben blij dat ik niet zo kan caren about dat hele rookverbod. Als er geen rook is, prima. Als het er wel is, hmja, ik heb er niet echt last van
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm ongeveer! Vader heeft het internet laten afsluiten en hij vond het geschikte moment om dat te vertellen ongeveer een week nadat ik intensief met allerlei kabeltjes heb lopen te kutten. Nu hebben we nieuw internet (nieuwnieuwnieuw!) dat en 56 keer zo langzaam is, en nog niet op mijn computer werkt maar op een obscure geleende laptop.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het komt door dit filmpje uit het lachtopic.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |