Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2008, 16:39
TopDrop
TopDrop is offline
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb speciaal om je te troosten heel goed hardwareadvies aan je gegeven vannacht, Stefanie!
Maar dat kan niet gekkie! Want toen wist je het nog niet!
Verwijderd
Kusje & plakje spacecake voor Stefanie!
Oud 02-10-2008, 16:40
Verwijderd
misschien wist ze het al wel en is het één groot complot!!
(dan is para de ex van de ex ofzo... )
Oud 02-10-2008, 16:41
Verwijderd
I'm a bit psychic.

Ecnelis Manon niet-onaardige-serie-die-iedereen-voor-de-rest-stom-vindt-citaat naamzoek
Oud 02-10-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb speciaal om je te troosten heel goed hardwareadvies aan je gegeven vannacht, Stefanie!
dank je

Ik heb inmiddels zo´n apparaatje, maar hij doet het niet omdat hij geen netwerk kan vinden ofzo. Wat moet ik nu doen?
Oud 02-10-2008, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dank je

Ik heb inmiddels zo´n apparaatje, maar hij doet het niet omdat hij geen netwerk kan vinden ofzo. Wat moet ik nu doen?
Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je voor dingetje gekocht en wat heb je er precies mee gedaan en wat zie je op je scherm?
Oud 02-10-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Kusje & plakje spacecake voor Stefanie!
Oud 02-10-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je voor dingetje gekocht en wat heb je er precies mee gedaan en wat zie je op je scherm?
USB-adaptertje voor wifi, lijkt me. Dus dat mag jij allemaal regelen, want vanaf hier wordt het meer softwarematig en ik ben meer van de hardware.
Oud 02-10-2008, 16:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
USB-adaptertje voor wifi, lijkt me. Dus dat mag jij allemaal regelen, want vanaf hier wordt het meer softwarematig en ik ben meer van de hardware.
*overneemt*

Niet dat ik zo'n expert ben hoor, maar als ik het zie, kom ik er meestal wel uit
Oud 02-10-2008, 16:52
Verwijderd
Ja, het is ook wel vanzelfsprekend, beetje klooien in netwerkinstellingen en willekeurige dingen die je relevant lijken aanklikken/invullen in alle schermpjes tot je opeens internet hebt. Maar dat is nogal baggeradvies, haha.

Waarschijnlijk is het wel na te zoeken op internet als je googlet op 'setting up wireless' ofzo.
Oud 02-10-2008, 16:52
Verwijderd
Maar dan moet je wel in de eerste plaats toegang hebben tot het internet.
Oud 02-10-2008, 16:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, het is ook wel vanzelfsprekend, beetje klooien in netwerkinstellingen en willekeurige dingen die je relevant lijken aanklikken/invullen in alle schermpjes tot je opeens internet hebt. Maar dat is nogal baggeradvies, haha.

Waarschijnlijk is het wel na te zoeken op internet als je googlet op 'setting up wireless' ofzo.
Ik heb er wel een beetje ervaring mee in windows. Inmiddels. Gelukkig heb ik zelf geen draadloos
Oud 02-10-2008, 16:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar dan moet je wel in de eerste plaats toegang hebben tot het internet.
Ja Dingen installeren met een 2e pc met internet ernaast = win.
Oud 02-10-2008, 16:55
TopDrop
TopDrop is offline
Zo van "oh hai, ik doe een error, en wel deze: 456hge9w0fegrht9503. Kbai.". Uhhh... *google* "Je moet dit dingie nog ff installeren!". Yes! Het werkt
Oud 02-10-2008, 16:56
Verwijderd
M'N opdracht is goed gekeurd!!!
Oud 02-10-2008, 16:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
*feest*
Oud 02-10-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Zo van "oh hai, ik doe een error, en wel deze: 456hge9w0fegrht9503. Kbai.". Uhhh... *google* "Je moet dit dingie nog ff installeren!". Yes! Het werkt
Hahahaha ja inderdaad, precies dit.

Citaat:
Ik heb er wel een beetje ervaring mee in windows. Inmiddels. Gelukkig heb ik zelf geen draadloos
Ik ook niet, maar wel twee jaar oid gehad. Via een USB-adapter zelfs, wat nog best te doen was.
Oud 02-10-2008, 17:01
Verwijderd
Ik moest maar eens gaan slapen, over twaalf en 'n half uur moet ik alweer opstaan voor college. En nacht doorgehaald, uiteraard. Welterusten pixeltjes. Hopelijk kom ik net als eergisteren weer vlak voor het inslapen op een briljante sketch die ik vervolgens níet direct vergeet
Oud 02-10-2008, 17:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik moest maar eens gaan slapen, over twaalf en 'n half uur moet ik alweer opstaan voor college. En nacht doorgehaald, uiteraard. Welterusten pixeltjes. Hopelijk kom ik net als eergisteren weer vlak voor het inslapen op een briljante sketch die ik vervolgens níet direct vergeet
Haha, wtf Maar slaap lekker hoor
Oud 02-10-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, we staan natuurlijk aan jouw kant.
!!!!!
Citaat:
Waarom zou je het probleem willen 'oplossen', in hoeverre dat mogelijk is? Hij heeft Stefanie (alweer) "pijn gedaan", afschieten die handel.
een beetje : !!!
Citaat:
is dit soort gedrag eigenlijk niet in strijd met de forumregels? (geen idee hoor, gewoon een vraag)
forumbaas naamzoek
Citaat:
Voor hetzelfde geld is hij nog steeds heel erg verliefd op haar en wilde hij op deze manier meer met haar in contact geraken. Of vermoedde hij dat ons aller Uice een doorgedraaide verkrachter is en wilde hij daarom een oogje in het forumzeil houden. Of was hij eerst gewoon nieuwsgierig maar raakte daarna een beetje hangen op het forum, waarna hij het niet meer zomaar durfde te zeggen. Allemaal dingen die niet per se enorm negatief zijn en uit je leven verbannen moeten worden.

Dit is verder geen verdediging ofzo, trouwens. Ik weet tenslotte niets van de situatie, maar om nou direct een sterk waardeoordeel te vellen op basis van gebrekkige pixelkennis, dat vind ik maar niks. Of dat nou een positief of een negatief waardeoordeel is doet er dan niet toe, het is allebei niet echt koosjer.

Daarom is het ook wel jammer dat hij hier niet meer komt, want dan had hij zijn kant van het verhaal tenminste nog (kunnen) vertellen, als hij dat zou willen.

omdat we daar later een keer over na moeten denken als hij met duizend bloemen, kilo's chocolade en krokodillentranen zijn excuses aan komt bieden!!

Citaat:

Ik stel voor, drank!
Oud 02-10-2008, 17:06
Verwijderd
ja vanavond in de kroeg. Iedereen die komt krijgt een rondje van me
Oud 02-10-2008, 17:16
Verwijderd
same here
Oud 02-10-2008, 17:21
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben het wel eens met Paranoide Ik snap dat het voor Stefenootje kut is, ik zou me ook genaaid voelen. Maar aan de andere kant, internet enzo, en je weet niet wat z'n bedoeling was.
Oud 02-10-2008, 17:23
Verwijderd
Waarom krijg ik dan een waarschuwing als ik zeg dat lisaah een vissekop heeft?
Oud 02-10-2008, 17:25
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
De bovenleidingen bij vleuten waren STUK. En toen moest ik duisent wachten. En toen kwamen er teringvolle intercities waar niemand meer bij kon. Dus toen was ik duisent te laat. ;x
Ik dacht dat er op Vleuten alleen de Utrecht-Leiden trein kwam
Oud 02-10-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom krijg ik dan een waarschuwing als ik zeg dat lisaah een vissekop heeft?
Bring back the memories.
Oud 02-10-2008, 17:52
Verwijderd
*aai* @ Stefenootje.

Hum. Ik heb altijd wel trek en zin in eten (behalve bij erge ziekte dan), behalve nu, terwijl ik normaal al om zes uur eet. Dat is geloof ik voor het eerst in mijn leven.
Oud 02-10-2008, 17:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik dacht dat er op Vleuten alleen de Utrecht-Leiden trein kwam
Geen idee, maar alle intercities en stoptreinen tussen gouda en utrecht razen er ook langs
Oud 02-10-2008, 17:56
Verwijderd
Ja, dat verhaal van Ford dus.
Ik vind het ook echt heel maf.
Vooral omdat ik hem op het forum ook heel erg mocht, en ik vond het nog wel zo grappig dat hij er (een beetje zoals Jaeger naar mijn idee) ineens was en meteen geaccepteerd werd door iedereen.
Maar vooral te belachelijk voor woorden dat ie dan tegen jou (Stefanie) zegt dat ie dacht dat je het wel wist, terwijl hij 1. zijn naam niet wilde zeggen 2. geen foto's wilde posten 3. loog over zijn leeftijd 4. niet vreemd reageerde toen jij op msn zei dat je voor het eerst wolf was 5. altijd ineens offline was als jij online kwam. (etc. etc.)
Een raar verhaal is het, en een kutstreek.

En ik vind het ook echt jammer, want ik vond het een toffe gast inderdaad.
Oud 02-10-2008, 18:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ja, dat verhaal van Ford dus.
Ik vind het ook echt heel maf.
Vooral omdat ik hem op het forum ook heel erg mocht, en ik vond het nog wel zo grappig dat hij er (een beetje zoals Jaeger naar mijn idee) ineens was en meteen geaccepteerd werd door iedereen.
Maar vooral te belachelijk voor woorden dat ie dan tegen jou (Stefanie) zegt dat ie dacht dat je het wel wist, terwijl hij 1. zijn naam niet wilde zeggen 2. geen foto's wilde posten 3. loog over zijn leeftijd 4. niet vreemd reageerde toen jij op msn zei dat je voor het eerst wolf was 5. altijd ineens offline was als jij online kwam. (etc. etc.)
Een raar verhaal is het, en een kutstreek.

En ik vind het ook echt jammer, want ik vond het een toffe gast inderdaad.
Dat heeft hij toch gezegd?
Oud 02-10-2008, 18:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Geen idee, maar alle intercities en stoptreinen tussen gouda en utrecht razen er ook langs
Het ziet er iig niet uit als een station waar meer dan 2 treinen per uur stoppen
Oud 02-10-2008, 18:11
Verwijderd
hanneke ik mag jou niet
Oud 02-10-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft hij toch gezegd?
Wat heeft ie gezegd?

Stefanie vertelde mij dat hij had gezegd 'Oh, ik dacht dat je dat wel wist'.
Oud 02-10-2008, 18:13
Verwijderd
Citaat:
hanneke ik mag jou niet

zijn er weer posts verdwenen of is je banman uitgebreid?
Oud 02-10-2008, 18:14
Verwijderd
Citaat:

zijn er weer posts verdwenen of is je banman uitgebreid?
nee niets, gewoon als persoon
Oud 02-10-2008, 18:14
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
hanneke ik mag jou niet
Lucky, dat maakt mij niks uit.

Citaat:
Wat heeft ie gezegd?

Stefanie vertelde mij dat hij had gezegd 'Oh, ik dacht dat je dat wel wist'.
Oh, daar hoorde niet tussen.
Maar als 'ie dat inderdaad gezegd heeft vind ik dat wel heel vreemd, ja.
Oud 02-10-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
nee niets, gewoon als persoon
daar zou ik niks over kunnen zeggen... erg veel persoonlijke dingen post ze niet.
Oud 02-10-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Lucky, dat maakt mij niks uit.
dat weet ik, maar het moest mij toch van het hart
Oud 02-10-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
daar zou ik niks over kunnen zeggen... erg veel persoonlijke dingen post ze niet.
dat is daar niet voor nodig, je kan ook zien hoe ze reageert op persoonljike dingen van anderen
Oud 02-10-2008, 18:17
Verwijderd
Ik zou trouwens, als ik Juice was, me ook best genaaid voelen. Ik weet niet of zij elkaar überhaupt ooit ontmoet hebben, maar het is toch heel raar dat hij ook gewoon leuk lulde met FP hier, en dat dat dan ineens de ex van jouw ex blijkt te zijn...
Oud 02-10-2008, 18:17
Verwijderd
aha. okee. ben je nu weer opgelucht enzo?
Oud 02-10-2008, 18:18
Verwijderd
mwah minke.. op zich is er natuurlijk niks mis met ex van ex. in dit specifieke geval misschien wel, maar al dat moeilijke gedoe daaromheen snap ik nooit zo erg.
Oud 02-10-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou trouwens, als ik Juice was, me ook best genaaid voelen. Ik weet niet of zij elkaar überhaupt ooit ontmoet hebben, maar het is toch heel raar dat hij ook gewoon leuk lulde met FP hier, en dat dat dan ineens de ex van jouw ex blijkt te zijn...
boeiend, o heel grappig trouwens. De nieuwe vriend van m'n ex vindt het vervelend bij m'n ex langs te komen als ik er ben
Oud 02-10-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:
aha. okee. ben je nu weer opgelucht enzo?
nee, het was niet dat ik me kut voelde ofzo erdoor. Dus er kan ook geen sprake zijn van opluchting
Oud 02-10-2008, 18:20
Verwijderd
wat voor dingen zorgen er dan voor dat jij je kut voelt?
Oud 02-10-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
mwah minke.. op zich is er natuurlijk niks mis met ex van ex. in dit specifieke geval misschien wel, maar al dat moeilijke gedoe daaromheen snap ik nooit zo erg.
Het is ook meer een gevoel.
Ik snap dat moeilijke gedoe best. Vriendinnetjes en exen van mijn exen vind ik soms heel tof (met de vriendin van mijn ex kan ik het heel goed vinden), maar in sommige gevallen (en ik kan me voorstellen in dit geval) ligt het toch wel echt gevoelig.

Maar goed, misschien zit ik nu allemaal dingen te roepen die ik helemaal niet weet.
Oud 02-10-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
boeiend, o heel grappig trouwens. De nieuwe vriend van m'n ex vindt het vervelend bij m'n ex langs te komen als ik er ben
Tja, zo werkt dat nu eenmaal vaak...
Oud 02-10-2008, 18:23
Verwijderd
Ford Prefect geeft overigens les op het Spinoza Lyceum, zullen we daar langsgaan?
Oud 02-10-2008, 18:24
Verwijderd
waarom zouden we dat doen? ik vind mailbommen al overdreven.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten