Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik zo'n expert ben hoor, maar als ik het zie, kom ik er meestal wel uit ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, het is ook wel vanzelfsprekend, beetje klooien in netwerkinstellingen en willekeurige dingen die je relevant lijken aanklikken/invullen in alle schermpjes tot je opeens internet hebt.
![]() Waarschijnlijk is het wel na te zoeken op internet als je googlet op 'setting up wireless' ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zo van "oh hai, ik doe een error, en wel deze: 456hge9w0fegrht9503. Kbai.". Uhhh...
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest maar eens gaan slapen, over twaalf en 'n half uur moet ik alweer opstaan voor college.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
omdat we daar later een keer over na moeten denken als hij met duizend bloemen, kilo's chocolade en krokodillentranen zijn excuses aan komt bieden!! Citaat:
Ik stel voor, drank! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat verhaal van Ford dus.
Ik vind het ook echt heel maf. Vooral omdat ik hem op het forum ook heel erg mocht, en ik vond het nog wel zo grappig dat hij er (een beetje zoals Jaeger naar mijn idee) ineens was en meteen geaccepteerd werd door iedereen. Maar vooral te belachelijk voor woorden dat ie dan tegen jou (Stefanie) zegt dat ie dacht dat je het wel wist, terwijl hij 1. zijn naam niet wilde zeggen 2. geen foto's wilde posten 3. loog over zijn leeftijd 4. niet vreemd reageerde toen jij op msn zei dat je voor het eerst wolf was 5. altijd ineens offline was als jij online kwam. (etc. etc.) Een raar verhaal is het, en een kutstreek. En ik vind het ook echt jammer, want ik vond het een toffe gast inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar als 'ie dat inderdaad gezegd heeft vind ik dat wel heel vreemd, ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat moeilijke gedoe best. Vriendinnetjes en exen van mijn exen vind ik soms heel tof (met de vriendin van mijn ex kan ik het heel goed vinden), maar in sommige gevallen (en ik kan me voorstellen in dit geval) ligt het toch wel echt gevoelig. Maar goed, misschien zit ik nu allemaal dingen te roepen die ik helemaal niet weet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |